ja, hoezo offtopicquote:
Vliegtuig-Boot-Trein-Bus-Vliegtuig-Auto-Fiets-Lopen-Kruipenquote:
mag ik je 1 ding vragen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
En er zijn er nog maar twee bijgekomen...
Wacht maar tot maandag.. zijn er per dag 5 topics en moet je niets meer teruglezen
Ik zie wel aan hoe je in de toekomst reageertquote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik begrijp t, Kan je me vergeven?![]()
Alles wat geld kost valt alvast afquote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vliegtuig-Boot-Trein-Bus-Vliegtuig-Auto-Fiets-Lopen-Kruipen
quote:
Nep-singles zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je wil niet weten hoeveel nep-singles er daar rondlopen.
Liefff, nu kan ik weer goed doorlevenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zie wel aan hoe je in de toekomst reageert
Maar echt, ik wil niet zagen ofzo, maar ik doe het lekker toch maarMaar je hebt nu een blauw kleurtje waardoor jouw posts dubbel zo hard bekeken worden. Zorg er dan ook gewoon voor dat je niet hautain uit de hoek komt.
Uiteraard kan een grapje zeker en vast nog, maar vanmorgen was jouw post (en dat weet je denk ik zelf ook wel) compleet misplaatst
Maar kom, ik geef mijn leerlingen ook zat nieuwe kansen dus ...
Hier met stuk of 3 of 4, nu komen er nog 832 bijquote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
in Singles postten we met 2 vaste blauwe en 1 of 2 part-time blauwen
Ik ken het topic van in R&P en volg het wel af en toe eens in GC. Niet dat ik er post, ik hoor er helemaal niet thuis (ben niet single) maar ik vind jullie postgedrag gewoon niet overeenkomen met het postgedrag hier.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik je 1 ding vragen.
waarom meteen zo negatief, wij zijn ook maar gewoon mensen, net als jij
en ok, singles wordt opgeheven, maar je kunt ons toch een kans geven, als het ons niet bevalt zijn we snelgenoeg wel weg, en ergens anders naar toe. maar om meteen je zo nega op te stellen das toch ook niet leuk voor ons....
ergens heb ik t gevoel dat we niet welkom zijn, maar dat zal wel aan mij liggen
Owjah Hoi Allemaal
Zeker als ze ook nog eens gaan trouwen,quote:
1: Ze heeft het alleen tegen de mensen van die singels topic......quote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef petitlapin het volgende:
Leonieke, madame, waarom vindt jij dat jij hier wel mag posten, en de rest niet. Ben je meer waard of zo misschien
je bent nogal een zagewijf
WTF??? je zit in de les te fok'en????quote:Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liefff, nu kan ik weer goed doorleven
* Renesite doorgaat met de les
Dr zijn twee mogelijkheden: óf alle mensen zijn gewoon, óf alle mensen zijn apart/ongewoon.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef leonieke het volgende:
En wie zegt dat ik maar een gewoon mens ben?![]()
Singles en GC SC trouwenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1: Ze heeft het alleen tegen de mensen van die singels topic......
2: Zij is 1 van de vaste users van GCSC.....
3: Ze os geen zagewijf.
4: Doe gezellig mee of post hier gewoon niet meer.
Pffff ik ga zo maar even wat anders doen, ik zie wel wanneer de rust terug keert....
Nou lopen en kruipen kost geen geld, dus wat let jequote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Alles wat geld kost valt alvast af
thxquote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1: Ze heeft het alleen tegen de mensen van die singels topic......
2: Zij is 1 van de vaste users van GCSC.....
3: Ze os geen zagewijf.
4: Doe gezellig mee of post hier gewoon niet meer.
Pffff ik ga zo maar even wat anders doen, ik zie wel wanneer de rust terug keert....
Wat Duderinnetje zegt: welkom hier, en laten we het met zijn allen leuk maken en leuk houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Gezellig, nieuwe aanwas!
Welkom singles die hier komen neuzen!
Vind je het gek dat het opgeheven wordtquote:
Eerst integreren, dan trouwenquote:
Het feit dat je nog geen dakraam hebtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou lopen en kruipen kost geen geld, dus wat let je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |