kan ook niet met hi prepaid..je kan er helemaal niks mee, nog geen beltoontje downloaden!quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik krijg het ook nie voor elkaar om met een Hi abo te kunnen surfen enzo. Heb al de gprs instellingen van nokia.com gedownload, maar helaas......
~quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:51 schreef _Flea_ het volgende:
Hmm, nu is m'n telefoon al 2x uitgevallen zonder een aanwijsbare reden....
1x met het aanpassen van een thema en 1x toen ik de muziekspeler had aangezet en het menu met rood had weggedrukt.
Hebben meer mensen dit gehad? En zo ja, is het dan met een nieuwe firmware verholpen? Heb nu 3.40.
Dat vindt ik ook zwaar irriquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Ladyhawke het volgende:
Weet iemand hoe je het licht in kan stellen? Ik vind dat het lichtje zo gauw uitgaat...vreselijk irritant..als je iets aan het doen bent op je gsm en je stopt even om met iemand te praten...FLOEP!!
Lights out!!!!!!!!! Om het licht weer aan te doen druk je maar in de blind ergens op en ben je weer kwijt waar je mee bezig was....
![]()
Is zover ik weet niet mogelijk. Ook de "energiespaarstand" uit of aan maakt hierin geen verschil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Ladyhawke het volgende:
Weet iemand hoe je het licht in kan stellen? Ik vind dat het lichtje zo gauw uitgaat...vreselijk irritant..als je iets aan het doen bent op je gsm en je stopt even om met iemand te praten...FLOEP!!
Lights out!!!!!!!!! Om het licht weer aan te doen druk je maar in de blind ergens op en ben je weer kwijt waar je mee bezig was....
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:08 schreef Djensen het volgende:
Zijn vrij goedkoop overal: ik heb besteld op www.mobilesupplies.nl en daar kost ie 5,99.
Vond dat zeker de moeite waard omdat je op die manier je mmc card in je telefoon kan laten zitten (t.o.v. een cardreader) Vandaar dus! Ben erop aan het wachten, wil een mp3 spelertje maken van me foon
Tijntjeh vergeet te vertellen dat er 3,99 euro verzendkosten moet worden betaald op een DKU-2 kabel. De kabel kan voor 0,78 euro verstuurd worden. Zo kunnen wij onze klanten natuurlijk ook misleiden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
www.easternhouse.nl nog goedkoper, 3 euro ofzo..
Voor je applicaties, het backuppen van je contactenlijst, kun je beter een bluetooth stickie gebruiken. Voor mp3's op je telefoon te zetten een cardreader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
Bluetooth rules!
Het is alleen wel vrij traag als je mp3tjes over wil pompen
Helemaal mee eensch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor je applicaties, het backuppen van je contactenlijst, kun je beter een bluetooth stickie gebruiken. Voor mp3's op je telefoon te zetten een cardreader.
Gebruik ook gewoon een cardreader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:55 schreef Djensen het volgende:
512 MB aan mp3tjes overzetten duurt wel ff aardig wat langer met zo'n bluetooth stickie dan met n kabeltje, daarom wilde ik die juist graag! Hoop dat iemand dezelfde problemen heeft gehad of kent en een oplossing weet.
Alle rotzooi (games/filmpjes etc) staat al klaar om via nokia suite erop gegooid te worden maar dat schiet zo niet echt op.. :S
Beter zoekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
kan echt niet veel vinden met google over snake 2.. of je kunt hm spelen op de site.. en als ik ''snake II download'' typ, kom ik alleen maar uit op magic snake II
true true, maarja met 512 mb is het gewoon kwestie van snachts aanzetten, is zo klaar hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
Bluetooth rules!
Het is alleen wel vrij traag als je mp3tjes over wil pompen
Dan moet je wel je mmc kaartje telkens uit je telefoon halen en kan je niet je gsm synchroniseren met je pc en dus met een programma als NokiaPC Suite allerlei leuke dingen doen (browsen door phone, progs op/af zetten, spelletjes enz)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:06 schreef CybPraetorian het volgende:
koop voor 14.95 een goede USB cardreader voor op de USB (2.0) en het gaat in 5 minuutjes...
Als je dode pixels hebt, meteen terug gaan, valt neem ik aan onder de garantie. Voor stof kun je zo'n busje perslucht halen bij een computerwinkel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:08 schreef Ladyhawke het volgende:
Heb ook een bluetooth-dongle aangeschaft omdat ik niet elke keer mijn MMC eruit wil halen want de kliksluiting aan de achterkant is al aardig ontzet...maar ff mp3's overzetten zit er niet in...duurt een eeuwigheid,pfffffffffff.....
En wat me VRESELIJK irriteert is dat er steeds meer STOF achter m'n schermpje komt....EN ik heb al 2 dooie pixels..Een rooie en een blauwe.....
Voorkantje schijn je er af te kunnen halen om je schermpje schoon te maken...bovenkant zit wel goed los maar de onderkant zit vast en ik durf er niet meer kracht op te zetten...
Het is een vette gsm maar wel een beetje kwetsbaar,vind ik..
Iemand een tip voor het demonteren?????????????????![]()
En nog iets..
Hebben jullie links voor me waar ik thema's voor de 6230i kan downloaden???????????????????
ik heb hem dacht ik via limewire gedownload als je wil zet ik hem wel online voor jequote:
Bedankt voor de link...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je dode pixels hebt, meteen terug gaan, valt neem ik aan onder de garantie. Voor stof kun je zo'n busje perslucht halen bij een computerwinkel.
En thema's
http://nokiathemes.no.funpic.de/index.php?page=themes.php
Graagquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb hem dacht ik via limewire gedownload als je wil zet ik hem wel online voor je
Thnx...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:14 schreef du_ke het volgende:
Dat zou ik eerst even op je PC zetten dan kan je het weer terugzetten op een evt nieuwe.
Ik ken 2 mensen met een D500. En heb gewoon bestanden uitgewisseld. Geen enkel probleem hiero en dezelfde firmware.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef GrupoBalanca het volgende:
Wat ik laatst ontdekt hebt was als volgt.
Ik kan blijkbaar geen bestanden versturen via BT naar een Samsung D500een vriend van me heeft de Samsung D500, ik kan niks versturen naar hem via BT terwijl hij zijn BT wel gewoon aan heeft staan.. maar hij kan wel dingen via BT versturen naar mijn tel.
hebben meer mensen dat? ik heb gewoon firmware 3.40
http://members.home.nl/dragem/snake games.rarquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Graagen dan kan ik gewoon via BT op mijn phone overzetten he
Waarmee kan ik .jar openen? en ja hoe zet ik t op mijn nokia zodat ie werkt..quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:32 schreef dragems het volgende:
[..]
http://members.home.nl/dragem/snake games.rar
heb hier een boel snake varinaten bij staan kijk maar even![]()
\quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:29 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Waarmee kan ik .jar openen? en ja hoe zet ik t op mijn nokia zodat ie werkt..
Edit:
Heb hmalleen wel beetje klein beeld.. linksboven in een hoekje, maarja
lijkt me wel goed ding is tenslotte kingston dus als je problemen hebt ligt het aan de leveringquote:Op donderdag 10 november 2005 09:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar MMC+ werkt dus ook?
Dan lijkt deze me wel een mooie aanbieding.
Zag net op GoT dat Kingston 1GB MMC+ gewoon werkt.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar MMC+ werkt dus ook?
Dan lijkt deze me wel een mooie aanbieding.
Ik heb wel is waar geen Nokia, maar wel altijd mijn bluetooth aan, wel makkelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik zat vanmiddag in de bus en er zijn echt veel mensen die zomaar hun Bluetooth aan hebben staan
Daar móet toch wat leuks mee te doen zijn
Had ik van de week ook (met mn 6230i). Ik zette de telefoon ff uit en weer aan en toen pakte die het mmc kaartje weer gewoon! ik was ff bang dat ik alles kwijt was maar dat liep dus goed af! Hoop dat dit voor jou ook werktquote:Op maandag 14 november 2005 10:17 schreef amokjeeh het volgende:
Ik werd hier naartoe geschopt door een modje, nadat hij mijn topic had gesloten. Ik heb geen i, maar een gewone 6230 met het volgende probleem.
Ik heb sinds deze week het volgende vage probleem. Als ik de gallerij wil openen geeft de telefoon meteen "leeg" aan. Gevolg is dat ik niet meer gebruik kan maken van mijn foto's, beltonen etc etc. De MMC is wel via een cardreader uit te lezen dus ik heb echt geen idee wat het nou is. Anybody?
laatst 512 besteld doet het ook goed alleen jammer dat ik nog op me tel wachtquote:Op maandag 14 november 2005 16:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bestelde 1GB Kingston MMC+ kaartje is binnen en werkt prima
Ik heb het net ff getest, bij mij geeft ie geen foutmelding over een activerings-sleutelquote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef dragems het volgende:
heee mensen ik heb probleem op de 6320i van me moeder en aangezien ik het niet op me eigen wil hebben:
als ik een foto bewerk en er een kader omheen wil gooien krijg ik volgende foputmelding:
niet toegestaan door activerings-sleutel.
iemand een idee daarover
Dit heb ik eerder gezien, bij een t-mobile toestel.. bij mijn hi toetstel werkt het wel gewoon :Squote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef dragems het volgende:
heee mensen ik heb probleem op de 6320i van me moeder en aangezien ik het niet op me eigen wil hebben:
als ik een foto bewerk en er een kader omheen wil gooien krijg ik volgende foputmelding:
iemand een idee daarover
ja idd best kutquote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gezien, bij een t-mobile toestel.. bij mijn hi toetstel werkt het wel gewoon :S
moet je met nokia proggie doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb eindelijk voormekaar gekregen bestanden op mijn 6230 te plaatsen. En nu heb ik een aantal spelletjes gedownload en die wou ik graag op mijn mobiel draaiende krijgen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen. Want als ik de bestanden via infrarood naar mn telefoon zend geeft hij de bestanden aan als onbekend.
Aantal weken terug vaak problemen gehad met een bluetooth dongle. Klote is dat programma wat bijgeleverd word bij die dongle. Hij heeft verschillende statussen:quote:Op woensdag 16 november 2005 15:13 schreef Wiehoe het volgende:
Zijn er dan mensen die via een bluetooth dongle en de nokia pc suite applicaties op de 6230 installeren. En als dat het geval is, hebben jullie ook problemen met verbinding te maken via bluetooth?
kijk is of je ze kan verwijderen met het programma van nokia zelf op je pcquote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Ladyhawke het volgende:
Het is een raadsel.....voor mij tenminste....
Let op...
Ik heb een 512Mb MMC...
Ik zet er 25 mp3s op...ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op....ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op..ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op..ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Op dit moment staan er 25 mp3s op mijn MMC....maar er staan 125 mp3s in mijn Musicplayer..
Als er maar 25 op m'n card staan...waar staan die andere 100 dan op?
Niet op mijn telefoongeheugen...da's te klein...
En vanuit Musicplayer kan ik gek genoeg ook niks verwijderen...
Ligt het aan mij of snap ik iets niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pagina 1 dit topic staat prog voor mac maar je kunt ook proberen om de lijst bij te werkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef Ladyhawke het volgende:
Draait alleen op Windows.....ik heb een iMac...![]()
Thnx...quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:13 schreef dragems het volgende:
[..]
pagina 1 dit topic staat prog voor mac maar je kunt ook proberen om de lijst bij te werken
uhm.. handleiding van je pc erbij pakken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef ingew het volgende:
ow owjee...
hoe kom ik erachter dat mijn computer dat wel/niet heeft?
dit probleem heb ik ook in combinatie met tmobile, inmiddels al oplossing gevonden?quote:Op maandag 14 november 2005 19:12 schreef dragems het volgende:
iemand een idee daarover
Cardreader betekent dat je elke keer je MMC kaartje uit je telefoon moet halen, is ook niet alles!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zooooo..... ff 700MB muziek er op geflikkerd
Duurt wel lang via USB zeg
Cardreader is toch handiger denk ik
Nee maar 700MB data overzetten via de USB duurde een half uur ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:13 schreef Djensen het volgende:
[..]
Cardreader betekent dat je elke keer je MMC kaartje uit je telefoon moet halen, is ook niet alles!
me moeder heeft probleem nog steeds ik zelf niet omdat ik nieuwe fw heb 3.40 of zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:06 schreef danos het volgende:
[..]
dit probleem heb ik ook in combinatie met tmobile, inmiddels al oplossing gevonden?
Waar haal jij die vandaan?quote:Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef dragems het volgende:
ik heb nu wel hele leuke spelletjes voor me nokia
aanraders:
lotr : two towers
mobile soccer manager
rainbow 6 III
midbnight billard (duits maar prima te doen)
iemand anders nog leuke aanraders?
gewoon op FAT formatteren.. en moet hij het weer doen...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:55 schreef Wiehoe het volgende:
Weet iemand toevallig of ik mijn mmc kaart van mijn 6230 kan formatteren. Zo ja, in wat voor bestandssysteem?? (FAT, FAT32...) Ik heb namelijk een Cardreader maar als ik de mmc kaart er in druk kan ik er niet opkomen.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is gelukt![]()
![]()
![]()
k Heb net de in-ear oordopjes van de Sony Ericsson HPM-70 headset
[afbeelding]
aan de HDS-3 headset
[afbeelding]
van mijn 6230i gesoldeerd.![]()
Pics volgen nog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|