Nouquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zal Leo niet snel gebeuren, haar pik in de velpon steken.
Ik moet eerlijk bekennen dat het altijd één per keer isquote:
okquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker glibberen, niks mis mee hoor.
Op waterbasis tast iig je rubbers niet aan (mits je die zou willen gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
glijmiddel is toch op basis van water normaalgezien? Of heb ik dat nu zo verkeerd voor
Ja, ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat sluit toch niet uit dat het een ranzig gevoel geeft?
In jouw geval is zo'n disclaimer geen overbodige luxequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het altijd één per keer is![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noumet haar sta ik nergens meer van te kijken
![]()
Niet meer sinds ik terug aan de pil benquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Op waterbasis tast iig je rubbers niet aan (mits je die zou willen gebruiken).
Ik ben geen kloon van Ero hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In jouw geval is zo'n disclaimer geen overbodige luxehoewel nauwelijks geloofwaardig
Via je achterste wordt je ook niet zwanger.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik terug aan de pil ben![]()
8 maand was meer dan lang genoeg![]()
nee joh, laat ons ook ff een uurtje lol hebbenquote:
quote:
Waarom ranzigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat sluit toch niet uit dat het een ranzig gevoel geeft?
Nee ofwat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Via je achterste wordt je ook niet zwanger.
Ieks, dan doe dit maar langer dan een uurtje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh, laat ons ook ff een uurtje lol hebbenstraks gaan we weer gewoon braaf afwassen en studio sport kijken en zo
van de pil slikken ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Via je voorste ook niet (mits je de nodige voorzorgsmaatregelen treft)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oookeee, dacht al dat het in Belgie misschien iets anders in elkaar zat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee ofwat?![]()
Ja, ik wist dat wel hoor
Maar ik sprak ff in het algemeen over gebruik van condooms
blijft plakken aan je handen, je krijgt het er moeilijk vanafquote:
Die geven nooit 100% garantie, nouja alles weg halen is een optiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Via je voorste ook niet (mits je de nodige voorzorgsmaatregelen treft).
Wat is er mis met zwanger worden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Via je voorste ook niet (mits je de nodige voorzorgsmaatregelen treft).
Alsof sperma niet plakt ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijft plakken aan je handen, je krijgt het er moeilijk vanaf
o ja dat van die pik en die velpon heb ik van horen zeggen
Daar komen kindjes van schijnt hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met zwanger worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |