quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef Bas83 het volgende:
Ik zoek ook nog steeds Snake II voor op mn 6230i. De link eerder in deze topic werkt niet (meer). Wie heeft een link naar Snake II?
http://members.home.nl/dragem/snake%20games.rarquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef Bas83 het volgende:
Ik zoek ook nog steeds Snake II voor op mn 6230i. De link eerder in deze topic werkt niet (meer). Wie heeft een link naar Snake II?
Nee, kan volgens mij niet... Bale hè...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand of je de tijd kan zien hoe lang je belt, tijdens het bellen?
Music Player -> Opties -> Lijst met opnames -> Opties -> Alles opnames vern.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Ladyhawke het volgende:
Het is een raadsel.....voor mij tenminste....
Let op...
Ik heb een 512Mb MMC...
Ik zet er 25 mp3s op...ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op....ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op..ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Ik zet er 25 nieuwe op..ik luister een week naar ze in m'n Musicplayer...ik verwijder ze..
Op dit moment staan er 25 mp3s op mijn MMC....maar er staan 125 mp3s in mijn Musicplayer..
Als er maar 25 op m'n card staan...waar staan die andere 100 dan op?
Niet op mijn telefoongeheugen...da's te klein...
En vanuit Musicplayer kan ik gek genoeg ook niks verwijderen...
Ligt het aan mij of snap ik iets niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar kan ik firmware ophalen, en hoe pleur ik die op m'n telefoon?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef tijntjethf het volgende:
Er is weer een nieuwe firmware uit, de 3.62
CHANGELOG
[knip]
Moet via een Nokia service center / point. Op nokia.nl vind je waar de dichtsbijzijnde is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef Bosc0 het volgende:
[..]
waar kan ik firmware ophalen, en hoe pleur ik die op m'n telefoon?
ik heb nu nog 3.40 en als ik een mp3 als ringtone heb staan,
speelt ie deze vaak niet af als ik gebeld word. je ziet dat de telefoon gaat, maar je hoort hem niet![]()
Menu -->> Instellingen -->> Instellingen tijd en datum -->> Klok -->> klok afbeeldenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:23 schreef Jeroen_M het volgende:
Een probleem: van de 1 op de andere dag zie ik in het hoofdscherm niet meer de tijd (rechtsboven). De tijd is wel ingesteld. Weet iemand hoe ik dit probleem op mijn 6230 kan verhelpen?
Vette shit! Works! Bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:38 schreef marc1982 het volgende:
[..]
Menu -->> Instellingen -->> Instellingen tijd en datum -->> Klok -->> klok afbeelden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |