iemand die weet hoe ik java games op mijn mmc krijg? wanneer ik ze met nokia suite over wil zetten kan dit alleen naar de telefoon zelf. op deze manier kan ik maar een paar 100kb overzettenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:49 schreef _Flea_ het volgende:
Is er al een goede andere Mediaplayer te downloaden voor de 6230i?
Kan voorzover ik weet alleen met groepen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:27 schreef Magneet het volgende:
is het bij de 6230i mogelijk om per contact een custom ringtone te selecteren of kan dat alleen met groepen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:28 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Kan voorzover ik weet alleen met groepen.
-edit-
Dammit, ik zie nu pas dat het een oud topic is wat uit het stof is gehaald...
check de site van je provider, kun je een SMS naar een bepaald nummer sturen en dan krijg jij de instellingen via een SMS terug !quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:37 schreef Beaker het volgende:
Ik heb even een vraag, ik heb sinds gisteren een Nokia 6233
Nou wil ik graag een "hippe" ringtone hebben, maar daarvoor moet ik een WAP-instelling hebben, hoe doe ik dat?
Alvast bedankt!
Het heeft niks te maken met wat voor abonnement je hebt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
check de site van je provider, kun je een SMS naar een bepaald nummer sturen en dan krijg jij de instellingen via een SMS terug !
succes
nope, alleen kunnen de kosten voor het "roaming" tarief (bedrag voor de verbinding) wel wat verschillen maar dat is nooit veel..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:40 schreef Beaker het volgende:
[..]
Het heeft niks te maken met wat voor abonnement je hebt?
Alvast bedankt voor je info!![]()
Ik ben naar zo'n Tel me zaak gegaan en die hebben het geregeld voor me!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nope, alleen kunnen de kosten voor het "roaming" tarief (bedrag voor de verbinding) wel wat verschillen maar dat is nooit veel..
Zorg wel dat je weer uitlogt als je gedownload hebt wat je wilde..
heeft die 6233 geen slot voor een MMC kaart ofzo?
Ik zou eigenlijk een 6230i krijgen, maar die haalde ik kapot uit de doos! Ze hadden hem niet meer en nu heb ik dus deze, mooi toestel hoorquote:
dat zeg ik: ietsje, tis alleen verneembaar in het hoofdmenu, en dan ook echt maar minimaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef Yankee_One het volgende:
toch wel een groot nadeel dat hij zo traag is in het navigeren door menu's
Die heb ik ook al een tijdjequote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef CybPraetorian het volgende:
kheb gister mn 6230i weer eens verfrist met een nieuw thematje, style ala Vista
[afbeelding][afbeelding]
http://nokiathemes.no.funpic.de/themes.php?handy=6230i&rating=1148
zit er weer lekker fris en nieuw uit.
Kan wel vernemen dat hij iets (minimaal trouwens) langzamer is als ik door het menu beweeg...
klopt ! alleen het T-zones icoon is hetzeflde gebleven (T-Mobile abbonee)quote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje
Is die DVS ook aangepast. Bij elke thema die ik download is de DVS icoon steeds hetzelfde...
leuk hoe zet je die theme op je tel?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje
Is die DVS ook aangepast. Bij elke thema die ik download is de DVS icoon steeds hetzelfde...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |