Ik heb hetzelfde wil em ook verkopen, zelfde specs. Zal ongeveer 75 euro worden?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is een tweede handse 6230 waard? Productiedatum november 2004, half jaar in gebruik geweest ongeveer. Alles compleet, incl 32 mb mmc kaartje
Ow ik heb die van mij 3 kwart jaar geleden voor 175 euro tweedehandgekocht. Ik denk toch wel dat ie ondertusen de helft waard is geworden. (heb het trouwens over de 6230 niet de i)quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op marktplaats zie ik ze staan voor 140/150 euro...
Waarzo, welk merk kaartje en hoeveel was je kwijt?!quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef GrupoBalanca het volgende:
net een nieuw cover en 512mmc kaartje gehaald
Ik had er 1 van apacer gekocht. Een mmc plus van 512 mb en was nog net geen 40 euro voor kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:23 schreef Djensen het volgende:
[..]
Waarzo, welk merk kaartje en hoeveel was je kwijt?!
Ik heb van de week datakabel en kingston512mb kaartje besteld (voor 37,30)
in een mobile winkel in groningen. mobileunlimited, originele cover nokia ¤ 20,- en MMC kaartje 512Mb, ¤ 39,-quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:23 schreef Djensen het volgende:
[..]
Waarzo, welk merk kaartje en hoeveel was je kwijt?!
Ik heb van de week datakabel en kingston512mb kaartje besteld (voor 37,30)
Ik krijg het ook nie voor elkaar om met een Hi abo te kunnen surfen enzo. Heb al de gprs instellingen van nokia.com gedownload, maar helaas......quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:52 schreef Ladyhawke het volgende:
Bij Take-A-Phone in Eindhoven...MMC 512Mb van Sandisk..¤30,-
Was een aanbieding...
![]()
Maarre...ik probeer er mee te e-mailen en dat gaat niet!!!!![]()
Er zit een Kpn-Hi 30 abonnement in...
Rarararara.....![]()
www.easternhouse.nl nog goedkoper, 3 euro ofzo..quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:08 schreef Djensen het volgende:
Zijn vrij goedkoop overal: ik heb besteld op www.mobilesupplies.nl en daar kost ie 5,99.
Vond dat zeker de moeite waard omdat je op die manier je mmc card in je telefoon kan laten zitten (t.o.v. een cardreader) Vandaar dus! Ben erop aan het wachten, wil een mp3 spelertje maken van me foon
Datakabel of bluetooth of infrarood of cardreaderquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik heb 3gp bestand van gemaakt, nu nog naar mijn nokia zetten... waarmee doe je dat?
Ehm...ben een beetje een leek op technisch gebied maarre....wat houdt dat in, Firmware 3.40?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:00 schreef Djensen het volgende:
Ik heb ook Firmware 3.40 maar totaal geen problemen. Ik dacht ook dat dit de laatste versie was (of een (on)officiele v3.46...?)
Je moet even *#0000# toetsen dan zie je:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:07 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
Ehm...ben een beetje een leek op technisch gebied maarre....wat houdt dat in, Firmware 3.40?
kan je dat erop zetten of zo? En werkt je telefoon dan beter?
Jamba heeft een logowisserquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:07 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
En nog een andere vraag....ik heb een leuke foto van m'n kanjer als achtergrond maar nu staat er "Hi" midden op z'n voorhoofd..![]()
Kan ik dat ook wegkrijgen?![]()
Nieuwe firmware erop zetten gaat via een nokia service point. Je mag het niet zelf doen namelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:07 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
Ehm...ben een beetje een leek op technisch gebied maarre....wat houdt dat in, Firmware 3.40?
kan je dat erop zetten of zo? En werkt je telefoon dan beter?
Thnx....ik zal even kijken..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jamba heeft een logowisser
http://www.tv-ringtones.nl/jamba/logowisser.htm
Ik begrijp het...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nieuwe firmware erop zetten gaat via een nokia service point. Je mag het niet zelf doen namelijk.
Het is gelukt!!!!!!! Cool!!!!!! Nogmaals bedankt!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jamba heeft een logowisser
http://www.tv-ringtones.nl/jamba/logowisser.htm
graag gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
Het is gelukt!!!!!!! Cool!!!!!! Nogmaals bedankt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat snap ik nog welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Datakabel of bluetooth of infrarood of cardreader
Heb je misschien een grote foto als wallpaper als achtergrond? Dat zorgt bij mij nog wel eens voor vertraging. Gewoon de foto via de gallerij even bijsnijden (alhowel, het kader kan gewoon de hele foto beslaan), en dan wordt het opgeslagen als .gif, wat een hoop scheelt in grootte.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef danos het volgende:
ik heb echt zo af en toe dat mijn telefoon aan het flippen is en dat ie zo traaag gaat als ik op knopjes druk, echt irritant, is er een manier om dit op te lossen?
Gewoon met je nokia browser. Gewoon kopieren plakken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:32 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog welmaar ik bedoel.. doe je dat met nokia pc suite ofzo?met welke prog?
Als je Nokia Suite installeerd op je pc , dan staat er bij 'deze computer' het icoontje 'nokia phone browser'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:00 schreef GrupoBalanca het volgende:
nokia browser? sorry snap het ff niet
you've got mailquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik heb het thnx, wel jammer dat je met die ImTOO 3GP prog. maar 1x kan converten.. de rest moest je betalen ofzoiets toch? zou graag meerdere filmpjes willen converten
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor achtergronden en video's
Wat handige info
Tis dan wel voor de "normale 6230
Veel software en spelletjes
Leuke site's....even in favorieten gezet..quote:Op woensdag 28 september 2005 16:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor achtergronden en video's
Wat handige info
Tis dan wel voor de "normale 6230
Veel software en spelletjes
Oeh....handige site!!!! Thnx...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier voor de 6230i
http://www.getjar.com/software/Nokia/6230i
Je hebt zelfs nog meer tekens, maar 160 staat voor 1 smsje! Ga er maar eens overheen, dan krijg je bij teken 161 te zien dat je opnieuw 160 tekens hebt (maar dan telt het wel als 2 smsjes) Andere manier van hoe ze het laten zien, precies hetzelfde eigenlijk!quote:
//offtopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:53 schreef Djensen het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nog meer tekens, maar 160 staat voor 1 smsje! Ga er maar eens overheen, dan krijg je bij teken 161 te zien dat je opnieuw 160 tekens hebt (maar dan telt het wel als 2 smsjes) Andere manier van hoe ze het laten zien, precies hetzelfde eigenlijk!
Ow,enne....nog wat...ondersteunt de 6230i wav bestanden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:29 schreef Ladyhawke het volgende:
Aaahhhhhh...... Ik snappum!!!!!!
Maar dat houdt in dat ik in elk geval gewoon door kan typen...en daar gaat het me om...
Thanx,guys!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou zowiezo niet aan wav beginnen. Veel te groot.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef Ladyhawke het volgende:
[..]
Ow,enne....nog wat...ondersteunt de 6230i wav bestanden?
Zoniet,hoe zet ik dat om naar mp3?
Misschien een simpel programaatje voor mijn simpele technische geest,hahahaha....
Heb even gekeken maar was niet geschikt voor onze i-Mac...maar heb zelf gesnuffeld en er bleek al zo'n soort programmaatje op de computer te zitten..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik zou zowiezo niet aan wav beginnen. Veel te groot.
En hier kan je alles mee:
http://www.download.com/J(...)497.html?tag=lst-4-2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |