Jaja, daar trappen we niet meer in Flasjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijft plakken aan je handen, je krijgt het er moeilijk vanaf
o ja dat van die pik en die velpon heb ik van horen zeggen
welquote:
O jeequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja, daar trappen we niet meer in Flasje
Lekker douchen en het leed is weer geleden... Bovendien, alsof taart niet plakkerig is, of chocopasta, of, of....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijft plakken aan je handen, je krijgt het er moeilijk vanaf
o ja dat van die pik en die velpon heb ik van horen zeggen
Ik leer weer bij vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welMaar dat krijg je makkelijker van je handen met wat zeep. Bij glijmiddel moet je 3-4 keer je handen wassen voordat dat rare gevoel weg is
Niks, zolang ik maar niet meer hoefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met zwanger worden?
Chocopasta zou ik nu ook niet direct als glijmiddel gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker douchen en het leed is weer geleden... Bovendien, alsof taart niet plakkerig is, of chocopasta, of, of....
Oh, die taart was van dolle_
geen ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker douchen en het leed is weer geleden... Bovendien, alsof taart niet plakkerig is, of chocopasta, of, of....
Oh, die taart was van dolle_
Dat zou ik er wel van aflikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen ideeIk zal eens kijken
*pik in Nutella hangt....
ja, plakt ookmaar is er ook in 1 keer weer vanaf
ja dat snap ik ook niet echt eigenlijk. Het schijnt dat vrouwen achteraf gewoon weer leeglopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef leonieke het volgende:
Maar ik moet wel toegeven dat condooms op dat gebied wel een groot voordeel boden: geen plakboel achteraf, geen sperma dat blijkt lekken enzo
Nee, het schijnt dat dat iets is ter verhoging van de feestvreugde ofzo... Levensmiddelen in bedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Chocopasta zou ik nu ook niet direct als glijmiddel gebruiken![]()
Dat bedoel ik dusquote:
bananen, komkommers? Nee?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat dat iets is ter verhoging van de feestvreugde ofzo... Levensmiddelen in bed.
sperma zal achter de sluitspier zitten zeker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet echt eigenlijk. Het schijnt dat vrouwen achteraf gewoon weer leeglopenwaar heb je dan een sluitspier voor?
ja dat dat lastig is snap ik welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
sperma zal achter de sluitspier zitten zeker?
Nee ik weet het niet, maar het kan soms verdomd vervelend zijn als je zo vlug ff seks hebt gehad en dan terug naar beneden moet om te eten met jouw schoonouders ofzo.. ja ik noem maar iets eh
Die is ook ter verhoging van de feestvreugdequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet echt eigenlijk. Het schijnt dat vrouwen achteraf gewoon weer leeglopenwaar heb je dan een sluitspier voor?
Pssst... er zit wat op je mond lieverdquote:
Als jij diarrée hebt hou je ook alles gewoon binnen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmz, daar heb ik nog nooit aan gedacht!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat dat lastig is snap ik welMaar kan je als een soort waterstaatkundige noodoplossing niet ook daarvoor een tampon gebruiken?
Mwoa, als jullie gewoon doorslikken is er niks aan de hand hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is ook ter verhoging van de feestvreugde. Die rotzooi die achtergelaten word.... Nou ja, het is bekend dat kerels nooit hun rotzooi opruimen
.
quote:
als ik het wil wegvegen gat het nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pssst... er zit wat op je mond lieverd
Nou ja, diarree is iets wat eruit moet. Maar voor een bevruchting is het toch handig als de witte golf gedurende enige tijd contact maakt daarbinnen, lijkt mij dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als jij diarrée hebt hou je ook alles gewoon binnen?
Het is geen hermetische constructie hoor, een sluitspier![]()
een ingedroogde korst sperma. Even douchenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik het wil wegvegen gat het niet
Wat zal het zijn
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, daar heb ik nog nooit aan gedacht!
*pakje tampons op boodschappenlijstje zet![]()
dank je, meneer de expertquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een ingedroogde korst sperma. Even douchen
Ik ben voor een hoop in, maar slikken doe ik niet... Bovendien moeten WIJ dan ALWEER de rotzooi opruimenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, als jullie gewoon doorslikken is er niks aan de hand hoor
Niet alle drie miljoen alsjeblieftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, diarree is iets wat eruit moet. Maar voor een bevruchting is het toch handig als de witte golf gedurende enige tijd contact maakt daarbinnen, lijkt mij dan?![]()
babyananassen?quote:
Toch iemand die het jammer vindt dat het winterseizoen er terug aankomt en al dat lekker vers fruit weer op zich zal laten wachtenquote:
Bezint, eer ge begintquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben voor een hoop in, maar slikken doe ik niet... Bovendien moeten WIJ dan ALWEER de rotzooi opruimen.
oh okee. Ja, ehh... doseren doen we niet aan hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet alle drie miljoen alsjeblieft![]()
nee, dat is een rode, die is niet geschiktquote:
alles of niets is okquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee. Ja, ehh... doseren doen we niet aan hoorhet is gewoon FLATSCH
![]()
of helemaal niks, dat kan ook
Och, zolang de stervrucht nog wordt geīmporteerd...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toch iemand die het jammer vindt dat het winterseizoen er terug aankomt en al dat lekker vers fruit weer op zich zal laten wachten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, dat is een rode, die is niet geschikt
Nee, ik zou daar geen tampons voor gebruiken, 't is geen emmer vol ofzo...quote:
doe normaal gekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:10 schreef qu63 het volgende:
hier verder: GCSC - Slikken kreng, het is geen accuzuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |