quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Niet singles hebben niks te zoeken in een single reeks.
Dat is anders geheel terechte discriminatie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Dus: Objection!! Ik word hier gediscrimineerd als zijnde gammaslet!!
Voor het tegengas zijn ze onontbeerlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
voilà, het is al zover, waar ligt mijn zakdoek om een beetje te snotterenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
dan waren de gesprekken als je erniet was tenminste op niveau, anders was t alleen maar zwijmelen, en of je daar iedereen van hebt laten genieten dat weet ik nog niet echtquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Julle hebben anders weken van mijn bouwvakkerperikelen kunnen genieten en er over roddelen.
Het was ook in mijn afwezigheid onderwerp van gesprek
Je bent soft geworden zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voilà, het is al zover, waar ligt mijn zakdoek om een beetje te snotteren![]()
dit doet pijn![]()
we wachten gewoon tot fembol een neiuwe poging doetquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef dawg het volgende:
Wat gaan jullie hard. But what else is new?
hormonenbommetjequote:
Een bouwvakker die niet geinteresseerd is, is als een ijsbeer zonder ijs.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef petitlapin het volgende:
hoe heeft fembol die bouwvakker uiteindelijk kunnen verleiden tot een relatie ? ik dacht dat hij niet geïnteresseerd was
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
psssst! steek je tijd nou in t verkrijgen van een nieuw lidmaatschap!
Albertoquote:
Dat dachten jullie namelijk verkeerd!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef petitlapin het volgende:
hoe heeft fembol die bouwvakker uiteindelijk kunnen verleiden tot een relatie ? ik dacht dat hij niet geïnteresseerd was
Ik heb hem al heeel lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
die zal hier ook wel komen binnenkort![]()
hoe lang zijn jullie al samen ? hoe oud is hij eigenlijk ? hoe is hij in bed ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef fembol het volgende:
Dat dachten jullie namelijk verkeerd!!
Bouwvakker was meer dan geinteresseerd maar sprong er niet meteen op!
Tsss, een bouwvakker met zulke manieren is geen bouwvakkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef fembol het volgende:
[..]
ja, hij wil een duurzame relatie met fembolquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat begrepen we dan weer al te goed![]()
ik ook. en ik moet nog naar buiten vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
hoj!
heb meelij, ik ben ziek....![]()
bang dat ie anders t boortje te snel moet vervangen... of de plug natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ja, hij wil een duurzame relatie met fembol![]()
ik heb ook nog niet over de drilboor van mijn verloofde gesprokenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef PPWB84 het volgende:
dat vertelt ze nieten over zn drilboor is ook nog niet gesproken. Nou ja, niet door fembol
![]()
ik stuur je n portie meelij en zakdoeken! ik heb tot 3u vannacht gewerkt.....niet bevorderend voor mn verkoudheid...boehoe..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik ook. en ik moet nog naar buiten vandaag.
Da's een nep-bouwvakker ... maar ja, fembob is dan ook een nep-singlequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tsss, een bouwvakker met zulke manieren is geen bouwvakker
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef fembol het volgende:
Geachte Singles,
Naar aanleiding van mijn vorige aanvraag en de reacties daarop wil ik nog een tweede poging bij uw topic-reeks wagen.
Ik teken dan ook bezwaar aan tegen de uitslag.
Ik mag dan wel geen single meer zijn, toch ben ik het meer dan waard om gedoogd te worden net als mijn nietsingle-collega's PetitLapin en Pheno. Er zijn ongetwijfeld nog meer mensen die ik vergeet te noemen, maar deze 2 mensen zijn een goed voorbeeld van een sterk staaltje gedoogbeleid. Aangezien wij in Nederland een zeer multi-culti samenleving hebben waarin wij geen onderscheid maken in geloof, sexuele geaardheid en of ras vind ik het dan ook geheel onbegrijpelijk dat deze beslissing genomen is. Ik vraag me dan ook af op welke juridische gronden deze beslissing genomen is.
Vriendelijk vraag ik u uw beslissing in heroverweging te nemen en mij zo spoedig de uitslag mede te delen.
Met vriendelijke groet,
Fembol
Deze mensen hebben een genoemde toegevoegde waarde .. wat kunnen we van jou verwachten ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef fembol het volgende:
Ik mag dan wel geen single meer zijn, toch ben ik het meer dan waard om gedoogd te worden net als mijn nietsingle-collega's PetitLapin en Pheno. Er zijn ongetwijfeld nog meer mensen die ik vergeet te noemen, maar deze 2 mensen zijn een goed voorbeeld van een sterk staaltje gedoogbeleid.
Afgewezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef fembol het volgende:
Geachte Singles,
Naar aanleiding van mijn vorige aanvraag en de reacties daarop wil ik nog een tweede poging bij uw topic-reeks wagen.
Ik mag dan wel geen single meer zijn, toch ben ik het meer dan waard om gedoogd te worden net als mijn nietsingle-collega's PetitLapin en Pheno. Er zijn ongetwijfeld nog meer mensen die ik vergeet te noemen, maar deze 2 mensen zijn een goed voorbeeld van een sterk staaltje gedoogbeleid. Aangezien wij in Nederland een zeer multi-culti samenleving hebben waarin wij geen onderscheid maken in geloof, sexuele geaardheid en of ras vind ik het dan ook geheel onbegrijpelijk dat deze beslissing genomen is. Ik vraag me dan ook af op welke juridische gronden deze beslissing genomen is.
Vriendelijk vraag ik u uw beslissing in heroverweging te nemen en mij zo spoedig de uitslag mede te delen.
Met vriendelijke groet,
Fembol
Multi culti leverd niks dan ellende opquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef fembol het volgende:
Geachte Singles,
Met vriendelijke groet,
Fembol
U wilt dat ik hier mijn liefde voor de Bouwvakker tentoon ga spreiden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef PPWB84 het volgende:
ik voel geen liefde
Alberto wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef Pheno het volgende:
Vaarwel Fok, Ik check de park niet meer snif
Hoop enzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
Dank u mevrouw Knijn!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:41 schreef petitlapin het volgende:
idd, ik vind dat de tegenstanders hun negatief besluit wel afdoende moeten motiveren
In dat geval ben ik wettelijk gedoogd en nog niet uitgezet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Multi culti leverd niks dan ellende op![]()
Binnen een jaar word het behandeld zoals de TT vermeld.
Tot die tijd staat u opnon actief
heeft pheno ook zijn bestaansrecht aangevraagd, waarom is dat dan wel goedgekeurd, dat is neit vermeld ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Ynske het volgende:
a. pheno heeft bestaansrecht aangezien hij dit aangevraagd heeft
b. pl heeft bestaansrecht aangezien zij een toegevoegde waarde aan dit topic is met haar rellen, hetgeen wat door de hormonale werking op dit moment niet tot uiting komt echter toegekend is.
c. er word geen onderscheid gemaakt op grond van geloof, sexuele geaardheid en of ras, waarbij dit punt dus ook al verworpen word
ohquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:42 schreef PPWB84 het volgende:
we zijn wel erg unaniem, dat geeft toch te denken.
Het zal mij echt aan mn reet roesten wat ze doet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
of fembol hier nog mag posten, omdat ze geen single meer is. lees haar aanvragen maar door.
privé redenenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeft pheno ook zijn bestaansrecht aangevraagd, waarom is dat dan wel goedgekeurd, dat is neit vermeld ?
mensen met een ochtendhumeurquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zal mij echt aan mn reet roesten wat ze doet.
Waar zijn deze regelementen eigenlijk te lezen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
privé redenen
daarbij dienen deze aanvragen via de meel te gaan, waarbij het persoonlijk afgehandeld word
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Doet me denken aan onze politiekquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:44 schreef fembol het volgende:
[..]
In dat geval ben ik wettelijk gedoogd en nog niet uitgezet.
Ik blijf!![]()
Non actief betekend niet in actie komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:44 schreef fembol het volgende:
[..]
In dat geval ben ik wettelijk gedoogd en nog niet uitgezet.
Ik blijf!![]()
daaagquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heeft een ochtendhumeur niets mee te maken, het interesserd me gewoon geen hol.
doei
aanpassen aan de cultuur waarin je leeft is niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef fembol het volgende:
[..]
Precies, ik ben namelijk ernstig gediscrimeneerd!
Stelletje Rita's!!![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zal mij echt aan mn reet roesten wat ze doet.
gewoon negering door de mensen die geen toestemming hebben gegeven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Non actief betekend niet in actie komen![]()
Kortom geen Invoer knop meer![]()
Wettelijk gezien mag je, zolang er geen beslissing is genomen, blijven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Non actief betekend niet in actie komen![]()
Kortom geen Invoer knop meer![]()
Een orkaan is er niets bij !quote:
studeer jij rechtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef fembol het volgende:
[..]
Wettelijk gezien mag je, zolang er geen beslissing is genomen, blijven.
Dan moet je wel eerst een kans krijgen van de cultuur waar je je aan moet passen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
aanpassen aan de cultuur waarin je leeft is niet meer dan normaal
word je ook niet gediscrimineerd
Je praat onzin!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef fembol het volgende:
[..]
ben ik met je eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst een kans krijgen van de cultuur waar je je aan moet passen.
mission impossiblequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
Je praat onzin!
Je mag blijven als je een topic van begin tot eind kan vullen met geweldige ontopic reacties.
Hoe moet je dit doen? Door een geweldige stelling te verzinnen met betrekking tot het single zijn
afgekeurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef fembol het volgende:
stelling: de meeste Singles willen eigen geen Singles meer zijn
Dus ik zal daadwerkelijk moeten kiezen?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik met je eens
maar je hebt er nu voor gekozen om je status te veranderen van single naar niet-single
dus wij hoeven je de kans niet te bieden, je hebt jezelf in deze situatie de kans ontnomen
Dat moet je eens tegen stelletjes zeggen waarbij er een van de partners uit Thailand komt .. die mogen dus mooi de bende in het buitenland afwachtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef fembol het volgende:
[..]
Ja! Laat die thaise mevrouwen/meneren maar overkomen!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat moet je eens tegen stelletjes zeggen waarbij er een van de partners uit Thailand komt .. die mogen dus mooi de bende in het buitenland afwachten![]()
Ik stel hier een zelfde vorm van behandeling voor![]()
Ik wil best even in Thailand bivakkerenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat moet je eens tegen stelletjes zeggen waarbij er een van de partners uit Thailand komt .. die mogen dus mooi de bende in het buitenland afwachten![]()
Ik stel hier een zelfde vorm van behandeling voor![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:52 schreef fembol het volgende:
[..]
Dus ik zal daadwerkelijk moeten kiezen?!
Bouwvakker en Singles?!
Beiden is een probleem.quote:
smakelijk Unaquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:53 schreef Una_Piedra het volgende:
@ Fembol:
mijn zegen heb je, succes.
* Una_Piedra heeft honger en gaat al vroeg lunchen
Klopt, het is de leukste bouwvakker ooit!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:53 schreef PPWB84 het volgende:
gelukkig is die bouwvakker niet zo streng als wij
1 voor, en toch zeker 3 tegen op dit moment. =quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:53 schreef Una_Piedra het volgende:
@ Fembol:
mijn zegen heb je, succes.
Tss, ik heb nog niets negatiefs gezegd over jouw verblijf hierquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:54 schreef fembol het volgende:
[..]
Klopt, het is de leukste bouwvakker ooit!!![]()
Dat kan ik van jullie niet zeggen.... ik hou vast aan mijn illegale status en ga douchen.
2 voor, Petit lapin vergeet je!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
1 voor, en toch zeker 3 tegen op dit moment. =![]()
Wees eerlijk, jij bent niet de leukste bouwvakker ooit!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik heb nog niets negatiefs gezegd over jouw verblijf hier
Smakelijk !quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:53 schreef Una_Piedra het volgende:
hij heeft niets voor maar ook niets tegen je gezegd fembob....quote:
[stookmodus]quote:
Dit is wel heeeel ver gezocht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die was als eerste offtopic bij je stelling dus die is ook verkapt tegen
Ik heb het over je gegeneraliseer dat niemand hier leuk isquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef fembol het volgende:
[..]
Wees eerlijk, jij bent niet de leukste bouwvakker ooit!
Jij bent geen bouwvakker.
Jij bent wel de leukste Pheno!
(stem voor mij!!)
??quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij heeft niets voor maar ook niets tegen je gezegd fembob....
helaas Pheno is neutraal
Verzin zelf ene beter onderwerp danquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
mên wat een gezeik over dat fembol geen single meer is
Zijn jullie jaloers ofzo?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
Kijk, en hier is het overtuigende argument dat ik moet blijven!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verzin zelf ene beter onderwerp dan![]()
Dan telt de mijne ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
[stookmodus]
PL is niet Single, telt nie![]()
[/stookmodus]
word langzaam wanhopig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nu gaat fembol het proberen met geslijm![]()
Nee we vinden het belangrijk om je hier weg te krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef fembol het volgende:
[..]
Kijk, en hier is het overtuigende argument dat ik moet blijven!
Ik houd jullie urenlang bezig en misschien ook wel van de straat!!
Jaloers? op fembob?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
dat klopt wel..ik mis een heel college door jou.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef fembol het volgende:
[..]
Kijk, en hier is het overtuigende argument dat ik moet blijven!
Ik houd jullie urenlang bezig en misschien ook wel van de straat!!
Je moet toch ergens over sc'en?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
Dus het heeft geen zin je om te kopen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan telt de mijne ook niet
Shit, ik ben omkoopbaar, dus aan mijn neutrale houding kon wat veranderd worden![]()
Ik hou ook van jou godt!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee we vinden het belangrijk om je hier weg te krijgen![]()
Normaal laat iedereen je redelijk links liggen
Je doet me altijd denken aan saaraats![]()
zo had ik het nog niet bekeken. het is inderdaad een grote risicofactor en we moeten fembol beschermen. Straks valt die bouwvakker en valt fembol in een sociaal isolement.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Jaloers? op fembob?
Waarom? Het gaat of uit, of hij dondert van een stelling en zit de rest van zn leven in de WAO (als die dan nog bestaat)... we proberen haar te redden![]()
Jeuj!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
dat klopt wel..ik mis een heel college door jou.
Fotoboek van sararaats Deze?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
petit is niet voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:57 schreef fembol het volgende:
[..]
??
2 voor: Petitlapin en Una Piedra
precies, ik heb een back-up nodig voor als het misgaat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:00 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet bekeken. het is inderdaad een grote risicofactor en we moeten fembol beschermen. Straks valt die bouwvakker en valt fembol in een sociaal isolement.
Ken ik nietquote:
Wel goed ontopicquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef RATMEN het volgende:
Nee, dit is een lekkere topictitel ...
weglopen tijdens de stemming is bijzonder onfatsoenlijk en daarmee is het stemrecht verloren gegaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
petit is niet voor
ze had alleen comment op de manier van meten
Yns = lunchen
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of jij dta kan bepalenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef fembol het volgende:
[..]
weglopen tijdens de stemming is bijzonder onfatsoenlijk en daarmee is het stemrecht verloren gegaan.
Wacht ff, ik ren met je meequote:
Ik ga wat stemmenquote:
Ze is toe aan tbsquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of jij dta kan bepalen
als ene verdachte zelf rechter gaat spelen!
Nee dat is lekker![]()
Voor andere spreken is ook redelijk lastig!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Die meid is nl geestelijk gestoord zoals je weet.
Dus spreek hier ff voor jezelf
Ah, ik ken haar nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Die meid is nl geestelijk gestoord zoals je weet.
Dus spreek hier ff voor jezelf
wie is paskal?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:07 schreef PPWB84 het volgende:
*wordt wakker met paskal*
Magere strijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef fembol het volgende:
* fembol zegt vaarwel tegen de singles.....
Ik heb mijn strijd gestreden
Moedig als ik was
Ik word afgerekend op het heden
Men vergeet wie ik was
Ik ga jullie missen, elke dag
En ben verdrietig dat ik hier niet meer posten mag.
Ik gun jullie allen een fijne bouwvakker (-ster)
I.p.v. zo'n suffe IT-knakker (-ster)
Maar goed, jullie willen het niet horen
En heb ik de strijd verloren
Vaarwel.....
Om conflict te pesten mag ze blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:12 schreef broer het volgende:
De toegevoegde waarde van fembol is dat de topics sneller vol raken mét haar posts dan zonder.
Conflict zal er niet blij mee zijn, maar de reeks is erbij gebaat.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:16 schreef broer het volgende:
Zeg, fembol, dat "Waarom hebben we dit niet eerder gedaan??" in jouw sig, vroeg hij dat alleen na het zoenen of ook na het neuken?
quote:
Dus hij is van zijn drempelvrees af?quote:
Dan is hij niet zo origineel in zijn teksten. Je kunt ervan uitgaan dat hij het ook vraagt als jullie gaan trouwen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:17 schreef fembol het volgende:
Beide
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus hij is van zijn drempelvrees af?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef broer het volgende:
[..]
Dan is hij niet zo origineel in zijn teksten. Je kunt ervan uitgaan dat hij het ook vraagt als jullie gaan trouwen.
En ook als jullie gaan scheiden.
"Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht."quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef PPWB84 het volgende:
liefffffffffffffffffffffffffff ga nou meeeeeeeeeeeeeeeee
Neen, officieel sinds afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:21 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
je hebt nu een week met bob toch?
En daar is mis mee?quote:
Kut voor je, ik ben etenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef PPWB84 het volgende:
ik f5 nu al 5 minuten voor jan lul
Helemaal topquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef PPWB84 het volgende:
quote:
Wij gaan niet meer postopkrikken, of dat is iig de bedoelingquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef PPWB84 het volgende:
ik hoop voor je heftig verliefd, want houden van nu al?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Hij slaat nu iets door... kreeg vanochtend een heeel lief smsje.... maar vond het ook wel eng.
Het H woord viel!
Woehaaa!!!
Eng he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik hoop voor je heftig verliefd, want houden van nu al?![]()
quote:
dat is diep triestquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Hij slaat nu iets door... kreeg vanochtend een heeel lief smsje.... maar vond het ook wel eng.
Het H woord viel!
Woehaaa!!!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Het H woord viel!
Woehaaa!!!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef fembol het volgende:
![]()
Nou goed, ik post vandaag niet meer....
met je bouwvakker klussen is belangrijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef fembol het volgende:
![]()
op naar bobje?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef fembol het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
met je bouwvakker klussen is belangrijk
god straft meteen, na het onaardig doen tegen fembolquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef Ynske het volgende:
mijn god...
daar gaat mijn vrijdagrust
die irritante![]()
![]()
collega komt nu ook op vrijdag werken....
yayquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
god straft meteen, na het onaardig doen tegen fembol
shit, ik ben atheist
Luister mensen, ik hou van muziek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef Pheno het volgende:
jostiband is leuk!
neej hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
god straft meteen, na het onaardig doen tegen fembol
shit, ik ben atheist
Ik moet volgens mij eens mn sig aanpassenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik moet volgens mij eens mn sig aanpassen
donequote:
Hai Pimquote:
nee, ze is weg vandaag. en vanavond ga ik uit eten, naar infoavond en naar borrelavond van studentenvereniging.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Pim![]()
Nog leuke afspraakjes vandaag?![]()
Jammer, maar goeie compensatie!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nee, ze is weg vandaag. en vanavond ga ik uit eten, naar infoavond en naar borrelavond van studentenvereniging.
Ze is verliefd!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef PPWB84 het volgende:
ik ga dr zo eens mailenze zei op iederena ndere jongen zou ik afgeknapt zijn als hij me zoveel wanhopige smsjes stuurde, maar bij jou vind ik het leuk. whaha
![]()
Ik zeg houdoe Fembolquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef fembol het volgende:
Ik zeg toedels!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef PPWB84 het volgende:
alleen heb ik niet eeuwig beltegoed, dus ik word al minder wanhopig en nu is ze geirriteerd en zegt dat ik hard to get speel. terwijl ik net mn 62ste smsje in 1 week heb gestuurd.
Trouwdag, de mooiste dag van je ..... schoonmoederquote:
omfgquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef PPWB84 het volgende:
alleen heb ik niet eeuwig beltegoed, dus ik word al minder wanhopig en nu is ze geirriteerd en zegt dat ik hard to get speel. terwijl ik net mn 62ste smsje in 1 week heb gestuurd.
verliefd..weet niet..ik probeer het tegen te houden nog.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Ynske het volgende:
pimmetje pimmetje pimmetje
je bent verliefd
maareh gooi dr maar lekker dood met meeltjes is veel goedkoper
ja tis belachelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
62?!?!? En allemaal naar haar?
Daar hebben we toch een probleem, wat op het moment erg rot voor mijn aanstaande is. Dus aub het even niet over hebben, ze leest mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Trouwdag, de mooiste dag van je ..... schoonmoeder.
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
sjees, ik heb er bij elkaar in mijn leven nog niet zoveel verstuurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef PPWB84 het volgende:
zieltje toch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik al verwerkt dat het met twisted nooit iets zal worden![]()
En dan zeggen dat je hard to get speeltquote:
haha dat smste ik ook alquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je hard to get speelt![]()
Dat doet hij toch ook, hij mailt wel enzo, maar een afspraak maken met hem is schijnbaar lastigerquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je hard to get speelt![]()
alleen bij mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zieltje toch.![]()
gelukkig zijn er meisjes die wanhopigheid schijnbaar wel aantrekkelijk vinden.
ik moet niet zo eerlijk posten hier, ik word straks niet meer serieus genomen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
En hoelang gaat het deze keer duren?
niet meer postopkrikkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:17 schreef PPWB84 het volgende:
wat agan we doen vandaag
nee joh, hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
msischien kent zij mij al wel beter dan jij![]()
Aaah, ook niet een beetje ?quote:
Hey WSquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:18 schreef webspider het volgende:
Zo, terug van lunch!
gefeliciflaptaartquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben ik weer.
Tanden zijn wat witter gemaakt voor het interview morgen. Nu vlug nog even wat klusjes doen voor het gesprek van vanmiddag. Ben kandidaatgemeenteraad, althans, waarschijnlijk na het gesprek![]()
Bijna langer dan deze reeksquote:
Of van je eigen moederquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
* Elcaro geeft muuk een knuffelquote:
quote:
roddels, feiten, sappige verslagen, live beelden... whatever... als we maar entertained wordenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:29 schreef Pheno het volgende:
niks roddels, feiten!
[slechte Jos Brink immitatie]quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben ik weer.
Tanden zijn wat witter gemaakt voor het interview morgen. Nu vlug nog even wat klusjes doen voor het gesprek van vanmiddag. Ben kandidaatgemeenteraad, althans, waarschijnlijk na het gesprek![]()
quote:
Live beeldenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:30 schreef Elcaro het volgende:
[..]
roddels, feiten, sappige verslagen, live beelden... whatever... als we maar entertained worden![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja leuk...laten we allemaal naar elkaar gaan zwaaien...![]()
ja, 1 big brother is al genoeg....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Live beelden
Dan is het niet de bedoeling dat er een maand niets gebeurt natuurlijk
hee, jij profiteerd er ook van!quote:
waarom krijg ik nu weer van die visuele beelden voor mijn ogen....fembob hier, bouwerbob daar samen naar de vissenkom kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:35 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, 1 big brother is al genoeg....![]()
Klein kusje op de wang mag toch wel?quote:
quote:
Die hoeft dan niet te komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:27 schreef Elcaro het volgende:
[..]
* Elcaro geeft muuk een knuffel
zal toch ooit eens goed moeten komen?![]()
...en dat is dan de smaak van de gemiddelde Nederlander....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu weer van die visuele beelden voor mijn ogen....fembob hier, bouwerbob daar samen naar de vissenkom kijken
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij moet ie echt met een t hoor
diep maar dan ook diep triest...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef Elcaro het volgende:
[..]
...en dat is dan de smaak van de gemiddelde Nederlander....![]()
quote:
[slijm-modus]quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klein kusje op de wang mag toch wel?![]()
wb!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
En de lunch zit er ook weer in!
zeg dan gewoon dat je nog een zoen wilt hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
[slijm-modus]
ja hoor MissLaat Pimmetje maar zeuren
[/slijm-modus]
![]()
ey...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
En de lunch zit er ook weer in!
al lang niet meer gezien...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
zeg, waar zit TGT eigenlijk ergens.
Dat was zo'n lekker ding, en toch wel een van mijn officieuze fans
Dank je wel...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
[slechte Jos Brink immitatie]
toy toy toy![]()
[/imitatie]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dank je wel...
Maar eeeuh, was Ted de Braak toch die dat zei??![]()
iddquote:
TGWie???quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
Dat was zo'n lekker ding, en toch wel een van mijn officieuze fans
TGT was één van de lekkerste mannen die dit topic ooit hadquote:
smart-ass....quote:
TGTquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
TGT was één van de lekkerste mannen die dit topic ooit had, kiijk maar eens in zijn fotoboek
Weer tijd voor een geschiedenis les?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
TGT was één van de lekkerste mannen die dit topic ooit had, kiijk maar eens in zijn fotoboek
zonder foto'squote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tgt
Luie zak![]()
Vroeg me af wie die gast was, dat fotoboek interesseert me geen hol.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tgt
Luie zak![]()
Een fok userquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Vroeg me af wie die gast was, dat fotoboek interesseert me geen hol.....
uitslover
Niet hier, erg verstandige jongen dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
hij is ( of misschien al wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Elcaro het volgende:
Vroeg me af wie die gast was, dat fotoboek interesseert me geen hol.....
uitslover
misschien een anekdote... zijn naam wordt hier naar boven gehaald...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een fok user![]()
Ja wat wil je nou horen?
Het is een user niet onze beste vriend
En die is ook wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij is ( of misschien al was) het lief van gekke_sandra
![]()
Het was wel 1 van de betere rellersquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lekker die is
het was gewoon een lekker ding en één van my fans, you seequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef Elcaro het volgende:
misschien een anekdote... zijn naam wordt hier naar boven gehaald...
c'est tout...
lekker belangrijk ook![]()
Klonen gaan soms hun eigen leven leidenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het was gewoon een lekker ding en één van my fans, you see![]()
TGT was toch geen kloonquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:54 schreef Pheno het volgende:
Klonen gaan soms hun eigen leven leiden
Oh ja, vergetenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
TGT was toch geen kloon
in dit topic zitten geen klonen![]()
"schat, geef jij de vissen eten vandaag, ik heb het gisteren al gedaan"quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
fembob hier, bouwerbob daar samen naar de vissenkom kijken
Kan nooit de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Misstique het volgende:
TT van gisteren kan zo weer hergebruikt worden.![]()
En dat was?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Misstique het volgende:
TT van gisteren kan zo weer hergebruikt worden.![]()
(bijna) iedereen heeft hier een fotoboek, en al meer dan genoeg mensen hebben mijn foto's gezien ( waaronder jij), dus tja ...quote:
moest een meid als fembol een foto van claudia shiffer in haar fotoboek hebben zitten, okay ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:59 schreef Godlike02 het volgende:
Dus als iemand een foto heeft is het geen kloon?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |