Ik heb wel is waar geen Nokia, maar wel altijd mijn bluetooth aan, wel makkelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik zat vanmiddag in de bus en er zijn echt veel mensen die zomaar hun Bluetooth aan hebben staan
Daar móet toch wat leuks mee te doen zijn
Had ik van de week ook (met mn 6230i). Ik zette de telefoon ff uit en weer aan en toen pakte die het mmc kaartje weer gewoon! ik was ff bang dat ik alles kwijt was maar dat liep dus goed af! Hoop dat dit voor jou ook werktquote:Op maandag 14 november 2005 10:17 schreef amokjeeh het volgende:
Ik werd hier naartoe geschopt door een modje, nadat hij mijn topic had gesloten. Ik heb geen i, maar een gewone 6230 met het volgende probleem.
Ik heb sinds deze week het volgende vage probleem. Als ik de gallerij wil openen geeft de telefoon meteen "leeg" aan. Gevolg is dat ik niet meer gebruik kan maken van mijn foto's, beltonen etc etc. De MMC is wel via een cardreader uit te lezen dus ik heb echt geen idee wat het nou is. Anybody?
laatst 512 besteld doet het ook goed alleen jammer dat ik nog op me tel wachtquote:Op maandag 14 november 2005 16:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bestelde 1GB Kingston MMC+ kaartje is binnen en werkt prima
Ik heb het net ff getest, bij mij geeft ie geen foutmelding over een activerings-sleutelquote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef dragems het volgende:
heee mensen ik heb probleem op de 6320i van me moeder en aangezien ik het niet op me eigen wil hebben:
als ik een foto bewerk en er een kader omheen wil gooien krijg ik volgende foputmelding:
niet toegestaan door activerings-sleutel.
iemand een idee daarover
Dit heb ik eerder gezien, bij een t-mobile toestel.. bij mijn hi toetstel werkt het wel gewoon :Squote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef dragems het volgende:
heee mensen ik heb probleem op de 6320i van me moeder en aangezien ik het niet op me eigen wil hebben:
als ik een foto bewerk en er een kader omheen wil gooien krijg ik volgende foputmelding:
iemand een idee daarover
ja idd best kutquote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gezien, bij een t-mobile toestel.. bij mijn hi toetstel werkt het wel gewoon :S
moet je met nokia proggie doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb eindelijk voormekaar gekregen bestanden op mijn 6230 te plaatsen. En nu heb ik een aantal spelletjes gedownload en die wou ik graag op mijn mobiel draaiende krijgen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen. Want als ik de bestanden via infrarood naar mn telefoon zend geeft hij de bestanden aan als onbekend.
Aantal weken terug vaak problemen gehad met een bluetooth dongle. Klote is dat programma wat bijgeleverd word bij die dongle. Hij heeft verschillende statussen:quote:Op woensdag 16 november 2005 15:13 schreef Wiehoe het volgende:
Zijn er dan mensen die via een bluetooth dongle en de nokia pc suite applicaties op de 6230 installeren. En als dat het geval is, hebben jullie ook problemen met verbinding te maken via bluetooth?
kijk is of je ze kan verwijderen met het programma van nokia zelf op je pcquote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Ladyhawke het volgende:
Het is een raadsel.....voor mij tenminste....
Let op...
Ik heb een 512Mb MMC...
Ik zet er 25 mp3s op...ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op....ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op..ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op..ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Op dit moment staan er 25 mp3s op mijn MMC....maar er staan 125 mp3s in mijn Musicplayer..
Als er maar 25 op m'n card staan...waar staan die andere 100 dan op?
Niet op mijn telefoongeheugen...da's te klein...
En vanuit Musicplayer kan ik gek genoeg ook niks verwijderen...
Ligt het aan mij of snap ik iets niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pagina 1 dit topic staat prog voor mac maar je kunt ook proberen om de lijst bij te werkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef Ladyhawke het volgende:
Draait alleen op Windows.....ik heb een iMac...![]()
Thnx...quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:13 schreef dragems het volgende:
[..]
pagina 1 dit topic staat prog voor mac maar je kunt ook proberen om de lijst bij te werken
uhm.. handleiding van je pc erbij pakken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef ingew het volgende:
ow owjee...
hoe kom ik erachter dat mijn computer dat wel/niet heeft?
dit probleem heb ik ook in combinatie met tmobile, inmiddels al oplossing gevonden?quote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef dragems het volgende:
iemand een idee daarover
Cardreader betekent dat je elke keer je MMC kaartje uit je telefoon moet halen, is ook niet alles!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zooooo..... ff 700MB muziek er op geflikkerd
Duurt wel lang via USB zeg
Cardreader is toch handiger denk ik
Nee maar 700MB data overzetten via de USB duurde een half uur ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:13 schreef Djensen het volgende:
[..]
Cardreader betekent dat je elke keer je MMC kaartje uit je telefoon moet halen, is ook niet alles!
me moeder heeft probleem nog steeds ik zelf niet omdat ik nieuwe fw heb 3.40 of zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:06 schreef danos het volgende:
[..]
dit probleem heb ik ook in combinatie met tmobile, inmiddels al oplossing gevonden?
Waar haal jij die vandaan?quote:Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef dragems het volgende:
ik heb nu wel hele leuke spelletjes voor me nokia
aanraders:
lotr : two towers
mobile soccer manager
rainbow 6 III
midbnight billard (duits maar prima te doen)
iemand anders nog leuke aanraders?
gewoon op FAT formatteren.. en moet hij het weer doen...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:55 schreef Wiehoe het volgende:
Weet iemand toevallig of ik mijn mmc kaart van mijn 6230 kan formatteren. Zo ja, in wat voor bestandssysteem?? (FAT, FAT32...) Ik heb namelijk een Cardreader maar als ik de mmc kaart er in druk kan ik er niet opkomen.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is gelukt![]()
![]()
![]()
k Heb net de in-ear oordopjes van de Sony Ericsson HPM-70 headset
[afbeelding]
aan de HDS-3 headset
[afbeelding]
van mijn 6230i gesoldeerd.![]()
Pics volgen nog![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef Bas83 het volgende:
Ik zoek ook nog steeds Snake II voor op mn 6230i. De link eerder in deze topic werkt niet (meer). Wie heeft een link naar Snake II?
http://members.home.nl/dragem/snake%20games.rarquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef Bas83 het volgende:
Ik zoek ook nog steeds Snake II voor op mn 6230i. De link eerder in deze topic werkt niet (meer). Wie heeft een link naar Snake II?
Nee, kan volgens mij niet... Bale hè...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand of je de tijd kan zien hoe lang je belt, tijdens het bellen?
Music Player -> Opties -> Lijst met opnames -> Opties -> Alles opnames vern.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Ladyhawke het volgende:
Het is een raadsel.....voor mij tenminste....
Let op...
Ik heb een 512Mb MMC...
Ik zet er 25 mp3s op...ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op....ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Op dit moment staan er 25 mp3s op mijn MMC....maar er staan 125 mp3s in mijn Musicplayer..
Als er maar 25 op m'n card staan...waar staan die andere 100 dan op?
Niet op mijn telefoongeheugen...da's te klein...
En vanuit Musicplayer kan ik gek genoeg ook niks verwijderen...
Ligt het aan mij of snap ik iets niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar kan ik firmware ophalen, en hoe pleur ik die op m'n telefoon?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef tijntjethf het volgende:
Er is weer een nieuwe firmware uit, de 3.62
CHANGELOG
[knip]
Moet via een Nokia service center / point. Op nokia.nl vind je waar de dichtsbijzijnde is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef Bosc0 het volgende:
[..]
waar kan ik firmware ophalen, en hoe pleur ik die op m'n telefoon?
ik heb nu nog 3.40 en als ik een mp3 als ringtone heb staan,
speelt ie deze vaak niet af als ik gebeld word. je ziet dat de telefoon gaat, maar je hoort hem niet![]()
Menu -->> Instellingen -->> Instellingen tijd en datum -->> Klok -->> klok afbeeldenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:23 schreef Jeroen_M het volgende:
Een probleem: van de 1 op de andere dag zie ik in het hoofdscherm niet meer de tijd (rechtsboven). De tijd is wel ingesteld. Weet iemand hoe ik dit probleem op mijn 6230 kan verhelpen?
Vette shit! Works! Bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:38 schreef marc1982 het volgende:
[..]
Menu -->> Instellingen -->> Instellingen tijd en datum -->> Klok -->> klok afbeelden
iemand die weet hoe ik java games op mijn mmc krijg? wanneer ik ze met nokia suite over wil zetten kan dit alleen naar de telefoon zelf. op deze manier kan ik maar een paar 100kb overzettenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:49 schreef _Flea_ het volgende:
Is er al een goede andere Mediaplayer te downloaden voor de 6230i?
Kan voorzover ik weet alleen met groepen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:27 schreef Magneet het volgende:
is het bij de 6230i mogelijk om per contact een custom ringtone te selecteren of kan dat alleen met groepen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:28 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Kan voorzover ik weet alleen met groepen.
-edit-
Dammit, ik zie nu pas dat het een oud topic is wat uit het stof is gehaald...
check de site van je provider, kun je een SMS naar een bepaald nummer sturen en dan krijg jij de instellingen via een SMS terug !quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:37 schreef Beaker het volgende:
Ik heb even een vraag, ik heb sinds gisteren een Nokia 6233
Nou wil ik graag een "hippe" ringtone hebben, maar daarvoor moet ik een WAP-instelling hebben, hoe doe ik dat?
Alvast bedankt!
Het heeft niks te maken met wat voor abonnement je hebt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
check de site van je provider, kun je een SMS naar een bepaald nummer sturen en dan krijg jij de instellingen via een SMS terug !
succes
nope, alleen kunnen de kosten voor het "roaming" tarief (bedrag voor de verbinding) wel wat verschillen maar dat is nooit veel..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:40 schreef Beaker het volgende:
[..]
Het heeft niks te maken met wat voor abonnement je hebt?
Alvast bedankt voor je info!![]()
Ik ben naar zo'n Tel me zaak gegaan en die hebben het geregeld voor me!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nope, alleen kunnen de kosten voor het "roaming" tarief (bedrag voor de verbinding) wel wat verschillen maar dat is nooit veel..
Zorg wel dat je weer uitlogt als je gedownload hebt wat je wilde..
heeft die 6233 geen slot voor een MMC kaart ofzo?
Ik zou eigenlijk een 6230i krijgen, maar die haalde ik kapot uit de doos! Ze hadden hem niet meer en nu heb ik dus deze, mooi toestel hoorquote:
dat zeg ik: ietsje, tis alleen verneembaar in het hoofdmenu, en dan ook echt maar minimaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef Yankee_One het volgende:
toch wel een groot nadeel dat hij zo traag is in het navigeren door menu's
Die heb ik ook al een tijdjequote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef CybPraetorian het volgende:
kheb gister mn 6230i weer eens verfrist met een nieuw thematje, style ala Vista
[afbeelding][afbeelding]
http://nokiathemes.no.funpic.de/themes.php?handy=6230i&rating=1148
zit er weer lekker fris en nieuw uit.
Kan wel vernemen dat hij iets (minimaal trouwens) langzamer is als ik door het menu beweeg...
klopt ! alleen het T-zones icoon is hetzeflde gebleven (T-Mobile abbonee)quote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje
Is die DVS ook aangepast. Bij elke thema die ik download is de DVS icoon steeds hetzelfde...
leuk hoe zet je die theme op je tel?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje
Is die DVS ook aangepast. Bij elke thema die ik download is de DVS icoon steeds hetzelfde...
Via bluethooth en de software cd die bij je telefoon zatquote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
leuk hoe zet je die theme op je tel?
Nee dat bestand die in dat .rar bestand staat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef GrupoBalanca het volgende:
heb ik al, maar met welke optie dan? moet ik gewoon dat hele rar bestand overzetten? of eerst alles uitpakken
bestand? het zijn allemaal bestanden in dat .rar, snap er geen kont meer vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee dat bestand die in dat .rar bestand staat.
Sjezus je hebt die telefoon al zo langquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
bestand? het zijn allemaal bestanden in dat .rar, snap er geen kont meer van
i know, i'm a n00b
Haha ja i know,quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sjezus je hebt die telefoon al zo lang![]()
Als je dus die laatste thema pakt die dus aangegeven staan dan download je een "vista_III.nth" .nth is een thema bestand en die moet je even via bluetooth naar je telefoon brengen.
Volgen mij kan het ook gewoon via je mmc kaartje (als je die hebt) en dan verplaatsen naar de map "thema's "
en klaar![]()
Cool het werkt thnxsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef tijntjethf het volgende:
Ik heb op het topic @ tweakers een oplossing gepost.. zal ff zoeken
[edit]
http://gathering.tweakers(...)ge/26163506#26163506
Anybody?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een Nokia 6230i, maar als ik een reminder met alarm instel in de agenda, gebruikt hij een stom toontje die ik niet altijd hoor en dus mijn reminders mis.
Ik heb gezocht naar een optie om dat toontje te wijzigen, maar kan het niet vinden. Ook de handleiding rept met geen woord over zo'n optie.
Iemand enig idee hoe ik dat toontje toch kan wijzigen naar iets duidelijkers?
ja kan bij instellingen en dan weergave en dan lettertype bij standbyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:46 schreef Timmai het volgende:
is het mogelijk om de kleur van de teksten (Favorieten, Menu, Camera) en de klok te veranderen in het standaardscherm zegmaar
Dus ik kan met deze telefoon bellen in Guatemala (Midden-Amerika), of niet?quote:Tri-band werking
* EGSM 900, GSM 1800 en GSM 1900 netwerken in Europa, Afrika, Azië-Pacific, Noord-Amerika en Zuid-Amerika waar deze netwerken ondersteund worden
je moet dan wel via nokia suite contact leggen met je telefoon en dan kun je het thema installeren. Op een kaartje zetten en dan kopiëren kan volgens mij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:55 schreef J-Star het volgende:
Waar moet je die neerzetten dan?
keivet, toch maar eens een bluetooth stickje kopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef CybPraetorian het volgende:
kheb gister mn 6230i weer eens verfrist met een nieuw thematje, style ala Vista
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://nokiathemes.no.funpic.de/themes.php?handy=6230i&rating=1148
zit er weer lekker fris en nieuw uit.
Kan wel vernemen dat hij iets (minimaal trouwens) langzamer is als ik door het menu beweeg...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |