mijn vriendin werd er helemaal benauwd van...ze had het gevoel dat ze alleen maar bezig was met voeden, klaar maken voor de voeding, opruimen van de voeding enz.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef Againzender het volgende:
We proberen de 6 maanden vol te maken, dit om de mogelijkheid op allergieen te verkleinen.
Hoeveel te vroeg wordt de baby dan evt gehaald?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:42 schreef DIGGER het volgende:
Pffff steeds meer vruchtwater verlies, sinds vanmorgen vroeg ook met bloed erbij, ben vreselijk ongerust.
Ze maken nu echt 4 maal daags een echo, 6 maal daags een hartfilmpje, ze wordt dus goed in de gaten gehouden, maar deze frequentie (verspreid over 24 uur dus ook ’s nachts) geeft me toch het gevoel dat het allemaal wel heel erg kritiek is, dat de kans toch erg groot lijkt dat het op korte termijn mis gaat en de baby zal (moeten) komen….
Bah dat klinkt niet goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:42 schreef DIGGER het volgende:
Pffff steeds meer vruchtwater verlies, sinds vanmorgen vroeg ook met bloed erbij, ben vreselijk ongerust.
Ze maken nu echt 4 maal daags een echo, 6 maal daags een hartfilmpje, ze wordt dus goed in de gaten gehouden, maar deze frequentie (verspreid over 24 uur dus ook ’s nachts) geeft me toch het gevoel dat het allemaal wel heel erg kritiek is, dat de kans toch erg groot lijkt dat het op korte termijn mis gaat en de baby zal (moeten) komen….
maak die kerel van je maar wakker danquote:Op donderdag 29 september 2005 09:51 schreef Bluezz het volgende:
Die heb ik thuis op de mail staan en kan hem dus niet uploaden nu
ja, het is een hoop gedoe, dat klopt. Ik ga zo maar eens de auto in om die kolf weer compleet te maken....quote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn vriendin werd er helemaal benauwd van...ze had het gevoel dat ze alleen maar bezig was met voeden, klaar maken voor de voeding, opruimen van de voeding enz.
Baby is vandaag 28 Weken en 6 dagenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoeveel te vroeg wordt de baby dan evt gehaald?
Ehm, die zit 60 km verderopquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Bjoro het volgende:
maak die kerel van je maar wakker dan
Net zo lang blijven bellen totdat hij wakker wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |