Ze is verliefd!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef PPWB84 het volgende:
ik ga dr zo eens mailenze zei op iederena ndere jongen zou ik afgeknapt zijn als hij me zoveel wanhopige smsjes stuurde, maar bij jou vind ik het leuk. whaha
![]()
Ik zeg houdoe Fembolquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef fembol het volgende:
Ik zeg toedels!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef PPWB84 het volgende:
alleen heb ik niet eeuwig beltegoed, dus ik word al minder wanhopig en nu is ze geirriteerd en zegt dat ik hard to get speel. terwijl ik net mn 62ste smsje in 1 week heb gestuurd.
Trouwdag, de mooiste dag van je ..... schoonmoederquote:
omfgquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef PPWB84 het volgende:
alleen heb ik niet eeuwig beltegoed, dus ik word al minder wanhopig en nu is ze geirriteerd en zegt dat ik hard to get speel. terwijl ik net mn 62ste smsje in 1 week heb gestuurd.
verliefd..weet niet..ik probeer het tegen te houden nog.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Ynske het volgende:
pimmetje pimmetje pimmetje
je bent verliefd
maareh gooi dr maar lekker dood met meeltjes is veel goedkoper
ja tis belachelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
62?!?!? En allemaal naar haar?
Daar hebben we toch een probleem, wat op het moment erg rot voor mijn aanstaande is. Dus aub het even niet over hebben, ze leest mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Trouwdag, de mooiste dag van je ..... schoonmoeder.
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
sjees, ik heb er bij elkaar in mijn leven nog niet zoveel verstuurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef PPWB84 het volgende:
zieltje toch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik al verwerkt dat het met twisted nooit iets zal worden![]()
En dan zeggen dat je hard to get speeltquote:
haha dat smste ik ook alquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je hard to get speelt![]()
Dat doet hij toch ook, hij mailt wel enzo, maar een afspraak maken met hem is schijnbaar lastigerquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je hard to get speelt![]()
alleen bij mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zieltje toch.![]()
gelukkig zijn er meisjes die wanhopigheid schijnbaar wel aantrekkelijk vinden.
ik moet niet zo eerlijk posten hier, ik word straks niet meer serieus genomen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
En hoelang gaat het deze keer duren?
niet meer postopkrikkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:17 schreef PPWB84 het volgende:
wat agan we doen vandaag
nee joh, hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
msischien kent zij mij al wel beter dan jij![]()
Aaah, ook niet een beetje ?quote:
Hey WSquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:18 schreef webspider het volgende:
Zo, terug van lunch!
gefeliciflaptaartquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben ik weer.
Tanden zijn wat witter gemaakt voor het interview morgen. Nu vlug nog even wat klusjes doen voor het gesprek van vanmiddag. Ben kandidaatgemeenteraad, althans, waarschijnlijk na het gesprek![]()
Bijna langer dan deze reeksquote:
Of van je eigen moederquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
* Elcaro geeft muuk een knuffelquote:
quote:
roddels, feiten, sappige verslagen, live beelden... whatever... als we maar entertained wordenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:29 schreef Pheno het volgende:
niks roddels, feiten!
[slechte Jos Brink immitatie]quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben ik weer.
Tanden zijn wat witter gemaakt voor het interview morgen. Nu vlug nog even wat klusjes doen voor het gesprek van vanmiddag. Ben kandidaatgemeenteraad, althans, waarschijnlijk na het gesprek![]()
quote:
Live beeldenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:30 schreef Elcaro het volgende:
[..]
roddels, feiten, sappige verslagen, live beelden... whatever... als we maar entertained worden![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja leuk...laten we allemaal naar elkaar gaan zwaaien...![]()
ja, 1 big brother is al genoeg....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Live beelden
Dan is het niet de bedoeling dat er een maand niets gebeurt natuurlijk
hee, jij profiteerd er ook van!quote:
waarom krijg ik nu weer van die visuele beelden voor mijn ogen....fembob hier, bouwerbob daar samen naar de vissenkom kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:35 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, 1 big brother is al genoeg....![]()
Klein kusje op de wang mag toch wel?quote:
quote:
Die hoeft dan niet te komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:27 schreef Elcaro het volgende:
[..]
* Elcaro geeft muuk een knuffel
zal toch ooit eens goed moeten komen?![]()
...en dat is dan de smaak van de gemiddelde Nederlander....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu weer van die visuele beelden voor mijn ogen....fembob hier, bouwerbob daar samen naar de vissenkom kijken
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij moet ie echt met een t hoor
diep maar dan ook diep triest...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef Elcaro het volgende:
[..]
...en dat is dan de smaak van de gemiddelde Nederlander....![]()
quote:
[slijm-modus]quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klein kusje op de wang mag toch wel?![]()
wb!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
En de lunch zit er ook weer in!
zeg dan gewoon dat je nog een zoen wilt hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
[slijm-modus]
ja hoor MissLaat Pimmetje maar zeuren
[/slijm-modus]
![]()
ey...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
En de lunch zit er ook weer in!
al lang niet meer gezien...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
zeg, waar zit TGT eigenlijk ergens.
Dat was zo'n lekker ding, en toch wel een van mijn officieuze fans
Dank je wel...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
[slechte Jos Brink immitatie]
toy toy toy![]()
[/imitatie]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dank je wel...
Maar eeeuh, was Ted de Braak toch die dat zei??![]()
iddquote:
TGWie???quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
Dat was zo'n lekker ding, en toch wel een van mijn officieuze fans
TGT was één van de lekkerste mannen die dit topic ooit hadquote:
smart-ass....quote:
TGTquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
TGT was één van de lekkerste mannen die dit topic ooit had, kiijk maar eens in zijn fotoboek
Weer tijd voor een geschiedenis les?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
TGT was één van de lekkerste mannen die dit topic ooit had, kiijk maar eens in zijn fotoboek
zonder foto'squote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tgt
Luie zak![]()
Vroeg me af wie die gast was, dat fotoboek interesseert me geen hol.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tgt
Luie zak![]()
Een fok userquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Vroeg me af wie die gast was, dat fotoboek interesseert me geen hol.....
uitslover
Niet hier, erg verstandige jongen dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
hij is ( of misschien al wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Elcaro het volgende:
Vroeg me af wie die gast was, dat fotoboek interesseert me geen hol.....
uitslover
misschien een anekdote... zijn naam wordt hier naar boven gehaald...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een fok user![]()
Ja wat wil je nou horen?
Het is een user niet onze beste vriend
En die is ook wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij is ( of misschien al was) het lief van gekke_sandra
![]()
Het was wel 1 van de betere rellersquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lekker die is
het was gewoon een lekker ding en één van my fans, you seequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef Elcaro het volgende:
misschien een anekdote... zijn naam wordt hier naar boven gehaald...
c'est tout...
lekker belangrijk ook![]()
Klonen gaan soms hun eigen leven leidenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het was gewoon een lekker ding en één van my fans, you see![]()
TGT was toch geen kloonquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:54 schreef Pheno het volgende:
Klonen gaan soms hun eigen leven leiden
Oh ja, vergetenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
TGT was toch geen kloon
in dit topic zitten geen klonen![]()
"schat, geef jij de vissen eten vandaag, ik heb het gisteren al gedaan"quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
fembob hier, bouwerbob daar samen naar de vissenkom kijken
Kan nooit de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Misstique het volgende:
TT van gisteren kan zo weer hergebruikt worden.![]()
En dat was?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Misstique het volgende:
TT van gisteren kan zo weer hergebruikt worden.![]()
(bijna) iedereen heeft hier een fotoboek, en al meer dan genoeg mensen hebben mijn foto's gezien ( waaronder jij), dus tja ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |