heeft pheno ook zijn bestaansrecht aangevraagd, waarom is dat dan wel goedgekeurd, dat is neit vermeld ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Ynske het volgende:
a. pheno heeft bestaansrecht aangezien hij dit aangevraagd heeft
b. pl heeft bestaansrecht aangezien zij een toegevoegde waarde aan dit topic is met haar rellen, hetgeen wat door de hormonale werking op dit moment niet tot uiting komt echter toegekend is.
c. er word geen onderscheid gemaakt op grond van geloof, sexuele geaardheid en of ras, waarbij dit punt dus ook al verworpen word
ohquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:42 schreef PPWB84 het volgende:
we zijn wel erg unaniem, dat geeft toch te denken.
Het zal mij echt aan mn reet roesten wat ze doet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
of fembol hier nog mag posten, omdat ze geen single meer is. lees haar aanvragen maar door.
privé redenenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeft pheno ook zijn bestaansrecht aangevraagd, waarom is dat dan wel goedgekeurd, dat is neit vermeld ?
mensen met een ochtendhumeurquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zal mij echt aan mn reet roesten wat ze doet.
Waar zijn deze regelementen eigenlijk te lezen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
privé redenen
daarbij dienen deze aanvragen via de meel te gaan, waarbij het persoonlijk afgehandeld word
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Dat dachten jullie namelijk verkeerd!!
Bouwvakker was meer dan geinteresseerd maar sprong er niet meteen op!
Doet me denken aan onze politiekquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:44 schreef fembol het volgende:
[..]
In dat geval ben ik wettelijk gedoogd en nog niet uitgezet.
Ik blijf!![]()
Non actief betekend niet in actie komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:44 schreef fembol het volgende:
[..]
In dat geval ben ik wettelijk gedoogd en nog niet uitgezet.
Ik blijf!![]()
daaagquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heeft een ochtendhumeur niets mee te maken, het interesserd me gewoon geen hol.
doei
aanpassen aan de cultuur waarin je leeft is niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef fembol het volgende:
[..]
Precies, ik ben namelijk ernstig gediscrimeneerd!
Stelletje Rita's!!![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zal mij echt aan mn reet roesten wat ze doet.
gewoon negering door de mensen die geen toestemming hebben gegeven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Non actief betekend niet in actie komen![]()
Kortom geen Invoer knop meer![]()
Wettelijk gezien mag je, zolang er geen beslissing is genomen, blijven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Non actief betekend niet in actie komen![]()
Kortom geen Invoer knop meer![]()
Een orkaan is er niets bij !quote:
studeer jij rechtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef fembol het volgende:
[..]
Wettelijk gezien mag je, zolang er geen beslissing is genomen, blijven.
Dan moet je wel eerst een kans krijgen van de cultuur waar je je aan moet passen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
aanpassen aan de cultuur waarin je leeft is niet meer dan normaal
word je ook niet gediscrimineerd
Je praat onzin!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef fembol het volgende:
[..]
ben ik met je eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst een kans krijgen van de cultuur waar je je aan moet passen.
mission impossiblequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
Je praat onzin!
Je mag blijven als je een topic van begin tot eind kan vullen met geweldige ontopic reacties.
Hoe moet je dit doen? Door een geweldige stelling te verzinnen met betrekking tot het single zijn
afgekeurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef fembol het volgende:
stelling: de meeste Singles willen eigen geen Singles meer zijn
Dus ik zal daadwerkelijk moeten kiezen?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik met je eens
maar je hebt er nu voor gekozen om je status te veranderen van single naar niet-single
dus wij hoeven je de kans niet te bieden, je hebt jezelf in deze situatie de kans ontnomen
Dat moet je eens tegen stelletjes zeggen waarbij er een van de partners uit Thailand komt .. die mogen dus mooi de bende in het buitenland afwachtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef fembol het volgende:
[..]
Ja! Laat die thaise mevrouwen/meneren maar overkomen!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat moet je eens tegen stelletjes zeggen waarbij er een van de partners uit Thailand komt .. die mogen dus mooi de bende in het buitenland afwachten![]()
Ik stel hier een zelfde vorm van behandeling voor![]()
Ik wil best even in Thailand bivakkerenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat moet je eens tegen stelletjes zeggen waarbij er een van de partners uit Thailand komt .. die mogen dus mooi de bende in het buitenland afwachten![]()
Ik stel hier een zelfde vorm van behandeling voor![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:52 schreef fembol het volgende:
[..]
Dus ik zal daadwerkelijk moeten kiezen?!
Bouwvakker en Singles?!
Beiden is een probleem.quote:
smakelijk Unaquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:53 schreef Una_Piedra het volgende:
@ Fembol:
mijn zegen heb je, succes.
* Una_Piedra heeft honger en gaat al vroeg lunchen
Klopt, het is de leukste bouwvakker ooit!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:53 schreef PPWB84 het volgende:
gelukkig is die bouwvakker niet zo streng als wij
1 voor, en toch zeker 3 tegen op dit moment. =quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:53 schreef Una_Piedra het volgende:
@ Fembol:
mijn zegen heb je, succes.
Tss, ik heb nog niets negatiefs gezegd over jouw verblijf hierquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:54 schreef fembol het volgende:
[..]
Klopt, het is de leukste bouwvakker ooit!!![]()
Dat kan ik van jullie niet zeggen.... ik hou vast aan mijn illegale status en ga douchen.
2 voor, Petit lapin vergeet je!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
1 voor, en toch zeker 3 tegen op dit moment. =![]()
Wees eerlijk, jij bent niet de leukste bouwvakker ooit!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik heb nog niets negatiefs gezegd over jouw verblijf hier
Smakelijk !quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:53 schreef Una_Piedra het volgende:
hij heeft niets voor maar ook niets tegen je gezegd fembob....quote:
[stookmodus]quote:
Dit is wel heeeel ver gezocht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die was als eerste offtopic bij je stelling dus die is ook verkapt tegen
Ik heb het over je gegeneraliseer dat niemand hier leuk isquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef fembol het volgende:
[..]
Wees eerlijk, jij bent niet de leukste bouwvakker ooit!
Jij bent geen bouwvakker.
Jij bent wel de leukste Pheno!
(stem voor mij!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |