Verzin zelf ene beter onderwerp danquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
mên wat een gezeik over dat fembol geen single meer is
Zijn jullie jaloers ofzo?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
Kijk, en hier is het overtuigende argument dat ik moet blijven!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verzin zelf ene beter onderwerp dan![]()
Dan telt de mijne ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
[stookmodus]
PL is niet Single, telt nie![]()
[/stookmodus]
word langzaam wanhopig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nu gaat fembol het proberen met geslijm![]()
Nee we vinden het belangrijk om je hier weg te krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef fembol het volgende:
[..]
Kijk, en hier is het overtuigende argument dat ik moet blijven!
Ik houd jullie urenlang bezig en misschien ook wel van de straat!!
Jaloers? op fembob?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
dat klopt wel..ik mis een heel college door jou.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef fembol het volgende:
[..]
Kijk, en hier is het overtuigende argument dat ik moet blijven!
Ik houd jullie urenlang bezig en misschien ook wel van de straat!!
Je moet toch ergens over sc'en?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
Dus het heeft geen zin je om te kopen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan telt de mijne ook niet
Shit, ik ben omkoopbaar, dus aan mijn neutrale houding kon wat veranderd worden![]()
Ik hou ook van jou godt!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee we vinden het belangrijk om je hier weg te krijgen![]()
Normaal laat iedereen je redelijk links liggen
Je doet me altijd denken aan saaraats![]()
zo had ik het nog niet bekeken. het is inderdaad een grote risicofactor en we moeten fembol beschermen. Straks valt die bouwvakker en valt fembol in een sociaal isolement.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Jaloers? op fembob?
Waarom? Het gaat of uit, of hij dondert van een stelling en zit de rest van zn leven in de WAO (als die dan nog bestaat)... we proberen haar te redden![]()
Jeuj!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
dat klopt wel..ik mis een heel college door jou.
Fotoboek van sararaats Deze?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
petit is niet voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:57 schreef fembol het volgende:
[..]
??
2 voor: Petitlapin en Una Piedra
precies, ik heb een back-up nodig voor als het misgaat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:00 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet bekeken. het is inderdaad een grote risicofactor en we moeten fembol beschermen. Straks valt die bouwvakker en valt fembol in een sociaal isolement.
Ken ik nietquote:
Wel goed ontopicquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef RATMEN het volgende:
Nee, dit is een lekkere topictitel ...
weglopen tijdens de stemming is bijzonder onfatsoenlijk en daarmee is het stemrecht verloren gegaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
petit is niet voor
ze had alleen comment op de manier van meten
Yns = lunchen
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of jij dta kan bepalenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef fembol het volgende:
[..]
weglopen tijdens de stemming is bijzonder onfatsoenlijk en daarmee is het stemrecht verloren gegaan.
Wacht ff, ik ren met je meequote:
Ik ga wat stemmenquote:
Ze is toe aan tbsquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of jij dta kan bepalen
als ene verdachte zelf rechter gaat spelen!
Nee dat is lekker![]()
Voor andere spreken is ook redelijk lastig!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Die meid is nl geestelijk gestoord zoals je weet.
Dus spreek hier ff voor jezelf
Ah, ik ken haar nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Die meid is nl geestelijk gestoord zoals je weet.
Dus spreek hier ff voor jezelf
wie is paskal?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:07 schreef PPWB84 het volgende:
*wordt wakker met paskal*
Magere strijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef fembol het volgende:
* fembol zegt vaarwel tegen de singles.....
Ik heb mijn strijd gestreden
Moedig als ik was
Ik word afgerekend op het heden
Men vergeet wie ik was
Ik ga jullie missen, elke dag
En ben verdrietig dat ik hier niet meer posten mag.
Ik gun jullie allen een fijne bouwvakker (-ster)
I.p.v. zo'n suffe IT-knakker (-ster)
Maar goed, jullie willen het niet horen
En heb ik de strijd verloren
Vaarwel.....
Om conflict te pesten mag ze blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:12 schreef broer het volgende:
De toegevoegde waarde van fembol is dat de topics sneller vol raken mét haar posts dan zonder.
Conflict zal er niet blij mee zijn, maar de reeks is erbij gebaat.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:16 schreef broer het volgende:
Zeg, fembol, dat "Waarom hebben we dit niet eerder gedaan??" in jouw sig, vroeg hij dat alleen na het zoenen of ook na het neuken?
quote:
Dus hij is van zijn drempelvrees af?quote:
Dan is hij niet zo origineel in zijn teksten. Je kunt ervan uitgaan dat hij het ook vraagt als jullie gaan trouwen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:17 schreef fembol het volgende:
Beide
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus hij is van zijn drempelvrees af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |