Ik durf wedden dat je daarom express die mededeling hebt gedaan... Het is één opgezet spelquote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef buzzer het volgende:
grappig dat deze precies om 10 uur vol is
(zie mijn post van gisteravond)
De proeftijd als modquote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ouch
En hoe lang hebben ze jou nog gegeven?
Gemakkelijk beinvloedbaar, geen ruggegraat, geen sociaal leven, etcquote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat zijn die verkeerde omstandigheden?
Daar heeft de vrouw van wijlen Hazes ook last vanquote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zat toen met kasjhel... kun je nagaan, dat weet ik nog als de dag van gisteren, puur traumatische ervaring.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef Tha_T het volgende:
Daar heeft de vrouw van wijlen Hazes ook last van
it's all conspiracyquote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik durf wedden dat je daarom express die mededeling hebt gedaan... Het is één opgezet spel
vooruitziende blikquote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef buzzer het volgende:
grappig dat deze precies om 10 uur vol is
(zie mijn post van gisteravond)
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef Tha_T het volgende:
Daar heeft de vrouw van wijlen Hazes ook last van
veiligheidsoverwegingenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik durf geen engels meer te gebruiken tegenwoordig![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maak het anders nog wat erger voor die arme sukkel
![]()
Nee jij bent goed bezig zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maak het anders nog wat erger voor die arme sukkel
![]()
Ja hij kan al niet goed sprekenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee jij bent goed bezig zullen we maar zeggen![]()
verkeerde topic (althans, nog welquote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
* buzzer draait Ray Charles - Hit the Road Jag
Heyquote:
Hey, ja alles prima hier!quote:
Hey indah!quote:
quote:
Ha die buzzer.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
* buzzer draait Ray Charles - Hit the Road Jag
Ik heb altijd eerst een dafalgan geslikt en siroop gedronken. Dus minder last gehad van verkoudheid. Nu kunnen uitslapenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hey, ja alles prima hier!Met jou? (of U zoals ze in België zeggen) Afgelopen nachten een beetje normaal doorgekomen?
Dus Singles gaat dicht en wij mogen blijven lees ik zo snel even?
bijna goed, volgens buzz wordt het samengevoegd zoals het er nu naar uitziet. Dus ja, 1 wordt er gesloten, zoals je wil.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hey indah!
Dus Singles gaat dicht en wij mogen blijven lees ik zo snel even?
ik ben blij dat je er net zo over denkt, want zo denken wij er namelijk ook over, en dan is het prettig dat dat vanuit de eigen gelederen bevestigd wordt. En we hadden ook de indruk dat het inhoudelijk acheruit holt..quote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Pheno het volgende:
@buzzer is goed, anders krijg je weer een klachtenregen. Al is de reeks echt op z'n einde, het is nu een normale sc geworden. Ik sta er al verstomd van dat het door mocht gaan
Alleen jammer dat je het dan vergelijkt met gcscquote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben blij dat je er net zo over denkt, want zo denken wij er namelijk ook over, en dan is het prettig dat dat vanuit de eigen gelederen bevestigd wordt. En we hadden ook de indruk dat het inhoudelijk acheruit holt..
Hmm zal mij benieuwen hoe dat zal verlopen aangezien Singles een heel ander publiek trekt en volgens mij ook een heel andere slowchat is...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bijna goed, volgens buzz wordt het samengevoegd zoals het er nu naar uitziet. Dus ja, 1 wordt er gesloten, zoals je wil.![]()
Altijd dat goedpraterij hierquote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hij kan al niet goed spreken
Wat zeg je over zo iemand? dat het een sukkel is eh?
En tjah.. arm dat past daar zo goed bij![]()
We moeten hem ook geen blaasjes wijsmaken eh, daar is hij niet beter mee af![]()
die discussie is al geweestquote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm zal mij benieuwen hoe dat zal verlopen aangezien Singles een heel ander publiek trekt en volgens mij ook een heel andere slowchat is...
Oeh oeh!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die discussie is al geweest![]()
maar dat denk ik inderdaad ook.. afwachten dus.
Ja sorry dat ik niet eerder wakker was hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die discussie is al geweest![]()
maar dat denk ik inderdaad ook.. afwachten dus.
Zwaktebod ditquote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goedpraterij is goed olé olé![]()
Slapen is geen excuusquote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet eerder wakker was hoor.![]()
zie PI...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet eerder wakker was hoor.![]()
Ik voel nog niksquote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik probeer me in te likken bij de blauwe eh![]()
Ik kijk nooit naar posticons. Zie er het nut niet zo van in...quote:
okay, ik probeer er rekening mee te houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar posticons. Zie er het nut niet zo van in...
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als hij het nog niet was, zal hij het wel worden door jouw vraag
Heel simpel, er loopt ook een SC in R&P, waar ook al wat singles in hangen. Die gaan daarheen. Het andere publiek (het relvolk) , waar je op doelt, die gaat naar R&P. Of je moet ze echt hierheen wijzen, maar dat doe je dan jezelf aan.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm zal mij benieuwen hoe dat zal verlopen aangezien Singles een heel ander publiek trekt en volgens mij ook een heel andere slowchat is...
ach, na al die tijd durft ie vast niet meer te klagenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Doe ik het dan zo slecht?
Ik hoor phille anders nooit klagen... raar...
Tsja.....quote:Op donderdag 29 september 2005 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Doe ik het dan zo slecht?
Ik hoor phille anders nooit klagen... raar...
Neuh, niet meer sinds ik nog 1 was.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef dolle_hond het volgende:
wat ben hje vroeg jag
in bed gepist?
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
http://vacaturekrant.nl/vd.fpl?id=508896
hehe.. geinigquote:Je werkt als lader/losser voor vrachtvliegtuigen.
Durven? Nu moet hij er alleszins niet meer mee afkomen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, na al die tijd durft ie vast niet meer te klagen![]()
Ik denk inderdaad dat dat best gaat werken, het goed spreiden van de users.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel simpel, er loopt ook een SC in R&P, waar ook al wat singles in hangen. Die gaan daarheen. Het andere publiek (het relvolk) , waar je op doelt, die gaat naar R&P. Of je moet ze echt hierheen wijzen, maar dat doe je dan jezelf aan.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Durven? Nu moet hij er alleszins niet meer mee afkomen hoor
Heeft ondertussen al meer dan twee jaar de tijd gehad.
Als hij er nu nog over begint, is het een muggenzifter
vast ongesteldquote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Jaguarized het volgende:
humeurtje d_h?
Wablief???quote:Op donderdag 29 september 2005 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, twee jaar is te kort nog hoor.. het komt nog wel
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge allemaal
Ik werdt om 7 uur gebeld dat ik niet hoef te werkengeen werk, maandag kon ik wel weer komen.
Kortom, vrije dag voor mij
Hey slaapkopquote:
Ja, het komt nog.. been there, done that. Blij dat ik daar toch mooi mee gestopt ben.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wablief???
Het komt nog???
Zal hij ook een paar nachtjes in een ander bed mogen slapen hoor![]()
moggehquote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge allemaal
Ik werdt om 7 uur gebeld dat ik niet hoef te werkengeen werk, maandag kon ik wel weer komen.
Kortom, vrije dag voor mij
Ik denk niet dat er problemen zouden ontstaan door de seks ofzo. Maar geen enkele relatie is 100% zeker (mijn ouders zijn ook na 28 jaar gescheiden bv)quote:Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, het komt nog.. been there, done that. Blij dat ik daar toch mooi mee gestopt ben.
ik hoop uiteraard niet dat het jou ook gebeurd.
niets is zeker, dat zou een saaie boel worden zeg. Dan zouden we nu ook al weten of GCSC samen gaat met Singles en zo.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er problemen zouden ontstaan door de seks ofzo. Maar geen enkele relatie is 100% zeker (mijn ouders zijn ook na 28 jaar gescheiden bv)
Maar dat zou me niet tegenhouden om te trouwen met phille
Idd.. en wat zou dat vervelend zijn als we zeker weten dat het niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets is zeker, dat zou een saaie boel worden zeg. Dan zouden we nu ook al weten of GCSC samen gaat met Singles en zo.![]()
Kunnen jullie JoeyT in actie zienquote:Op donderdag 29 september 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets is zeker, dat zou een saaie boel worden zeg. Dan zouden we nu ook al weten of GCSC samen gaat met Singles en zo.![]()
Die hebi k al genoeg in actie gezienquote:Op donderdag 29 september 2005 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunnen jullie JoeyT in actie zien
Zeker goeie shit T_Tquote:
JoeyT ?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunnen jullie JoeyT in actie zien
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker goeie shit T_T
Alleen 1 tegenvallerdie voorspelde 15/20mm regen is onzin geweest, ik heb hier maar amper 7mm opgevangen.... maar toch goed voor 542mm in jaar totaal
![]()
Hey Jagquote:
Moggequote:
Kan nog meer bij komenquote:
Is dat nou veel voor Dokkum? 542mm?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan nog meer bij komen![]()
Oja deze aantal komt mooi overheen op de neerslag kaart van het KNMI![]()
U kunt lezenquote:
Iedere weerman maakt foutenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker goeie shit T_T
Alleen 1 tegenvallerdie voorspelde 15/20mm regen is onzin geweest, ik heb hier maar amper 7mm opgevangen.... maar toch goed voor 542mm in jaar totaal
![]()
De patat-boeren gaan staken?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef leonieke het volgende:
*zucht*
België gaat weer plat liggen binnenkort![]()
neukmarathon?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef leonieke het volgende:
*zucht*
België gaat weer plat liggen binnenkort![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G0EIAJN7quote:
Het is alleszins een aangenamer tijdverdrijfquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik de mijne toch beter
én plezierigerquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik de mijne toch beter
Het langjarig gemiddelde is 799 mm, we hebben nog zo'n 3 maanden te gaan, kortom, ik zit wel redelijk in de goeie richtingquote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat nou veel voor Dokkum? 542mm?
Maar die 15/20mm zou op 1 nacht vallen, maar goed elke weerman maken wel eens fouten, alhoewel ik me nu wel een beetje aan begin te ergeren. Het valt me nogal erg op dat het te vaak gebeurt.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iedere weerman maakt fouten![]()
. Het jaar is nog niet afgelopen
Het gewraakte brugpensioen. Ik vind het onzin actie te gaan voeren. Immers, op een gegeven moment moet je tóch langer gaan werken. Als het niet nu is dan over een aantal jaar. En dan is er weer een groep die actie wilquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G0EIAJN7
Zoiets vind ik dus echt niet kunnen... Staken terwijl de onderhandelingen nog bezig zijn![]()
Ik vraag me dan trouwens af of er verwacht wordt van het onderwijs dat zij ook staken. Zou wel vervelend zijn want ik heb op 7 en 10 oktober 12 toetsen gepland
nou ja, je krijgt er volgens mij wel een schrale doos vanquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is alleszins een aangenamer tijdverdrijf![]()
Je begint "pas" man. Komt wel goedquote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar die 15/20mm zou op 1 nacht vallen, maar goed elke weerman maken wel eens fouten, alhoewel ik me nu wel een beetje aan begin te ergeren. Het valt me nogal erg op dat het te vaak gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |