quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Niet singles hebben niks te zoeken in een single reeks.
Dat is anders geheel terechte discriminatie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Dus: Objection!! Ik word hier gediscrimineerd als zijnde gammaslet!!
Voor het tegengas zijn ze onontbeerlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
voilà, het is al zover, waar ligt mijn zakdoek om een beetje te snotterenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
dan waren de gesprekken als je erniet was tenminste op niveau, anders was t alleen maar zwijmelen, en of je daar iedereen van hebt laten genieten dat weet ik nog niet echtquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Julle hebben anders weken van mijn bouwvakkerperikelen kunnen genieten en er over roddelen.
Het was ook in mijn afwezigheid onderwerp van gesprek
Je bent soft geworden zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voilà, het is al zover, waar ligt mijn zakdoek om een beetje te snotteren![]()
dit doet pijn![]()
we wachten gewoon tot fembol een neiuwe poging doetquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef dawg het volgende:
Wat gaan jullie hard. But what else is new?
hormonenbommetjequote:
Een bouwvakker die niet geinteresseerd is, is als een ijsbeer zonder ijs.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef petitlapin het volgende:
hoe heeft fembol die bouwvakker uiteindelijk kunnen verleiden tot een relatie ? ik dacht dat hij niet geïnteresseerd was
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
psssst! steek je tijd nou in t verkrijgen van een nieuw lidmaatschap!
Albertoquote:
Dat dachten jullie namelijk verkeerd!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:30 schreef petitlapin het volgende:
hoe heeft fembol die bouwvakker uiteindelijk kunnen verleiden tot een relatie ? ik dacht dat hij niet geïnteresseerd was
Ik heb hem al heeel lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
die zal hier ook wel komen binnenkort![]()
hoe lang zijn jullie al samen ? hoe oud is hij eigenlijk ? hoe is hij in bed ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef fembol het volgende:
Dat dachten jullie namelijk verkeerd!!
Bouwvakker was meer dan geinteresseerd maar sprong er niet meteen op!
Tsss, een bouwvakker met zulke manieren is geen bouwvakkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Dat dachten jullie namelijk verkeerd!!
Bouwvakker was meer dan geinteresseerd maar sprong er niet meteen op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |