ik heb mijn rijbewijs al 5 jaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo waren de mijne ook... maar sinds ik me rijbewijs had en ben gaan werken zien ze me als een volwassen figuur...
Of:quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef coz het volgende:
wtfwtf http://koopjes.marktplaat(...)amera_s/8094150.html
winkelwaarde 399 .. voor 79,95 en dat ding is nog niet eens overal in de winkel te kopen
dan ga ik denken aan vrachtwagens en vallen enzo ...
welke discussie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Die discussie in het vorige ouwehoer topic was zeker speciaal om mij te ondermijnen en uit de tent te lokken, hey![]()
Nah ... eerder uit de klerenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Die discussie in het vorige ouwehoer topic was zeker speciaal om mij te ondermijnen en uit de tent te lokken, hey![]()
quote:
Zal niet lukken. Als puntje bij paaltje komt (excuseer de uitdrukkingquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef nokwanda het volgende:
Zal niet lukken. Als puntje bij paaltje komt (excuseer de uitdrukking) zou ik nog wel eens preutser kunnen zijn dan je dacht. Bikini..... mits in gepaste gelegenheid. De rest is er maar voor eentje.
![]()
Ik zal het je nog sterker vertellen...... uit de tent lokken.... ook zo´n uitdrukkingquote:
quote:
Goody! Hoop dat je een mooi schilderij kunt kopen dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:10 schreef Enyalius het volgende:
uit de tent lokken? uit de kleren? wat een ideeen
* Enyalius kijkt onschuldig
trouwens heb net dat mailtje gestuurd nok
ik kan hem niet eens vinden in de winkelquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of:
1) Dat het ding helemaal neit zo duur is in de winkel
2) De verkoper niet gaat leveren
We mogen toch es lachen hé ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:02 schreef nokwanda het volgende:
Dus heren..........enige andere ideeen op dat gebied zullen enkel plaatsvinden in uw fantasieen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
We mogen toch es lachen hé ?![]()
Nu terug ontopic ... ouwehoereu dus
Laat mij nou toch ook es lullenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef nokwanda het volgende:Was onderdeel van het ouwehoeren toch
oew oompje is nok aan het spanken!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Laat mij nou toch ook es lullen![]()
Dat is 1 van de weinige dingen die ik thuis niet magquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oew oompje is nok aan het spanken!!!boefje
Mja langs de andere kant heb ik daar nie echt behoefte aan ...quote:
Dus... Barra mag Nok thuis spanken?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:53 schreef vamperotica het volgende:
Dus... Barra mag Nok thuis spanken?
Niemand spankt mij.... niet buiten en niet thuis. Als er iemand spankt dan ben ik datquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dus... Barra mag Nok thuis spanken?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niemand spankt mij.... niet buiten en niet thuis. Als er iemand spankt dan ben ik dat![]()
Het hangt er van af. Slaan kan lekker zijn, maar het moet wel met goede bedoelingen zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:23 schreef nokwanda het volgende:
Mijn motto: de eerste man die mij slaat moet nog geboren worden. En mocht dat per ongeluk wel het geval zijn dan zal het hem spijten dat ie ooit geboren is.
Goeie instellingquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:23 schreef nokwanda het volgende:
Mijn motto: de eerste man die mij slaat moet nog geboren worden. En mocht dat per ongeluk wel het geval zijn dan zal het hem spijten dat ie ooit geboren is.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:23 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:25 schreef Enyalius het volgende:
ik zeg zo: de eerste vrouw die haar arm verheft naar mij zal daarna afgevoerd worden
quote:
Dat hoeft niet altijd zo te zijn.. Maar het is niet uit agressie o.i.d. i.d.d.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef Enyalius het volgende:
heheh alicey. slaan op die manier is op aanvraag
Ik heb geen zwarte band en doe geen vechtsport. Ben niet eens echt aggressief. Maar ik weet hoe ik kan zijn als ik echt kwaad word. Echt een wraakgodin waarvoor grote kerels op de vlucht slaan (quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed @ nok.... ik ken vrouwen die mij zelfs vloeren
.... me ex heeft zwarte band taikwondo gedoe enzo.... doet best zeer hoor
moet je er een emmer water opgooien is het net new orleansquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:38 schreef coz het volgende:
weer wat geleerd::
stof doet aan groepsvorming
en dat groepje heeft een volwaardige stad gebouwd a-la new york alleen al achter mijn printer ..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:38 schreef coz het volgende:
weer wat geleerd::
stof doet aan groepsvorming
en dat groepje heeft een volwaardige stad gebouwd a-la new york alleen al achter mijn printer ..
daarvoor ga ik nou naar de sportschoolquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb geen zwarte band en doe geen vechtsport. Ben niet eens echt aggressief. Maar ik weet hoe ik kan zijn als ik echt kwaad word. Echt een wraakgodin waarvoor grote kerels op de vlucht slaan (is wel eens gebeurd).
Of ik speel voor Truus de Mier. Heb ook wel eens uit pure kwaadheid mijn hele huis veranderd. Niet eens dingen kapot gemaakt. Nee.... gewoon alles wat zwaar was verschoven en een andere plek gegeven omdat ik mijn woede en energie kwijt moest. Zware eiken kast verplaatsen, een eiken bureau van boven naar beneden sjouwen op mijn rug en dat soort gein. En dan de volgende dag overal spierpijn hebben. En dat alles met als doel om te voorkomen dat ik iemand zou slaan.![]()
Er is geen sportschool die je alleen maar contributie laat betalen voor twee dagen per maandquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarvoor ga ik nou naar de sportschool
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je er een emmer water opgooien is het niet new orleans
Maar da's heel handig als je bijvoorbeeld verhuist ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef nokwanda het volgende:
Of ik speel voor Truus de Mier. Heb ook wel eens uit pure kwaadheid mijn hele huis veranderd. Niet eens dingen kapot gemaakt. Nee.... gewoon alles wat zwaar was verschoven en een andere plek gegeven omdat ik mijn woede en energie kwijt moest. Zware eiken kast verplaatsen, een eiken bureau van boven naar beneden sjouwen op mijn rug en dat soort gein. En dan de volgende dag overal spierpijn hebben. En dat alles met als doel om te voorkomen dat ik iemand zou slaan.![]()
dat scheelt... ik heb het ongeveer 2x per dagquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is geen sportschool die je alleen maar contributie laat betalen voor twee dagen per maand![]()
Ik kan zelf niet agressief worden, dat levert alleen maar zielige vertoningen op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
[..]
![]()
kan niet herinneren laatste keer dat ik agressief werd. maar weet wel dat er zeer veel schade bij kwam kijken dus ik onderdruk me woede meestal omdat dat beter is voor me omgeving.
neuh ik moet wel iets fysieks doen... anders word ik gekquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef coz het volgende:
meestal wordt ik dat van me moeder..
! en dan fiets ik 's avonds naar de stad .. vrij rap tempo , ondertussen een sigaret en dan in de stad een joint .. klaar
!
Mensen zijn niet anders dan dieren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef coz het volgende:
meestal wordt ik dat van me moeder..
! en dan fiets ik 's avonds naar de stad .. vrij rap tempo , ondertussen een sigaret en dan in de stad een joint .. klaar
!
*arme EW*quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mensen zijn niet anders dan dieren.
Je moeder zou je op jouw leeftijd gewoon moeten verstoten. Zo van : GRrrAUWWWWWW, ga zelf maar op jacht, rotwelp!!
mijn ouders zijn ook de baas... en terecht ik woon bij hun... maarja kostgeld zorgt er wel voor dat ik bepaalde dingen kan "claimen"quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp vindt het wel leuk om zelf ouder te zijn ... I'm the boss![]()
Als ze dat doen worden ze onterft ... so they won'tquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:13 schreef Enyalius het volgende:
tot je in een tehuis gedumpt wordt mwahahah
Die is nog niet zo oud.quote:
Dat is wat ik deedquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:07 schreef Enyalius het volgende:
of andersom nok
GRAUW!!! ik ga zelf op jacht. oprotten jullie
Maar ze wilde toch wel wat apart zetten? dat is wat ik later begreep.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:25 schreef Enyalius het volgende:
awww kan niet op afbetaling nokdat wordt sparen, of me pa ff aankijken
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef UncleScorp het volgende:
Ik d8 al ... wat is da hier allemaal ?
Ik vind best dat dat kan...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Bij deze. Niets geheimzinnigs aan. Kon die site alleen moeilijk hier gaan spammen.
ze kan niet channelen maar gebruik een andere techniek. intuitief in samenwerking met haar hogere zelf. niet helemaal hetzelfde, maar close enough. haar schilderijen gaven mij een bepaald gevoel waardoor ik er wel vertrouwen in heb dat ik krijg waar ik om vraagquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef nokwanda het volgende:
Kan ze channelen dan? dat heb ik haar niet gevraagd? Maar het leek me wel iets voor haar.
Even ter info van mede users. Het ging over het maken van een gechanneled/spiritueel schilderij.
Een van mijn oud studiegenoten maakt in opdracht op spiritualiteit gebaseerde kunst. Ik heb enya naar haar website verwezen.
Zal aan een van de mods vragen of dat mag. Het is tenslotte niet een zaakje van mezelf dat ik loop te sponsoren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind best dat dat kan...
Ben ook wel benieuwd!
Dat is ook iets wat ik hem zeker ga vragen als ons emailcontact weer regulier is.quote:Wat ik me nou afvraag is: Als die mensen moeten vluchten kunnen ze niet werken. En daar is het meestal anders geregeld dan hier. Verliezen ze dan niet alleen hun huis en hele hebben en houwen en dan ook nog hun werk? Of is er voor zulke gevallen een speciale regeling getroffen of verzekeringen ofzo?
Nou ja.... blij dat iedereen nog leeft. Mar het lijkt me zo lullig om de orkanen en overstromingen te overleven om vervolgens van de honger om te komen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:36 schreef Enyalius het volgende:
[kuch]http://www.dirah.dds.nl/index.html[/kuch]
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:01 schreef Enyalius het volgende:
net met me 3e oog zitten spelen dus enorme koppijn erbij
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:08 schreef vamperotica het volgende:
Pfff..... Ik word een beetje gestoord van dt stomme spiertje in mn wenkbrauw....
(einde nutteloze informatie)
Mij werd ooit verteld dat dat betekende dat ik iemand zou gaan zien die ik heel lang niet gezien had. Vrij logisch.... ik stond op het punt om naar Zuid Afrika te gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:08 schreef vamperotica het volgende:
Pfff..... Ik word een beetje gestoord van dt stomme spiertje in mn wenkbrauw....
(einde nutteloze informatie)
O jazeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:34 schreef displission het volgende:
nokwanda je moet dat gewoon gaan proberen..erin geloven
ps..je moet niks natuurlijk, maar het is wel leuk als je het een beetje onder de knie hebt toch? Dat tarotleggen? Je kunt zelf heel veel magie erin gooien als je wilt..
Kwestie van weten. Kan je niet eens uitleggen hoe dat nou zit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe weet je dan of die taal voor jou gemaakt is? Ik zie overal wel wat in op dit moment. Kan komen dat ik pas bezig ben met plukken van kaarten.
Dus het moet steeds een kick zijn om het te lezen die kaart. En niet dat je een beetje opneemt dat wel eens waar kan zijn. Dat het dus echt een uitdaging is steeds om te plukken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kwestie van weten. Kan je niet eens uitleggen hoe dat nou zit.
Maar dat is ook als je een boek leest zo. Of je slaat het open en je zit er binnen 10 pagina´s helemaal in. Of het wordt een worsteling om er doorheen te komen.
Zoiets ja. Alles heeft een positieve en een negatieve kant en vanalles daartussen. Alles is afhankelijk van de situatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus het moet steeds een kick zijn om het te lezen die kaart. En niet dat je een beetje opneemt dat wel eens waar kan zijn. Dat het dus echt een uitdaging is steeds om te plukken.
me 2quote:
De jouwe?quote:
Weer met 2 benen terug op aarde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:39 schreef coz het volgende:
heb me gister bijna tot het astrale niveau gesmoked ..![]()
mhja .. wel weer met een heel nieuw perspectief de kroeg bekeken![]()
![]()
gefeliciteerd met 6 jaar fok!![]()
ja, klinkt echt als een zwaar leven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:49 schreef coz het volgende:
uhm , nauwelijks .. (mijn wekker ging dik een uur af vanmorgen en werd toen wakker gemaakt door me ouders! ) .. maar ik heb vanmiddag al weer wat voetjes van de grond getilt en zometeen ga ik ook de stad weer in
![]()
Rook je toch nog wat vanavond. Misschien zweef je dan wel terug vannacht.quote:
Goed om te ontnuchteren. Frisse kop halen op de fiets. Kijk wel uit dat je niet met je zatte of anderzins benevelde harses tegen de stoeprand op knalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:56 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Rook je toch nog wat vanavond. Misschien zweef je dan wel terug vannacht.![]()
Tis toch droog ?? Lekker fietsen joh, leuk![]()
Ook niet het water inrijden.Ben je ook gelijk nuchter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed om te ontnuchteren. Frisse kop halen op de fiets. Kijk wel uit dat je niet met je zatte of anderzins benevelde harses tegen de stoeprand op knalt.
Met jouw auto heb ik anders totaal geen medelijden. Dat is geen levend wezen maar slechts een ding. Een handig ding maar toch een ding Dat beestje moet het met de dood bekopenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe we hebben hem niet meer gevonden.... mja ... die beestjes proberen dan toch zo ver mogelijk weg te rennen. we hebben wel de jachtopziender gewaarschuwt.... die hobbelt nu door het bos om hem af te schieten... arm beestje ... arme auto
Is niet leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:28 schreef Enyalius het volgende:
over een kat heen rijden is ook apart
net een kleine verkeersdrempel
het is wel een ding wat nu helemaal aan gort is... probeerde het eerste hertje te ontwijken maar het waren er 2 en dat stomme beest blijft dan staan... loopt niet door nee staat stil. ik vind het ook wel zielig voor het hertje alleen nu heb ik weer 1 a 2 duizend euro schade......... en die beraald datquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met jouw auto heb ik anders totaal geen medelijden. Dat is geen levend wezen maar slechts een ding. Een handig ding maar toch een ding Dat beestje moet het met de dood bekopen![]()
Zou mij best wel een nachtmerrie bezorgen als het mij gebeurde.
Dus omdat je dat vindt is het leuk om erover hen te rijdenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:33 schreef Enyalius het volgende:
valt mee. ik verlies er in ieder geval geen slaap over.
katten zijn duivelse beesten en ik vertrouw ze voor geen cent.
Verzekering?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is wel een ding wat nu helemaal aan gort is... probeerde het eerste hertje te ontwijken maar het waren er 2 en dat stomme beest blijft dan staan... loopt niet door nee staat stil. ik vind het ook wel zielig voor het hertje alleen nu heb ik weer 1 a 2 duizend euro schade......... en die beraald datniet
quote:
wie zegt dat ik er over heen reed? ik zat achter in toen :Squote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus omdat je dat vindt is het leuk om erover hen te rijden![]()
Harde opstelling.
(nog een inkopperteje) herten ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Drank.......... (inkoppertje, maar vooruit dan maar) maakt meer kapot dan je lief is.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
(nog een inkopperteje) herten ook
iets minder happenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus omdat je dat vindt is het leuk om erover hen te rijden![]()
Harde opstelling.
Herten, hazen?? Als ik buiten fiets kom ik geen beesten tegen. Alleen maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef Enyalius het volgende:
net bijna een paar hazen onder me fiets gehad :S
ik ga nu ff rondje fok doen en dan naar bed
He, helderzicht, ook nog wakkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:43 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Herten, hazen?? Als ik buiten fiets kom ik geen beesten tegen. Alleen maar
mensen. Soms hele rare mensen, dat wel.
Voor straks, slaap ze.
Ja, nog wakker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, helderzicht, ook nog wakker![]()
*muziekje luistert en ff aan het ontspannen is![]()
Sorryquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:56 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ja, nog wakker.
En ook nog bedankt voor je Blue Moon.
Heeft 2 dagen in m'n koppie gezeten![]()
* humt weer Blue Moon voor zich uit![]()
*kuck kuch*quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensjes... hoest?
da mag... Is alleen nie zo handig voor mij...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:45 schreef Enyalius het volgende:
het oog wil verkassen
HAHA... Daar gaat het al fout... En mn oog is nog niet eens aan de wandel gegaan!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een wat?
ik ben me vergeten te scheren :S
owja eny you got mail.quote:
geen spamdoos ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:
nog steeds geen mail. zal wel niks belangrijks zijn dan
alleen nog maar training natuurlijk , maar gaat bevallen .. helpdesk , nieuw project .. geen dichtgetimmert callscript enzenzquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoe bevalt het?
Goed hoor. Ben weer boven water. Was gister spontaan een dagje in the middleof nowhere voor een soort van feestje. Was eergister naar een voorstelling geweest waarvan ik enkele spelers bleek te kennen. Morgen vertrekt de hele bups weer naar Zuid Afrika en dus was er gister een afscheidsbarbQ.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja LOL @ Nok. mag ik u vragen hoe het met u gaat?![]()
hehe volgens mij is het in nl ook normaal dat je voor een moord een middagje moet harken enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:35 schreef UncleScorp het volgende:
omg ... in wat voor kloteland leef ik nu eigenlijk ffs ???
Lees net in de krant ...
In Lokeren werd vorig jaar een meisje van 20 verkracht door ne maroc van 42 ... die vent krijgt zo 12 maanden met uitstel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:35 schreef UncleScorp het volgende:
omg ... in wat voor kloteland leef ik nu eigenlijk ffs ???
Lees net in de krant ...
In Lokeren werd vorig jaar een meisje van 20 verkracht door ne maroc van 42 ... die vent krijgt zo 12 maanden met uitstel![]()
![]()
![]()
![]()
toch zit ik liever hier dan daar.. een maat van me zit daar nu voor een project (duurzame stroom voorzieningen in Mamelodi (sloppenwijk van pretoria)) en als ze gaan werken morgen ze geen telefoon/sieraden/horloge/eten bij zich hebben omdat ze je er zo voor omleggen....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]Werd gister ook nog een grapje gemaakt over de straffen aan deze kant van de aardkloot.
Iemand was aan het eten en was zijn mes kwijt: Nokwanda.... waar heb je mijn mes gelaten?
Ow..... dat heb ik net in de rug van die en die gestoken.
Ach meid..... geeft niks..... dan zie ik je over een jaar of drie wel weer.![]()
Daar, in ZA, zit je dan levenslang..... Als ze je pakken.
Mamelodiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch zit ik liever hier dan daar.. een maat van me zit daar nu voor een project (duurzame stroom voorzieningen in Mamelodi (sloppenwijk van pretoria)) en als ze gaan werken morgen ze geen telefoon/sieraden/horloge/eten bij zich hebben omdat ze je er zo voor omleggen....![]()
ill never sleep again!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:06 schreef UncleScorp het volgende:
Kheb nog 'n paar insectenfotootjes van mij gepost
Macrofotografie deeltje 4
quote:Een Russische man die lijdt aan een zeldzame afwijking waardoor zijn lichaam snel overhit geraakt, is van zijn vrouw gescheiden. Hij was verhuisd naar Siberië en had van zijn woonst een ijskast gemaakt.
Vijf graden
Vitaly Matyukhin van Arkhangelsk lijdt aan een zeldzame afwijking waardoor hij overhit geraakt wanneer hij in contact komt met iets boven vijf graden Celcius, meldt het dagblad Moskovsky Komsomolets.
Hij paste daarom zijn huis aan waarna zijn vrouw Olga en hun zoon opstapten omdat de koude hen ondraaglijk werd.
Hitte-aanval
De toestand begon toen de man in het ziekenhuis werd opgenomen met een hitte-aanval, waardoor volgens de dokters de 'thermostaat' in zijn lichaam ontregeld is geraakt.
Hij verlaat nu zijn huis enkel nog op winterse avonden wanneer de temperatuur onder nul zakt. (sam)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef UncleScorp het volgende:
He hebben jullie al gehoord van de ijsman ?
Neenee niet de ijsjeskar![]()
[..]
Ja duh!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
daar gaat ook je sexleven
weet ik ... toen ik wou posten kreeg ik ff telefoon en in de tussentijd had jij al gepostquote:
Nee.... zo slaat de discussie dood en verhinder je me mijn rebel-zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet ik ... toen ik wou posten kreeg ik ff telefoon en in de tussentijd had jij al gepost
mag ik het niet met je eens zijn ofzo![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee.... zo slaat de discussie dood en verhinder je me mijn rebel-zijn
Een rebel-zijn actie voor jou lijkt me het volgende:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee.... zo slaat de discussie dood en verhinder je me mijn rebel-zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Een rebel-zijn actie voor jou lijkt me het volgende:
neem je zoon en 2 rode zakdoeken.
Knoop de zakdoeken om jullie hoofd, ga op stap met een rugzak vol spuitbussen en maak een mega kunstwerk op een mooie grote saaie muur !
Moeder en zoon !
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Een rebel-zijn actie voor jou lijkt me het volgende:
neem je zoon en 2 rode zakdoeken.
Knoop de zakdoeken om jullie hoofd, ga op stap met een rugzak vol spuitbussen en maak een mega kunstwerk op een mooie grote saaie muur !
Moeder en zoon !
Wat leuk !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]Grappig dat je het zegt. Niet zo erg rebels maar het volgende gaat iig wel gebeuren.
Vriendinnetje van me heeft kantoorruimte waar een kleurrijk iets op de muur moet komen. Ze wil het op doek zodat ze et gewoon mee kan nemen als ze ooit ergens anders naar toe gaat.
Maar zoonlief had een van zijn abstracte tekeningen op tafel laten liggen. Ze zag het en zei: he! eigenlijk precies wat ik zoek.
We hebben afgesproken dat ik het ga schilderen. Dus ontwerp van zoonlief op een groot doek van 2 bij 2 meter.
Als ie klaar is. Ga er volgende week, of zelfs et weekend al, aan beginnen. Morgen ook materialen kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pics?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:
de loodgieter heeft mijn shopmiddag verpest.
Ik zou vandaag gaan shoppen, maar de loodgieter zou komen... shoppen ging dus niet door.
De loodgieter is niet geweest.
niet dat ik anders wel "fijn" had kunnen shoppen hoor, ik verga van de buikpijn en ik plas bloed. Maar ik moet toch iemand de schuld kunnen geven van het niet heerlijk geld uit kunnen geven. En feit blijft, het is niet netjes van de loodgieter.
Blaas?? Dokter?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:
de loodgieter heeft mijn shopmiddag verpest.
Ik zou vandaag gaan shoppen, maar de loodgieter zou komen... shoppen ging dus niet door.
De loodgieter is niet geweest.
niet dat ik anders wel "fijn" had kunnen shoppen hoor, ik verga van de buikpijn en ik plas bloed. Maar ik moet toch iemand de schuld kunnen geven van het niet heerlijk geld uit kunnen geven. En feit blijft, het is niet netjes van de loodgieter.
Maar kan jij ermee leven dat jij iemand gedood hebt die dat eigenlijk niet "verdient"?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:36 schreef Enyalius het volgende:
moord is leuk. krijg er maar een paar jaar voor in een 5* gevangenis. een oud klasgenoot en een kennis van me zeiden beiden dat het in voorarrest zitten kut is. echt bagger in zo'n kleine cel. maar dat ze in de gevangenis zelf het eigenlijk wel naar hun zin hadden. of je komt in een luie luxe omgeving terecht of je komt er makkelijk af door wat klusjes voor de "maatschappij" te doen
je kan beter iemand doden dan iemand slaan. voor iemand slaan die jouw aanvalt/berooft krijg jij een lange tijd. je kunt die aanvaller beter doden. kom je beter vanaf qua straf
de dingen waar ik me de laatste 2 maanden wel niet in verdiept heb
Brian takes care of his mommy!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef Mirage het volgende:
BarraCupraCudalief van je !
@nokwanda, ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest.
Ik heb de afgelopen week behoorlijke buikpijn gehad, maar ik dacht dat het met mijn (gebrek aan) ontlasting te maken had.
En verder ren ik niet zo snel naar een arts.
Vanochtend ging ik bijna onderuit. Ik was misselijk, kreeg het ontzettend warm en had het idee dat ik ieder moment onderuit kon gaan. Na even zitten en een beetje frisse lucht ging het beter.
Vanmiddag ontdekte dat ik toen ik dacht te plassen geen urine in de wc vond maar bloed.
Het was zo rood dat ik me nauwelijks kon voorstellen dat het bloed in de urine was. Eerst brian maar weggestuurd voordat ik ging panieken ( ja zelfs als ik naar de wc ga krijg ik niet altijd privacy)
Vervolgens gekeken naar uit welk gat het bloed kwam (ik had al doembeelden). Geprobeerd nog wat in een bekertje te plassen en dat wat eruit kwam was bloed. En gedeeltelijke opluchting dus.
Kleine beetje meegenomen naar de huisarts. De assistente dacht aan urinewegontsteking, maar ze hebben het maar op de kweek gezet. Morgen krijg ik meer te horen.
Ondertussen heb ik vast een 10daagse antibioticakuur gekregen geschikt voor zwangeren.
Vraag me af wat ze morgen zeggen.
Het lijkt wel of ik deze zwangerschap allerlei (extra) kwalen krijg terwijl ik normaal bijna nooit ergens last van heb.
![]()
Maar loopt allemaal wel los (hoop ik).
Ik schrok me vanmiddag best wezenloos, maar het eerste wat ik dacht was "niet panieken niet panieken... als Brian het ziet en aan mij merkt dat ik geklutst ben dan raakt hij ook van slag".
Hij is heel stoer ! Want ipv het "kinderhandje" dat ik normaal van hem krijg pakte hij ditkeer buiten omgekeerd mijn hand. Alsof hij de "leidende" factor was.
Aan die hele kleine dingen kan je merken dat ze dondersgoed aanvoelen wanneer iets niet helemaal in orde is, en het is zoooo stoer van hem....
mijn ventje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:04 schreef coz het volgende:
Overzichies Mirage, Wat doe je![]()
sorry , fok humor
mhja serieus , beterschap
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:42 schreef vamperotica het volgende:
pfff.... Da's wel ff schrikken Mirage!!
Ik had in het begin van de zwangerschap van de middelste opeens heftige buikpijn en bloedingen... Het rook ook een beetje "vruchwaterig"![]()
Was er al helemaal van overtuigd dat het mis ging... Echo gemaakt, bleek ik een of ander wondje op mn baarmoeder te hebben. kon helemaal geen kwaad, maar schrikken was het wel. Als mijn monster ooit vampierneigingen krijgt, ben ik ook helemaal niet verbaasd!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef Mirage het volgende:
Ondertussen heb ik vast een 10daagse antibioticakuur gekregen geschikt voor zwangeren.
Heel bijzonder. Bijna te vergelijken met de geile geur net na hete sex maar dan weer net anders. Kan het niet anders omschrijven.quote:
En we visualiseren weer ten topquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef nokwanda het volgende:
Heel bijzonder. Bijna te vergelijken met de geile geur net na hete sex maar dan weer net anders. Kan het niet anders omschrijven.![]()
Nou..... ben je het oneens met me dan, over de geur?quote:
Werd verdrongen door de pijn in je gebroken/gekneuste middenhandsbeentjes zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef UncleScorp het volgende:
Tuurlijk was ik er elke keer bij![]()
maar geur was op dat moment het laatste waar ik mee bezig was![]()
Hoezo? Vindt jij de verse geur van net gedane sexuele arbeid (heil het zweet des aanschijnsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:31 schreef coz het volgende:
mag het dan wel alsjeblieft binnen spoiler tags![]()
Dan nog ... niets in vergelijking met wat zich op die tafel afspeeldequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef nokwanda het volgende:
Werd verdrongen door de pijn in je gebroken/gekneuste middenhandsbeentjes zeker![]()
naughtywanda takes over nokwandaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef nokwanda het volgende:
Hoezo? Vindt jij de verse geur van net gedane sexuele arbeid (heil het zweet des aanschijns) zo vreselijk dan?
![]()
Goe bezig met uw voorbereidingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef coz het volgende:
*pijn onderdrukkende stem*....... Rustig ....
.... ademen ...
.. schat.....
. *pijn onderdrukkende stem*
nee maar voordat ik dan weer terug moet denken aan dit topic en tijdens het ruiken van die verse lucht keihard begin te lachen ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoezo? Vindt jij de verse geur van net gedane sexuele arbeid (heil het zweet des aanschijns) zo vreselijk dan?
![]()
can i get a halleluja here ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan nog ... niets in vergelijking met wat zich op die tafel afspeelde![]()
Respect![]()
Lachen is gezondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef coz het volgende:
[..]
nee maar voordat ik dan weer terug moet denken aan dit topic en tijdens het ruiken van die verse lucht keihard begin te lachen ofzo!
...
Ik geloof niet dat er veel mensen ( lees mannen) zijn die het überhaupt opvalt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... ben je het oneens met me dan, over de geur?
Heb jij er als vader naast gestaan toen je jongens geboren werden? Kan best zijn dat je erop gelet hebt.
Ow ja, groen hey!quote:
bah kon de hele tijd niet inloggen. nu via passmailer nieuw paswoord...wat een gedoe hehe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar kan jij ermee leven dat jij iemand gedood hebt die dat eigenlijk niet "verdient"?
Als iemand mij berooft en ik mij daarbij niet bedreigt voel zal ik gewoonweg vanuit belediging mijn eigendommen verdedingen, maar diegene zal ik niet proberen iets blijvends aan te doen.
Als ik mij bedreigt voel zal ik mij verdedigen op een manier dat ik dat nodig acht. (als dat doden betekend so be it).
Maar iemand opzettelijk doden terwijl daar geen noodzaak toe is en diegene jouw misschien wel berooft omdat hij/zij de dupe is geworden van een aaneenschakelingen van stomme samenlopen van omstandigheden of omdat hij slachtoffer is van het (kut) systeem... nee.
Ik vraag mij altijd af "waarom doen mensen wat ze doen?"
En vaak kom ik op de eindmening dat ik hun gedrag afkeur, maar hun als mens ontzettend goed begrijp.
Alleen als het naar geknapte vliezen ruiktquote:
appel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius is verslaafd aan stroopwafels
Dat kun je met een compleet verkeerde intepretatie lezen(wat ik dus deedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:18 schreef Enyalius het volgende:
geen idee wat voor stroop er in zit maar is erg lekker. die in de supermartk zijn zo hard dat je je bek er aan kapot gaat. maar deze zijn zo lief, met de rondingen in juiste proporties en zo zacht en zoet van binnen
Jij verslind ze en zij gaan helemaal in jou op..... wat een relatie. Kun je er niet wat zachter aan knabbelen dan. Dan gaan ze wat langer mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Enyalius het volgende:
mijn relaties zijn zeer kort met die wafels. ze zijn zo snel op die verpakkingen. koop er 3 per week en ze zijn in 1 dag op :S
eny je had nog niet om me mail gereageerdquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef Enyalius het volgende:
ik vergeet steeds barra's mail te reageren. zal het nu eens doen dan
de aanvang van de mail bevalt me wel
Hey, we zitten wel in Truth, he!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:13 schreef Sight_key het volgende:
Hoe raad je het
Dromenvanger heeft een slecht karma in zijn posts. Nee de naam dromenvanger begon me dermate te irriteren dat ik ben overgeschakeld.
Je had zeker gekeken naar de naam van mijn icoon of niet ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey, we zitten wel in Truth, he!
En het is eigenlijk ook gewoon logica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |