Van mij mag je, mijn billetjes blijven op elkaar....quote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef 9christensen het volgende:
ik wil dos37 in de kont neuken
In de kelder graag damesquote:Op donderdag 29 september 2005 15:14 schreef DivineJester het volgende:
Van mij mag je, mijn billetjes blijven op elkaar....
Waarom denk ik bij zoiets gelijk aan Hans Teeuwen??quote:Op donderdag 29 september 2005 15:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Van mij mag je, mijn billetjes blijven op elkaar....
Als dat de bemaning is van dat verongelukte ruimteschip (wat volgens mij het geval is) kan ik er eigenlijk niet om lachen.quote:
Hoe heyt taquote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef 9christensen het volgende:
ik wil dos37 in de kont neuken
Hier schijnt de zon volopquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
wil ik net op de fiets springen begint het te regenen, blij dat k niet 2 minuten eerder ben gegaan
ik was bezig mijn voorwiel te vervangen, begint Axel te janken. Maar ja, ik kan moeilijk die fiets met al mijn gereedschap buiten laten liggen, dus eerst dat opruimen, daarna goed mijn handen wassen. Jochie was helemaal hysterisch ondertussenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
wil ik net op de fiets springen begint het te regenen, blij dat k niet 2 minuten eerder ben gegaan
Heb je nog wat te doen vanmiddagquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was bezig mijn voorwiel te vervangen, begint Axel te janken. Maar ja, ik kan moeilijk die fiets met al mijn gereedschap buiten laten liggen, dus eerst dat opruimen, daarna goed mijn handen wassen. Jochie was helemaal hysterisch ondertussen![]()
Maar goed, Axel heeft nu een flesje, en ik heb een gedemonteerde fiets
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was bezig mijn voorwiel te vervangen, begint Axel te janken. Maar ja, ik kan moeilijk die fiets met al mijn gereedschap buiten laten liggen, dus eerst dat opruimen, daarna goed mijn handen wassen. Jochie was helemaal hysterisch ondertussen![]()
Maar goed, Axel heeft nu een flesje, en ik heb een gedemonteerde fiets
ik weet niks af van een verongelukte bemanning....quote:Op donderdag 29 september 2005 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat de bemaning is van dat verongelukte ruimteschip (wat volgens mij het geval is) kan ik er eigenlijk niet om lachen.
Als het om een andere bemanning gaat, is ie wel grappig
Ik hoorde hetquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
Jochie was helemaal hysterisch ondertussen![]()
Oké dan is het goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik weet niks af van een verongelukte bemanning....
was gewoon grappig bedoelt, had ff niks te doen.
welkom bij de hersft van Nederlandquote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef tong80 het volgende:
Net weer gemerkt waarom ik alleen bij hoge uitzondering buiten kom. Helemaal doorweekt, drijfnatte kleren, en door de harde wind m'n haar in de war. Gelijk maar boodschappen voor tot na het weekend gedaan. Dit gebeurt me geen tweede keer.
dan hoor je hem nu vast ook kraaien van plezierquote:
Die was toch nat geregend!quote:
Roken is zowieso slecht.quote:
ja, je moet er voor naar buiten, en dan regen je nat. Straks word je nog verkouden!quote:
Ik zie het, je bent kaal.....quote:Op donderdag 29 september 2005 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, weer terug van de kappermevrouw.
Wat een leuke foto van Maud.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik zie het, je bent kaal.....
oh nee, das kees jansma![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een ipod mini heb gekocht ??![]()
nope, vertel esquote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een ipod mini heb gekocht ??![]()
4 gig nederlandstalig voor het geval hij dat gaat missen down-under !quote:
quote:
Is er alquote:Op donderdag 29 september 2005 16:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nope, vertel es![]()
beetje jammer dat ipod niet gelijk overal ter wereld begonnen is met de ipod nano. ipod mini gaat geloof ik helemaal uit het assortiment.
ik niet bahquote:Op donderdag 29 september 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
Wie heeft die regen besteld??
Had je um dan niet beter bij de TROS kunnen volpompen....quote:Op donderdag 29 september 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is er al
En idd zoveel mogelijk Nederlandstalige muziek![]()
The best of Hazes
pop in je moerstaal
de dijk
van Dikhout
enz enz
ja da was ik nie!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
De zon schijnt hier lekker hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
en dan zit je met een milkshakequote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
30 graden, lekker windje, milkshakeje, zwembadje![]()
Hier ookquote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De zon schijnt hier lekker hoor
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De zon schijnt hier lekker hoor
Maar dat is het levenslied... (frans bauer enzo) en dat hoef ik niet ....quote:Op donderdag 29 september 2005 16:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Had je um dan niet beter bij de TROS kunnen volpompen....
of heb je dat al gedaan??
Je wilt dus meer 'De beste nederpop"quote:Op donderdag 29 september 2005 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat is het levenslied... (frans bauer enzo) en dat hoef ik niet ....
vers gelatenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
![]()
30 graden, lekker windje, milkshakeje, zwembadje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |