Ik heb geen zwarte band en doe geen vechtsport. Ben niet eens echt aggressief. Maar ik weet hoe ik kan zijn als ik echt kwaad word. Echt een wraakgodin waarvoor grote kerels op de vlucht slaan (quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed @ nok.... ik ken vrouwen die mij zelfs vloeren
.... me ex heeft zwarte band taikwondo gedoe enzo.... doet best zeer hoor
moet je er een emmer water opgooien is het net new orleansquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:38 schreef coz het volgende:
weer wat geleerd::
stof doet aan groepsvorming
en dat groepje heeft een volwaardige stad gebouwd a-la new york alleen al achter mijn printer ..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:38 schreef coz het volgende:
weer wat geleerd::
stof doet aan groepsvorming
en dat groepje heeft een volwaardige stad gebouwd a-la new york alleen al achter mijn printer ..
daarvoor ga ik nou naar de sportschoolquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb geen zwarte band en doe geen vechtsport. Ben niet eens echt aggressief. Maar ik weet hoe ik kan zijn als ik echt kwaad word. Echt een wraakgodin waarvoor grote kerels op de vlucht slaan (is wel eens gebeurd).
Of ik speel voor Truus de Mier. Heb ook wel eens uit pure kwaadheid mijn hele huis veranderd. Niet eens dingen kapot gemaakt. Nee.... gewoon alles wat zwaar was verschoven en een andere plek gegeven omdat ik mijn woede en energie kwijt moest. Zware eiken kast verplaatsen, een eiken bureau van boven naar beneden sjouwen op mijn rug en dat soort gein. En dan de volgende dag overal spierpijn hebben. En dat alles met als doel om te voorkomen dat ik iemand zou slaan.![]()
Er is geen sportschool die je alleen maar contributie laat betalen voor twee dagen per maandquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarvoor ga ik nou naar de sportschool
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je er een emmer water opgooien is het niet new orleans
Maar da's heel handig als je bijvoorbeeld verhuist ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef nokwanda het volgende:
Of ik speel voor Truus de Mier. Heb ook wel eens uit pure kwaadheid mijn hele huis veranderd. Niet eens dingen kapot gemaakt. Nee.... gewoon alles wat zwaar was verschoven en een andere plek gegeven omdat ik mijn woede en energie kwijt moest. Zware eiken kast verplaatsen, een eiken bureau van boven naar beneden sjouwen op mijn rug en dat soort gein. En dan de volgende dag overal spierpijn hebben. En dat alles met als doel om te voorkomen dat ik iemand zou slaan.![]()
dat scheelt... ik heb het ongeveer 2x per dagquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is geen sportschool die je alleen maar contributie laat betalen voor twee dagen per maand![]()
Ik kan zelf niet agressief worden, dat levert alleen maar zielige vertoningen op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
[..]
![]()
kan niet herinneren laatste keer dat ik agressief werd. maar weet wel dat er zeer veel schade bij kwam kijken dus ik onderdruk me woede meestal omdat dat beter is voor me omgeving.
neuh ik moet wel iets fysieks doen... anders word ik gekquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef coz het volgende:
meestal wordt ik dat van me moeder..
! en dan fiets ik 's avonds naar de stad .. vrij rap tempo , ondertussen een sigaret en dan in de stad een joint .. klaar
!
Mensen zijn niet anders dan dieren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef coz het volgende:
meestal wordt ik dat van me moeder..
! en dan fiets ik 's avonds naar de stad .. vrij rap tempo , ondertussen een sigaret en dan in de stad een joint .. klaar
!
*arme EW*quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mensen zijn niet anders dan dieren.
Je moeder zou je op jouw leeftijd gewoon moeten verstoten. Zo van : GRrrAUWWWWWW, ga zelf maar op jacht, rotwelp!!
mijn ouders zijn ook de baas... en terecht ik woon bij hun... maarja kostgeld zorgt er wel voor dat ik bepaalde dingen kan "claimen"quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp vindt het wel leuk om zelf ouder te zijn ... I'm the boss![]()
Als ze dat doen worden ze onterft ... so they won'tquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:13 schreef Enyalius het volgende:
tot je in een tehuis gedumpt wordt mwahahah
Die is nog niet zo oud.quote:
Dat is wat ik deedquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:07 schreef Enyalius het volgende:
of andersom nok
GRAUW!!! ik ga zelf op jacht. oprotten jullie
Maar ze wilde toch wel wat apart zetten? dat is wat ik later begreep.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:25 schreef Enyalius het volgende:
awww kan niet op afbetaling nokdat wordt sparen, of me pa ff aankijken
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef UncleScorp het volgende:
Ik d8 al ... wat is da hier allemaal ?
Ik vind best dat dat kan...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Bij deze. Niets geheimzinnigs aan. Kon die site alleen moeilijk hier gaan spammen.
ze kan niet channelen maar gebruik een andere techniek. intuitief in samenwerking met haar hogere zelf. niet helemaal hetzelfde, maar close enough. haar schilderijen gaven mij een bepaald gevoel waardoor ik er wel vertrouwen in heb dat ik krijg waar ik om vraagquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef nokwanda het volgende:
Kan ze channelen dan? dat heb ik haar niet gevraagd? Maar het leek me wel iets voor haar.
Even ter info van mede users. Het ging over het maken van een gechanneled/spiritueel schilderij.
Een van mijn oud studiegenoten maakt in opdracht op spiritualiteit gebaseerde kunst. Ik heb enya naar haar website verwezen.
Zal aan een van de mods vragen of dat mag. Het is tenslotte niet een zaakje van mezelf dat ik loop te sponsoren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind best dat dat kan...
Ben ook wel benieuwd!
Dat is ook iets wat ik hem zeker ga vragen als ons emailcontact weer regulier is.quote:Wat ik me nou afvraag is: Als die mensen moeten vluchten kunnen ze niet werken. En daar is het meestal anders geregeld dan hier. Verliezen ze dan niet alleen hun huis en hele hebben en houwen en dan ook nog hun werk? Of is er voor zulke gevallen een speciale regeling getroffen of verzekeringen ofzo?
Nou ja.... blij dat iedereen nog leeft. Mar het lijkt me zo lullig om de orkanen en overstromingen te overleven om vervolgens van de honger om te komen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:36 schreef Enyalius het volgende:
[kuch]http://www.dirah.dds.nl/index.html[/kuch]
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:01 schreef Enyalius het volgende:
net met me 3e oog zitten spelen dus enorme koppijn erbij
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:08 schreef vamperotica het volgende:
Pfff..... Ik word een beetje gestoord van dt stomme spiertje in mn wenkbrauw....
(einde nutteloze informatie)
Mij werd ooit verteld dat dat betekende dat ik iemand zou gaan zien die ik heel lang niet gezien had. Vrij logisch.... ik stond op het punt om naar Zuid Afrika te gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:08 schreef vamperotica het volgende:
Pfff..... Ik word een beetje gestoord van dt stomme spiertje in mn wenkbrauw....
(einde nutteloze informatie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |