Misschien dat je iets aan dit programma hebt? http://www.macmedia.sk/pd.htmquote:Op woensdag 28 september 2005 15:38 schreef lucienne2 het volgende:
fuckers! (die nokia lui dus)
Handig voor volgende keerquote:Op woensdag 28 september 2005 15:46 schreef nicket84 het volgende:
Gisteren een voor mijn vriendin gekocht... 363euro!!! niet normaal...
Volgens mij ben je echt een uitzondering als je mobieltjes nog los koopt, zonder abbo...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:46 schreef nicket84 het volgende:
Gisteren een voor mijn vriendin gekocht... 363euro!!! niet normaal...
Ik heb m ook los gekocht. Voor mij was dat goedkoper dan wanneer ik een een nieuw abonnement zou afsluiten.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt een uitzondering als je mobieltjes nog los koopt, zonder abbo...
Als je de telefoon slim koopt (en dus voor <300 euro, ipv 363 euro) dan ben je goedkoper uit dan met welk abonnement ook: het goedkoopste abbonement is op dit moment dacht ik 17,75 in de maand (en dan zonder smsbundel, anders al 22,75 pm). Dit abonnement moet voor 2 jaar en dan zit je al over de 300 euro. Abbonementen voor 1 jaar zijn vanaf 30 euro in de maand dacht ik; dus ook duurder dan die <300 euro voor het losse toestel!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:30 schreef Carport het volgende:
[..]
Ik heb m ook los gekocht. Voor mij was dat goedkoper dan wanneer ik een een nieuw abonnement zou afsluiten.
Heerlijke telefoon overigens. Merk alleen wel dat 'ie af en toe een beetje traag reageert..
ja, dan is ie eerder leeg... maar de usb kabel er aan laten hangen is nog veel erger, dat zuigt je hele accu in een nachtje leegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:52 schreef Leffe48 het volgende:
Net binnen, bevalt tot nu toe prima
Je bluetooth verbinding, als je die aan laat staan, kost dat dan veel stroom?
Dacht bij dat icoontje van een kaart aan mijn simkaart....maar bleek dus later het 32 mb kaartje te zijn...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
zeker coole links Boy_snakeye
tevens een tv
P.S. ik was helemaal vergeten dat mijn tel. intern geheugen 32mb heeft. en ik maar mp3's overzetten op mijn 32mb kaart waardoor ie zo snel vol was.
nu weet ik wel beter![]()
ik heb een snelle mmc plus kaartje 39,95 bij mycomquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik had gister gekeken voor een 512mb kaartje.. verdomme ¤ 50,- kosten die kleine dingen
Deze dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef GrupoBalanca het volgende:
10% damn youvan hoeveel mb en werkt ie goed?
South Parkquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
SP?
Ik gebruik imtoo dvd ripper om van dvd naar avi of mpeg te converteren en dan ImTOO 3GP Video Converter om de avi of mpeg naar gp3 te schrijven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:30 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
South Park, moet het perse een dvd file zijn? of kan je ook converten met een mpeg of avi file ?
Die zooi moet je ook gewoon wissen. Heb ik ook gedaan. En je kan bijv je mp3's omzetten naar een iets lager kwaliteit. Zodat er meer oppassenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Freak187 het volgende:
Heb net een 6230i gehaald, icm een Telfort 200 1 jaar abo. Geen klachten tot nu toe, kan ook eigenlijk niet. De radio doet het goed, soms een beetje storing maar als je iets anders draait met je lichaam is dat in orde. MP3 speler is ook dik in orde. Eén puntje van kritiek, er zit een 32 mb kaartje bij, maar die is al na 5 mp3's vol! Er staat natuurlijk wat zooi van Nokia op maar dat beslaat dan gelijk 15 mb ofzo?
Of dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die zooi moet je ook gewoon wissen. Heb ik ook gedaan. En je kan bijv je mp3's omzetten naar een iets lager kwaliteit. Zodat er meer oppassen
dBpowerAMP Music Converter is een mooie converter daarvoor
Ik heb een abbo voor 22,50 euro in de maand. Dit is dus 270 euro in het jaar. Ik bel niet met dit abbonement, maar Orange laat al deze minuten staan. Aan het eind van het jaar kan je deze minuten gratis laten overzetten naar een prepaid kaart, ik heb dus over een jaar 270 euro beltegoed, en dat is het enige bedrag wat ik voor mijn telefoon betaal. Ik zit dus onder de 300 euro (niet veel, maar toch, iets goedkoper is het wel...)quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef Djensen het volgende:
[..]
Als je de telefoon slim koopt (en dus voor <300 euro, ipv 363 euro) dan ben je goedkoper uit dan met welk abonnement ook: het goedkoopste abbonement is op dit moment dacht ik 17,75 in de maand (en dan zonder smsbundel, anders al 22,75 pm). Dit abonnement moet voor 2 jaar en dan zit je al over de 300 euro. Abbonementen voor 1 jaar zijn vanaf 30 euro in de maand dacht ik; dus ook duurder dan die <300 euro voor het losse toestel!
@Boy_Snakeye: nice links!
Start -> uitvoerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef Leffe48 het volgende:
Oja nog iets..
HOE DE FUCK zorg je dat Nokia Suit niet automatisch opstart? Ik kan nergens instellingen vinden :/
Werkt wel. Scheelt weer 18 mb van je RAM geheugen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:40 schreef Leffe48 het volgende:
Hehe ok, ik ben bekend met de msconfig manier. Maar vind het een beetje belachelijk dat een programma geen optie heeft om níet automatisch op te starten
Trouwens, ik meen dat wanneer je het op die manier uitvoert, en vervolgens nokia suite weer opent, de volgende keer het weer automatisch wordt opgestart.
Schermpje al wel schoongemaakt?quote:
Je kan duidelijk zien dat het dieper zit, ben nu bezig het frontje er af te halen.quote:
onrust stokerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:41 schreef Leffe48 het volgende:
Even op het beeldscherm wrijven en weg zijn ze
je kunt dus niet "bladeren" in andermans telefoon. Sommige telefoons kunnen dat wel weer bij jou (als het goed is)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:32 schreef Djensen het volgende:
Hmm, als ik mijn bluetooth aanzet kan er vrij gemakkelijk contact gemaakt worden met mijn toestel, maar ik kan geen apparaten vinden en verbinding met hun maken (en op die manier gegevens 'rippen')
Iemand een idee?!
Ik denk iedereen met een nokia 6230i dat heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:07 schreef Djensen het volgende:
Inderdaad, iedereen kan probleemloos in mijn telefoon bladeren, maar andersom niet?! hebben meer mensen dit of doe ik toch iets verkeerd..?
Ik heb hetzelfde wil em ook verkopen, zelfde specs. Zal ongeveer 75 euro worden?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is een tweede handse 6230 waard? Productiedatum november 2004, half jaar in gebruik geweest ongeveer. Alles compleet, incl 32 mb mmc kaartje
Ow ik heb die van mij 3 kwart jaar geleden voor 175 euro tweedehandgekocht. Ik denk toch wel dat ie ondertusen de helft waard is geworden. (heb het trouwens over de 6230 niet de i)quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op marktplaats zie ik ze staan voor 140/150 euro...
Waarzo, welk merk kaartje en hoeveel was je kwijt?!quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef GrupoBalanca het volgende:
net een nieuw cover en 512mmc kaartje gehaald
Ik had er 1 van apacer gekocht. Een mmc plus van 512 mb en was nog net geen 40 euro voor kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:23 schreef Djensen het volgende:
[..]
Waarzo, welk merk kaartje en hoeveel was je kwijt?!
Ik heb van de week datakabel en kingston512mb kaartje besteld (voor 37,30)
in een mobile winkel in groningen. mobileunlimited, originele cover nokia ¤ 20,- en MMC kaartje 512Mb, ¤ 39,-quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:23 schreef Djensen het volgende:
[..]
Waarzo, welk merk kaartje en hoeveel was je kwijt?!
Ik heb van de week datakabel en kingston512mb kaartje besteld (voor 37,30)
Ik krijg het ook nie voor elkaar om met een Hi abo te kunnen surfen enzo. Heb al de gprs instellingen van nokia.com gedownload, maar helaas......quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:52 schreef Ladyhawke het volgende:
Bij Take-A-Phone in Eindhoven...MMC 512Mb van Sandisk..¤30,-
Was een aanbieding...
![]()
Maarre...ik probeer er mee te e-mailen en dat gaat niet!!!!![]()
Er zit een Kpn-Hi 30 abonnement in...
Rarararara.....![]()
www.easternhouse.nl nog goedkoper, 3 euro ofzo..quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:08 schreef Djensen het volgende:
Zijn vrij goedkoop overal: ik heb besteld op www.mobilesupplies.nl en daar kost ie 5,99.
Vond dat zeker de moeite waard omdat je op die manier je mmc card in je telefoon kan laten zitten (t.o.v. een cardreader) Vandaar dus! Ben erop aan het wachten, wil een mp3 spelertje maken van me foon
Datakabel of bluetooth of infrarood of cardreaderquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik heb 3gp bestand van gemaakt, nu nog naar mijn nokia zetten... waarmee doe je dat?
Ehm...ben een beetje een leek op technisch gebied maarre....wat houdt dat in, Firmware 3.40?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:00 schreef Djensen het volgende:
Ik heb ook Firmware 3.40 maar totaal geen problemen. Ik dacht ook dat dit de laatste versie was (of een (on)officiele v3.46...?)
Je moet even *#0000# toetsen dan zie je:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:07 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
Ehm...ben een beetje een leek op technisch gebied maarre....wat houdt dat in, Firmware 3.40?
kan je dat erop zetten of zo? En werkt je telefoon dan beter?
Jamba heeft een logowisserquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:07 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
En nog een andere vraag....ik heb een leuke foto van m'n kanjer als achtergrond maar nu staat er "Hi" midden op z'n voorhoofd..![]()
Kan ik dat ook wegkrijgen?![]()
Nieuwe firmware erop zetten gaat via een nokia service point. Je mag het niet zelf doen namelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:07 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
Ehm...ben een beetje een leek op technisch gebied maarre....wat houdt dat in, Firmware 3.40?
kan je dat erop zetten of zo? En werkt je telefoon dan beter?
Thnx....ik zal even kijken..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jamba heeft een logowisser
http://www.tv-ringtones.nl/jamba/logowisser.htm
Ik begrijp het...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nieuwe firmware erop zetten gaat via een nokia service point. Je mag het niet zelf doen namelijk.
Het is gelukt!!!!!!! Cool!!!!!! Nogmaals bedankt!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jamba heeft een logowisser
http://www.tv-ringtones.nl/jamba/logowisser.htm
graag gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
Het is gelukt!!!!!!! Cool!!!!!! Nogmaals bedankt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat snap ik nog welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Datakabel of bluetooth of infrarood of cardreader
Heb je misschien een grote foto als wallpaper als achtergrond? Dat zorgt bij mij nog wel eens voor vertraging. Gewoon de foto via de gallerij even bijsnijden (alhowel, het kader kan gewoon de hele foto beslaan), en dan wordt het opgeslagen als .gif, wat een hoop scheelt in grootte.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef danos het volgende:
ik heb echt zo af en toe dat mijn telefoon aan het flippen is en dat ie zo traaag gaat als ik op knopjes druk, echt irritant, is er een manier om dit op te lossen?
Gewoon met je nokia browser. Gewoon kopieren plakken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:32 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog welmaar ik bedoel.. doe je dat met nokia pc suite ofzo?met welke prog?
Als je Nokia Suite installeerd op je pc , dan staat er bij 'deze computer' het icoontje 'nokia phone browser'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:00 schreef GrupoBalanca het volgende:
nokia browser? sorry snap het ff niet
you've got mailquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik heb het thnx, wel jammer dat je met die ImTOO 3GP prog. maar 1x kan converten.. de rest moest je betalen ofzoiets toch? zou graag meerdere filmpjes willen converten
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor achtergronden en video's
Wat handige info
Tis dan wel voor de "normale 6230
Veel software en spelletjes
Leuke site's....even in favorieten gezet..quote:Op woensdag 28 september 2005 16:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor achtergronden en video's
Wat handige info
Tis dan wel voor de "normale 6230
Veel software en spelletjes
Oeh....handige site!!!! Thnx...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier voor de 6230i
http://www.getjar.com/software/Nokia/6230i
Je hebt zelfs nog meer tekens, maar 160 staat voor 1 smsje! Ga er maar eens overheen, dan krijg je bij teken 161 te zien dat je opnieuw 160 tekens hebt (maar dan telt het wel als 2 smsjes) Andere manier van hoe ze het laten zien, precies hetzelfde eigenlijk!quote:
//offtopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:53 schreef Djensen het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nog meer tekens, maar 160 staat voor 1 smsje! Ga er maar eens overheen, dan krijg je bij teken 161 te zien dat je opnieuw 160 tekens hebt (maar dan telt het wel als 2 smsjes) Andere manier van hoe ze het laten zien, precies hetzelfde eigenlijk!
Ow,enne....nog wat...ondersteunt de 6230i wav bestanden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:29 schreef Ladyhawke het volgende:
Aaahhhhhh...... Ik snappum!!!!!!
Maar dat houdt in dat ik in elk geval gewoon door kan typen...en daar gaat het me om...
Thanx,guys!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou zowiezo niet aan wav beginnen. Veel te groot.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
Ow,enne....nog wat...ondersteunt de 6230i wav bestanden?
Zoniet,hoe zet ik dat om naar mp3?
Misschien een simpel programaatje voor mijn simpele technische geest,hahahaha....
Heb even gekeken maar was niet geschikt voor onze i-Mac...maar heb zelf gesnuffeld en er bleek al zo'n soort programmaatje op de computer te zitten..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik zou zowiezo niet aan wav beginnen. Veel te groot.
En hier kan je alles mee:
http://www.download.com/J(...)497.html?tag=lst-4-2
kan ook niet met hi prepaid..je kan er helemaal niks mee, nog geen beltoontje downloaden!quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik krijg het ook nie voor elkaar om met een Hi abo te kunnen surfen enzo. Heb al de gprs instellingen van nokia.com gedownload, maar helaas......
~quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:51 schreef _Flea_ het volgende:
Hmm, nu is m'n telefoon al 2x uitgevallen zonder een aanwijsbare reden....
1x met het aanpassen van een thema en 1x toen ik de muziekspeler had aangezet en het menu met rood had weggedrukt.
Hebben meer mensen dit gehad? En zo ja, is het dan met een nieuwe firmware verholpen? Heb nu 3.40.
Dat vindt ik ook zwaar irriquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Ladyhawke het volgende:
Weet iemand hoe je het licht in kan stellen? Ik vind dat het lichtje zo gauw uitgaat...vreselijk irritant..als je iets aan het doen bent op je gsm en je stopt even om met iemand te praten...FLOEP!!
Lights out!!!!!!!!! Om het licht weer aan te doen druk je maar in de blind ergens op en ben je weer kwijt waar je mee bezig was....
![]()
Is zover ik weet niet mogelijk. Ook de "energiespaarstand" uit of aan maakt hierin geen verschil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Ladyhawke het volgende:
Weet iemand hoe je het licht in kan stellen? Ik vind dat het lichtje zo gauw uitgaat...vreselijk irritant..als je iets aan het doen bent op je gsm en je stopt even om met iemand te praten...FLOEP!!
Lights out!!!!!!!!! Om het licht weer aan te doen druk je maar in de blind ergens op en ben je weer kwijt waar je mee bezig was....
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:08 schreef Djensen het volgende:
Zijn vrij goedkoop overal: ik heb besteld op www.mobilesupplies.nl en daar kost ie 5,99.
Vond dat zeker de moeite waard omdat je op die manier je mmc card in je telefoon kan laten zitten (t.o.v. een cardreader) Vandaar dus! Ben erop aan het wachten, wil een mp3 spelertje maken van me foon
Tijntjeh vergeet te vertellen dat er 3,99 euro verzendkosten moet worden betaald op een DKU-2 kabel. De kabel kan voor 0,78 euro verstuurd worden. Zo kunnen wij onze klanten natuurlijk ook misleiden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
www.easternhouse.nl nog goedkoper, 3 euro ofzo..
Voor je applicaties, het backuppen van je contactenlijst, kun je beter een bluetooth stickie gebruiken. Voor mp3's op je telefoon te zetten een cardreader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
Bluetooth rules!
Het is alleen wel vrij traag als je mp3tjes over wil pompen
Helemaal mee eensch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor je applicaties, het backuppen van je contactenlijst, kun je beter een bluetooth stickie gebruiken. Voor mp3's op je telefoon te zetten een cardreader.
Gebruik ook gewoon een cardreader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:55 schreef Djensen het volgende:
512 MB aan mp3tjes overzetten duurt wel ff aardig wat langer met zo'n bluetooth stickie dan met n kabeltje, daarom wilde ik die juist graag! Hoop dat iemand dezelfde problemen heeft gehad of kent en een oplossing weet.
Alle rotzooi (games/filmpjes etc) staat al klaar om via nokia suite erop gegooid te worden maar dat schiet zo niet echt op.. :S
Beter zoekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
kan echt niet veel vinden met google over snake 2.. of je kunt hm spelen op de site.. en als ik ''snake II download'' typ, kom ik alleen maar uit op magic snake II
true true, maarja met 512 mb is het gewoon kwestie van snachts aanzetten, is zo klaar hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
Bluetooth rules!
Het is alleen wel vrij traag als je mp3tjes over wil pompen
Dan moet je wel je mmc kaartje telkens uit je telefoon halen en kan je niet je gsm synchroniseren met je pc en dus met een programma als NokiaPC Suite allerlei leuke dingen doen (browsen door phone, progs op/af zetten, spelletjes enz)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:06 schreef CybPraetorian het volgende:
koop voor 14.95 een goede USB cardreader voor op de USB (2.0) en het gaat in 5 minuutjes...
Als je dode pixels hebt, meteen terug gaan, valt neem ik aan onder de garantie. Voor stof kun je zo'n busje perslucht halen bij een computerwinkel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:08 schreef Ladyhawke het volgende:
Heb ook een bluetooth-dongle aangeschaft omdat ik niet elke keer mijn MMC eruit wil halen want de kliksluiting aan de achterkant is al aardig ontzet...maar ff mp3's overzetten zit er niet in...duurt een eeuwigheid,pfffffffffff.....
En wat me VRESELIJK irriteert is dat er steeds meer STOF achter m'n schermpje komt....EN ik heb al 2 dooie pixels..Een rooie en een blauwe.....
Voorkantje schijn je er af te kunnen halen om je schermpje schoon te maken...bovenkant zit wel goed los maar de onderkant zit vast en ik durf er niet meer kracht op te zetten...
Het is een vette gsm maar wel een beetje kwetsbaar,vind ik..
Iemand een tip voor het demonteren?????????????????![]()
En nog iets..
Hebben jullie links voor me waar ik thema's voor de 6230i kan downloaden???????????????????
ik heb hem dacht ik via limewire gedownload als je wil zet ik hem wel online voor jequote:
Bedankt voor de link...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je dode pixels hebt, meteen terug gaan, valt neem ik aan onder de garantie. Voor stof kun je zo'n busje perslucht halen bij een computerwinkel.
En thema's
http://nokiathemes.no.funpic.de/index.php?page=themes.php
Graagquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb hem dacht ik via limewire gedownload als je wil zet ik hem wel online voor je
Thnx...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:14 schreef du_ke het volgende:
Dat zou ik eerst even op je PC zetten dan kan je het weer terugzetten op een evt nieuwe.
Ik ken 2 mensen met een D500. En heb gewoon bestanden uitgewisseld. Geen enkel probleem hiero en dezelfde firmware.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef GrupoBalanca het volgende:
Wat ik laatst ontdekt hebt was als volgt.
Ik kan blijkbaar geen bestanden versturen via BT naar een Samsung D500een vriend van me heeft de Samsung D500, ik kan niks versturen naar hem via BT terwijl hij zijn BT wel gewoon aan heeft staan.. maar hij kan wel dingen via BT versturen naar mijn tel.
hebben meer mensen dat? ik heb gewoon firmware 3.40
http://members.home.nl/dragem/snake games.rarquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Graagen dan kan ik gewoon via BT op mijn phone overzetten he
Waarmee kan ik .jar openen? en ja hoe zet ik t op mijn nokia zodat ie werkt..quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:32 schreef dragems het volgende:
[..]
http://members.home.nl/dragem/snake games.rar
heb hier een boel snake varinaten bij staan kijk maar even![]()
\quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:29 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Waarmee kan ik .jar openen? en ja hoe zet ik t op mijn nokia zodat ie werkt..
Edit:
Heb hmalleen wel beetje klein beeld.. linksboven in een hoekje, maarja
lijkt me wel goed ding is tenslotte kingston dus als je problemen hebt ligt het aan de leveringquote:Op donderdag 10 november 2005 09:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar MMC+ werkt dus ook?
Dan lijkt deze me wel een mooie aanbieding.
Zag net op GoT dat Kingston 1GB MMC+ gewoon werkt.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar MMC+ werkt dus ook?
Dan lijkt deze me wel een mooie aanbieding.
Ik heb wel is waar geen Nokia, maar wel altijd mijn bluetooth aan, wel makkelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik zat vanmiddag in de bus en er zijn echt veel mensen die zomaar hun Bluetooth aan hebben staan
Daar móet toch wat leuks mee te doen zijn
Had ik van de week ook (met mn 6230i). Ik zette de telefoon ff uit en weer aan en toen pakte die het mmc kaartje weer gewoon! ik was ff bang dat ik alles kwijt was maar dat liep dus goed af! Hoop dat dit voor jou ook werktquote:Op maandag 14 november 2005 10:17 schreef amokjeeh het volgende:
Ik werd hier naartoe geschopt door een modje, nadat hij mijn topic had gesloten. Ik heb geen i, maar een gewone 6230 met het volgende probleem.
Ik heb sinds deze week het volgende vage probleem. Als ik de gallerij wil openen geeft de telefoon meteen "leeg" aan. Gevolg is dat ik niet meer gebruik kan maken van mijn foto's, beltonen etc etc. De MMC is wel via een cardreader uit te lezen dus ik heb echt geen idee wat het nou is. Anybody?
laatst 512 besteld doet het ook goed alleen jammer dat ik nog op me tel wachtquote:Op maandag 14 november 2005 16:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bestelde 1GB Kingston MMC+ kaartje is binnen en werkt prima
Ik heb het net ff getest, bij mij geeft ie geen foutmelding over een activerings-sleutelquote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef dragems het volgende:
heee mensen ik heb probleem op de 6320i van me moeder en aangezien ik het niet op me eigen wil hebben:
als ik een foto bewerk en er een kader omheen wil gooien krijg ik volgende foputmelding:
niet toegestaan door activerings-sleutel.
iemand een idee daarover
Dit heb ik eerder gezien, bij een t-mobile toestel.. bij mijn hi toetstel werkt het wel gewoon :Squote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef dragems het volgende:
heee mensen ik heb probleem op de 6320i van me moeder en aangezien ik het niet op me eigen wil hebben:
als ik een foto bewerk en er een kader omheen wil gooien krijg ik volgende foputmelding:
iemand een idee daarover
ja idd best kutquote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gezien, bij een t-mobile toestel.. bij mijn hi toetstel werkt het wel gewoon :S
moet je met nokia proggie doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb eindelijk voormekaar gekregen bestanden op mijn 6230 te plaatsen. En nu heb ik een aantal spelletjes gedownload en die wou ik graag op mijn mobiel draaiende krijgen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen. Want als ik de bestanden via infrarood naar mn telefoon zend geeft hij de bestanden aan als onbekend.
Aantal weken terug vaak problemen gehad met een bluetooth dongle. Klote is dat programma wat bijgeleverd word bij die dongle. Hij heeft verschillende statussen:quote:Op woensdag 16 november 2005 15:13 schreef Wiehoe het volgende:
Zijn er dan mensen die via een bluetooth dongle en de nokia pc suite applicaties op de 6230 installeren. En als dat het geval is, hebben jullie ook problemen met verbinding te maken via bluetooth?
kijk is of je ze kan verwijderen met het programma van nokia zelf op je pcquote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Ladyhawke het volgende:
Het is een raadsel.....voor mij tenminste....
Let op...
Ik heb een 512Mb MMC...
Ik zet er 25 mp3s op...ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op....ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op..ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op..ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Op dit moment staan er 25 mp3s op mijn MMC....maar er staan 125 mp3s in mijn Musicplayer..
Als er maar 25 op m'n card staan...waar staan die andere 100 dan op?
Niet op mijn telefoongeheugen...da's te klein...
En vanuit Musicplayer kan ik gek genoeg ook niks verwijderen...
Ligt het aan mij of snap ik iets niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pagina 1 dit topic staat prog voor mac maar je kunt ook proberen om de lijst bij te werkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef Ladyhawke het volgende:
Draait alleen op Windows.....ik heb een iMac...![]()
Thnx...quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:13 schreef dragems het volgende:
[..]
pagina 1 dit topic staat prog voor mac maar je kunt ook proberen om de lijst bij te werken
uhm.. handleiding van je pc erbij pakken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef ingew het volgende:
ow owjee...
hoe kom ik erachter dat mijn computer dat wel/niet heeft?
dit probleem heb ik ook in combinatie met tmobile, inmiddels al oplossing gevonden?quote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef dragems het volgende:
iemand een idee daarover
Cardreader betekent dat je elke keer je MMC kaartje uit je telefoon moet halen, is ook niet alles!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zooooo..... ff 700MB muziek er op geflikkerd
Duurt wel lang via USB zeg
Cardreader is toch handiger denk ik
Nee maar 700MB data overzetten via de USB duurde een half uur ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:13 schreef Djensen het volgende:
[..]
Cardreader betekent dat je elke keer je MMC kaartje uit je telefoon moet halen, is ook niet alles!
me moeder heeft probleem nog steeds ik zelf niet omdat ik nieuwe fw heb 3.40 of zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:06 schreef danos het volgende:
[..]
dit probleem heb ik ook in combinatie met tmobile, inmiddels al oplossing gevonden?
Waar haal jij die vandaan?quote:Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef dragems het volgende:
ik heb nu wel hele leuke spelletjes voor me nokia
aanraders:
lotr : two towers
mobile soccer manager
rainbow 6 III
midbnight billard (duits maar prima te doen)
iemand anders nog leuke aanraders?
gewoon op FAT formatteren.. en moet hij het weer doen...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:55 schreef Wiehoe het volgende:
Weet iemand toevallig of ik mijn mmc kaart van mijn 6230 kan formatteren. Zo ja, in wat voor bestandssysteem?? (FAT, FAT32...) Ik heb namelijk een Cardreader maar als ik de mmc kaart er in druk kan ik er niet opkomen.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is gelukt![]()
![]()
![]()
k Heb net de in-ear oordopjes van de Sony Ericsson HPM-70 headset
[afbeelding]
aan de HDS-3 headset
[afbeelding]
van mijn 6230i gesoldeerd.![]()
Pics volgen nog![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef Bas83 het volgende:
Ik zoek ook nog steeds Snake II voor op mn 6230i. De link eerder in deze topic werkt niet (meer). Wie heeft een link naar Snake II?
http://members.home.nl/dragem/snake%20games.rarquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef Bas83 het volgende:
Ik zoek ook nog steeds Snake II voor op mn 6230i. De link eerder in deze topic werkt niet (meer). Wie heeft een link naar Snake II?
Nee, kan volgens mij niet... Bale hè...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand of je de tijd kan zien hoe lang je belt, tijdens het bellen?
Music Player -> Opties -> Lijst met opnames -> Opties -> Alles opnames vern.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Ladyhawke het volgende:
Het is een raadsel.....voor mij tenminste....
Let op...
Ik heb een 512Mb MMC...
Ik zet er 25 mp3s op...ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op....ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Op dit moment staan er 25 mp3s op mijn MMC....maar er staan 125 mp3s in mijn Musicplayer..
Als er maar 25 op m'n card staan...waar staan die andere 100 dan op?
Niet op mijn telefoongeheugen...da's te klein...
En vanuit Musicplayer kan ik gek genoeg ook niks verwijderen...
Ligt het aan mij of snap ik iets niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar kan ik firmware ophalen, en hoe pleur ik die op m'n telefoon?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef tijntjethf het volgende:
Er is weer een nieuwe firmware uit, de 3.62
CHANGELOG
[knip]
Moet via een Nokia service center / point. Op nokia.nl vind je waar de dichtsbijzijnde is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef Bosc0 het volgende:
[..]
waar kan ik firmware ophalen, en hoe pleur ik die op m'n telefoon?
ik heb nu nog 3.40 en als ik een mp3 als ringtone heb staan,
speelt ie deze vaak niet af als ik gebeld word. je ziet dat de telefoon gaat, maar je hoort hem niet![]()
Menu -->> Instellingen -->> Instellingen tijd en datum -->> Klok -->> klok afbeeldenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:23 schreef Jeroen_M het volgende:
Een probleem: van de 1 op de andere dag zie ik in het hoofdscherm niet meer de tijd (rechtsboven). De tijd is wel ingesteld. Weet iemand hoe ik dit probleem op mijn 6230 kan verhelpen?
Vette shit! Works! Bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:38 schreef marc1982 het volgende:
[..]
Menu -->> Instellingen -->> Instellingen tijd en datum -->> Klok -->> klok afbeelden
iemand die weet hoe ik java games op mijn mmc krijg? wanneer ik ze met nokia suite over wil zetten kan dit alleen naar de telefoon zelf. op deze manier kan ik maar een paar 100kb overzettenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:49 schreef _Flea_ het volgende:
Is er al een goede andere Mediaplayer te downloaden voor de 6230i?
Kan voorzover ik weet alleen met groepen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:27 schreef Magneet het volgende:
is het bij de 6230i mogelijk om per contact een custom ringtone te selecteren of kan dat alleen met groepen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:28 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Kan voorzover ik weet alleen met groepen.
-edit-
Dammit, ik zie nu pas dat het een oud topic is wat uit het stof is gehaald...
check de site van je provider, kun je een SMS naar een bepaald nummer sturen en dan krijg jij de instellingen via een SMS terug !quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:37 schreef Beaker het volgende:
Ik heb even een vraag, ik heb sinds gisteren een Nokia 6233
Nou wil ik graag een "hippe" ringtone hebben, maar daarvoor moet ik een WAP-instelling hebben, hoe doe ik dat?
Alvast bedankt!
Het heeft niks te maken met wat voor abonnement je hebt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
check de site van je provider, kun je een SMS naar een bepaald nummer sturen en dan krijg jij de instellingen via een SMS terug !
succes
nope, alleen kunnen de kosten voor het "roaming" tarief (bedrag voor de verbinding) wel wat verschillen maar dat is nooit veel..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:40 schreef Beaker het volgende:
[..]
Het heeft niks te maken met wat voor abonnement je hebt?
Alvast bedankt voor je info!![]()
Ik ben naar zo'n Tel me zaak gegaan en die hebben het geregeld voor me!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nope, alleen kunnen de kosten voor het "roaming" tarief (bedrag voor de verbinding) wel wat verschillen maar dat is nooit veel..
Zorg wel dat je weer uitlogt als je gedownload hebt wat je wilde..
heeft die 6233 geen slot voor een MMC kaart ofzo?
Ik zou eigenlijk een 6230i krijgen, maar die haalde ik kapot uit de doos! Ze hadden hem niet meer en nu heb ik dus deze, mooi toestel hoorquote:
dat zeg ik: ietsje, tis alleen verneembaar in het hoofdmenu, en dan ook echt maar minimaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef Yankee_One het volgende:
toch wel een groot nadeel dat hij zo traag is in het navigeren door menu's
Die heb ik ook al een tijdjequote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef CybPraetorian het volgende:
kheb gister mn 6230i weer eens verfrist met een nieuw thematje, style ala Vista
[afbeelding][afbeelding]
http://nokiathemes.no.funpic.de/themes.php?handy=6230i&rating=1148
zit er weer lekker fris en nieuw uit.
Kan wel vernemen dat hij iets (minimaal trouwens) langzamer is als ik door het menu beweeg...
klopt ! alleen het T-zones icoon is hetzeflde gebleven (T-Mobile abbonee)quote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje
Is die DVS ook aangepast. Bij elke thema die ik download is de DVS icoon steeds hetzelfde...
leuk hoe zet je die theme op je tel?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje
Is die DVS ook aangepast. Bij elke thema die ik download is de DVS icoon steeds hetzelfde...
Via bluethooth en de software cd die bij je telefoon zatquote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
leuk hoe zet je die theme op je tel?
Nee dat bestand die in dat .rar bestand staat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef GrupoBalanca het volgende:
heb ik al, maar met welke optie dan? moet ik gewoon dat hele rar bestand overzetten? of eerst alles uitpakken
bestand? het zijn allemaal bestanden in dat .rar, snap er geen kont meer vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee dat bestand die in dat .rar bestand staat.
Sjezus je hebt die telefoon al zo langquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
bestand? het zijn allemaal bestanden in dat .rar, snap er geen kont meer van
i know, i'm a n00b
Haha ja i know,quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sjezus je hebt die telefoon al zo lang![]()
Als je dus die laatste thema pakt die dus aangegeven staan dan download je een "vista_III.nth" .nth is een thema bestand en die moet je even via bluetooth naar je telefoon brengen.
Volgen mij kan het ook gewoon via je mmc kaartje (als je die hebt) en dan verplaatsen naar de map "thema's "
en klaar![]()
Cool het werkt thnxsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef tijntjethf het volgende:
Ik heb op het topic @ tweakers een oplossing gepost.. zal ff zoeken
[edit]
http://gathering.tweakers(...)ge/26163506#26163506
Anybody?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een Nokia 6230i, maar als ik een reminder met alarm instel in de agenda, gebruikt hij een stom toontje die ik niet altijd hoor en dus mijn reminders mis.
Ik heb gezocht naar een optie om dat toontje te wijzigen, maar kan het niet vinden. Ook de handleiding rept met geen woord over zo'n optie.
Iemand enig idee hoe ik dat toontje toch kan wijzigen naar iets duidelijkers?
ja kan bij instellingen en dan weergave en dan lettertype bij standbyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:46 schreef Timmai het volgende:
is het mogelijk om de kleur van de teksten (Favorieten, Menu, Camera) en de klok te veranderen in het standaardscherm zegmaar
Dus ik kan met deze telefoon bellen in Guatemala (Midden-Amerika), of niet?quote:Tri-band werking
* EGSM 900, GSM 1800 en GSM 1900 netwerken in Europa, Afrika, Azië-Pacific, Noord-Amerika en Zuid-Amerika waar deze netwerken ondersteund worden
je moet dan wel via nokia suite contact leggen met je telefoon en dan kun je het thema installeren. Op een kaartje zetten en dan kopiëren kan volgens mij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:55 schreef J-Star het volgende:
Waar moet je die neerzetten dan?
keivet, toch maar eens een bluetooth stickje kopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef CybPraetorian het volgende:
kheb gister mn 6230i weer eens verfrist met een nieuw thematje, style ala Vista
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://nokiathemes.no.funpic.de/themes.php?handy=6230i&rating=1148
zit er weer lekker fris en nieuw uit.
Kan wel vernemen dat hij iets (minimaal trouwens) langzamer is als ik door het menu beweeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |