vind je?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
tis gezellig in t wedstrijdtopic
het beste is om na de wedstrijd weg te gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
tis gezellig in t wedstrijdtopic
onee hequote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het beste is om na de wedstrijd weg te gaan
lucius ook al weken uitgeschakeld![]()
tja, enige pluspuntje is dan het spel van onze jonge Argentijn. Misschien moeten we hem maar gewoon een paar wedstrijden proberen op linksachter.quote:
lijkt mij een goed ideequote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, enige pluspuntje is dan het spel van onze jonge Argentijn. Misschien moeten we hem maar gewoon een paar wedstrijden proberen op linksachter.
Hij was nergens bij de tweede en derde goal. Al is dat misschien te wijten aan de omstandigheden: sfeer, CL, 1e wedstrijd in het 1e.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, enige pluspuntje is dan het spel van onze jonge Argentijn. Misschien moeten we hem maar gewoon een paar wedstrijden proberen op linksachter.
de 2e was de man van Addoquote:Op woensdag 28 september 2005 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was nergens bij de tweede en derde goal. Al is dat misschien te wijten aan de omstandigheden: sfeer, CL, 1e wedstrijd in het 1e.
dat is geen nada surf naar mijn weten, nummer klinkt wel bekendquote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Bauhaus het volgende:
Welke band was dat net in de aftiteling van voetbal bij e NOS ?
Nada Surf ?
Trusteh en knuffel voor Mquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Bjoro het volgende:
flesje geven en dan slapentot morgen !
Zal wel aan jou liggen, je bent flieft.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gaan de HOOLS-topics nou zo snel, of ben ik zo langzaam?>
jij hebt zeker ff 6pack gekekenquote:
Ik volg je voorbeeld.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
k ga maar eens maffen
wel in je eigen bed graagquote:
Uiteraard. Ik duik weer achter de lekkerste billen van Nederland aan.quote:
Die nu weer wakker zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
Uiteraard. Ik duik weer achter de lekkerste billen van Nederland aan.![]()
Vreemdquote:Op donderdag 29 september 2005 07:07 schreef DIGGER het volgende:
Even bijklept met vrouwlief, ze begint toch steeds meer en meer te vloeien, maar volgens de artsen gaat alles goed
Lijkt me toch dat op een gegeven moment er meer wegvloeit dan er wordt aangemaakt waarna het een kwestie van tijd is dat er te weining vruchtwater is, ben er iig alles behalve gerust op
Hm, klinkt inderdaad wat vreemd, maar laten we maar op het oordeel van de artsen afgaan.....quote:Op donderdag 29 september 2005 07:07 schreef DIGGER het volgende:
Even bijklept met vrouwlief, ze begint toch steeds meer en meer te vloeien, maar volgens de artsen gaat alles goed
Lijkt me toch dat op een gegeven moment er meer wegvloeit dan er wordt aangemaakt waarna het een kwestie van tijd is dat er te weining vruchtwater is, ben er iig alles behalve gerust op
ja tuurlijk...ik schaam me er niet voor !quote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor als je dit morgen leest, mag dat ongelofelijk leuke koppie van Mudje in Hools
![]()
Uberschattig namelijk
Het is zo'n superleuke blik die ze in haar ogen heeft !quote:Op donderdag 29 september 2005 08:54 schreef Bjoro het volgende:
ja tuurlijk...ik schaam me er niet voor !
Doe maar een espressoquote:
Het is gelukkig geen vegetarierquote:Op donderdag 29 september 2005 08:58 schreef Againzender het volgende:
Hm, Axel probeert een giraffe op te eten. Zal wel een normale fase in zijn ontwikkeling zijn?
Hij wordt iig geen veggie danquote:Op donderdag 29 september 2005 08:58 schreef Againzender het volgende:
Hm, Axel probeert een giraffe op te eten. Zal wel een normale fase in zijn ontwikkeling zijn?
zooo die heeft trek !quote:Op donderdag 29 september 2005 08:58 schreef Againzender het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen vegetarier![]()
Hij heeft een hekel aan Babel?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:58 schreef Againzender het volgende:
tjeezus, nu nogquote:Op donderdag 29 september 2005 09:04 schreef Againzender het volgende:
Hij wil kennelijk ook eens wat anders na 6 maanden alleen maar borstvoeding
Carmen heeft (noodgedwongen) 9 maanden BV gehad...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tjeezus, nu nog
Maud heeft het 5 weken volgehouden en zit nu al geruime tijd aan de fles en is inmiddels al aan speenmaat 3 toe![]()
extra suiker en melk?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef appelsientje het volgende:
hallo iedereen..
ben nog steeds niet over gisteravond heen...
eerst maar ff een bakje koffie!
tuurlijk niet, appelsientje wil z'n koffie zoals ie z'n vrouwen wilquote:
We proberen de 6 maanden vol te maken, dit om de mogelijkheid op allergieen te verkleinen. En het is wat zwaar de laatste weken, maar nu gaan we die laatste dagen ook nog even volhouden.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tjeezus, nu nog
Maud heeft het 5 weken volgehouden en zit nu al geruime tijd aan de fles en is inmiddels al aan speenmaat 3 toe![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tuurlijk niet, appelsientje wil z'n koffie zoals ie z'n vrouwen wil
zwart en bitter![]()
mijn vriendin werd er helemaal benauwd van...ze had het gevoel dat ze alleen maar bezig was met voeden, klaar maken voor de voeding, opruimen van de voeding enz.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef Againzender het volgende:
We proberen de 6 maanden vol te maken, dit om de mogelijkheid op allergieen te verkleinen.
Hoeveel te vroeg wordt de baby dan evt gehaald?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:42 schreef DIGGER het volgende:
Pffff steeds meer vruchtwater verlies, sinds vanmorgen vroeg ook met bloed erbij, ben vreselijk ongerust.
Ze maken nu echt 4 maal daags een echo, 6 maal daags een hartfilmpje, ze wordt dus goed in de gaten gehouden, maar deze frequentie (verspreid over 24 uur dus ook ’s nachts) geeft me toch het gevoel dat het allemaal wel heel erg kritiek is, dat de kans toch erg groot lijkt dat het op korte termijn mis gaat en de baby zal (moeten) komen….
Bah dat klinkt niet goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:42 schreef DIGGER het volgende:
Pffff steeds meer vruchtwater verlies, sinds vanmorgen vroeg ook met bloed erbij, ben vreselijk ongerust.
Ze maken nu echt 4 maal daags een echo, 6 maal daags een hartfilmpje, ze wordt dus goed in de gaten gehouden, maar deze frequentie (verspreid over 24 uur dus ook ’s nachts) geeft me toch het gevoel dat het allemaal wel heel erg kritiek is, dat de kans toch erg groot lijkt dat het op korte termijn mis gaat en de baby zal (moeten) komen….
maak die kerel van je maar wakker danquote:Op donderdag 29 september 2005 09:51 schreef Bluezz het volgende:
Die heb ik thuis op de mail staan en kan hem dus niet uploaden nu
ja, het is een hoop gedoe, dat klopt. Ik ga zo maar eens de auto in om die kolf weer compleet te maken....quote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn vriendin werd er helemaal benauwd van...ze had het gevoel dat ze alleen maar bezig was met voeden, klaar maken voor de voeding, opruimen van de voeding enz.
Baby is vandaag 28 Weken en 6 dagenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoeveel te vroeg wordt de baby dan evt gehaald?
Ehm, die zit 60 km verderopquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Bjoro het volgende:
maak die kerel van je maar wakker dan
Net zo lang blijven bellen totdat hij wakker wordtquote:
maar ik wil ook wel doen wat hij vraagt... alleen wij zitten hier met handen en voeten gebonden...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
De klant is koning, appelsien. Hij betaalt jou, jij doet wat hij vraagt.
Zijn dat dan van die betweterige computernerds? Of Opel-Astra rijdende bierbuiken die alleen maar kunnen klagen?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar ik wil ook wel doen wat hij vraagt... alleen wij zitten hier met handen en voeten gebonden...
en dat moeten wij communiceren naar de klant... en tja dat gaat niet altijd goed..
Maar dit was een 'zakelijke' klant die gewoon een consumenten ADSL heeft... en wij geven geen 100% garantie van een werkende verbidning...
kijk xs4all doet dat wel ( bij echte zakelijke klanten) maar goed dan betaal je ook meteen ¤ 200,- ...
Echt sommige mensen willen voor een dubbeltje op de 1e rij zitten..
Wie zit er dan ook te internetten op z'n werkquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar ik wil ook wel doen wat hij vraagt... alleen wij zitten hier met handen en voeten gebonden...
en dat moeten wij communiceren naar de klant... en tja dat gaat niet altijd goed..
Maar dit was een 'zakelijke' klant die gewoon een consumenten ADSL heeft... en wij geven geen 100% garantie van een werkende verbidning...
kijk xs4all doet dat wel ( bij echte zakelijke klanten) maar goed dan betaal je ook meteen ¤ 200,- ...
gewoon doorsturen naar eigen IT-afdeling of systeembeheerder !quote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
Yup dat zijn ze.... Maar goed ik ben afgekoeld.. we gaan weer verder..quote:Op donderdag 29 september 2005 10:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zijn dat dan van die betweterige computernerds? Of Opel-Astra rijdende bierbuiken die alleen maar kunnen klagen?
Wil je koffie of thee?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup dat zijn ze.... Maar goed ik ben afgekoeld.. we gaan weer verder..
hij was de systembeheerderquote:Op donderdag 29 september 2005 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon doorsturen naar eigen IT-afdeling of systeembeheerder !
Thee... koffie lijkt me nu niet zo goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wil je koffie of thee?
Ja lekker!
hehe, volgens mij ben je aan pauze toe appelsientjequote:Op donderdag 29 september 2005 10:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thee... koffie lijkt me nu niet zo goed.
die heb ik net 5 min gehadquote:Op donderdag 29 september 2005 10:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, volgens mij ben je aan pauze toe appelsientje![]()
ze geniet er erg vanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:
Zoek ik met Google op pot thee, krijg ik dit plaatje
[afbeelding]
zo te zien zit dat erg prettigquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
beter tochquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
hahaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef dndiek het volgende:
Rubbereend, misschien iets voor jou?
*SEX*SEX*SEX*
*standaard solicitatiebrief erbij haaltquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef dndiek het volgende:
Rubbereend, misschien iets voor jou?
*SEX*SEX*SEX*
Wees blij dat je ze niet aan je balie krijgt...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef appelsientje het volgende:
ach sommige klanten zou ik echt serieus wel iets aan willen doen...
weer zo'n L*L aan de lijn gehad... heb zo'n hekel eraan als een klant je niet laat uitpraten.. meerdere malen gevraagd of hij z'n mond wilt houden.. maar dat doet hij gewoon niet.....
kennelijk zijn ze niet zo lang houdbaarquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha
ze zoeken trouwens wel veel modjes de laatste tijd.
Dat is iig geen goede.....quote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hij was de systembeheerder
dan ga je toch geen abo afsluiten bij ons...
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wees blij dat je ze niet aan je balie krijgt...
Zou echt wat voor jou zijn
Idd.. dat heb ik hem ook verteld.. vond hij denk ik niet zo prettig om te horen (heb het trouwens wel netjes gezegd)quote:
Die wordt dus niet meer teruggebeld...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd.. dat heb ik hem ook verteld.. vond hij denk ik niet zo prettig om te horen (heb het trouwens wel netjes gezegd)
Maar goed het probleem wordt opgepakt.. en hij wordt gebeld als het weer werkt...
Het is komen en gaan inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha
ze zoeken trouwens wel veel modjes de laatste tijd.
En rubbereend is nog steeds niet blauwquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is komen en gaan inderdaad.
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En rubbereend is nog steeds niet blauw![]()
Zier er heel netjes uitquote:
niet door mij in ieder geval ... weinig zin om hem nog te spreken ..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die wordt dus niet meer teruggebeld...![]()
lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen
10.00 is 11.15 gewordenIemand koffie?
is het echt zo erg ??quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
kan er iemand 1-1-2 bellen.....???
![]()
goed plan, ik ga ook maar eens een soepje etenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier weer naar soep
En ik heb pas over een uur pauze
Klagen is
k bel alvast naar opsporing verzocht, k heb de eerste tip over de daderquote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
kan er iemand 1-1-2 bellen.....???
![]()
misschien loven ze daar wel een hoog bedrag voor uitquote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k bel alvast naar opsporing verzocht, k heb de eerste tip over de dader
Er vloog een iedergavel een Technische Unie boek deel 2 in zijn richtingquote:Op donderdag 29 september 2005 11:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
is het echt zo erg ??
waar gaat het over dan ??
Kloptquote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier weer naar soep
En ik heb pas over een uur pauze
Klagen is
jaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zier er heel netjes uit
is dat een echt mes?
in je bed geplast Tong ?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Er vloog een iedergavel een Technische Unie boek deel 2 in zijn richting![]()
Soms lucht dat wel ff op.....
oke gaaf, dat mes kwam zo door de douane heen?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja![]()
die dvd's zijn ook erg mooi wegewerkt in dat boek
Ik moet om 13.30 uur in den Bosch zijn, soort keuringsdienst van waarde.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in je bed geplast Tong ?
je bent er zo vroeg uit
al die opgewonden mannen hierquote:Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ken dat
![]()
Heb een keer een pin automaat kapot gegooidheerlijk...
gelukkig ben ik vandaag niet de enige die zich opwind
Dat is wel een geile box ja...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef pascalheister het volgende:
[[url=http://images.fok.nl/s/static.gif]afbeelding][/url]
sterkte dan maar !quote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef tong80 het volgende:
Ik moet om 13.30 uur in den Bosch zijn, soort keuringsdienst van waarde.
die zit in de kist dus dat zien ze nietquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke gaaf, dat mes kwam zo door de douane heen?
Om te voorkomen dat mensen door Tong het eerste kwartier missen: aftrap is om 2300quote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef tong80 het volgende:
Oh ja voor de liefhebbers, Talpa zendt vanavond Jong-Nederland-Jong Mexico uit. Ik meen om 23.15 uur.
o ja, dat topic moet ook nog even volquote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:
68. (68) pberends 38981 ( + 21 )
69. (70) rubbereend 38961 ( + 148 )
70. (69) buzzer 38900 ( + 60 )
1. dolle_hond 253
2. scanman01 232
3. Jaguarized 215
4. ctrl_fuck 185
5. Stereotomy 165
6. Fwnk 149
6. mr_anonimous 149
8. rubbereend 148
8. Speedski 148
10. Alicey 146
dankzij 3FM
wat een goede zender is dat Talpa tochquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef tong80 het volgende:
Oh ja voor de liefhebbers, Talpa zendt vanavond Jong-Nederland-Jong Mexico uit. Ik meen om 23.15 uur.
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat mensen door Tong het eerste kwartier missen: aftrap is om 2300
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die opgewonden mannen hier
SCH zal zo dan ook wel binnen komen vallen
Krijg je het keurmerk denk je?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef tong80 het volgende:
Ik moet om 13.30 uur in den Bosch zijn, soort keuringsdienst van waarde.
Heb ik al jaren Bluezzie, dit is een herkeuring.quote:
Dat is een goed idee.. ga ik zo ook maar ff doen denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:15 schreef Lionheaad het volgende:
Ik ga effe een stukje wandelen.... ff afkoelen....
quote:Kom uit het land van wietplantages en fietsvierdaagses
Het land waar je een junkie om een fiets kan vragen
Het land dat kampioen werd in ‘88
Het land van haring happen,dijken en grachten
quote:Het land van Johan Cruijf en Abe Lenstra
Het legioen laat de leeuw niet in zijn hemd staan
Het land waar we elke dag hopen op wat beter weer
Die Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer
Het land dat vrij is sinds ‘45
Het land waar ik blijf, ik vind het er heerlijk
quote:Ik kom uit het land waar je door heen rijdt in 3 uurtjes
Met een ander dialect elke 10 minuutjes
is toch te triest voor woordenquote:Kom uit het land waar Peter Gert-Jan Raymond en Jurren
Frans Bart en Ali de game runnen
Kom uit het land waar hiphop een kind van 30 is
En je mag zelf weer gaan vullen hoe vet dat is
Het land waar als je rijk wordt je zoveel inlevert
En dat je bij jezelf denkt, hoeveel zin heeft het?
soort Blof dus, dat rijmt ook voor geen nanometerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
hoorde net op 538 dat liedje van Lange Frans en Baas B. en toen ff de tekst erbij gepakt.
maar er staan dingen in die rijmen voor geen meter !
[..]
[..]
[..]
[..]
is toch te triest voor woorden
maar daar is tenminste nog over nagedacht, als ik deze tekst inlever als Sinterklaas gedicht, word ik uitgelachen en krijg ik voor de kerst minimaal 3 rijmwoordenboeken !quote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef Againzender het volgende:
soort Blof dus, dat rijmt ook voor geen nanometer
Tja je verstaat er de helft niet vanquote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Met hun spraakgebrek lijkt het nog aardig te rijmen hoor.
Kom uit het land waar ik in 1982 geboren benquote:Op donderdag 29 september 2005 12:35 schreef Againzender het volgende:
zeggen ze ook niet
'ik kom uit het land waar ik geboren en getogen ben'
ja duh....
ik weet niet of Blof er over nadenkt, maar het is inderdaad beter dan deze mislukte Sinterklaasrijm.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar daar is tenminste nog over nagedacht, als ik deze tekst inlever als Sinterklaas gedicht, word ik uitgelachen en krijg ik voor de kerst minimaal 3 rijmwoordenboeken !
ik vind een redelijk nummerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
hoorde net op 538 dat liedje van Lange Frans en Baas B. en toen ff de tekst erbij gepakt.
maar er staan dingen in die rijmen voor geen meter !
[..]
[..]
[..]
[..]
is toch te triest voor woorden
pff spannend allemaal hoor....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis – ben maar ff van m’n werk weggegaan voor een retourtje Rotterdam.
Anna had echt liters vruchtwater verloren, ik zag echt binnen de seconde dat ik op de kamer stond al dat ze nu een kleinere buik heeft.
En dus ook vrij veel bloed.
Net in m’n bijzijn een echo gedaan, ze waren bang dat het bloed zou kunnen komen van een loslatende placenta, maar dit bleek niet het geval.
De placenta ligt wel erg laag, het is de vraag of dat geen problemen gaat geven bij de bevalling.
De artsen, en wijzelf hebben de indruk dat de kans erg groot is dat het nu toch binnen de week kan gebeuren, hoewel iedereen hoopt van niet natuurlijk.
Baby zelf was OK, zeer bewegelijk, op de reeds 3 gedane echo’s van vandaag lag de baby eerst in stuit, toen overdwars en bij de laatste weer op de kop, tis dus een drukke donder.
met of zonder EC1quote:Op donderdag 29 september 2005 13:03 schreef pascalheister het volgende:
DVD van Theo Maassen is binnen, mooi in z'n PSV shirt op de binnenhoes
Was dat niet dat lelijk gedrocht van een Uefacup dat hij had meegenomen?quote:
druke damequote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis – ben maar ff van m’n werk weggegaan voor een retourtje Rotterdam.
Anna had echt liters vruchtwater verloren, ik zag echt binnen de seconde dat ik op de kamer stond al dat ze nu een kleinere buik heeft.
En dus ook vrij veel bloed.
Net in m’n bijzijn een echo gedaan, ze waren bang dat het bloed zou kunnen komen van een loslatende placenta, maar dit bleek niet het geval.
De placenta ligt wel erg laag, het is de vraag of dat geen problemen gaat geven bij de bevalling.
De artsen, en wijzelf hebben de indruk dat de kans erg groot is dat het nu toch binnen de week kan gebeuren, hoewel iedereen hoopt van niet natuurlijk.
Baby zelf was OK, zeer bewegelijk, op de reeds 3 gedane echo’s van vandaag lag de baby eerst in stuit, toen overdwars en bij de laatste weer op de kop, tis dus een drukke donder.
volgens mij de EC1 uit '88quote:Op donderdag 29 september 2005 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat niet dat lelijk gedrocht van een Uefacup dat hij had meegenomen?
jade Uefacup en dat is geen lelijk gedrochtquote:Op donderdag 29 september 2005 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat niet dat lelijk gedrocht van een Uefacup dat hij had meegenomen?
Oke, maar ik vind dat echt een lelijke cup, ieder zijn eigen smaakquote:Op donderdag 29 september 2005 13:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jade Uefacup en dat is geen lelijk gedrocht
5 minuten voor- en 5 minuten nabeschouwing, da's al teveel aandacht voor Feyenoordquote:Op donderdag 29 september 2005 13:17 schreef appelsientje het volgende:
18:00 - 18:05 De Wedstrijden: UEFA Cup: Voorbeschouwing Talpa
18:05 - 19:55 De Wedstrijden: UEFA Cup: Boekarest - Feyenoord Talpa
19:55 - 20:00 De Wedstrijden: UEFA Cup: Nabeschouwing Talpa
20:00 - 22:10 NOS UEFA Cup voetbal: AZ - Krilia Sovetov Samara Ned 2
22:10 - 23:10 NOS UEFA Cup voetbal: Heerenveen - Banik Ostrava Ned 2
23:15 - 23:45 NOS-Sportjournaal Ned 2
23:30 - 00:05 De wedstrijden: UEFA Cup Talpa
Het antwoord
idd...daarna komt de serie "samen" en die is bestquote:Op donderdag 29 september 2005 13:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
5 minuten voor- en 5 minuten nabeschouwing, da's al teveel aandacht voor Feyenoord
vanaf 23.00 is er op Talpa oranje onder 17quote:Op donderdag 29 september 2005 13:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
5 minuten voor- en 5 minuten nabeschouwing, da's al teveel aandacht voor Feyenoord
wat goed dat ze dat uitzendenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanaf 23.00 is er op Talpa oranje onder 17
godverdomme ie zulln hier op an komm'n snotwoutquote:
tis dan ook een topzender dat Talpaquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat goed dat ze dat uitzenden
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dan ook een topzender dat Talpa
Je hebt werkpaarden en luxe paarden ..quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en luxe paarden ..
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:56 schreef Againzender het volgende:
ok, ff wat droogs aantrekken....
eins zwei polizeiquote:Op donderdag 29 september 2005 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eins zwei
zo mijn 10 liedjes voor de 90's top100 eruit gepoepthopelijk halen ze t alle 10
ik zag het ja, maar te laat natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
90's request deze week op 3FM vanaf daar lezen en dan snap je de grap
morgen van 9.00-19.00 de top100 gelukkig heb ik op het werk de controlle over de radioquote:Op donderdag 29 september 2005 14:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag het ja, maar te laat natuurlijk
hier is de radio weer van 3FM af
in je sig, ik las eerst koreanen. ik dacht al, hoe kun je daar nou trots op zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef 9christensen het volgende:
ik wil dos37 in de kont neuken
Wel een zware lotingquote:Op donderdag 29 september 2005 14:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nederland speelt in februari thuis tegen Rusland voor de Davis Cup. Hier is vooral mn bankrekening erg blij mee
Mwoah, winnen doen we op dit moment van bijna niemand heb ik het ideequote:
maarja met een beetje geluk hebben wij: Schalken, Verker, van Lotum en Sluiterquote:Op donderdag 29 september 2005 14:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mwoah, winnen doen we op dit moment van bijna niemand heb ik het idee
Ik hoop dat Marat meespeelt, die kerel is echt een held
Duurde ff, maar namens Bluezz, de lieve foto van Mquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurde ff, maar namens Bluezz, de lieve foto van Mud:
leuk shirtje heeft ze aan
[afbeelding]
aaaa sweetquote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
schattigquote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
burgersquote:Op donderdag 29 september 2005 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net contact gehad met de KNLTB. Onze contactpersoon aldaar is bezig om een groot studentenvak te regelen met ongenummerde stoelen, zodat mochten er burgers in het vak komen te zitten, die tenminste hun stoeltje niet kunnen claimen, wat nog wel eens is gebeurd. De burgers worden hier vantevoren over op de hoogte gebracht, zodat ze hier rekening mee moeten houden.
Mooi werk, een burgerboycot
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net contact gehad met de KNLTB. Onze contactpersoon aldaar is bezig om een groot studentenvak te regelen met ongenummerde stoelen, zodat mochten er burgers in het vak komen te zitten, die tenminste hun stoeltje niet kunnen claimen, wat nog wel eens is gebeurd. De burgers worden hier vantevoren over op de hoogte gebracht, zodat ze hier rekening mee moeten houden.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van mij mag je, mijn billetjes blijven op elkaar....quote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef 9christensen het volgende:
In de kelder graag damesquote:Op donderdag 29 september 2005 15:14 schreef DivineJester het volgende:
Van mij mag je, mijn billetjes blijven op elkaar....
Waarom denk ik bij zoiets gelijk aan Hans Teeuwen??quote:Op donderdag 29 september 2005 15:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Van mij mag je, mijn billetjes blijven op elkaar....
Als dat de bemaning is van dat verongelukte ruimteschip (wat volgens mij het geval is) kan ik er eigenlijk niet om lachen.quote:
Hoe heyt taquote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef 9christensen het volgende:
Hier schijnt de zon volopquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
wil ik net op de fiets springen begint het te regenen, blij dat k niet 2 minuten eerder ben gegaan
ik was bezig mijn voorwiel te vervangen, begint Axel te janken. Maar ja, ik kan moeilijk die fiets met al mijn gereedschap buiten laten liggen, dus eerst dat opruimen, daarna goed mijn handen wassen. Jochie was helemaal hysterisch ondertussenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
wil ik net op de fiets springen begint het te regenen, blij dat k niet 2 minuten eerder ben gegaan
Heb je nog wat te doen vanmiddagquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was bezig mijn voorwiel te vervangen, begint Axel te janken. Maar ja, ik kan moeilijk die fiets met al mijn gereedschap buiten laten liggen, dus eerst dat opruimen, daarna goed mijn handen wassen. Jochie was helemaal hysterisch ondertussen![]()
Maar goed, Axel heeft nu een flesje, en ik heb een gedemonteerde fiets
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was bezig mijn voorwiel te vervangen, begint Axel te janken. Maar ja, ik kan moeilijk die fiets met al mijn gereedschap buiten laten liggen, dus eerst dat opruimen, daarna goed mijn handen wassen. Jochie was helemaal hysterisch ondertussen![]()
Maar goed, Axel heeft nu een flesje, en ik heb een gedemonteerde fiets
ik weet niks af van een verongelukte bemanning....quote:Op donderdag 29 september 2005 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat de bemaning is van dat verongelukte ruimteschip (wat volgens mij het geval is) kan ik er eigenlijk niet om lachen.
Als het om een andere bemanning gaat, is ie wel grappig
Ik hoorde hetquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
Jochie was helemaal hysterisch ondertussen![]()
Oké dan is het goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik weet niks af van een verongelukte bemanning....
was gewoon grappig bedoelt, had ff niks te doen.
welkom bij de hersft van Nederlandquote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef tong80 het volgende:
Net weer gemerkt waarom ik alleen bij hoge uitzondering buiten kom. Helemaal doorweekt, drijfnatte kleren, en door de harde wind m'n haar in de war. Gelijk maar boodschappen voor tot na het weekend gedaan. Dit gebeurt me geen tweede keer.
dan hoor je hem nu vast ook kraaien van plezierquote:
Die was toch nat geregend!quote:
Roken is zowieso slecht.quote:
ja, je moet er voor naar buiten, en dan regen je nat. Straks word je nog verkouden!quote:
Ik zie het, je bent kaal.....quote:Op donderdag 29 september 2005 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, weer terug van de kappermevrouw.
Wat een leuke foto van Maud.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik zie het, je bent kaal.....
oh nee, das kees jansma![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een ipod mini heb gekocht ??![]()
nope, vertel esquote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een ipod mini heb gekocht ??![]()
4 gig nederlandstalig voor het geval hij dat gaat missen down-under !quote:
quote:
Is er alquote:Op donderdag 29 september 2005 16:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nope, vertel es![]()
beetje jammer dat ipod niet gelijk overal ter wereld begonnen is met de ipod nano. ipod mini gaat geloof ik helemaal uit het assortiment.
ik niet bahquote:Op donderdag 29 september 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
Wie heeft die regen besteld??
Had je um dan niet beter bij de TROS kunnen volpompen....quote:Op donderdag 29 september 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is er al
En idd zoveel mogelijk Nederlandstalige muziek![]()
The best of Hazes
pop in je moerstaal
de dijk
van Dikhout
enz enz
ja da was ik nie!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
De zon schijnt hier lekker hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
en dan zit je met een milkshakequote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
30 graden, lekker windje, milkshakeje, zwembadje![]()
Hier ookquote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De zon schijnt hier lekker hoor
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De zon schijnt hier lekker hoor
Maar dat is het levenslied... (frans bauer enzo) en dat hoef ik niet ....quote:Op donderdag 29 september 2005 16:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Had je um dan niet beter bij de TROS kunnen volpompen....
of heb je dat al gedaan??
Je wilt dus meer 'De beste nederpop"quote:Op donderdag 29 september 2005 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat is het levenslied... (frans bauer enzo) en dat hoef ik niet ....
vers gelatenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
![]()
30 graden, lekker windje, milkshakeje, zwembadje![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vers gelaten
die van Homo's maken toch nooit geluid, omdat hun kringspier niet meer kan aanspannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |