Ik zou het zo nog niet kunnen zeggen nee...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch wel, ik volg ook een beetje meer in OUD. Al de inspanningen die je nu doet, ze zijn allemaal de moeite waard![]()
Hmmz, kom maar hier heenquote:
En er zijn er nog maar twee bijgekomen...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
tering, kijk ff niet en we zijn al 3 pagina's verder
prrrrrrrrrfgg
nietquote:
Nog wel een extra blauwequote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet
Maar ik lurk wel ff of het me bevalt
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan weet je nu hoe ik me voel....
Normaalgezien zou ik dat grond-gedoe veel positiever inzien, maar nu...![]()
Eerst 6 maanden pillen slikken waardoor ik me slecht en opgeblazen voel
Ik zou er nu al willen mee stoppen, maar ja, dat kan ik dan weer niet maken want die mannelijke hormonen moeten echt tegengehouden worden![]()
Daardoor had ik natuurlijk altijd heel veel zin in seksdus waarschijnlijk werken ze wel, want seks zegt me momenteel (bijna) niets meer
Geen idee, dat vroeg die selecteur toen ik hem opbelde gisteren. Of ik een stukje wilde schrijven over een bezienswaardigheid/evenement in Kopenhagen. Mede op basis daarvan word ik wel of niet uitgenodigd.quote:
als dat maar geen voorteken is inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
tering, kijk ff niet en we zijn al 3 pagina's verder
prrrrrrrrrfgg
Ik wil dan ook wel een kleurtjequote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik ook een kleurtje? maak me maar groen of zo.![]()
Maar toch kom je bazig uit de hoek.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef Renesite het volgende:
Leonieke, ik begrijp je helemaal.
Voorbeeldfunctie.
Imho ook een beetje mijn probleem, maar ik zie mezelf niet anders dan voorheen (zwart)
welkom Mukiequote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet
wit knipperend als in de bliksemquote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil dan ook wel een kleurtje
Speciaal voor DASOO
Damn moet niet gekker worden hoorquote:
Ach, door jou hebben we het vaak zat over kinderenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
lyrics worden echt zelden gepost ...
maar dat fucking eetgedoe, is idd verschrikkelijk saai en nietszeggend, en gebeurt veel te veel
Ik begrijp t, Kan je me vergeven?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar toch kom je bazig uit de hoek.
Is niet de eerste keer dat ik het opmerk of jou zeg. En altijd dezelfde reden: "je kent me niet, moest je me kennen dan..."
Maar je hebt geen andere nick en je bent niet veranderd van geslacht en je hebt het toch gezegd!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]Ik begrijp je post helemaal. Fucked up stuff allemaal. Maar als ik een andere nick en ander gelsacht had ik gezegd
Knuf![]()
kinderen in Singlesquote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, door jou hebben we het vaak zat over kinderen
Tegenvallen kan het alvast niet. Maar ik merk wel dat het me te snel gaat nu alquote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet
Doomed, doomed I sayquote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als dat maar geen voorteken is inderdaad.
Jah lijkt me wel tofquote:Op donderdag 29 september 2005 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wit knipperend als in de bliksem
in Singles postten we met 2 vaste blauwe en 1 of 2 part-time blauwenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Damn moet niet gekker worden hoor
Straks is het alleen nog maar blauw![]()
ja, hoezo offtopicquote:
Vliegtuig-Boot-Trein-Bus-Vliegtuig-Auto-Fiets-Lopen-Kruipenquote:
mag ik je 1 ding vragen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
En er zijn er nog maar twee bijgekomen...
Wacht maar tot maandag.. zijn er per dag 5 topics en moet je niets meer teruglezen
Ik zie wel aan hoe je in de toekomst reageertquote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik begrijp t, Kan je me vergeven?![]()
Alles wat geld kost valt alvast afquote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vliegtuig-Boot-Trein-Bus-Vliegtuig-Auto-Fiets-Lopen-Kruipen
quote:
Nep-singles zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je wil niet weten hoeveel nep-singles er daar rondlopen.
Liefff, nu kan ik weer goed doorlevenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zie wel aan hoe je in de toekomst reageert
Maar echt, ik wil niet zagen ofzo, maar ik doe het lekker toch maarMaar je hebt nu een blauw kleurtje waardoor jouw posts dubbel zo hard bekeken worden. Zorg er dan ook gewoon voor dat je niet hautain uit de hoek komt.
Uiteraard kan een grapje zeker en vast nog, maar vanmorgen was jouw post (en dat weet je denk ik zelf ook wel) compleet misplaatst
Maar kom, ik geef mijn leerlingen ook zat nieuwe kansen dus ...
Hier met stuk of 3 of 4, nu komen er nog 832 bijquote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
in Singles postten we met 2 vaste blauwe en 1 of 2 part-time blauwen
Ik ken het topic van in R&P en volg het wel af en toe eens in GC. Niet dat ik er post, ik hoor er helemaal niet thuis (ben niet single) maar ik vind jullie postgedrag gewoon niet overeenkomen met het postgedrag hier.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik je 1 ding vragen.
waarom meteen zo negatief, wij zijn ook maar gewoon mensen, net als jij
en ok, singles wordt opgeheven, maar je kunt ons toch een kans geven, als het ons niet bevalt zijn we snelgenoeg wel weg, en ergens anders naar toe. maar om meteen je zo nega op te stellen das toch ook niet leuk voor ons....
ergens heb ik t gevoel dat we niet welkom zijn, maar dat zal wel aan mij liggen
Owjah Hoi Allemaal
Zeker als ze ook nog eens gaan trouwen,quote:
1: Ze heeft het alleen tegen de mensen van die singels topic......quote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef petitlapin het volgende:
Leonieke, madame, waarom vindt jij dat jij hier wel mag posten, en de rest niet. Ben je meer waard of zo misschien
je bent nogal een zagewijf
WTF??? je zit in de les te fok'en????quote:Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liefff, nu kan ik weer goed doorleven
* Renesite doorgaat met de les
Dr zijn twee mogelijkheden: óf alle mensen zijn gewoon, óf alle mensen zijn apart/ongewoon.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef leonieke het volgende:
En wie zegt dat ik maar een gewoon mens ben?![]()
Singles en GC SC trouwenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1: Ze heeft het alleen tegen de mensen van die singels topic......
2: Zij is 1 van de vaste users van GCSC.....
3: Ze os geen zagewijf.
4: Doe gezellig mee of post hier gewoon niet meer.
Pffff ik ga zo maar even wat anders doen, ik zie wel wanneer de rust terug keert....
Nou lopen en kruipen kost geen geld, dus wat let jequote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Alles wat geld kost valt alvast af
thxquote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pffff ik ga zo maar even wat anders doen, ik zie wel wanneer de rust terug keert....
Wat Duderinnetje zegt: welkom hier, en laten we het met zijn allen leuk maken en leuk houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Gezellig, nieuwe aanwas!
Welkom singles die hier komen neuzen!
Vind je het gek dat het opgeheven wordtquote:
Eerst integreren, dan trouwenquote:
Het feit dat je nog geen dakraam hebtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou lopen en kruipen kost geen geld, dus wat let je
preciesquote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Eerst integreren, dan trouwen
Dat mindert vanzelfquote:
Ik was hier al eerderquote:
Hoiquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik je 1 ding vragen.
waarom meteen zo negatief, wij zijn ook maar gewoon mensen, net als jij
en ok, singles wordt opgeheven, maar je kunt ons toch een kans geven, als het ons niet bevalt zijn we snelgenoeg wel weg, en ergens anders naar toe. maar om meteen je zo nega op te stellen das toch ook niet leuk voor ons....
ergens heb ik t gevoel dat we niet welkom zijn, maar dat zal wel aan mij liggen
Owjah Hoi Allemaal
jawel, alles moet gewoon opnieuw een plekkie krijgen..Dat is inherent aan reorganiserenquote:
na de zeer gezellige ontvangst van leonieke, heb ik ook niet meer zo veel zin om gezellig te doen. Je zaait wat je oogst, en al die pagina's die ik hier lees, is ze al continu aan een turbosnelheid aan het zagen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kijk even 5 minuten niet even gelijk een hele straat reacties...
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
na de zeer gezellige ontvangst van leonieke, heb ik ook niet meer zo veel zin om gezellig te doen. Je zaait wat je oogst, en al die pagina's die ik hier lees, is ze al continu aan een turbosnelheid aan het zagen.
prima, tot ziens dan maar..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
na de zeer gezellige ontvangst van leonieke, heb ik ook niet meer zo veel zin om gezellig te doen. Je zaait wat je oogst, en al die pagina's die ik hier lees, is ze al continu aan een turbosnelheid aan het zagen.
je moet eerst 2.500 euro storten dan krijg je het pakket per emailquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef melismay het volgende:
Waar kan ik een intergratiecursus aanvragen?
bij mevrouw verdonk denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef melismay het volgende:
Waar kan ik een intergratiecursus aanvragen?
euj die hebben wij ookquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Tha_T het volgende:
*popcorn pakt
nee, dat kan niet, iedereen krijgt andere vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
bij mevrouw verdonk denk ik
mag ik van jou de antwoorden van de cursus ???
biertje erbij?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Tha_T het volgende:
*popcorn pakt
Colaatje voor mij bitte, het is nog geen Vrijdag dus geen bierquote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj die hebben wij ook
*drinken erbij pakt, ook iets?
en al direct oordelen over mijn postgedrag. Ik heb nooit één lyric gepost, nooit één ding wat ik eet. Snel oordelen kan je ook wel al.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:54 schreef leonieke het volgende:
![]()
Ik zeg tenminste IETS ipv liedjes posten en mijn eetgewoontes.
En ja, 90% blablabla...
nee, het is geen sex-test Niekequote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef leonieke het volgende:
Mag ik de test dan afnemen?![]()
Ik heb daar namelijk heel wat ervaring mee![]()
ach ja..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en al direct oordelen over mijn postgedrag. Ik heb nooit één lyric gepost, nooit één ding wat ik één. Snel oordelen kan je ook wel al.
het is redelijk moeilijk om vriendelijk te doen als je direct door zo'n teef als jou wordt afgesnauwd
je bent de enige die er al iets over gezegd heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef leonieke het volgende:
Voila, daar komen de eetgewoontes er al aan
Had ik het niet ergens voorspeld???![]()
![]()
Ik ga eens wat anders doen denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef leonieke het volgende:
Voila, daar komen de eetgewoontes er al aan
Had ik het niet ergens voorspeld???![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het is geen sex-test Nieke![]()
lol excuseerquote:Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ga eens wat anders doen denk ik
Meer kun je ook niet doen hequote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik doe m'n best anders in ieder geval.![]()
o ja, natuurlijk hoor.. doe gezellig mee ik schrap wel een paar andere vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pfff, ik mag toch tenminste de inhoud helpen mee bepalen van de integratiecursus... Ik zit namelijk al helemaal in het kliekje
![]()
Mja speculaas is natuurlijk wel lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef es70 het volgende:
Gofte. Werk ik knoerthard, moet ik hier eerst een half uur gaan bijlezen....
Hallo nieuwe garde, hallo oudgedienden.
@ Leo: Ik heb 2 bruine boterhammen met roomboter en speculaas op, was erg lekker.
Dan kan ik meehelpenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef leonieke het volgende:
Mag ik de test dan afnemen?![]()
Ik heb daar namelijk heel wat ervaring mee![]()
dat zijn minpuntenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol excuseer![]()
Moest je me kennen.. ah nee, nu klink ik als René![]()
![]()
Ik zie het straks wel. Valt me tegen trouwensquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol excuseer![]()
Moest je me kennen.. ah nee, nu klink ik als René![]()
![]()
Wie is wie?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef es70 het volgende:
Gofte. Werk ik knoerthard, moet ik hier eerst een half uur gaan bijlezen....
Hallo nieuwe garde, hallo oudgedienden.
@ Leo: Ik heb 2 bruine boterhammen met roomboter en speculaas op, was erg lekker.
Moet ik er anders ff bij vermelden dat van één klas waarvan ik net een test heb afgenomen de helft niet geslaagd is?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, natuurlijk hoor.. doe gezellig mee ik schrap wel een paar andere vragen![]()
ik kan niet eens alles meer bijlezen, al zou ik het willenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef Jaguarized het volgende:
Gloeiende gloeiende wat een drukte....![]()
Speculaas is het hele jaar door te krijgen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja speculaas is natuurlijk wel lekker![]()
Is dat nu weeral 'in'? is dat sinterklaasgedoe weeral begonnen?![]()
roomboter eet ik dan weer niet... ik moet op mijn lijn letten![]()
een beetje eh.. ik weet hetquote:
Intertoysquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Speculaas is het hele jaar door te krijgen hoor. En ja, de pepernoten en marsepein liggen ook alweer in de winkel, zal mij benieuwen wanneer ik de 'MAM, dat wil ik, en dat, en dat' folders weer rond moet brengen
.
de intertoysgids is al 2 weken geleden in mn brievenbus gevallenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Speculaas is het hele jaar door te krijgen hoor. En ja, de pepernoten en marsepein liggen ook alweer in de winkel, zal mij benieuwen wanneer ik de 'MAM, dat wil ik, en dat, en dat' folders weer rond moet brengen
.
hoge eisen zijn goedquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet ik er anders ff bij vermelden dat van één klas waarvan ik net een test heb afgenomen de helft niet geslaagd is?
Het is dus niet express eh als er hier een paar mensen buizen... Ik stel altijd hoge eisen![]()
Ik vind dat echt overdreven eigenlijk. We zijn nog maar eind september en het is al van dat...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |