Het is alleszins een aangenamer tijdverdrijfquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik de mijne toch beter
én plezierigerquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik de mijne toch beter
Het langjarig gemiddelde is 799 mm, we hebben nog zo'n 3 maanden te gaan, kortom, ik zit wel redelijk in de goeie richtingquote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat nou veel voor Dokkum? 542mm?
Maar die 15/20mm zou op 1 nacht vallen, maar goed elke weerman maken wel eens fouten, alhoewel ik me nu wel een beetje aan begin te ergeren. Het valt me nogal erg op dat het te vaak gebeurt.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iedere weerman maakt fouten![]()
. Het jaar is nog niet afgelopen
Het gewraakte brugpensioen. Ik vind het onzin actie te gaan voeren. Immers, op een gegeven moment moet je tóch langer gaan werken. Als het niet nu is dan over een aantal jaar. En dan is er weer een groep die actie wilquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G0EIAJN7
Zoiets vind ik dus echt niet kunnen... Staken terwijl de onderhandelingen nog bezig zijn![]()
Ik vraag me dan trouwens af of er verwacht wordt van het onderwijs dat zij ook staken. Zou wel vervelend zijn want ik heb op 7 en 10 oktober 12 toetsen gepland
nou ja, je krijgt er volgens mij wel een schrale doos vanquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is alleszins een aangenamer tijdverdrijf![]()
Je begint "pas" man. Komt wel goedquote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar die 15/20mm zou op 1 nacht vallen, maar goed elke weerman maken wel eens fouten, alhoewel ik me nu wel een beetje aan begin te ergeren. Het valt me nogal erg op dat het te vaak gebeurt.
*mental imagequote:Op donderdag 29 september 2005 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, je krijgt er volgens mij wel een schrale doos van
Ik wel, maar die weermannen van het KNMI dus nietquote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je begint "pas" man. Komt wel goed
Zullen we wedden dat het een stagair is? Maar je hebt toch een eigen station, daar zou ik meer op vertrouwenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wel, maar die weermannen van het KNMI dus niet
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, je krijgt er volgens mij wel een schrale doos van
Iddquote:Op donderdag 29 september 2005 10:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat het een stagair is? Maar je hebt toch een eigen station, daar zou ik meer op vertrouwen
zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
Oja vrijdag en zaterdag worden 2 natte dagen, op die 2 dagen zou er wel eens 10-15mm kunnen vallen![]()
Gelukkig zit ik Zaterdag en Zondag niets te doen hoop ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
Oja vrijdag en zaterdag worden 2 natte dagen, op die 2 dagen zou er wel eens 10-15mm kunnen vallen![]()
neequote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Jaguarized het volgende:
humeurtje d_h?
Hier zijn het meestal wel natte dagen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
Oja vrijdag en zaterdag worden 2 natte dagen
Vorig jaar had ik ook gelijk toen ik op de weerkaarten keek dat er een storm aan zat te komen, 4 dagen van te voren voorspelde het KNMI kracht 7, op die dag schatte ik een 9, en op de 3de dag paste het KNMI de gegevens aan, een 9quote:
Ik hoop het ook voor jou.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik Zaterdag en Zondag niets te doen hoop ik
Je bent op dreef Leoquote:Op donderdag 29 september 2005 11:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier zijn het meestal wel natte dagen hoor![]()
Ik wil ook druktequote:
ik ook.. een weekeinde nietsen.. dat is alweer even geledenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik Zaterdag en Zondag niets te doen hoop ik
Die singles topic werdt ook gewoon een GCSC leek het wel...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:06 schreef buzzer het volgende:
hier de tekst die ik zojuist in het singles topic heb geplaatst:
helderquote:Op donderdag 29 september 2005 11:06 schreef buzzer het volgende:
hier de tekst die ik zojuist in het singles topic heb geplaatst:
-knip-
Hoezo niet makkelijk? Het gaat erom hoe zo'n besliising gebracht wordt. Op deze manier is het duidelijk beargumenteerd, niet bot (deadline) en er is plaats zatquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef leonieke het volgende:
Ow ow Buzzer!
Je hebt ze de weg getoond naar GCSC![]()
Waarom heb je GCSC niet gewoon verzwegen? Misschien kenden ze het wel niet![]()
Maar ik begrijp je punt wel hoorKan niet makkelijk zijn om zo'n beslissing te nemen
En ze weten de reden, post is goed onderbouwd dus daar gaan ze wel geen commentaar kunnen op geven.
Ik ga wel ff het singles topic van dichtbij gaan volgen nu, om de reacties te zien![]()
Nope, maar nogmaal, het is niet de kwantiteit die telt maar de kwaliteitquote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
vind je?![]()
Dan kan phille toch niet klagen eh?![]()
niet makkelijk als in: je krijgt allerlei users op jouw dakquote:Op donderdag 29 september 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo niet makkelijk? Het gaat erom hoe zo'n besliising gebracht wordt. Op deze manier is het duidelijk beargumenteerd, niet bot (deadline) en er is plaats zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |