quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Niet singles hebben niks te zoeken in een single reeks.
Dat is anders geheel terechte discriminatie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Dus: Objection!! Ik word hier gediscrimineerd als zijnde gammaslet!!
Voor het tegengas zijn ze onontbeerlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
voilà, het is al zover, waar ligt mijn zakdoek om een beetje te snotterenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
dan waren de gesprekken als je erniet was tenminste op niveau, anders was t alleen maar zwijmelen, en of je daar iedereen van hebt laten genieten dat weet ik nog niet echtquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Julle hebben anders weken van mijn bouwvakkerperikelen kunnen genieten en er over roddelen.
Het was ook in mijn afwezigheid onderwerp van gesprek
Je bent soft geworden zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voilà, het is al zover, waar ligt mijn zakdoek om een beetje te snotteren![]()
dit doet pijn![]()
we wachten gewoon tot fembol een neiuwe poging doetquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef dawg het volgende:
Wat gaan jullie hard. But what else is new?
hormonenbommetjequote:
Een bouwvakker die niet geinteresseerd is, is als een ijsbeer zonder ijs.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef petitlapin het volgende:
hoe heeft fembol die bouwvakker uiteindelijk kunnen verleiden tot een relatie ? ik dacht dat hij niet geïnteresseerd was
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
psssst! steek je tijd nou in t verkrijgen van een nieuw lidmaatschap!
Albertoquote:
Dat dachten jullie namelijk verkeerd!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef petitlapin het volgende:
hoe heeft fembol die bouwvakker uiteindelijk kunnen verleiden tot een relatie ? ik dacht dat hij niet geïnteresseerd was
Ik heb hem al heeel lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
die zal hier ook wel komen binnenkort![]()
hoe lang zijn jullie al samen ? hoe oud is hij eigenlijk ? hoe is hij in bed ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef fembol het volgende:
Dat dachten jullie namelijk verkeerd!!
Bouwvakker was meer dan geinteresseerd maar sprong er niet meteen op!
Tsss, een bouwvakker met zulke manieren is geen bouwvakkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Dat dachten jullie namelijk verkeerd!!
Bouwvakker was meer dan geinteresseerd maar sprong er niet meteen op!
ja, hij wil een duurzame relatie met fembolquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat begrepen we dan weer al te goed![]()
ik ook. en ik moet nog naar buiten vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
hoj!
heb meelij, ik ben ziek....![]()
bang dat ie anders t boortje te snel moet vervangen... of de plug natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ja, hij wil een duurzame relatie met fembol![]()
ik heb ook nog niet over de drilboor van mijn verloofde gesprokenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef PPWB84 het volgende:
dat vertelt ze nieten over zn drilboor is ook nog niet gesproken. Nou ja, niet door fembol
![]()
ik stuur je n portie meelij en zakdoeken! ik heb tot 3u vannacht gewerkt.....niet bevorderend voor mn verkoudheid...boehoe..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:35 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik ook. en ik moet nog naar buiten vandaag.
Da's een nep-bouwvakker ... maar ja, fembob is dan ook een nep-singlequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tsss, een bouwvakker met zulke manieren is geen bouwvakker
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef fembol het volgende:
Geachte Singles,
Naar aanleiding van mijn vorige aanvraag en de reacties daarop wil ik nog een tweede poging bij uw topic-reeks wagen.
Ik teken dan ook bezwaar aan tegen de uitslag.
Ik mag dan wel geen single meer zijn, toch ben ik het meer dan waard om gedoogd te worden net als mijn nietsingle-collega's PetitLapin en Pheno. Er zijn ongetwijfeld nog meer mensen die ik vergeet te noemen, maar deze 2 mensen zijn een goed voorbeeld van een sterk staaltje gedoogbeleid. Aangezien wij in Nederland een zeer multi-culti samenleving hebben waarin wij geen onderscheid maken in geloof, sexuele geaardheid en of ras vind ik het dan ook geheel onbegrijpelijk dat deze beslissing genomen is. Ik vraag me dan ook af op welke juridische gronden deze beslissing genomen is.
Vriendelijk vraag ik u uw beslissing in heroverweging te nemen en mij zo spoedig de uitslag mede te delen.
Met vriendelijke groet,
Fembol
Deze mensen hebben een genoemde toegevoegde waarde .. wat kunnen we van jou verwachten ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef fembol het volgende:
Ik mag dan wel geen single meer zijn, toch ben ik het meer dan waard om gedoogd te worden net als mijn nietsingle-collega's PetitLapin en Pheno. Er zijn ongetwijfeld nog meer mensen die ik vergeet te noemen, maar deze 2 mensen zijn een goed voorbeeld van een sterk staaltje gedoogbeleid.
Afgewezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef fembol het volgende:
Geachte Singles,
Naar aanleiding van mijn vorige aanvraag en de reacties daarop wil ik nog een tweede poging bij uw topic-reeks wagen.
Ik mag dan wel geen single meer zijn, toch ben ik het meer dan waard om gedoogd te worden net als mijn nietsingle-collega's PetitLapin en Pheno. Er zijn ongetwijfeld nog meer mensen die ik vergeet te noemen, maar deze 2 mensen zijn een goed voorbeeld van een sterk staaltje gedoogbeleid. Aangezien wij in Nederland een zeer multi-culti samenleving hebben waarin wij geen onderscheid maken in geloof, sexuele geaardheid en of ras vind ik het dan ook geheel onbegrijpelijk dat deze beslissing genomen is. Ik vraag me dan ook af op welke juridische gronden deze beslissing genomen is.
Vriendelijk vraag ik u uw beslissing in heroverweging te nemen en mij zo spoedig de uitslag mede te delen.
Met vriendelijke groet,
Fembol
Multi culti leverd niks dan ellende opquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef fembol het volgende:
Geachte Singles,
Met vriendelijke groet,
Fembol
U wilt dat ik hier mijn liefde voor de Bouwvakker tentoon ga spreiden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef PPWB84 het volgende:
ik voel geen liefde
Alberto wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef Pheno het volgende:
Vaarwel Fok, Ik check de park niet meer snif
Hoop enzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
Dank u mevrouw Knijn!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:41 schreef petitlapin het volgende:
idd, ik vind dat de tegenstanders hun negatief besluit wel afdoende moeten motiveren
In dat geval ben ik wettelijk gedoogd en nog niet uitgezet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Multi culti leverd niks dan ellende op![]()
Binnen een jaar word het behandeld zoals de TT vermeld.
Tot die tijd staat u opnon actief
heeft pheno ook zijn bestaansrecht aangevraagd, waarom is dat dan wel goedgekeurd, dat is neit vermeld ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Ynske het volgende:
a. pheno heeft bestaansrecht aangezien hij dit aangevraagd heeft
b. pl heeft bestaansrecht aangezien zij een toegevoegde waarde aan dit topic is met haar rellen, hetgeen wat door de hormonale werking op dit moment niet tot uiting komt echter toegekend is.
c. er word geen onderscheid gemaakt op grond van geloof, sexuele geaardheid en of ras, waarbij dit punt dus ook al verworpen word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |