Ik heb altijd eerst een dafalgan geslikt en siroop gedronken. Dus minder last gehad van verkoudheid. Nu kunnen uitslapenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hey, ja alles prima hier!Met jou? (of U zoals ze in België zeggen) Afgelopen nachten een beetje normaal doorgekomen?
Dus Singles gaat dicht en wij mogen blijven lees ik zo snel even?
bijna goed, volgens buzz wordt het samengevoegd zoals het er nu naar uitziet. Dus ja, 1 wordt er gesloten, zoals je wil.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hey indah!
Dus Singles gaat dicht en wij mogen blijven lees ik zo snel even?
ik ben blij dat je er net zo over denkt, want zo denken wij er namelijk ook over, en dan is het prettig dat dat vanuit de eigen gelederen bevestigd wordt. En we hadden ook de indruk dat het inhoudelijk acheruit holt..quote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Pheno het volgende:
@buzzer is goed, anders krijg je weer een klachtenregen. Al is de reeks echt op z'n einde, het is nu een normale sc geworden. Ik sta er al verstomd van dat het door mocht gaan
Alleen jammer dat je het dan vergelijkt met gcscquote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben blij dat je er net zo over denkt, want zo denken wij er namelijk ook over, en dan is het prettig dat dat vanuit de eigen gelederen bevestigd wordt. En we hadden ook de indruk dat het inhoudelijk acheruit holt..
Hmm zal mij benieuwen hoe dat zal verlopen aangezien Singles een heel ander publiek trekt en volgens mij ook een heel andere slowchat is...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bijna goed, volgens buzz wordt het samengevoegd zoals het er nu naar uitziet. Dus ja, 1 wordt er gesloten, zoals je wil.![]()
Altijd dat goedpraterij hierquote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hij kan al niet goed spreken
Wat zeg je over zo iemand? dat het een sukkel is eh?
En tjah.. arm dat past daar zo goed bij![]()
We moeten hem ook geen blaasjes wijsmaken eh, daar is hij niet beter mee af![]()
die discussie is al geweestquote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm zal mij benieuwen hoe dat zal verlopen aangezien Singles een heel ander publiek trekt en volgens mij ook een heel andere slowchat is...
Oeh oeh!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die discussie is al geweest![]()
maar dat denk ik inderdaad ook.. afwachten dus.
Ja sorry dat ik niet eerder wakker was hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die discussie is al geweest![]()
maar dat denk ik inderdaad ook.. afwachten dus.
Zwaktebod ditquote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goedpraterij is goed olé olé![]()
Slapen is geen excuusquote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet eerder wakker was hoor.![]()
zie PI...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet eerder wakker was hoor.![]()
Ik voel nog niksquote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik probeer me in te likken bij de blauwe eh![]()
Ik kijk nooit naar posticons. Zie er het nut niet zo van in...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |