Die zooi moet je ook gewoon wissen. Heb ik ook gedaan. En je kan bijv je mp3's omzetten naar een iets lager kwaliteit. Zodat er meer oppassenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Freak187 het volgende:
Heb net een 6230i gehaald, icm een Telfort 200 1 jaar abo. Geen klachten tot nu toe, kan ook eigenlijk niet. De radio doet het goed, soms een beetje storing maar als je iets anders draait met je lichaam is dat in orde. MP3 speler is ook dik in orde. Eén puntje van kritiek, er zit een 32 mb kaartje bij, maar die is al na 5 mp3's vol! Er staat natuurlijk wat zooi van Nokia op maar dat beslaat dan gelijk 15 mb ofzo?
Of dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die zooi moet je ook gewoon wissen. Heb ik ook gedaan. En je kan bijv je mp3's omzetten naar een iets lager kwaliteit. Zodat er meer oppassen
dBpowerAMP Music Converter is een mooie converter daarvoor
Ik heb een abbo voor 22,50 euro in de maand. Dit is dus 270 euro in het jaar. Ik bel niet met dit abbonement, maar Orange laat al deze minuten staan. Aan het eind van het jaar kan je deze minuten gratis laten overzetten naar een prepaid kaart, ik heb dus over een jaar 270 euro beltegoed, en dat is het enige bedrag wat ik voor mijn telefoon betaal. Ik zit dus onder de 300 euro (niet veel, maar toch, iets goedkoper is het wel...)quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef Djensen het volgende:
[..]
Als je de telefoon slim koopt (en dus voor <300 euro, ipv 363 euro) dan ben je goedkoper uit dan met welk abonnement ook: het goedkoopste abbonement is op dit moment dacht ik 17,75 in de maand (en dan zonder smsbundel, anders al 22,75 pm). Dit abonnement moet voor 2 jaar en dan zit je al over de 300 euro. Abbonementen voor 1 jaar zijn vanaf 30 euro in de maand dacht ik; dus ook duurder dan die <300 euro voor het losse toestel!
@Boy_Snakeye: nice links!
Start -> uitvoerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef Leffe48 het volgende:
Oja nog iets..
HOE DE FUCK zorg je dat Nokia Suit niet automatisch opstart? Ik kan nergens instellingen vinden :/
Werkt wel. Scheelt weer 18 mb van je RAM geheugen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:40 schreef Leffe48 het volgende:
Hehe ok, ik ben bekend met de msconfig manier. Maar vind het een beetje belachelijk dat een programma geen optie heeft om níet automatisch op te starten
Trouwens, ik meen dat wanneer je het op die manier uitvoert, en vervolgens nokia suite weer opent, de volgende keer het weer automatisch wordt opgestart.
Schermpje al wel schoongemaakt?quote:
Je kan duidelijk zien dat het dieper zit, ben nu bezig het frontje er af te halen.quote:
onrust stokerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:41 schreef Leffe48 het volgende:
Even op het beeldscherm wrijven en weg zijn ze
je kunt dus niet "bladeren" in andermans telefoon. Sommige telefoons kunnen dat wel weer bij jou (als het goed is)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:32 schreef Djensen het volgende:
Hmm, als ik mijn bluetooth aanzet kan er vrij gemakkelijk contact gemaakt worden met mijn toestel, maar ik kan geen apparaten vinden en verbinding met hun maken (en op die manier gegevens 'rippen')
Iemand een idee?!
Ik denk iedereen met een nokia 6230i dat heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:07 schreef Djensen het volgende:
Inderdaad, iedereen kan probleemloos in mijn telefoon bladeren, maar andersom niet?! hebben meer mensen dit of doe ik toch iets verkeerd..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |