Als je dode pixels hebt, meteen terug gaan, valt neem ik aan onder de garantie. Voor stof kun je zo'n busje perslucht halen bij een computerwinkel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:08 schreef Ladyhawke het volgende:
Heb ook een bluetooth-dongle aangeschaft omdat ik niet elke keer mijn MMC eruit wil halen want de kliksluiting aan de achterkant is al aardig ontzet...maar ff mp3's overzetten zit er niet in...duurt een eeuwigheid,pfffffffffff.....
En wat me VRESELIJK irriteert is dat er steeds meer STOF achter m'n schermpje komt....EN ik heb al 2 dooie pixels..Een rooie en een blauwe.....
Voorkantje schijn je er af te kunnen halen om je schermpje schoon te maken...bovenkant zit wel goed los maar de onderkant zit vast en ik durf er niet meer kracht op te zetten...
Het is een vette gsm maar wel een beetje kwetsbaar,vind ik..
Iemand een tip voor het demonteren?????????????????![]()
En nog iets..
Hebben jullie links voor me waar ik thema's voor de 6230i kan downloaden???????????????????
ik heb hem dacht ik via limewire gedownload als je wil zet ik hem wel online voor jequote:
Bedankt voor de link...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je dode pixels hebt, meteen terug gaan, valt neem ik aan onder de garantie. Voor stof kun je zo'n busje perslucht halen bij een computerwinkel.
En thema's
http://nokiathemes.no.funpic.de/index.php?page=themes.php
Graagquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb hem dacht ik via limewire gedownload als je wil zet ik hem wel online voor je
Thnx...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:14 schreef du_ke het volgende:
Dat zou ik eerst even op je PC zetten dan kan je het weer terugzetten op een evt nieuwe.
Ik ken 2 mensen met een D500. En heb gewoon bestanden uitgewisseld. Geen enkel probleem hiero en dezelfde firmware.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef GrupoBalanca het volgende:
Wat ik laatst ontdekt hebt was als volgt.
Ik kan blijkbaar geen bestanden versturen via BT naar een Samsung D500een vriend van me heeft de Samsung D500, ik kan niks versturen naar hem via BT terwijl hij zijn BT wel gewoon aan heeft staan.. maar hij kan wel dingen via BT versturen naar mijn tel.
hebben meer mensen dat? ik heb gewoon firmware 3.40
http://members.home.nl/dragem/snake games.rarquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Graagen dan kan ik gewoon via BT op mijn phone overzetten he
Waarmee kan ik .jar openen? en ja hoe zet ik t op mijn nokia zodat ie werkt..quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:32 schreef dragems het volgende:
[..]
http://members.home.nl/dragem/snake games.rar
heb hier een boel snake varinaten bij staan kijk maar even![]()
\quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:29 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Waarmee kan ik .jar openen? en ja hoe zet ik t op mijn nokia zodat ie werkt..
Edit:
Heb hmalleen wel beetje klein beeld.. linksboven in een hoekje, maarja
lijkt me wel goed ding is tenslotte kingston dus als je problemen hebt ligt het aan de leveringquote:Op donderdag 10 november 2005 09:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar MMC+ werkt dus ook?
Dan lijkt deze me wel een mooie aanbieding.
Zag net op GoT dat Kingston 1GB MMC+ gewoon werkt.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar MMC+ werkt dus ook?
Dan lijkt deze me wel een mooie aanbieding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |