abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31568716
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik krijg het ook nie voor elkaar om met een Hi abo te kunnen surfen enzo. Heb al de gprs instellingen van nokia.com gedownload, maar helaas......
kan ook niet met hi prepaid..je kan er helemaal niks mee, nog geen beltoontje downloaden!
pi_31568803
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:51 schreef _Flea_ het volgende:
Hmm, nu is m'n telefoon al 2x uitgevallen zonder een aanwijsbare reden....
1x met het aanpassen van een thema en 1x toen ik de muziekspeler had aangezet en het menu met rood had weggedrukt.
Hebben meer mensen dit gehad? En zo ja, is het dan met een nieuwe firmware verholpen? Heb nu 3.40.
~
bij mn oude nokia wilde het nog wel eens helpen de batterij eruit te halen en "schoon" te maken.
even over je broek ofzo heenhalen, klaar.
serieus!!!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:13:22 #103
132415 Ladyhawke
'What the frell?!!!'
pi_31586426
Weet iemand hoe je het licht in kan stellen? Ik vind dat het lichtje zo gauw uitgaat...vreselijk irritant..als je iets aan het doen bent op je gsm en je stopt even om met iemand te praten...FLOEP!!
Lights out!!!!!!!!! Om het licht weer aan te doen druk je maar in de blind ergens op en ben je weer kwijt waar je mee bezig was....
'No offense, human, but what could I possibly need from you?????'
pi_31592816
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Ladyhawke het volgende:
Weet iemand hoe je het licht in kan stellen? Ik vind dat het lichtje zo gauw uitgaat...vreselijk irritant..als je iets aan het doen bent op je gsm en je stopt even om met iemand te praten...FLOEP!!
Lights out!!!!!!!!! Om het licht weer aan te doen druk je maar in de blind ergens op en ben je weer kwijt waar je mee bezig was....
Dat vindt ik ook zwaar irri
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_31605315
Zijn er trouwens ook betere headsets verkrijgbaar? Die standaard meegeleverd zijn vind ik nou niet echt kwalitatief best. Je hoort vooral geen bass, als je een mp3tje van goede kwaliteit beluistert. Weet iemand een 3rd party bedrijf ofzo die zulke dingen maakt?
pi_31605419
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef Ladyhawke het volgende:
Is zover ik weet niet mogelijk. Ook de "energiespaarstand" uit of aan maakt hierin geen verschil.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31630646
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:08 schreef Djensen het volgende:
Zijn vrij goedkoop overal: ik heb besteld op www.mobilesupplies.nl en daar kost ie 5,99.

Vond dat zeker de moeite waard omdat je op die manier je mmc card in je telefoon kan laten zitten (t.o.v. een cardreader) Vandaar dus! Ben erop aan het wachten, wil een mp3 spelertje maken van me foon
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef tijntjethf het volgende:

[..]

www.easternhouse.nl nog goedkoper, 3 euro ofzo..
Tijntjeh vergeet te vertellen dat er 3,99 euro verzendkosten moet worden betaald op een DKU-2 kabel. De kabel kan voor 0,78 euro verstuurd worden. Zo kunnen wij onze klanten natuurlijk ook misleiden.

Daarbij hebben onze klanten de mogelijkheid om gratis wallpapers, software etc te downloaden op onze internetsite. Overigens ziet de website er niet erg betrouwbaar uit, maar dat is een bijzaak waar geen conclusies uit worden getrokken.

De MMC kaart van meneer was een mmc+ mobile 512mb van Kingston voor 29,75 euro (excl 1,56 Euro verzendkosten) Op deze kaart zit levenslange garantie! Op de datakabel zit standaard 12 maanden garantie.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:20:12 #108
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_31674332
Vraagje aan de medegebruikers (met DKU2 datakabel):

Weinig problemen tot nu aan toe maar nu wil ik verbinding maken met mn computer via de DKU2 datakabel maar dit lukt op geen manier. De telefoon wordt niet herkend, heel veel gekloot met stuurprogramma wat ook allemaal niet mocht helpen (Nokia PC Suite en ook alleen Nokia Connectivity Driver maar geprobeerd). Ik kreeg exact hetzelfde probleem op een andere computer en ook exact hetzelfde probleem met een ander mmc kaartje dus fouten daarin lijken me redelijk uitgesloten.

Iemand ideeen of suggesties voor mij?! Alvast bedankt!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_31675516
als ik jou was zou ik die DKU2 kabel wegdonderen, zijn altijd problemen mee. En gewoon ff voor 20 eurootjes een blue tooth dongletje kopen, tis ff 20 euro maar het werkt perfect!
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:49:49 #110
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_31675652
Bluetooth rules!

Het is alleen wel vrij traag als je mp3tjes over wil pompen
Het leven is geen krentenbol.
pi_31675703
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
Bluetooth rules!

Voor je applicaties, het backuppen van je contactenlijst, kun je beter een bluetooth stickie gebruiken. Voor mp3's op je telefoon te zetten een cardreader.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:53:41 #112
111612 blrrrt
pi_31675728
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Voor je applicaties, het backuppen van je contactenlijst, kun je beter een bluetooth stickie gebruiken. Voor mp3's op je telefoon te zetten een cardreader.
Helemaal mee eensch.

Dat gebruik ik dus ook. Toppie!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:55:05 #113
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_31675768
512 MB aan mp3tjes overzetten duurt wel ff aardig wat langer met zo'n bluetooth stickie dan met n kabeltje, daarom wilde ik die juist graag! Hoop dat iemand dezelfde problemen heeft gehad of kent en een oplossing weet.

Alle rotzooi (games/filmpjes etc) staat al klaar om via nokia suite erop gegooid te worden maar dat schiet zo niet echt op.. :S
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:56:05 #114
111612 blrrrt
pi_31675788
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:55 schreef Djensen het volgende:
512 MB aan mp3tjes overzetten duurt wel ff aardig wat langer met zo'n bluetooth stickie dan met n kabeltje, daarom wilde ik die juist graag! Hoop dat iemand dezelfde problemen heeft gehad of kent en een oplossing weet.

Alle rotzooi (games/filmpjes etc) staat al klaar om via nokia suite erop gegooid te worden maar dat schiet zo niet echt op.. :S
Gebruik ook gewoon een cardreader.

EIGENWIJS!!!
pi_31675829
Ik wil graag snake 2 downloaden.. ik ging eerst met wap op nokia.com, maar daar stond ie niet bij.. en gewoon bij www.nokia.com zie ik hm ook niet bij staan.. van google word ik er ook niet veel wijzer van..dus waar kan ik Snake II downloaden zodat ik het op mijn phone kan zetten? want een nokia zonder snake is niet helemaal compleet
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:58:51 #116
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_31675860
Google ff op Snake II (of op java snake II (of op snake II download))

Of had je dit antwoord ook al gekregen op tweakers
pi_31675995
kan echt niet veel vinden met google over snake 2.. of je kunt hm spelen op de site.. en als ik ''snake II download'' typ, kom ik alleen maar uit op magic snake II
pi_31676017
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
kan echt niet veel vinden met google over snake 2.. of je kunt hm spelen op de site.. en als ik ''snake II download'' typ, kom ik alleen maar uit op magic snake II
Beter zoeken

http://games.soft32.com/games/download-Nokia_Snake-66845.html

of moet het op je telefoon kunnen?
pi_31676321
pi_31679165
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef blrrrt het volgende:
Bluetooth rules!

true true, maarja met 512 mb is het gewoon kwestie van snachts aanzetten, is zo klaar hoor
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:06:26 #121
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_31680225
koop voor 14.95 een goede USB cardreader voor op de USB (2.0) en het gaat in 5 minuutjes...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:23:45 #122
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_31681634
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:06 schreef CybPraetorian het volgende:
koop voor 14.95 een goede USB cardreader voor op de USB (2.0) en het gaat in 5 minuutjes...
Dan moet je wel je mmc kaartje telkens uit je telefoon halen en kan je niet je gsm synchroniseren met je pc en dus met een programma als NokiaPC Suite allerlei leuke dingen doen (browsen door phone, progs op/af zetten, spelletjes enz)
pi_31682661
* woutf is sinds een paar uur eigenaar van deze telefoon.
Leuk ding! al krijg ik mijn email niet aan de praat. Is er iemand met Tmobile die me kan uitleggen hoe dat moet? 'Geen instellingen gevonden. Neem contact op met de service provider' is wat ik krijg als ik email wil instellen.

Ik heb op de site bij Tmobile al mijn email gegevens ingevuld

[ Bericht 9% gewijzigd door woutf op 25-10-2005 17:53:15 ]
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:17:36 #124
111030 dragems
Ex-Radio49/onzinradio DJ
pi_31698923
ik wou dat de mijn is binnenkwam. (heb al wel 2 frontjes en 512 kaart besteld)
hebben jullie nog leuke progies voor dat ding? bv om meer dan 3 games er op te zetten(me moeder heeft hem al(nee niet leuk)
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:08:52 #125
132415 Ladyhawke
'What the frell?!!!'
pi_31952693
Heb ook een bluetooth-dongle aangeschaft omdat ik niet elke keer mijn MMC eruit wil halen want de kliksluiting aan de achterkant is al aardig ontzet...maar ff mp3's overzetten zit er niet in...duurt een eeuwigheid,pfffffffffff.....

En wat me VRESELIJK irriteert is dat er steeds meer STOF achter m'n schermpje komt....EN ik heb al 2 dooie pixels.. Een rooie en een blauwe.....
Voorkantje schijn je er af te kunnen halen om je schermpje schoon te maken...bovenkant zit wel goed los maar de onderkant zit vast en ik durf er niet meer kracht op te zetten...
Het is een vette gsm maar wel een beetje kwetsbaar,vind ik..

Iemand een tip voor het demonteren?????????????????

En nog iets..
Hebben jullie links voor me waar ik thema's voor de 6230i kan downloaden???????????????????

[ Bericht 7% gewijzigd door Ladyhawke op 04-11-2005 10:55:32 ]
'No offense, human, but what could I possibly need from you?????'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')