Oke, maar ik vind dat echt een lelijke cup, ieder zijn eigen smaakquote:Op donderdag 29 september 2005 13:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jade Uefacup en dat is geen lelijk gedrocht
5 minuten voor- en 5 minuten nabeschouwing, da's al teveel aandacht voor Feyenoordquote:Op donderdag 29 september 2005 13:17 schreef appelsientje het volgende:
18:00 - 18:05 De Wedstrijden: UEFA Cup: Voorbeschouwing Talpa
18:05 - 19:55 De Wedstrijden: UEFA Cup: Boekarest - Feyenoord Talpa
19:55 - 20:00 De Wedstrijden: UEFA Cup: Nabeschouwing Talpa
20:00 - 22:10 NOS UEFA Cup voetbal: AZ - Krilia Sovetov Samara Ned 2
22:10 - 23:10 NOS UEFA Cup voetbal: Heerenveen - Banik Ostrava Ned 2
23:15 - 23:45 NOS-Sportjournaal Ned 2
23:30 - 00:05 De wedstrijden: UEFA Cup Talpa
Het antwoord
idd...daarna komt de serie "samen" en die is bestquote:Op donderdag 29 september 2005 13:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
5 minuten voor- en 5 minuten nabeschouwing, da's al teveel aandacht voor Feyenoord
vanaf 23.00 is er op Talpa oranje onder 17quote:Op donderdag 29 september 2005 13:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
5 minuten voor- en 5 minuten nabeschouwing, da's al teveel aandacht voor Feyenoord
wat goed dat ze dat uitzendenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanaf 23.00 is er op Talpa oranje onder 17
godverdomme ie zulln hier op an komm'n snotwoutquote:
tis dan ook een topzender dat Talpaquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat goed dat ze dat uitzenden
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dan ook een topzender dat Talpa
Je hebt werkpaarden en luxe paarden ..quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en luxe paarden ..
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:56 schreef Againzender het volgende:
ok, ff wat droogs aantrekken....
eins zwei polizeiquote:Op donderdag 29 september 2005 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eins zwei
zo mijn 10 liedjes voor de 90's top100 eruit gepoepthopelijk halen ze t alle 10
ik zag het ja, maar te laat natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
90's request deze week op 3FM vanaf daar lezen en dan snap je de grap
morgen van 9.00-19.00 de top100 gelukkig heb ik op het werk de controlle over de radioquote:Op donderdag 29 september 2005 14:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag het ja, maar te laat natuurlijk
hier is de radio weer van 3FM af
in je sig, ik las eerst koreanen. ik dacht al, hoe kun je daar nou trots op zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef 9christensen het volgende:
ik wil dos37 in de kont neuken
Wel een zware lotingquote:Op donderdag 29 september 2005 14:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nederland speelt in februari thuis tegen Rusland voor de Davis Cup. Hier is vooral mn bankrekening erg blij mee
Mwoah, winnen doen we op dit moment van bijna niemand heb ik het ideequote:
maarja met een beetje geluk hebben wij: Schalken, Verker, van Lotum en Sluiterquote:Op donderdag 29 september 2005 14:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mwoah, winnen doen we op dit moment van bijna niemand heb ik het idee
Ik hoop dat Marat meespeelt, die kerel is echt een held
Duurde ff, maar namens Bluezz, de lieve foto van Mquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurde ff, maar namens Bluezz, de lieve foto van Mud:
leuk shirtje heeft ze aan
[afbeelding]
aaaa sweetquote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
schattigquote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
burgersquote:Op donderdag 29 september 2005 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net contact gehad met de KNLTB. Onze contactpersoon aldaar is bezig om een groot studentenvak te regelen met ongenummerde stoelen, zodat mochten er burgers in het vak komen te zitten, die tenminste hun stoeltje niet kunnen claimen, wat nog wel eens is gebeurd. De burgers worden hier vantevoren over op de hoogte gebracht, zodat ze hier rekening mee moeten houden.
Mooi werk, een burgerboycot
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net contact gehad met de KNLTB. Onze contactpersoon aldaar is bezig om een groot studentenvak te regelen met ongenummerde stoelen, zodat mochten er burgers in het vak komen te zitten, die tenminste hun stoeltje niet kunnen claimen, wat nog wel eens is gebeurd. De burgers worden hier vantevoren over op de hoogte gebracht, zodat ze hier rekening mee moeten houden.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |