Ik durf wedden dat je daarom express die mededeling hebt gedaan... Het is één opgezet spelquote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef buzzer het volgende:
grappig dat deze precies om 10 uur vol is
(zie mijn post van gisteravond)
De proeftijd als modquote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ouch
En hoe lang hebben ze jou nog gegeven?
Gemakkelijk beinvloedbaar, geen ruggegraat, geen sociaal leven, etcquote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat zijn die verkeerde omstandigheden?
Daar heeft de vrouw van wijlen Hazes ook last vanquote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zat toen met kasjhel... kun je nagaan, dat weet ik nog als de dag van gisteren, puur traumatische ervaring.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef Tha_T het volgende:
Daar heeft de vrouw van wijlen Hazes ook last van
it's all conspiracyquote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik durf wedden dat je daarom express die mededeling hebt gedaan... Het is één opgezet spel
vooruitziende blikquote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef buzzer het volgende:
grappig dat deze precies om 10 uur vol is
(zie mijn post van gisteravond)
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef Tha_T het volgende:
Daar heeft de vrouw van wijlen Hazes ook last van
veiligheidsoverwegingenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik durf geen engels meer te gebruiken tegenwoordig![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maak het anders nog wat erger voor die arme sukkel
![]()
Nee jij bent goed bezig zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maak het anders nog wat erger voor die arme sukkel
![]()
Ja hij kan al niet goed sprekenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee jij bent goed bezig zullen we maar zeggen![]()
verkeerde topic (althans, nog welquote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
* buzzer draait Ray Charles - Hit the Road Jag
Heyquote:
Hey, ja alles prima hier!quote:
Hey indah!quote:
quote:
Ha die buzzer.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
* buzzer draait Ray Charles - Hit the Road Jag
Ik heb altijd eerst een dafalgan geslikt en siroop gedronken. Dus minder last gehad van verkoudheid. Nu kunnen uitslapenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hey, ja alles prima hier!Met jou? (of U zoals ze in België zeggen) Afgelopen nachten een beetje normaal doorgekomen?
Dus Singles gaat dicht en wij mogen blijven lees ik zo snel even?
bijna goed, volgens buzz wordt het samengevoegd zoals het er nu naar uitziet. Dus ja, 1 wordt er gesloten, zoals je wil.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hey indah!
Dus Singles gaat dicht en wij mogen blijven lees ik zo snel even?
ik ben blij dat je er net zo over denkt, want zo denken wij er namelijk ook over, en dan is het prettig dat dat vanuit de eigen gelederen bevestigd wordt. En we hadden ook de indruk dat het inhoudelijk acheruit holt..quote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Pheno het volgende:
@buzzer is goed, anders krijg je weer een klachtenregen. Al is de reeks echt op z'n einde, het is nu een normale sc geworden. Ik sta er al verstomd van dat het door mocht gaan
Alleen jammer dat je het dan vergelijkt met gcscquote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben blij dat je er net zo over denkt, want zo denken wij er namelijk ook over, en dan is het prettig dat dat vanuit de eigen gelederen bevestigd wordt. En we hadden ook de indruk dat het inhoudelijk acheruit holt..
Hmm zal mij benieuwen hoe dat zal verlopen aangezien Singles een heel ander publiek trekt en volgens mij ook een heel andere slowchat is...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bijna goed, volgens buzz wordt het samengevoegd zoals het er nu naar uitziet. Dus ja, 1 wordt er gesloten, zoals je wil.![]()
Altijd dat goedpraterij hierquote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hij kan al niet goed spreken
Wat zeg je over zo iemand? dat het een sukkel is eh?
En tjah.. arm dat past daar zo goed bij![]()
We moeten hem ook geen blaasjes wijsmaken eh, daar is hij niet beter mee af![]()
die discussie is al geweestquote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm zal mij benieuwen hoe dat zal verlopen aangezien Singles een heel ander publiek trekt en volgens mij ook een heel andere slowchat is...
Oeh oeh!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die discussie is al geweest![]()
maar dat denk ik inderdaad ook.. afwachten dus.
Ja sorry dat ik niet eerder wakker was hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die discussie is al geweest![]()
maar dat denk ik inderdaad ook.. afwachten dus.
Zwaktebod ditquote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goedpraterij is goed olé olé![]()
Slapen is geen excuusquote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet eerder wakker was hoor.![]()
zie PI...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet eerder wakker was hoor.![]()
Ik voel nog niksquote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik probeer me in te likken bij de blauwe eh![]()
Ik kijk nooit naar posticons. Zie er het nut niet zo van in...quote:
okay, ik probeer er rekening mee te houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar posticons. Zie er het nut niet zo van in...
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als hij het nog niet was, zal hij het wel worden door jouw vraag
Heel simpel, er loopt ook een SC in R&P, waar ook al wat singles in hangen. Die gaan daarheen. Het andere publiek (het relvolk) , waar je op doelt, die gaat naar R&P. Of je moet ze echt hierheen wijzen, maar dat doe je dan jezelf aan.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm zal mij benieuwen hoe dat zal verlopen aangezien Singles een heel ander publiek trekt en volgens mij ook een heel andere slowchat is...
ach, na al die tijd durft ie vast niet meer te klagenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Doe ik het dan zo slecht?
Ik hoor phille anders nooit klagen... raar...
Tsja.....quote:Op donderdag 29 september 2005 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Doe ik het dan zo slecht?
Ik hoor phille anders nooit klagen... raar...
Neuh, niet meer sinds ik nog 1 was.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef dolle_hond het volgende:
wat ben hje vroeg jag
in bed gepist?
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
http://vacaturekrant.nl/vd.fpl?id=508896
hehe.. geinigquote:Je werkt als lader/losser voor vrachtvliegtuigen.
Durven? Nu moet hij er alleszins niet meer mee afkomen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, na al die tijd durft ie vast niet meer te klagen![]()
Ik denk inderdaad dat dat best gaat werken, het goed spreiden van de users.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel simpel, er loopt ook een SC in R&P, waar ook al wat singles in hangen. Die gaan daarheen. Het andere publiek (het relvolk) , waar je op doelt, die gaat naar R&P. Of je moet ze echt hierheen wijzen, maar dat doe je dan jezelf aan.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Durven? Nu moet hij er alleszins niet meer mee afkomen hoor
Heeft ondertussen al meer dan twee jaar de tijd gehad.
Als hij er nu nog over begint, is het een muggenzifter
vast ongesteldquote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Jaguarized het volgende:
humeurtje d_h?
Wablief???quote:Op donderdag 29 september 2005 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, twee jaar is te kort nog hoor.. het komt nog wel
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge allemaal
Ik werdt om 7 uur gebeld dat ik niet hoef te werkengeen werk, maandag kon ik wel weer komen.
Kortom, vrije dag voor mij
Hey slaapkopquote:
Ja, het komt nog.. been there, done that. Blij dat ik daar toch mooi mee gestopt ben.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wablief???
Het komt nog???
Zal hij ook een paar nachtjes in een ander bed mogen slapen hoor![]()
moggehquote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge allemaal
Ik werdt om 7 uur gebeld dat ik niet hoef te werkengeen werk, maandag kon ik wel weer komen.
Kortom, vrije dag voor mij
Ik denk niet dat er problemen zouden ontstaan door de seks ofzo. Maar geen enkele relatie is 100% zeker (mijn ouders zijn ook na 28 jaar gescheiden bv)quote:Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, het komt nog.. been there, done that. Blij dat ik daar toch mooi mee gestopt ben.
ik hoop uiteraard niet dat het jou ook gebeurd.
niets is zeker, dat zou een saaie boel worden zeg. Dan zouden we nu ook al weten of GCSC samen gaat met Singles en zo.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er problemen zouden ontstaan door de seks ofzo. Maar geen enkele relatie is 100% zeker (mijn ouders zijn ook na 28 jaar gescheiden bv)
Maar dat zou me niet tegenhouden om te trouwen met phille
Idd.. en wat zou dat vervelend zijn als we zeker weten dat het niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets is zeker, dat zou een saaie boel worden zeg. Dan zouden we nu ook al weten of GCSC samen gaat met Singles en zo.![]()
Kunnen jullie JoeyT in actie zienquote:Op donderdag 29 september 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets is zeker, dat zou een saaie boel worden zeg. Dan zouden we nu ook al weten of GCSC samen gaat met Singles en zo.![]()
Die hebi k al genoeg in actie gezienquote:Op donderdag 29 september 2005 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunnen jullie JoeyT in actie zien
Zeker goeie shit T_Tquote:
JoeyT ?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunnen jullie JoeyT in actie zien
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker goeie shit T_T
Alleen 1 tegenvallerdie voorspelde 15/20mm regen is onzin geweest, ik heb hier maar amper 7mm opgevangen.... maar toch goed voor 542mm in jaar totaal
![]()
Hey Jagquote:
Moggequote:
Kan nog meer bij komenquote:
Is dat nou veel voor Dokkum? 542mm?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan nog meer bij komen![]()
Oja deze aantal komt mooi overheen op de neerslag kaart van het KNMI![]()
U kunt lezenquote:
Iedere weerman maakt foutenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker goeie shit T_T
Alleen 1 tegenvallerdie voorspelde 15/20mm regen is onzin geweest, ik heb hier maar amper 7mm opgevangen.... maar toch goed voor 542mm in jaar totaal
![]()
De patat-boeren gaan staken?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef leonieke het volgende:
*zucht*
België gaat weer plat liggen binnenkort![]()
neukmarathon?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef leonieke het volgende:
*zucht*
België gaat weer plat liggen binnenkort![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G0EIAJN7quote:
Het is alleszins een aangenamer tijdverdrijfquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik de mijne toch beter
én plezierigerquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik de mijne toch beter
Het langjarig gemiddelde is 799 mm, we hebben nog zo'n 3 maanden te gaan, kortom, ik zit wel redelijk in de goeie richtingquote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat nou veel voor Dokkum? 542mm?
Maar die 15/20mm zou op 1 nacht vallen, maar goed elke weerman maken wel eens fouten, alhoewel ik me nu wel een beetje aan begin te ergeren. Het valt me nogal erg op dat het te vaak gebeurt.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iedere weerman maakt fouten![]()
. Het jaar is nog niet afgelopen
Het gewraakte brugpensioen. Ik vind het onzin actie te gaan voeren. Immers, op een gegeven moment moet je tóch langer gaan werken. Als het niet nu is dan over een aantal jaar. En dan is er weer een groep die actie wilquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G0EIAJN7
Zoiets vind ik dus echt niet kunnen... Staken terwijl de onderhandelingen nog bezig zijn![]()
Ik vraag me dan trouwens af of er verwacht wordt van het onderwijs dat zij ook staken. Zou wel vervelend zijn want ik heb op 7 en 10 oktober 12 toetsen gepland
nou ja, je krijgt er volgens mij wel een schrale doos vanquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is alleszins een aangenamer tijdverdrijf![]()
Je begint "pas" man. Komt wel goedquote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar die 15/20mm zou op 1 nacht vallen, maar goed elke weerman maken wel eens fouten, alhoewel ik me nu wel een beetje aan begin te ergeren. Het valt me nogal erg op dat het te vaak gebeurt.
*mental imagequote:Op donderdag 29 september 2005 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, je krijgt er volgens mij wel een schrale doos van
Ik wel, maar die weermannen van het KNMI dus nietquote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je begint "pas" man. Komt wel goed
Zullen we wedden dat het een stagair is? Maar je hebt toch een eigen station, daar zou ik meer op vertrouwenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wel, maar die weermannen van het KNMI dus niet
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, je krijgt er volgens mij wel een schrale doos van
Iddquote:Op donderdag 29 september 2005 10:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat het een stagair is? Maar je hebt toch een eigen station, daar zou ik meer op vertrouwen
zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
Oja vrijdag en zaterdag worden 2 natte dagen, op die 2 dagen zou er wel eens 10-15mm kunnen vallen![]()
Gelukkig zit ik Zaterdag en Zondag niets te doen hoop ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
Oja vrijdag en zaterdag worden 2 natte dagen, op die 2 dagen zou er wel eens 10-15mm kunnen vallen![]()
neequote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Jaguarized het volgende:
humeurtje d_h?
Hier zijn het meestal wel natte dagen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
Oja vrijdag en zaterdag worden 2 natte dagen
Vorig jaar had ik ook gelijk toen ik op de weerkaarten keek dat er een storm aan zat te komen, 4 dagen van te voren voorspelde het KNMI kracht 7, op die dag schatte ik een 9, en op de 3de dag paste het KNMI de gegevens aan, een 9quote:
Ik hoop het ook voor jou.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik Zaterdag en Zondag niets te doen hoop ik
Je bent op dreef Leoquote:Op donderdag 29 september 2005 11:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier zijn het meestal wel natte dagen hoor![]()
Ik wil ook druktequote:
ik ook.. een weekeinde nietsen.. dat is alweer even geledenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik Zaterdag en Zondag niets te doen hoop ik
Die singles topic werdt ook gewoon een GCSC leek het wel...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:06 schreef buzzer het volgende:
hier de tekst die ik zojuist in het singles topic heb geplaatst:
helderquote:Op donderdag 29 september 2005 11:06 schreef buzzer het volgende:
hier de tekst die ik zojuist in het singles topic heb geplaatst:
-knip-
Hoezo niet makkelijk? Het gaat erom hoe zo'n besliising gebracht wordt. Op deze manier is het duidelijk beargumenteerd, niet bot (deadline) en er is plaats zatquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
Ow ow Buzzer!
Je hebt ze de weg getoond naar GCSC![]()
Waarom heb je GCSC niet gewoon verzwegen? Misschien kenden ze het wel niet![]()
Maar ik begrijp je punt wel hoorKan niet makkelijk zijn om zo'n beslissing te nemen
En ze weten de reden, post is goed onderbouwd dus daar gaan ze wel geen commentaar kunnen op geven.
Ik ga wel ff het singles topic van dichtbij gaan volgen nu, om de reacties te zien![]()
Nope, maar nogmaal, het is niet de kwantiteit die telt maar de kwaliteitquote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
vind je?![]()
Dan kan phille toch niet klagen eh?![]()
niet makkelijk als in: je krijgt allerlei users op jouw dakquote:Op donderdag 29 september 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo niet makkelijk? Het gaat erom hoe zo'n besliising gebracht wordt. Op deze manier is het duidelijk beargumenteerd, niet bot (deadline) en er is plaats zat
Van de kwantiteit gaan we het idd niet moeten hebben neequote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nope, maar nogmaal, het is niet de kwantiteit die telt maar de kwaliteit
het is zeker niet over een nacht is gegaanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
Ow ow Buzzer!
Maar ik begrijp je punt wel hoorKan niet makkelijk zijn om zo'n beslissing te nemen
En ze weten de reden, post is goed onderbouwd dus daar gaan ze wel geen commentaar kunnen op geven.
Ik ga wel ff het singles topic van dichtbij gaan volgen nu, om de reacties te zien![]()
nou kunnen we buzzer de schuld geven van de te verwachten toeloopquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
Ow ow Buzzer!
Yeps begrijp ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is zeker niet over een nacht is gegaan
en ik wilde inderdaad eerst een goed onderbuwd verhaal hebben, en niet zomaar lukraak de knuppel in het hoednerhok gooien inde trant van: dit was het dan
welkom foksukquote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef foksuk1981 het volgende:
* zoekt een plekje *
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef foksuk1981 het volgende:
* zoekt een plekje *
d'r ister al 1tje.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nou kunnen we buzzer de schuld geven van de te verwachten toeloop
zeurenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
niet makkelijk als in: je krijgt allerlei users op jouw dak
De discussie hier niet gevolgd? Ik geef eerlijk toe dat ik ook heb lopen zeuren aan Buzzer zijn kop vanmorgen, dus de kans bestaat dat er nog gaan beginnen
Maar goed beargumenteerd idd, vind ik![]()
YES!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef Godlike02 het volgende:
GC SC![]()
(vaak dan, als we het dan toch over kliekjes hebben)
gelukkig nietquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is zeker niet over een nacht is gegaan
en ik wilde inderdaad eerst een goed onderbuwd verhaal hebben, en niet zomaar lukraak de knuppel in het hoednerhok gooien inde trant van: dit was het dan
Het kan wel maar verschraalde doos enzoquote:Op donderdag 29 september 2005 11:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Van de kwantiteit gaan we het idd niet moeten hebben nee![]()
Ik ga momenteel veel aankunnenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het kan wel maar verschraalde doos enzo
hehe..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het kan wel maar verschraalde doos enzo
zoiets..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Straks gaat deze reeks 2X zo snel
En moet je helemaal niets meer nalezen aangezien er toch maar gebaggerd gaat wordenquote:
Oeh dat heb ik ook gehad. Sequentiediagrammen en activiteitendiagrammen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil ook drukte
Ik ben nu verdomme in UML 2.0 boeken aan het neuzen
quote:
WLZ...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
En moet je helemaal niets meer nalezen aangezien er toch maar gebaggerd gaat worden
Ik kan hier echt geen goed gevoel over krijgen, sorry
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga momenteel veel aankunnen![]()
Heb nog wat schade in te halen![]()
precies wat ik eerder al zei, Singles gaat veel te snel voor mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
En moet je helemaal niets meer nalezen aangezien er toch maar gebaggerd gaat worden
Ik kan hier echt geen goed gevoel over krijgen, sorry
Mja.. we moeten ook wat realistisch zijn eh. ALS ze hier komen, wordt het één en al bagger. Ik zei vanmorgen wel om te lachen dat ze al hun liedjes posten, maar hoe meer ik die topics lees, hoe meer ik het moet vaststellen. Ofwel liedjes ofwel hun eten.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
WLZ...
Ik snap je leonieke, we moeten nu alleen maar even afwachten en hopen dat het gezellig wordt en blijft...
als je dat denkt, moet je nog even teruglezenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef JoeyT het volgende:
Lees net dat we jullie topic moeten overnemen... Sorry jongens...
Lol, word ik nog met naam genoemd ook.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
ja, bedankt hoor leonieke en co, als het een troost mag wezen, ik ben niet van plan hier te posten
het mag wel hoor..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
ja, bedankt hoor leonieke en co, als het een troost mag wezen, ik ben niet van plan hier te posten
hormonenrommelquote:Op donderdag 29 september 2005 11:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]. Hoe is het zo ver kunnen komen?
Waarom niet? Ze hebben ons hier graag en waarschijnlijk zijn hier ook (niet-)vrijgezellenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
Dat is namelijk iets dat we hier meestal wel doen jaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je dat denkt, moet je nog even teruglezen![]()
Hehehehe, volgens mij ken je mij nog niet... Was niet serieus... Maar daar kom je nog wel achterquote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je dat denkt, moet je nog even teruglezen![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
hormonenrommel![]()
Door die stomme pillen die ik nu moet slikken is mijn 'goesting' direct de dieperik in gegaan...![]()
ik vind dat eetgedoe ook superirritant, leonieke, net zoals volgens mij 90 % van de singleposters ...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef leonieke het volgende:
Mja.. we moeten ook wat realistisch zijn eh. ALS ze hier komen, wordt het één en al bagger. Ik zei vanmorgen wel om te lachen dat ze al hun liedjes posten, maar hoe meer ik die topics lees, hoe meer ik het moet vaststellen. Ofwel liedjes ofwel hun eten.
Dit kan hier ook wel eens gebeuren, maar niet in elk topic... En hier ga ik geen zin in hebben
Ik overtuig dr wel dat ze wel moet komen okquote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lol, word ik nog met naam genoemd ook.
* leonieke gaat ff haar 'co' omarmen![]()
correct en correctquote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hebben ons hier graag en waarschijnlijk zijn hier ook (niet-)vrijgezellen
JA!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's een gekke gewaarwording he?
Ik had een vermoeden, maar het is aftasten he... ik ken je nog helemaal niet, dus ja..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehehe, volgens mij ken je mij nog niet... Was niet serieus... Maar daar kom je nog wel achter
Inderdaad het gaat hier nog gezellig worden... Hebben de blauwen niet een eigen topicquote:
het gaat wel snel.. misschien kan Singles alvast dicht ?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Gezellig, nieuwe aanwas!
Welkom singles die hier komen neuzen!
succesquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen, ik ga even een stukje schrijven voor mijn sollicitatie. Tot later!
Niet zo goed...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]Jammer. Maar hoe vordert het met de pillen? Als je het niet erg vind dat ik het vraag
Hehehehe, vind t nu al helemaal leuk hieroquote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
@ JoeyT: Jullie MOETEN niks, jullie mogen. En topic overnemen, sorry maar jullie nemen niks over, jullie komen er gewoon bij...
Oei dat is niet goedquote:
Ja, dit topicquote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad het gaat hier nog gezellig worden... Hebben de blauwen niet een eigen topic?
En toch staan de topics er vol van....quote:Op donderdag 29 september 2005 11:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat eetgedoe ook superirritant, leonieke, net zoals volgens mij 90 % van de singleposters ...
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehehe, vind t nu al helemaal leuk hiero![]()
Veel succes! Ik duim voor jouquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
GC SCVDMquote:
Jij ziet het alleszins positief in...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
@ Leonieke: Idd ik weet meid, we moeten het gewoon gezellig houden, GCSC is een topc waar het gezellig moet zijn, af en toe een discussie moet ook kunnenmaar om te gaan baggeren
nee daar is dit topic iig niet voor
![]()
Kortom, het is net een simpele regel: Doe gezellig mee, anders![]()
![]()
Komt wel goed meid
Succes, en laat het ons weten hequote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer om te horen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet zo goed...![]()
Ik heb de indruk dat ik veel rapper op mijn tenen getrapt ben en dat ik minder 'moed' heb om iets nieuws aan te pakken. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen eigenlijk. Maar ik kan de laatste tijd niet meer enthousiast zijn voor iets nieuws.
We zijn bv op zoek naar een bouwgrond: allemaal goed en wel, maar ik heb zo het gevoel dat we nooit iets gaan vinden dat ons bevalt en betaalbaar is (al een paar tegenslagen gehad op dat gebied) en de moed zakt me wat in de schoenen.
Normaal ben ik zo niet en rap ik vlug weer mijn hele hebben en houden bij elkaar.
Of de pillen resultaat gaan hebben, daar moet ik nog 5 maand op wachtenEn dat vind ik nu rot: ik moet 6 maand pillen slikken vooraleer ik weet of het ook maar iets uithaalt.
Ik weet zelfs momenteel niet meer of ik later al die hormonen ga willen slikken om zwanger te worden![]()
[/zeurmodus]
lyrics worden echt zelden gepost ...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef leonieke het volgende:
En toch staan de topics er vol van....
en wordt er dus altijd op gereageerd op die posts...
Net hetzelfde als met die liedjes en lyrics
Echtsorry hoor
![]()
uhu...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:33 schreef petitlapin het volgende:
Leonieke, hou vol joh. Ik ben nu zwanger, ons leven is ook superhectisch en de kleine komt niet bepaald op een goed tijdstip, maar kom ... ik zou mijn meiske nu al niet meer kunnen missen
Ja en neequote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij ziet het alleszins positief in...
toch wel, ik volg ook een beetje meer in OUD. Al de inspanningen die je nu doet, ze zijn allemaal de moeite waardquote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef leonieke het volgende:
uhu...
Uhu..
Nah.. je begrijpt er niets van neem ik aan...
Geen geldquote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oei dat is niet goed
Ga maar vast verhuizen
yvonne@fok.nlquote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een kleurtje? maak me maar groen of zo.![]()
Waarom moet het daar over gaan?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Jaguarized het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk onderwerp?Moet gaan over een bezienswaardigheid of evenement in Kopenhagen en aan de ene kant vind ik Tivoli of Kleine Zeemeerminbeeld zo afgezaagd...
Dan weet je nu hoe ik me voel....quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jammer om te horen.. Dat je je snel kan herstellen van een tegenslag is een goede eigenschap. Ik kan het niet bijvoorbeeld. En eerst 6 maanden pillen slikken
Doe datquote:
christianiaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Jaguarized het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk onderwerp?Moet gaan over een bezienswaardigheid of evenement in Kopenhagen en aan de ene kant vind ik Tivoli of Kleine Zeemeerminbeeld zo afgezaagd...
Ja het gaat snel D_H mja het ergste komt nogquote:Op donderdag 29 september 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
tering, kijk ff niet en we zijn al 3 pagina's verder
prrrrrrrrrfgg
Ik zou het zo nog niet kunnen zeggen nee...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch wel, ik volg ook een beetje meer in OUD. Al de inspanningen die je nu doet, ze zijn allemaal de moeite waard![]()
Hmmz, kom maar hier heenquote:
En er zijn er nog maar twee bijgekomen...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
prrrrrrrrrfgg
nietquote:
Nog wel een extra blauwequote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet
Maar ik lurk wel ff of het me bevalt
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan weet je nu hoe ik me voel....
Normaalgezien zou ik dat grond-gedoe veel positiever inzien, maar nu...![]()
Eerst 6 maanden pillen slikken waardoor ik me slecht en opgeblazen voel
Ik zou er nu al willen mee stoppen, maar ja, dat kan ik dan weer niet maken want die mannelijke hormonen moeten echt tegengehouden worden![]()
Daardoor had ik natuurlijk altijd heel veel zin in seksdus waarschijnlijk werken ze wel, want seks zegt me momenteel (bijna) niets meer
Geen idee, dat vroeg die selecteur toen ik hem opbelde gisteren. Of ik een stukje wilde schrijven over een bezienswaardigheid/evenement in Kopenhagen. Mede op basis daarvan word ik wel of niet uitgenodigd.quote:
als dat maar geen voorteken is inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
prrrrrrrrrfgg
Ik wil dan ook wel een kleurtjequote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een kleurtje? maak me maar groen of zo.![]()
Maar toch kom je bazig uit de hoek.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef Renesite het volgende:
Leonieke, ik begrijp je helemaal.
Voorbeeldfunctie.
Imho ook een beetje mijn probleem, maar ik zie mezelf niet anders dan voorheen (zwart)
welkom Mukiequote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet
wit knipperend als in de bliksemquote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil dan ook wel een kleurtje
Speciaal voor DASOO
Damn moet niet gekker worden hoorquote:
Ach, door jou hebben we het vaak zat over kinderenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
lyrics worden echt zelden gepost ...
maar dat fucking eetgedoe, is idd verschrikkelijk saai en nietszeggend, en gebeurt veel te veel
Ik begrijp t, Kan je me vergeven?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar toch kom je bazig uit de hoek.
Is niet de eerste keer dat ik het opmerk of jou zeg. En altijd dezelfde reden: "je kent me niet, moest je me kennen dan..."
Maar je hebt geen andere nick en je bent niet veranderd van geslacht en je hebt het toch gezegd!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]Ik begrijp je post helemaal. Fucked up stuff allemaal. Maar als ik een andere nick en ander gelsacht had ik gezegd
Knuf![]()
kinderen in Singlesquote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, door jou hebben we het vaak zat over kinderen
Tegenvallen kan het alvast niet. Maar ik merk wel dat het me te snel gaat nu alquote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet
Doomed, doomed I sayquote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als dat maar geen voorteken is inderdaad.
Jah lijkt me wel tofquote:Op donderdag 29 september 2005 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wit knipperend als in de bliksem
in Singles postten we met 2 vaste blauwe en 1 of 2 part-time blauwenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Damn moet niet gekker worden hoor
Straks is het alleen nog maar blauw![]()
ja, hoezo offtopicquote:
Vliegtuig-Boot-Trein-Bus-Vliegtuig-Auto-Fiets-Lopen-Kruipenquote:
mag ik je 1 ding vragen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
En er zijn er nog maar twee bijgekomen...
Wacht maar tot maandag.. zijn er per dag 5 topics en moet je niets meer teruglezen
Ik zie wel aan hoe je in de toekomst reageertquote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik begrijp t, Kan je me vergeven?![]()
Alles wat geld kost valt alvast afquote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vliegtuig-Boot-Trein-Bus-Vliegtuig-Auto-Fiets-Lopen-Kruipen
quote:
Nep-singles zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je wil niet weten hoeveel nep-singles er daar rondlopen.
Liefff, nu kan ik weer goed doorlevenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zie wel aan hoe je in de toekomst reageert
Maar echt, ik wil niet zagen ofzo, maar ik doe het lekker toch maarMaar je hebt nu een blauw kleurtje waardoor jouw posts dubbel zo hard bekeken worden. Zorg er dan ook gewoon voor dat je niet hautain uit de hoek komt.
Uiteraard kan een grapje zeker en vast nog, maar vanmorgen was jouw post (en dat weet je denk ik zelf ook wel) compleet misplaatst
Maar kom, ik geef mijn leerlingen ook zat nieuwe kansen dus ...
Hier met stuk of 3 of 4, nu komen er nog 832 bijquote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
in Singles postten we met 2 vaste blauwe en 1 of 2 part-time blauwen
Ik ken het topic van in R&P en volg het wel af en toe eens in GC. Niet dat ik er post, ik hoor er helemaal niet thuis (ben niet single) maar ik vind jullie postgedrag gewoon niet overeenkomen met het postgedrag hier.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik je 1 ding vragen.
waarom meteen zo negatief, wij zijn ook maar gewoon mensen, net als jij
en ok, singles wordt opgeheven, maar je kunt ons toch een kans geven, als het ons niet bevalt zijn we snelgenoeg wel weg, en ergens anders naar toe. maar om meteen je zo nega op te stellen das toch ook niet leuk voor ons....
ergens heb ik t gevoel dat we niet welkom zijn, maar dat zal wel aan mij liggen
Owjah Hoi Allemaal
Zeker als ze ook nog eens gaan trouwen,quote:
1: Ze heeft het alleen tegen de mensen van die singels topic......quote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef petitlapin het volgende:
Leonieke, madame, waarom vindt jij dat jij hier wel mag posten, en de rest niet. Ben je meer waard of zo misschien
je bent nogal een zagewijf
WTF??? je zit in de les te fok'en????quote:Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liefff, nu kan ik weer goed doorleven
* Renesite doorgaat met de les
Dr zijn twee mogelijkheden: óf alle mensen zijn gewoon, óf alle mensen zijn apart/ongewoon.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef leonieke het volgende:
En wie zegt dat ik maar een gewoon mens ben?![]()
Singles en GC SC trouwenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1: Ze heeft het alleen tegen de mensen van die singels topic......
2: Zij is 1 van de vaste users van GCSC.....
3: Ze os geen zagewijf.
4: Doe gezellig mee of post hier gewoon niet meer.
Pffff ik ga zo maar even wat anders doen, ik zie wel wanneer de rust terug keert....
Nou lopen en kruipen kost geen geld, dus wat let jequote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Alles wat geld kost valt alvast af
thxquote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pffff ik ga zo maar even wat anders doen, ik zie wel wanneer de rust terug keert....
Wat Duderinnetje zegt: welkom hier, en laten we het met zijn allen leuk maken en leuk houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Gezellig, nieuwe aanwas!
Welkom singles die hier komen neuzen!
Vind je het gek dat het opgeheven wordtquote:
Eerst integreren, dan trouwenquote:
Het feit dat je nog geen dakraam hebtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou lopen en kruipen kost geen geld, dus wat let je
preciesquote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Eerst integreren, dan trouwen
Dat mindert vanzelfquote:
Ik was hier al eerderquote:
Hoiquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik je 1 ding vragen.
waarom meteen zo negatief, wij zijn ook maar gewoon mensen, net als jij
en ok, singles wordt opgeheven, maar je kunt ons toch een kans geven, als het ons niet bevalt zijn we snelgenoeg wel weg, en ergens anders naar toe. maar om meteen je zo nega op te stellen das toch ook niet leuk voor ons....
ergens heb ik t gevoel dat we niet welkom zijn, maar dat zal wel aan mij liggen
Owjah Hoi Allemaal
jawel, alles moet gewoon opnieuw een plekkie krijgen..Dat is inherent aan reorganiserenquote:
na de zeer gezellige ontvangst van leonieke, heb ik ook niet meer zo veel zin om gezellig te doen. Je zaait wat je oogst, en al die pagina's die ik hier lees, is ze al continu aan een turbosnelheid aan het zagen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kijk even 5 minuten niet even gelijk een hele straat reacties...
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
na de zeer gezellige ontvangst van leonieke, heb ik ook niet meer zo veel zin om gezellig te doen. Je zaait wat je oogst, en al die pagina's die ik hier lees, is ze al continu aan een turbosnelheid aan het zagen.
prima, tot ziens dan maar..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
na de zeer gezellige ontvangst van leonieke, heb ik ook niet meer zo veel zin om gezellig te doen. Je zaait wat je oogst, en al die pagina's die ik hier lees, is ze al continu aan een turbosnelheid aan het zagen.
je moet eerst 2.500 euro storten dan krijg je het pakket per emailquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef melismay het volgende:
Waar kan ik een intergratiecursus aanvragen?
bij mevrouw verdonk denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef melismay het volgende:
Waar kan ik een intergratiecursus aanvragen?
euj die hebben wij ookquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Tha_T het volgende:
*popcorn pakt
nee, dat kan niet, iedereen krijgt andere vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
bij mevrouw verdonk denk ik
mag ik van jou de antwoorden van de cursus ???
biertje erbij?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Tha_T het volgende:
*popcorn pakt
Colaatje voor mij bitte, het is nog geen Vrijdag dus geen bierquote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj die hebben wij ook
*drinken erbij pakt, ook iets?
en al direct oordelen over mijn postgedrag. Ik heb nooit één lyric gepost, nooit één ding wat ik eet. Snel oordelen kan je ook wel al.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:54 schreef leonieke het volgende:
![]()
Ik zeg tenminste IETS ipv liedjes posten en mijn eetgewoontes.
En ja, 90% blablabla...
nee, het is geen sex-test Niekequote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef leonieke het volgende:
Mag ik de test dan afnemen?![]()
Ik heb daar namelijk heel wat ervaring mee![]()
ach ja..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en al direct oordelen over mijn postgedrag. Ik heb nooit één lyric gepost, nooit één ding wat ik één. Snel oordelen kan je ook wel al.
het is redelijk moeilijk om vriendelijk te doen als je direct door zo'n teef als jou wordt afgesnauwd
je bent de enige die er al iets over gezegd heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef leonieke het volgende:
Voila, daar komen de eetgewoontes er al aan
Had ik het niet ergens voorspeld???![]()
![]()
Ik ga eens wat anders doen denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef leonieke het volgende:
Voila, daar komen de eetgewoontes er al aan
Had ik het niet ergens voorspeld???![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het is geen sex-test Nieke![]()
lol excuseerquote:Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ga eens wat anders doen denk ik
Meer kun je ook niet doen hequote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik doe m'n best anders in ieder geval.![]()
o ja, natuurlijk hoor.. doe gezellig mee ik schrap wel een paar andere vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pfff, ik mag toch tenminste de inhoud helpen mee bepalen van de integratiecursus... Ik zit namelijk al helemaal in het kliekje
![]()
Mja speculaas is natuurlijk wel lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef es70 het volgende:
Gofte. Werk ik knoerthard, moet ik hier eerst een half uur gaan bijlezen....
Hallo nieuwe garde, hallo oudgedienden.
@ Leo: Ik heb 2 bruine boterhammen met roomboter en speculaas op, was erg lekker.
Dan kan ik meehelpenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef leonieke het volgende:
Mag ik de test dan afnemen?![]()
Ik heb daar namelijk heel wat ervaring mee![]()
dat zijn minpuntenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol excuseer![]()
Moest je me kennen.. ah nee, nu klink ik als René![]()
![]()
Ik zie het straks wel. Valt me tegen trouwensquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol excuseer![]()
Moest je me kennen.. ah nee, nu klink ik als René![]()
![]()
Wie is wie?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef es70 het volgende:
Gofte. Werk ik knoerthard, moet ik hier eerst een half uur gaan bijlezen....
Hallo nieuwe garde, hallo oudgedienden.
@ Leo: Ik heb 2 bruine boterhammen met roomboter en speculaas op, was erg lekker.
Moet ik er anders ff bij vermelden dat van één klas waarvan ik net een test heb afgenomen de helft niet geslaagd is?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, natuurlijk hoor.. doe gezellig mee ik schrap wel een paar andere vragen![]()
ik kan niet eens alles meer bijlezen, al zou ik het willenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef Jaguarized het volgende:
Gloeiende gloeiende wat een drukte....![]()
Speculaas is het hele jaar door te krijgen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja speculaas is natuurlijk wel lekker![]()
Is dat nu weeral 'in'? is dat sinterklaasgedoe weeral begonnen?![]()
roomboter eet ik dan weer niet... ik moet op mijn lijn letten![]()
een beetje eh.. ik weet hetquote:
Intertoysquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Speculaas is het hele jaar door te krijgen hoor. En ja, de pepernoten en marsepein liggen ook alweer in de winkel, zal mij benieuwen wanneer ik de 'MAM, dat wil ik, en dat, en dat' folders weer rond moet brengen
.
de intertoysgids is al 2 weken geleden in mn brievenbus gevallenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Speculaas is het hele jaar door te krijgen hoor. En ja, de pepernoten en marsepein liggen ook alweer in de winkel, zal mij benieuwen wanneer ik de 'MAM, dat wil ik, en dat, en dat' folders weer rond moet brengen
.
hoge eisen zijn goedquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet ik er anders ff bij vermelden dat van één klas waarvan ik net een test heb afgenomen de helft niet geslaagd is?
Het is dus niet express eh als er hier een paar mensen buizen... Ik stel altijd hoge eisen![]()
Ik vind dat echt overdreven eigenlijk. We zijn nog maar eind september en het is al van dat...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |