maar ik wil ook wel doen wat hij vraagt... alleen wij zitten hier met handen en voeten gebonden...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
De klant is koning, appelsien. Hij betaalt jou, jij doet wat hij vraagt.
Zijn dat dan van die betweterige computernerds? Of Opel-Astra rijdende bierbuiken die alleen maar kunnen klagen?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar ik wil ook wel doen wat hij vraagt... alleen wij zitten hier met handen en voeten gebonden...
en dat moeten wij communiceren naar de klant... en tja dat gaat niet altijd goed..
Maar dit was een 'zakelijke' klant die gewoon een consumenten ADSL heeft... en wij geven geen 100% garantie van een werkende verbidning...
kijk xs4all doet dat wel ( bij echte zakelijke klanten) maar goed dan betaal je ook meteen ¤ 200,- ...
Echt sommige mensen willen voor een dubbeltje op de 1e rij zitten..
Wie zit er dan ook te internetten op z'n werkquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar ik wil ook wel doen wat hij vraagt... alleen wij zitten hier met handen en voeten gebonden...
en dat moeten wij communiceren naar de klant... en tja dat gaat niet altijd goed..
Maar dit was een 'zakelijke' klant die gewoon een consumenten ADSL heeft... en wij geven geen 100% garantie van een werkende verbidning...
kijk xs4all doet dat wel ( bij echte zakelijke klanten) maar goed dan betaal je ook meteen ¤ 200,- ...
gewoon doorsturen naar eigen IT-afdeling of systeembeheerder !quote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
Yup dat zijn ze.... Maar goed ik ben afgekoeld.. we gaan weer verder..quote:Op donderdag 29 september 2005 10:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zijn dat dan van die betweterige computernerds? Of Opel-Astra rijdende bierbuiken die alleen maar kunnen klagen?
Wil je koffie of thee?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup dat zijn ze.... Maar goed ik ben afgekoeld.. we gaan weer verder..
hij was de systembeheerderquote:Op donderdag 29 september 2005 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon doorsturen naar eigen IT-afdeling of systeembeheerder !
Thee... koffie lijkt me nu niet zo goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wil je koffie of thee?
Ja lekker!
hehe, volgens mij ben je aan pauze toe appelsientjequote:Op donderdag 29 september 2005 10:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thee... koffie lijkt me nu niet zo goed.
die heb ik net 5 min gehadquote:Op donderdag 29 september 2005 10:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, volgens mij ben je aan pauze toe appelsientje![]()
ze geniet er erg vanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:
Zoek ik met Google op pot thee, krijg ik dit plaatje
[afbeelding]
zo te zien zit dat erg prettigquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
beter tochquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
hahaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef dndiek het volgende:
Rubbereend, misschien iets voor jou?
*SEX*SEX*SEX*
*standaard solicitatiebrief erbij haaltquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef dndiek het volgende:
Rubbereend, misschien iets voor jou?
*SEX*SEX*SEX*
Wees blij dat je ze niet aan je balie krijgt...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef appelsientje het volgende:
ach sommige klanten zou ik echt serieus wel iets aan willen doen...
weer zo'n L*L aan de lijn gehad... heb zo'n hekel eraan als een klant je niet laat uitpraten.. meerdere malen gevraagd of hij z'n mond wilt houden.. maar dat doet hij gewoon niet.....
kennelijk zijn ze niet zo lang houdbaarquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha
ze zoeken trouwens wel veel modjes de laatste tijd.
Dat is iig geen goede.....quote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hij was de systembeheerder
dan ga je toch geen abo afsluiten bij ons...
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wees blij dat je ze niet aan je balie krijgt...
Zou echt wat voor jou zijn
Idd.. dat heb ik hem ook verteld.. vond hij denk ik niet zo prettig om te horen (heb het trouwens wel netjes gezegd)quote:
Die wordt dus niet meer teruggebeld...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd.. dat heb ik hem ook verteld.. vond hij denk ik niet zo prettig om te horen (heb het trouwens wel netjes gezegd)
Maar goed het probleem wordt opgepakt.. en hij wordt gebeld als het weer werkt...
Het is komen en gaan inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha
ze zoeken trouwens wel veel modjes de laatste tijd.
En rubbereend is nog steeds niet blauwquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is komen en gaan inderdaad.
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En rubbereend is nog steeds niet blauw![]()
Zier er heel netjes uitquote:
niet door mij in ieder geval ... weinig zin om hem nog te spreken ..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die wordt dus niet meer teruggebeld...![]()
lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen
10.00 is 11.15 gewordenIemand koffie?
is het echt zo erg ??quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
kan er iemand 1-1-2 bellen.....???
![]()
goed plan, ik ga ook maar eens een soepje etenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier weer naar soep
En ik heb pas over een uur pauze
Klagen is
k bel alvast naar opsporing verzocht, k heb de eerste tip over de daderquote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
kan er iemand 1-1-2 bellen.....???
![]()
misschien loven ze daar wel een hoog bedrag voor uitquote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k bel alvast naar opsporing verzocht, k heb de eerste tip over de dader
Er vloog een iedergavel een Technische Unie boek deel 2 in zijn richtingquote:Op donderdag 29 september 2005 11:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
is het echt zo erg ??
waar gaat het over dan ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |