vind je?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
tis gezellig in t wedstrijdtopic
het beste is om na de wedstrijd weg te gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
tis gezellig in t wedstrijdtopic
onee hequote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het beste is om na de wedstrijd weg te gaan
lucius ook al weken uitgeschakeld![]()
tja, enige pluspuntje is dan het spel van onze jonge Argentijn. Misschien moeten we hem maar gewoon een paar wedstrijden proberen op linksachter.quote:
lijkt mij een goed ideequote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, enige pluspuntje is dan het spel van onze jonge Argentijn. Misschien moeten we hem maar gewoon een paar wedstrijden proberen op linksachter.
Hij was nergens bij de tweede en derde goal. Al is dat misschien te wijten aan de omstandigheden: sfeer, CL, 1e wedstrijd in het 1e.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, enige pluspuntje is dan het spel van onze jonge Argentijn. Misschien moeten we hem maar gewoon een paar wedstrijden proberen op linksachter.
de 2e was de man van Addoquote:Op woensdag 28 september 2005 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was nergens bij de tweede en derde goal. Al is dat misschien te wijten aan de omstandigheden: sfeer, CL, 1e wedstrijd in het 1e.
dat is geen nada surf naar mijn weten, nummer klinkt wel bekendquote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef Bauhaus het volgende:
Welke band was dat net in de aftiteling van voetbal bij e NOS ?
Nada Surf ?
Trusteh en knuffel voor Mquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Bjoro het volgende:
flesje geven en dan slapentot morgen !
Zal wel aan jou liggen, je bent flieft.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gaan de HOOLS-topics nou zo snel, of ben ik zo langzaam?>
jij hebt zeker ff 6pack gekekenquote:
Ik volg je voorbeeld.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
k ga maar eens maffen
wel in je eigen bed graagquote:
Uiteraard. Ik duik weer achter de lekkerste billen van Nederland aan.quote:
Die nu weer wakker zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
Uiteraard. Ik duik weer achter de lekkerste billen van Nederland aan.![]()
Vreemdquote:Op donderdag 29 september 2005 07:07 schreef DIGGER het volgende:
Even bijklept met vrouwlief, ze begint toch steeds meer en meer te vloeien, maar volgens de artsen gaat alles goed
Lijkt me toch dat op een gegeven moment er meer wegvloeit dan er wordt aangemaakt waarna het een kwestie van tijd is dat er te weining vruchtwater is, ben er iig alles behalve gerust op
Hm, klinkt inderdaad wat vreemd, maar laten we maar op het oordeel van de artsen afgaan.....quote:Op donderdag 29 september 2005 07:07 schreef DIGGER het volgende:
Even bijklept met vrouwlief, ze begint toch steeds meer en meer te vloeien, maar volgens de artsen gaat alles goed
Lijkt me toch dat op een gegeven moment er meer wegvloeit dan er wordt aangemaakt waarna het een kwestie van tijd is dat er te weining vruchtwater is, ben er iig alles behalve gerust op
ja tuurlijk...ik schaam me er niet voor !quote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor als je dit morgen leest, mag dat ongelofelijk leuke koppie van Mudje in Hools
![]()
Uberschattig namelijk
Het is zo'n superleuke blik die ze in haar ogen heeft !quote:Op donderdag 29 september 2005 08:54 schreef Bjoro het volgende:
ja tuurlijk...ik schaam me er niet voor !
Doe maar een espressoquote:
Het is gelukkig geen vegetarierquote:Op donderdag 29 september 2005 08:58 schreef Againzender het volgende:
Hm, Axel probeert een giraffe op te eten. Zal wel een normale fase in zijn ontwikkeling zijn?
Hij wordt iig geen veggie danquote:Op donderdag 29 september 2005 08:58 schreef Againzender het volgende:
Hm, Axel probeert een giraffe op te eten. Zal wel een normale fase in zijn ontwikkeling zijn?
zooo die heeft trek !quote:Op donderdag 29 september 2005 08:58 schreef Againzender het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen vegetarier![]()
Hij heeft een hekel aan Babel?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:58 schreef Againzender het volgende:
tjeezus, nu nogquote:Op donderdag 29 september 2005 09:04 schreef Againzender het volgende:
Hij wil kennelijk ook eens wat anders na 6 maanden alleen maar borstvoeding
Carmen heeft (noodgedwongen) 9 maanden BV gehad...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tjeezus, nu nog
Maud heeft het 5 weken volgehouden en zit nu al geruime tijd aan de fles en is inmiddels al aan speenmaat 3 toe![]()
extra suiker en melk?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef appelsientje het volgende:
hallo iedereen..
ben nog steeds niet over gisteravond heen...
eerst maar ff een bakje koffie!
tuurlijk niet, appelsientje wil z'n koffie zoals ie z'n vrouwen wilquote:
We proberen de 6 maanden vol te maken, dit om de mogelijkheid op allergieen te verkleinen. En het is wat zwaar de laatste weken, maar nu gaan we die laatste dagen ook nog even volhouden.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tjeezus, nu nog
Maud heeft het 5 weken volgehouden en zit nu al geruime tijd aan de fles en is inmiddels al aan speenmaat 3 toe![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tuurlijk niet, appelsientje wil z'n koffie zoals ie z'n vrouwen wil
zwart en bitter![]()
mijn vriendin werd er helemaal benauwd van...ze had het gevoel dat ze alleen maar bezig was met voeden, klaar maken voor de voeding, opruimen van de voeding enz.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef Againzender het volgende:
We proberen de 6 maanden vol te maken, dit om de mogelijkheid op allergieen te verkleinen.
Hoeveel te vroeg wordt de baby dan evt gehaald?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:42 schreef DIGGER het volgende:
Pffff steeds meer vruchtwater verlies, sinds vanmorgen vroeg ook met bloed erbij, ben vreselijk ongerust.
Ze maken nu echt 4 maal daags een echo, 6 maal daags een hartfilmpje, ze wordt dus goed in de gaten gehouden, maar deze frequentie (verspreid over 24 uur dus ook ’s nachts) geeft me toch het gevoel dat het allemaal wel heel erg kritiek is, dat de kans toch erg groot lijkt dat het op korte termijn mis gaat en de baby zal (moeten) komen….
Bah dat klinkt niet goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:42 schreef DIGGER het volgende:
Pffff steeds meer vruchtwater verlies, sinds vanmorgen vroeg ook met bloed erbij, ben vreselijk ongerust.
Ze maken nu echt 4 maal daags een echo, 6 maal daags een hartfilmpje, ze wordt dus goed in de gaten gehouden, maar deze frequentie (verspreid over 24 uur dus ook ’s nachts) geeft me toch het gevoel dat het allemaal wel heel erg kritiek is, dat de kans toch erg groot lijkt dat het op korte termijn mis gaat en de baby zal (moeten) komen….
maak die kerel van je maar wakker danquote:Op donderdag 29 september 2005 09:51 schreef Bluezz het volgende:
Die heb ik thuis op de mail staan en kan hem dus niet uploaden nu
ja, het is een hoop gedoe, dat klopt. Ik ga zo maar eens de auto in om die kolf weer compleet te maken....quote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn vriendin werd er helemaal benauwd van...ze had het gevoel dat ze alleen maar bezig was met voeden, klaar maken voor de voeding, opruimen van de voeding enz.
Baby is vandaag 28 Weken en 6 dagenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoeveel te vroeg wordt de baby dan evt gehaald?
Ehm, die zit 60 km verderopquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Bjoro het volgende:
maak die kerel van je maar wakker dan
Net zo lang blijven bellen totdat hij wakker wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |