Niet altijd. Maar wel vaak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet het, je bent toch altijd zo behulpzaam![]()
das fijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, echt vervelend is die van mij niet gelukkig.![]()
Daar heb ik ook wel vertrouwen in, zijn ze irri, gewoon om je heen meppen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef purplerose het volgende:
Hai Speedy
@Bengeltje, voelt nog beetje weird, maar komt helemaal goed
preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies. alleen moet ik veel typen.. da's weer minder. Maar hey.. het betaald he..
Je zou ook betaald moeten krijgen voor al je posts hier op fokquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies. alleen moet ik veel typen.. da's weer minder. Maar hey.. het betaald he..
Dan doe ik gewoon tae-bo dingie trappen geven!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel vertrouwen in, zijn ze irri, gewoon om je heen meppen.![]()
dat zou leuk zijn, maar dan moet er geen kwaliteits-eis of minimaal aantal woorden zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zou ook betaald moeten krijgen voor al je posts hier op fok
* eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn, maar dan moet er geen kwaliteits-eis of minimaal aantal woorden zijn.![]()
In dat geval zouden d_h en Jaguarized steenrijk wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn, maar dan moet er geen kwaliteits-eis of minimaal aantal woorden zijn.![]()
met terugwerkende kracht liefstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In dat geval zouden d_h en Jaguarized steenrijk worden
Whehe, een euro per post zou toch lekker aantikken zeg maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met terugwerkende kracht liefst
ik zou toch ook wel een leuke cent verdienen.. maar d_h wel 800% meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In dat geval zouden d_h en Jaguarized steenrijk worden
Ja! Ik ben ook voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zou ook betaald moeten krijgen voor al je posts hier op fok
Maakt niet uit, zou toch leuk zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou toch ook wel een leuke cent verdienen.. maar d_h wel 800% meer![]()
voor 10 cent doe ik het ook..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, een euro per post zou toch lekker aantikken zeg maar
Ook goed, vang ik toch al snel een euro of 10 á 15 per dagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor 10 cent doe ik het ook..
* indahnesia.com rekent zich rijk
precies.. ik iets meer soms..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook goed, vang ik toch al snel een euro of 10 á 15 per dag![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
William Bennett, een voormalig Republikeins minister van Onderwijs, zei donderdag in zijn radioshow 'Morning in America': "Als je de criminaliteit wil terugdringen zou je iedere zwarte baby in dit land kunnen laten aborteren. Dat zou moreel laakbaar zijn, maar de criminaliteitscijfers dalen."
bron
Lekker bezig daaridioten
Man, die gozer heeft het ook niet helemaal begrepenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
William Bennett, een voormalig Republikeins minister van Onderwijs, zei donderdag in zijn radioshow 'Morning in America': "Als je de criminaliteit wil terugdringen zou je iedere zwarte baby in dit land kunnen laten aborteren. Dat zou moreel laakbaar zijn, maar de criminaliteitscijfers dalen."
bron
Lekker bezig daaridioten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |