Kloptquote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier weer naar soep
En ik heb pas over een uur pauze
Klagen is
jaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zier er heel netjes uit
is dat een echt mes?
in je bed geplast Tong ?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Er vloog een iedergavel een Technische Unie boek deel 2 in zijn richting![]()
Soms lucht dat wel ff op.....
oke gaaf, dat mes kwam zo door de douane heen?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja![]()
die dvd's zijn ook erg mooi wegewerkt in dat boek
Ik moet om 13.30 uur in den Bosch zijn, soort keuringsdienst van waarde.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in je bed geplast Tong ?
je bent er zo vroeg uit
al die opgewonden mannen hierquote:Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ken dat
![]()
Heb een keer een pin automaat kapot gegooidheerlijk...
gelukkig ben ik vandaag niet de enige die zich opwind
Dat is wel een geile box ja...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef pascalheister het volgende:
[[url=http://images.fok.nl/s/static.gif]afbeelding][/url]
sterkte dan maar !quote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef tong80 het volgende:
Ik moet om 13.30 uur in den Bosch zijn, soort keuringsdienst van waarde.
die zit in de kist dus dat zien ze nietquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke gaaf, dat mes kwam zo door de douane heen?
Om te voorkomen dat mensen door Tong het eerste kwartier missen: aftrap is om 2300quote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef tong80 het volgende:
Oh ja voor de liefhebbers, Talpa zendt vanavond Jong-Nederland-Jong Mexico uit. Ik meen om 23.15 uur.
o ja, dat topic moet ook nog even volquote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:
68. (68) pberends 38981 ( + 21 )
69. (70) rubbereend 38961 ( + 148 )
70. (69) buzzer 38900 ( + 60 )
1. dolle_hond 253
2. scanman01 232
3. Jaguarized 215
4. ctrl_fuck 185
5. Stereotomy 165
6. Fwnk 149
6. mr_anonimous 149
8. rubbereend 148
8. Speedski 148
10. Alicey 146
dankzij 3FM
wat een goede zender is dat Talpa tochquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef tong80 het volgende:
Oh ja voor de liefhebbers, Talpa zendt vanavond Jong-Nederland-Jong Mexico uit. Ik meen om 23.15 uur.
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat mensen door Tong het eerste kwartier missen: aftrap is om 2300
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die opgewonden mannen hier
SCH zal zo dan ook wel binnen komen vallen
Krijg je het keurmerk denk je?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef tong80 het volgende:
Ik moet om 13.30 uur in den Bosch zijn, soort keuringsdienst van waarde.
Heb ik al jaren Bluezzie, dit is een herkeuring.quote:
Dat is een goed idee.. ga ik zo ook maar ff doen denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:15 schreef Lionheaad het volgende:
Ik ga effe een stukje wandelen.... ff afkoelen....
quote:Kom uit het land van wietplantages en fietsvierdaagses
Het land waar je een junkie om een fiets kan vragen
Het land dat kampioen werd in ‘88
Het land van haring happen,dijken en grachten
quote:Het land van Johan Cruijf en Abe Lenstra
Het legioen laat de leeuw niet in zijn hemd staan
Het land waar we elke dag hopen op wat beter weer
Die Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer
Het land dat vrij is sinds ‘45
Het land waar ik blijf, ik vind het er heerlijk
quote:Ik kom uit het land waar je door heen rijdt in 3 uurtjes
Met een ander dialect elke 10 minuutjes
is toch te triest voor woordenquote:Kom uit het land waar Peter Gert-Jan Raymond en Jurren
Frans Bart en Ali de game runnen
Kom uit het land waar hiphop een kind van 30 is
En je mag zelf weer gaan vullen hoe vet dat is
Het land waar als je rijk wordt je zoveel inlevert
En dat je bij jezelf denkt, hoeveel zin heeft het?
soort Blof dus, dat rijmt ook voor geen nanometerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
hoorde net op 538 dat liedje van Lange Frans en Baas B. en toen ff de tekst erbij gepakt.
maar er staan dingen in die rijmen voor geen meter !
[..]
[..]
[..]
[..]
is toch te triest voor woorden
maar daar is tenminste nog over nagedacht, als ik deze tekst inlever als Sinterklaas gedicht, word ik uitgelachen en krijg ik voor de kerst minimaal 3 rijmwoordenboeken !quote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef Againzender het volgende:
soort Blof dus, dat rijmt ook voor geen nanometer
Tja je verstaat er de helft niet vanquote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Met hun spraakgebrek lijkt het nog aardig te rijmen hoor.
Kom uit het land waar ik in 1982 geboren benquote:Op donderdag 29 september 2005 12:35 schreef Againzender het volgende:
zeggen ze ook niet
'ik kom uit het land waar ik geboren en getogen ben'
ja duh....
ik weet niet of Blof er over nadenkt, maar het is inderdaad beter dan deze mislukte Sinterklaasrijm.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar daar is tenminste nog over nagedacht, als ik deze tekst inlever als Sinterklaas gedicht, word ik uitgelachen en krijg ik voor de kerst minimaal 3 rijmwoordenboeken !
ik vind een redelijk nummerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
hoorde net op 538 dat liedje van Lange Frans en Baas B. en toen ff de tekst erbij gepakt.
maar er staan dingen in die rijmen voor geen meter !
[..]
[..]
[..]
[..]
is toch te triest voor woorden
pff spannend allemaal hoor....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis – ben maar ff van m’n werk weggegaan voor een retourtje Rotterdam.
Anna had echt liters vruchtwater verloren, ik zag echt binnen de seconde dat ik op de kamer stond al dat ze nu een kleinere buik heeft.
En dus ook vrij veel bloed.
Net in m’n bijzijn een echo gedaan, ze waren bang dat het bloed zou kunnen komen van een loslatende placenta, maar dit bleek niet het geval.
De placenta ligt wel erg laag, het is de vraag of dat geen problemen gaat geven bij de bevalling.
De artsen, en wijzelf hebben de indruk dat de kans erg groot is dat het nu toch binnen de week kan gebeuren, hoewel iedereen hoopt van niet natuurlijk.
Baby zelf was OK, zeer bewegelijk, op de reeds 3 gedane echo’s van vandaag lag de baby eerst in stuit, toen overdwars en bij de laatste weer op de kop, tis dus een drukke donder.
met of zonder EC1quote:Op donderdag 29 september 2005 13:03 schreef pascalheister het volgende:
DVD van Theo Maassen is binnen, mooi in z'n PSV shirt op de binnenhoes
Was dat niet dat lelijk gedrocht van een Uefacup dat hij had meegenomen?quote:
druke damequote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis – ben maar ff van m’n werk weggegaan voor een retourtje Rotterdam.
Anna had echt liters vruchtwater verloren, ik zag echt binnen de seconde dat ik op de kamer stond al dat ze nu een kleinere buik heeft.
En dus ook vrij veel bloed.
Net in m’n bijzijn een echo gedaan, ze waren bang dat het bloed zou kunnen komen van een loslatende placenta, maar dit bleek niet het geval.
De placenta ligt wel erg laag, het is de vraag of dat geen problemen gaat geven bij de bevalling.
De artsen, en wijzelf hebben de indruk dat de kans erg groot is dat het nu toch binnen de week kan gebeuren, hoewel iedereen hoopt van niet natuurlijk.
Baby zelf was OK, zeer bewegelijk, op de reeds 3 gedane echo’s van vandaag lag de baby eerst in stuit, toen overdwars en bij de laatste weer op de kop, tis dus een drukke donder.
volgens mij de EC1 uit '88quote:Op donderdag 29 september 2005 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat niet dat lelijk gedrocht van een Uefacup dat hij had meegenomen?
jade Uefacup en dat is geen lelijk gedrochtquote:Op donderdag 29 september 2005 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat niet dat lelijk gedrocht van een Uefacup dat hij had meegenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |