kan ook niet met hi prepaid..je kan er helemaal niks mee, nog geen beltoontje downloaden!quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik krijg het ook nie voor elkaar om met een Hi abo te kunnen surfen enzo. Heb al de gprs instellingen van nokia.com gedownload, maar helaas......
~quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:51 schreef _Flea_ het volgende:
Hmm, nu is m'n telefoon al 2x uitgevallen zonder een aanwijsbare reden....
1x met het aanpassen van een thema en 1x toen ik de muziekspeler had aangezet en het menu met rood had weggedrukt.
Hebben meer mensen dit gehad? En zo ja, is het dan met een nieuwe firmware verholpen? Heb nu 3.40.
Dat vindt ik ook zwaar irriquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Ladyhawke het volgende:
Weet iemand hoe je het licht in kan stellen? Ik vind dat het lichtje zo gauw uitgaat...vreselijk irritant..als je iets aan het doen bent op je gsm en je stopt even om met iemand te praten...FLOEP!!
Lights out!!!!!!!!! Om het licht weer aan te doen druk je maar in de blind ergens op en ben je weer kwijt waar je mee bezig was....
![]()
Is zover ik weet niet mogelijk. Ook de "energiespaarstand" uit of aan maakt hierin geen verschil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Ladyhawke het volgende:
Weet iemand hoe je het licht in kan stellen? Ik vind dat het lichtje zo gauw uitgaat...vreselijk irritant..als je iets aan het doen bent op je gsm en je stopt even om met iemand te praten...FLOEP!!
Lights out!!!!!!!!! Om het licht weer aan te doen druk je maar in de blind ergens op en ben je weer kwijt waar je mee bezig was....
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:08 schreef Djensen het volgende:
Zijn vrij goedkoop overal: ik heb besteld op www.mobilesupplies.nl en daar kost ie 5,99.
Vond dat zeker de moeite waard omdat je op die manier je mmc card in je telefoon kan laten zitten (t.o.v. een cardreader) Vandaar dus! Ben erop aan het wachten, wil een mp3 spelertje maken van me foon
Tijntjeh vergeet te vertellen dat er 3,99 euro verzendkosten moet worden betaald op een DKU-2 kabel. De kabel kan voor 0,78 euro verstuurd worden. Zo kunnen wij onze klanten natuurlijk ook misleiden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
www.easternhouse.nl nog goedkoper, 3 euro ofzo..
Voor je applicaties, het backuppen van je contactenlijst, kun je beter een bluetooth stickie gebruiken. Voor mp3's op je telefoon te zetten een cardreader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
Bluetooth rules!
Het is alleen wel vrij traag als je mp3tjes over wil pompen
Helemaal mee eensch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor je applicaties, het backuppen van je contactenlijst, kun je beter een bluetooth stickie gebruiken. Voor mp3's op je telefoon te zetten een cardreader.
Gebruik ook gewoon een cardreader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:55 schreef Djensen het volgende:
512 MB aan mp3tjes overzetten duurt wel ff aardig wat langer met zo'n bluetooth stickie dan met n kabeltje, daarom wilde ik die juist graag! Hoop dat iemand dezelfde problemen heeft gehad of kent en een oplossing weet.
Alle rotzooi (games/filmpjes etc) staat al klaar om via nokia suite erop gegooid te worden maar dat schiet zo niet echt op.. :S
Beter zoekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
kan echt niet veel vinden met google over snake 2.. of je kunt hm spelen op de site.. en als ik ''snake II download'' typ, kom ik alleen maar uit op magic snake II
true true, maarja met 512 mb is het gewoon kwestie van snachts aanzetten, is zo klaar hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
Bluetooth rules!
Het is alleen wel vrij traag als je mp3tjes over wil pompen
Dan moet je wel je mmc kaartje telkens uit je telefoon halen en kan je niet je gsm synchroniseren met je pc en dus met een programma als NokiaPC Suite allerlei leuke dingen doen (browsen door phone, progs op/af zetten, spelletjes enz)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:06 schreef CybPraetorian het volgende:
koop voor 14.95 een goede USB cardreader voor op de USB (2.0) en het gaat in 5 minuutjes...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |