preciesquote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Eerst integreren, dan trouwen
Dat mindert vanzelfquote:
Ik was hier al eerderquote:
Hoiquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik je 1 ding vragen.
waarom meteen zo negatief, wij zijn ook maar gewoon mensen, net als jij
en ok, singles wordt opgeheven, maar je kunt ons toch een kans geven, als het ons niet bevalt zijn we snelgenoeg wel weg, en ergens anders naar toe. maar om meteen je zo nega op te stellen das toch ook niet leuk voor ons....
ergens heb ik t gevoel dat we niet welkom zijn, maar dat zal wel aan mij liggen
Owjah Hoi Allemaal
jawel, alles moet gewoon opnieuw een plekkie krijgen..Dat is inherent aan reorganiserenquote:
na de zeer gezellige ontvangst van leonieke, heb ik ook niet meer zo veel zin om gezellig te doen. Je zaait wat je oogst, en al die pagina's die ik hier lees, is ze al continu aan een turbosnelheid aan het zagen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
1: Ze heeft het alleen tegen de mensen van die singels topic......
2: Zij is 1 van de vaste users van GCSC.....
3: Ze os geen zagewijf.
4: Doe gezellig mee of post hier gewoon niet meer.
Pffff ik ga zo maar even wat anders doen, ik zie wel wanneer de rust terug keert....
ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kijk even 5 minuten niet even gelijk een hele straat reacties...
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
na de zeer gezellige ontvangst van leonieke, heb ik ook niet meer zo veel zin om gezellig te doen. Je zaait wat je oogst, en al die pagina's die ik hier lees, is ze al continu aan een turbosnelheid aan het zagen.
prima, tot ziens dan maar..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
na de zeer gezellige ontvangst van leonieke, heb ik ook niet meer zo veel zin om gezellig te doen. Je zaait wat je oogst, en al die pagina's die ik hier lees, is ze al continu aan een turbosnelheid aan het zagen.
je moet eerst 2.500 euro storten dan krijg je het pakket per emailquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef melismay het volgende:
Waar kan ik een intergratiecursus aanvragen?
bij mevrouw verdonk denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef melismay het volgende:
Waar kan ik een intergratiecursus aanvragen?
euj die hebben wij ookquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Tha_T het volgende:
*popcorn pakt
nee, dat kan niet, iedereen krijgt andere vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
bij mevrouw verdonk denk ik
mag ik van jou de antwoorden van de cursus ???
biertje erbij?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Tha_T het volgende:
*popcorn pakt
Colaatje voor mij bitte, het is nog geen Vrijdag dus geen bierquote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj die hebben wij ook
*drinken erbij pakt, ook iets?
en al direct oordelen over mijn postgedrag. Ik heb nooit één lyric gepost, nooit één ding wat ik eet. Snel oordelen kan je ook wel al.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:54 schreef leonieke het volgende:
![]()
Ik zeg tenminste IETS ipv liedjes posten en mijn eetgewoontes.
En ja, 90% blablabla...
nee, het is geen sex-test Niekequote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef leonieke het volgende:
Mag ik de test dan afnemen?![]()
Ik heb daar namelijk heel wat ervaring mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |