...en dat is dan de smaak van de gemiddelde Nederlander....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu weer van die visuele beelden voor mijn ogen....fembob hier, bouwerbob daar samen naar de vissenkom kijken
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij moet ie echt met een t hoor
diep maar dan ook diep triest...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef Elcaro het volgende:
[..]
...en dat is dan de smaak van de gemiddelde Nederlander....![]()
quote:
[slijm-modus]quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klein kusje op de wang mag toch wel?![]()
wb!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
En de lunch zit er ook weer in!
zeg dan gewoon dat je nog een zoen wilt hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
[slijm-modus]
ja hoor MissLaat Pimmetje maar zeuren
[/slijm-modus]
![]()
ey...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
En de lunch zit er ook weer in!
al lang niet meer gezien...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
zeg, waar zit TGT eigenlijk ergens.
Dat was zo'n lekker ding, en toch wel een van mijn officieuze fans
Dank je wel...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
[slechte Jos Brink immitatie]
toy toy toy![]()
[/imitatie]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dank je wel...
Maar eeeuh, was Ted de Braak toch die dat zei??![]()
iddquote:
TGWie???quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
Dat was zo'n lekker ding, en toch wel een van mijn officieuze fans
TGT was één van de lekkerste mannen die dit topic ooit hadquote:
smart-ass....quote:
TGTquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
TGT was één van de lekkerste mannen die dit topic ooit had, kiijk maar eens in zijn fotoboek
Weer tijd voor een geschiedenis les?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
TGT was één van de lekkerste mannen die dit topic ooit had, kiijk maar eens in zijn fotoboek
zonder foto'squote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tgt
Luie zak![]()
Vroeg me af wie die gast was, dat fotoboek interesseert me geen hol.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tgt
Luie zak![]()
Een fok userquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Vroeg me af wie die gast was, dat fotoboek interesseert me geen hol.....
uitslover
Niet hier, erg verstandige jongen dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
hij is ( of misschien al wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Elcaro het volgende:
Vroeg me af wie die gast was, dat fotoboek interesseert me geen hol.....
uitslover
misschien een anekdote... zijn naam wordt hier naar boven gehaald...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een fok user![]()
Ja wat wil je nou horen?
Het is een user niet onze beste vriend
En die is ook wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij is ( of misschien al was) het lief van gekke_sandra
![]()
Het was wel 1 van de betere rellersquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lekker die is
het was gewoon een lekker ding en één van my fans, you seequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef Elcaro het volgende:
misschien een anekdote... zijn naam wordt hier naar boven gehaald...
c'est tout...
lekker belangrijk ook![]()
Klonen gaan soms hun eigen leven leidenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het was gewoon een lekker ding en één van my fans, you see![]()
TGT was toch geen kloonquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:54 schreef Pheno het volgende:
Klonen gaan soms hun eigen leven leiden
Oh ja, vergetenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
TGT was toch geen kloon
in dit topic zitten geen klonen![]()
"schat, geef jij de vissen eten vandaag, ik heb het gisteren al gedaan"quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
fembob hier, bouwerbob daar samen naar de vissenkom kijken
Kan nooit de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Misstique het volgende:
TT van gisteren kan zo weer hergebruikt worden.![]()
En dat was?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Misstique het volgende:
TT van gisteren kan zo weer hergebruikt worden.![]()
(bijna) iedereen heeft hier een fotoboek, en al meer dan genoeg mensen hebben mijn foto's gezien ( waaronder jij), dus tja ...quote:
moest een meid als fembol een foto van claudia shiffer in haar fotoboek hebben zitten, okay ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:59 schreef Godlike02 het volgende:
Dus als iemand een foto heeft is het geen kloon?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |