Nou tijd niet meer gedaan! Binnenkort weer eens doen....inspiratie genoeg op zich.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef Ynske het volgende:
@pimmetje
nog altijd niet van t rijmen af?
hebbie nog geschreven?
hier maar bar weinig...
Ik vraag er toch om?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil je niet vervelen met mijn werkzaamheden hier.
Goed, je hebt erom gevraagd:quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vraag er toch om?![]()
Stelling: Singles hebben saai kut werk!
okee, gaan we stemmen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef fembol het volgende:
Fokforum, 27 September 2005
Geachte Singles-dames en Singles-heren,
Graag wil ik in aanmerking komen voor een status om in uw Singles-topic te mogen blijven posten.
Sinds afgelopen weekend is mijn status als Single helaas ten einde en heb ik als zodanig geen rechten meer uw topics te bezoeken. Daar ik altijd graag op de hoogte blijf van wat er in singles omgaat en daar mijn visie op geef zou ik het erg waarderen als u mij deze status toekent.
Ik begrijp dat er bepaalde dingen zullen moeten veranderen, wil ik blijven doorposten. Mijn voorstel is deze:
1 ik zal slechts over de bouwvakker berichten als mij daar naar gevraagd wordt, onder voorbehoud dat ik ten alle tijden bepaalde informatie voor mijzelf houd
2 ik zal meeleven met uw lief en of leed
Verder zou ik u dit bericht natuurlijk 3 keer kunnen sturen, als zijnde in 3-voud, maar dat doe ik niet.
Met vriendelijke groet,
Fembol
Nepsingle sinds dit weekend.
Afgekeurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef fembol het volgende:
Graag wil ik in aanmerking komen voor een status om in uw Singles-topic te mogen blijven posten.
Sinds afgelopen weekend is mijn status als Single helaas ten einde en heb ik als zodanig geen rechten meer uw topics te bezoeken. Daar ik altijd graag op de hoogte blijf van wat er in singles omgaat en daar mijn visie op geef zou ik het erg waarderen als u mij deze status toekent.
Ik begrijp dat er bepaalde dingen zullen moeten veranderen, wil ik blijven doorposten. Mijn voorstel is deze:
1 ik zal slechts over de bouwvakker berichten als mij daar naar gevraagd wordt, onder voorbehoud dat ik ten alle tijden bepaalde informatie voor mijzelf houd
Verder zou ik u dit bericht natuurlijk 3 keer kunnen sturen, als zijnde in 3-voud, maar dat doe ik niet.
Met vriendelijke groet,
Fembol
afgekeurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef fembol het volgende:
Met vriendelijke groet,
Fembol
als of jij mijn gedachte kan lezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:09 schreef fembol het volgende:
[..]
Dat was duidelijk.
Nu de rest nog.
En ze wil geen eens moeite doen om het in zesvoud te sturen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
afgekeurd![]()
en is niet via de meel verstuurd
Wat dient er bewezen te worden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ze wil geen eens moeite doen om het in zesvoud te sturen.
Plus ik zie geen overtuigend bewijs of de toegevoegde waarde
is dit alles wat je overhebt om hier te mogen posten, terwijl je heiligschennis hebt gepleegd? afgekeurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef fembol het volgende:
Met vriendelijke groet,
Fembol
Ik heb hier wel niets te zeggen, maar wat mij betreft ben je wel op de goede weg!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:12 schreef fembol het volgende:
![]()
Ik word dus unaniem uit singles geflikkerd?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ik heb hier wel niets te zeggen, maar wat mij betreft ben je wel op de goede weg!![]()
jij geeft ook snel opquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:16 schreef fembol het volgende:
* fembol gaat in een hoekje zitten janken
dilemma: fok! of bouwvakker.....
Dit spreekt nog niet echt voor je.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:16 schreef fembol het volgende:
* fembol gaat in een hoekje zitten janken
dilemma: fok! of bouwvakker.....
zelfs piedra wordt nu strengquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:18 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dit spreekt nog niet echt voor je.
Je moet vechten voor je bestaansrecht hier
HA!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
oe oe, ik post hier ook als niet-single, hier wordt met twee maten en gewichten gemeten.
je bent net op tijd voor de nieuwe stemronde kleinkonijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
oe oe, ik post hier ook als niet-single, hier wordt met twee maten en gewichten gemeten.
ik zou ook spreken van een flagrante schending van het gelijkheidsbeginsel, jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef fembol het volgende:
HA!!
Dus: Objection!! Ik word hier gediscrimineerd als zijnde gammaslet!!
nee, kleinkonijn gaat nu ook door de censuur stel ik voor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef fembol het volgende:
[..]
HA!!
Dus: Objection!! Ik word hier gediscrimineerd als zijnde gammaslet!!
Hmm ... er komt ineens een track van de beastie boys in me op .. "you gotta fight ... for your right .. to paaaaaarty!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:18 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Je moet vechten voor je bestaansrecht hier
Nietus, die moet er 6 indienen, ik moest er 3quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef PPWB84 het volgende:
en kleinkonijn moet 2 aanvragen indienen, want die is niet alleen.
ik ook!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef PPWB84 het volgende:
als ik moest kiezen tussen fok en een bouwvakker wist ik het wel![]()
niet alleen ? praat je nu over superkleinkonijn of over meneerkleinkonijn ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef PPWB84 het volgende:
en kleinkonijn moet 2 aanvragen indienen, want die is niet alleen.
In dat geval 9!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet alleen ? praat je nu over superkleinkonijn of over meneerkleinkonijn ?
Welkom op fokquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
neej hoorquote:
dus niet.quote:
Psssst fok is groter dan singlesquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus niet.
anders zou je er wel meer moeite voor doen
en het bewijzen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor
klein konijn hoeft dat niet.
die willen we hebben voor haar relletjes (hoewel ze al lang geleden zijn)
jij hebt nog altijd niet bewezen waarom we jou zouden moeten behouden
ik ben zo'n hormoonbom dat ik wel een beetje wil rellen hoor, het probleem is dat ik ga beginnen huilen als ik zelf te hard word aangepaktquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
neej hoor
klein konijn hoeft dat niet.
die willen we hebben voor haar relletjes (hoewel ze al lang geleden zijn)
jij hebt nog altijd niet bewezen waarom we jou zouden moeten behouden
psssst! steek je tijd nou in t verkrijgen van een nieuw lidmaatschap!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Julle hebben anders weken van mijn bouwvakkerperikelen kunnen genieten en er over roddelen.
Het was ook in mijn afwezigheid onderwerp van gesprek
Vivi for presidentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |