Ze is verliefd!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef PPWB84 het volgende:
ik ga dr zo eens mailenze zei op iederena ndere jongen zou ik afgeknapt zijn als hij me zoveel wanhopige smsjes stuurde, maar bij jou vind ik het leuk. whaha
![]()
Ik zeg houdoe Fembolquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef fembol het volgende:
Ik zeg toedels!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef PPWB84 het volgende:
alleen heb ik niet eeuwig beltegoed, dus ik word al minder wanhopig en nu is ze geirriteerd en zegt dat ik hard to get speel. terwijl ik net mn 62ste smsje in 1 week heb gestuurd.
Trouwdag, de mooiste dag van je ..... schoonmoederquote:
omfgquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef PPWB84 het volgende:
alleen heb ik niet eeuwig beltegoed, dus ik word al minder wanhopig en nu is ze geirriteerd en zegt dat ik hard to get speel. terwijl ik net mn 62ste smsje in 1 week heb gestuurd.
verliefd..weet niet..ik probeer het tegen te houden nog.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Ynske het volgende:
pimmetje pimmetje pimmetje
je bent verliefd
maareh gooi dr maar lekker dood met meeltjes is veel goedkoper
ja tis belachelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
62?!?!? En allemaal naar haar?
Daar hebben we toch een probleem, wat op het moment erg rot voor mijn aanstaande is. Dus aub het even niet over hebben, ze leest mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Trouwdag, de mooiste dag van je ..... schoonmoeder.
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Trouwdag, de mooiste dag van je ..... schoonmoeder.
sjees, ik heb er bij elkaar in mijn leven nog niet zoveel verstuurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef PPWB84 het volgende:
zieltje toch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik al verwerkt dat het met twisted nooit iets zal worden![]()
En dan zeggen dat je hard to get speeltquote:
haha dat smste ik ook alquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je hard to get speelt![]()
Dat doet hij toch ook, hij mailt wel enzo, maar een afspraak maken met hem is schijnbaar lastigerquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je hard to get speelt![]()
alleen bij mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zieltje toch.![]()
gelukkig zijn er meisjes die wanhopigheid schijnbaar wel aantrekkelijk vinden.
ik moet niet zo eerlijk posten hier, ik word straks niet meer serieus genomen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
En hoelang gaat het deze keer duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |