Ik dacht precies hetzelfde, Carl denkt nu ook het is John of ik, dan maar John.quote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef cora4034 het volgende:
Carl gaat op John stemmen wat een matennaaier.
nee he alsjeblieft, laat ze dan beiden oprottenquote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef trepper het volgende:
Whaha doordat Elbert nu opgeeft redt ie waarschijnlijk z'n vijand John.
Nee, als hij opgeeft moet er alsnog iemand weg bij de anderen hoor, want ze hebben verlorenquote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef trepper het volgende:
Whaha doordat Elbert nu opgeeft redt ie waarschijnlijk z'n vijand John.
We weten allemaal al zeker dat John gaat, helemaal nu Carl ook op hem stemt. Als Elbert nu opgeeft. Zou het best kunnen dat ze John er gewoon inlaten voor spektakel.quote:Op maandag 26 september 2005 21:36 schreef mikerw het volgende:
[..]
nee he alsjeblieft, laat ze dan beiden oprotten
tuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef trepper het volgende:
Hmmm. Zou ie nog terugkomen?
Zal toch wel denk ik...quote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef trepper het volgende:
Hmmm. Zou ie nog terugkomen?
Ja, dat is dezelfdequote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij zeggen welk nummer altijd bij de eliminatie wordt gedraaid? Is dat ook van de Gladiator Soundtrack (Hans Zimmer)?
meisjes plagen kusjes vragenquote:Op maandag 26 september 2005 21:44 schreef Frasier het volgende:
John is gewoon verliefd op Esther.
Ja, maar wat is de titel?!?!?!?quote:
Het is de minste van alle jaren.quote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef Maerycke het volgende:
Volgende week wordt Esther uitgedaagd door Carl..Wat een feest, deze Expeditie Robinson!
quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Flyduck het volgende:
Als ik maxime was geweest dan had ik die emma ff lekker gevingerd tegen de buikpijn....
Nee; twee stemmen liepen nogal geleidelijk in elkaar over (EP hield ze allebei recht voor zich uit, waardoor het leek alsof het dezelfde stem was)quote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ligt het aan mij of werden er maar 5 stemmen genoemd(4x John, 1x Marleen).
Trouwens:
Fleur
![]()
Meredith
Esther
Vind ik niet. Vond ik die van vorig jaar. Daar zaten toen de meeste nietsnutten tussen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Het is de minste van de alle jaren.
Die was ook niet best inderdaad, het aantal nietszeggende figuren nemen met het jaar toe.quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef trepper het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vond ik die van vorig jaar. Daar zaten toen de meeste nietsnutten tussen.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef SandaP het volgende:
Morgen is John bij Giel beelen toch?
Met een vlot van beton mag ik hopen?quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien stoppen ze John wel op een apart eiland nu, met als opdracht om per vlot terug te keren
Chico komt langs.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef reconnect het volgende:
wat zeiden ze nuo aan het eind? De vreugde bereikt een hoogtepunt? Dan gaat er vast iets gebeuren
quote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef dutchie het volgende:
Zweetplekken onder mijn oksel.
Rode wangen van inspanning.
Als je een hartslagmeter had omgedaan tijdens deze aflevering denk ik dat ik zelf versteld zou staan.
Ik heb geapplaudiseerd tijdens de eleminatie.
En dan als slagroom op de taart het geweldig zelfvoldane tenenkrommende nawoord van John. TOT ZIENS!
God, wat een heerlijke tv-avond!! Krijg gewoon zin om het mannetje te bespringen. Wat doet die John toch met me?![]()
![]()
Er gaat geneukt wordenquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef reconnect het volgende:
wat zeiden ze nuo aan het eind? De vreugde bereikt een hoogtepunt? Dan gaat er vast iets gebeuren
Als ie al een herkansing krijgt dan zie je dat altijd pas de volgende afleveringquote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef Molline het volgende:
Poeh hé, ik heb met het zweet in m'n handen naar deze aflevering gekeken. Aan het eind dacht ik nog even dat John van E-P nog een herkansing ging krijgen, maar nee gelukkig:John!
Als je een hartslagmeter had omgedaan tijdens deze aflevering denk ik dat ik zelf versteld zou staan.
En dan als slagroom op de taart het geweldig zelfvoldane tenenkrommende nawoord van John. TOT ZIENS!
God, wat een heerlijke tv-avond!! Krijg gewoon zin om het mannetje te bespringen. Wat doet die John toch met me?![]()
![]()
Volgens mij is dit wat mannen voelen na een gewonnen voetbalwedstrijd.quote:
![]()
Derde keer:quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
Maar wat zei douwe nou tegen de aan buikpijn leidende emma? Ik wil die quote hebben! Dat was echt een douwe opmerking.
Volgens mij wordt er zowiezo al heel wat afgeneukt op dat eiland. Cameramannen met die met snickers en bananen gunsten kopen bij uitgehongerde vrouwen.quote:
"moet je kotsen, wijffie?"quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
Maar wat zei douwe nou tegen de aan buikpijn leidende emma? Ik wil die quote hebben! Dat was echt een douwe opmerking.
De kleine kans die John nog had was daarmee inderdaad verkeken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Mavi het volgende:
Wat een enorme eikel die CarlIk ben je vriend, dus ik stem op jou
. Ben ik nou gek of tekende hij door dat hardop te roepen, nou juist het vonnis van John??
Daar haat iedereen John, Carl en Wim ook hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Toad het volgende:
Het verschil tussen dit topic en het forum van de belgische TV zender is redelijk groot.
http://www.kanaaltwee.be/forum/forumdisplay.php?f=82
Woodstock uit Peanutsquote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef Scope het volgende:
Weet iemand hoe dat vogeltje ook alweer heet (of uit welke strip die komt) dat op de achterkant van John zn t-shirt staat? Hij lijkt er zelf trouwens sprekend op...
Ja wanneer komt die aap nou eens.quote:
Idd. In tweede instantie valt het wel mee. Ik zag een John avatar en wat posts en trok al snel een conclusie. Maar valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 26 september 2005 22:10 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Daar haat iedereen John, Carl en Wim ook hoor.
En ze gebruiken bijna de hele soundtrack van Finding Nemo!quote:Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef Kontiki het volgende:
En vandaag heb ik ook de soundtrack van 'The Island' langs horen komen, bij die onderwaterproef.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef Lu_uK het volgende:
hopelijk mag ie op een appart eiland en weer terug komen in de finale ofzo
De 24 Theme zat er anders ook tussen..quote:Op maandag 26 september 2005 22:12 schreef cocopelli het volgende:
[..]
Dit zijn de nummers uit er
Navy seals theme
the rock theme
The Battle
Van Hans Zimmer.
Oké zo komen we er wel.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
De 24 Theme zat er anders ook tussen..
Op zich wel mee eens, maar het lijkt me gewoon zo ontzettend moeilijk om te moeten presteren in een groep die al vanaf minuut 1 met holle argumenten jou persoonlijk aanvalt en tegenwerkt.quote:Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef Adelante het volgende:
niemand die zich aan esther ergert dan
tuurlijk leeft ze sinds haar leiderschap lekker in de slachtofferrol, maar ze heeft nog geen proef gewonnen, ze is stomweg niet subtiel genoeg om een complot te vormen, ze komt totaal niet voor zichzelf op, etc etc..
Het enige probleem met haar vind ik dat ze steeds de discussie aangaat en mogelijk het zo verergerd (ze neemt het echt wel voor zichzelf op hoor). Maar ik geef het je maar te doen, het gezeik op haar is al 6 dagen bezig. In de praktijk kan zij die groep niet leiden, dat willen ze namelijk zelf niet. En door al deze strubbelingen is er geen motivatie zodat ze geen enkele proef winnen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef Adelante het volgende:
niemand die zich aan esther ergert dan
tuurlijk leeft ze sinds haar leiderschap lekker in de slachtofferrol, maar ze heeft nog geen proef gewonnen, ze is stomweg niet subtiel genoeg om een complot te vormen, ze komt totaal niet voor zichzelf op, etc etc..
dat heb ik ook, ik erger me de hele aflevering door aan bijna alles en iedereen. Carl, Wim, Meredith, Emma, het feit dat de Belgen zo'n grote meerderheid zijn, Elbert die weer es weg wil.. en ook dat ze weer zoveel eten krijgen na zo'n proef vind ik eigenlijk niet echt kloppen.. Maar goed, die beloningen zaten in bijna elke Robinson, dat schijnt erbij te horenquote:Op maandag 26 september 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
Een beetje ergernis is leuk, maar veel is al minder. Nu is het echt veel te veel, ik erger me alleen nog maar.
Ik ben het vrijwel volledig met je analyse eens.quote:Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef Bus watcher het volgende:
-knip-
Hoewel het wel erg laf was, was de bedoeling hierachter (volgens mij) om John of Carl zo boos te krijgen om zo op de gong te slaan.quote:Op maandag 26 september 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mooi dat John opgerot is.. Nu Carl en Wim nog. Voor Meredith heb ik nog wel enigszins respect, maar ze hadden dat complot nooit open op tafel moeten leggen (wat dachten ze daarmee te bereiken?).
quote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Derde keer:
"Hé wijffie, moet je al kotsen"?
Waarom in godsnaam? Ik had gisteren echt (vredelievend als ik ben) zin om haar gigantisch voor die paardebek van d'r te rossen! Wat een hypocriete bitchquote:Op maandag 26 september 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor Meredith heb ik nog wel enigszins respect...
YEAH RIGHT!quote:Mijn beste eigenschappen zijn: Sociaal, doorzettingsvermogen, trouw, vrolijk, verantwoordelijkheidsgevoel, vergevensgezind
als john dat duel niet was aangegaan, hadden ze allemaal op marleen gestemd, want die stond t dichtst bij esther.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Ik had gisteren echt (vredelievend als ik ben) zin om haar gigantisch voor die paardebek van d'r te rossen! Wat een hypocriete bitch! Zij was degenen die het vuurtje tegen Esther nog van wat extra olie voorzag (en Wim viel haar maar al te graag bij...). Afgezien van het smerige karakter van deze actie zijn ze ook nog eens zo dom als het achtereind van een varken, omdat ze zelf ook in hadden kunnen zien dat het gegeven de situatie op dat moment hun enige hoop op overleven in de groep zou zijn! Dus ze zouden verstandiger geweest zijn wanneer ze het aanbod van Esther hadden aangenomen...
Volgens haar bio:
[..]
YEAH RIGHT!
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn... neemt nog niet weg dat ik me nog nooit zo heb opgefokt over een tv-programmaquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als john dat duel niet was aangegaan, hadden ze allemaal op marleen gestemd, want die stond t dichtst bij esther.
dat hadden meredith en wim vast allang met john en carl afgesproken.
dat john zo dom was om op die gong te slaan
ik ga me er niet over ergeren, ik vind t juist prachtig dat mensen zich zo kunnen laten kennen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn... neemt nog niet weg dat ik me nog nooit zo heb opgefokt over een tv-programma![]()
Wat een randdebielen lopen daar rond op die eilanden zeg...
Dat ergeren maakt het natuurlijk extra leuk om naar te kijken... je zit telkens in spanning om te zien wat voor loer ze elkaar nu weer draaien... Maar de manier waarop John en Carl Esther bejegenden maakte me echt kotsmisselijk... dat ging in mijn ogen veel te ver...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga me er niet over ergeren, ik vind t juist prachtig dat mensen zich zo kunnen laten kennen.
heerlijk. elk jaar weer dat soort mensen. lijkt er op dat sommigen nog nooit een aflevering uit voorgaande jaren hebben gezien.
iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat ergeren maakt het natuurlijk extra leuk om naar te kijken... je zit telkens in spanning om te zien wat voor loer ze elkaar nu weer draaien... Maar de manier waarop John en Carl Esther bejegenden maakte me echt kotsmisselijk... dat ging in mijn ogen veel te ver...
volgens mij zei ze iets van "... maar zo voelt het niet" of iets in die strekking...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:05 schreef dutchie het volgende:
De enige keer dat ik iets van strijdlust naar die 2 toe van haar gezien heb was na de uitdaging toen iedereen weg liep. Toen zei ze iets als: "Ik ben dus de winnaar, maar dat was wel duidelijk hè?"
Klopt!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij zei ze iets van "... maar zo voelt het niet" of iets in die strekking...
't was niet erg glorieus
Ik luister het nu terug. Zielig figuur idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, die John is nu bij Giel Beelen op 3FM, zure vent, biedt niet eens zijn excuses aan, blijft achter z'n mening staan....
Bah, wat een etter....
Staat bij programma gemist op Talpaquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:15 schreef Thier het volgende:
Kan iemand mij effe de link geven van de aflevering van gisteren. Kan m nergens op Talpa vinden.
Dank u!
![]()
Waarschijnlijk rond 08:24 uur he.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Setambre het volgende:
Zoooo dan. Waar staat dat gesprek. Ik ga niet 3 uur terug luisteren
Lijkt me niet. Daar is toch geen electriciteit! En of ze een epilady op batterijen mee mogen nemen betwijfel ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:31 schreef Greetings het volgende:
Even een vraag die vast al vaker gesteld is, maar waar ik wel benieuwd naar ben:
Scheren de mannen en vrouwen zich op het eiland? Mannen niet geloof ik, maar mogen de vrouwen ook hun benen niet scheren bijvoorbeeld?
Hij staat er niet bijquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Staat bij programma gemist op Talpa
Ooit gehoord van een scheermesje met het bijbehorende scheerschuim?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Daar is toch geen electriciteit! En of ze een epilady op batterijen mee mogen nemen betwijfel ik.
Maar waarom?
Ik kan hem ook niet vinden, de vorige staat er zelfs ook niet op. Linkje aub ipv 'hij staat er'quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Staat bij programma gemist op Talpa
Mij ook, veel te verquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat ergeren maakt het natuurlijk extra leuk om naar te kijken... je zit telkens in spanning om te zien wat voor loer ze elkaar nu weer draaien... Maar de manier waarop John en Carl Esther bejegenden maakte me echt kotsmisselijk... dat ging in mijn ogen veel te ver...
En het schijten en pissen dan!?! Dat lijkt me nog wat minder! Ach, genoeg grote bladeren daar....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Daar is toch geen electriciteit! En of ze een epilady op batterijen mee mogen nemen betwijfel ik.
Maar waarom?
Idd gaar! Vooral niet voor de mensen die niet over de eigenschap 'geduld' beschikken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:58 schreef hardsilence het volgende:
Oh, hij staat nog niet op het net. Bagger.
Was wel grappig ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef trepper het volgende:
Hey, ik zie John zitten bij het programma "thuis" op Talpa
Mwao.. ik heb nog wel geduld, gelukkig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Thier het volgende:
Idd gaar! Vooral niet voor de mensen die niet over de eigenschap 'geduld' beschikken!![]()
Iemand die het linkje weet te traceren, zie m graag verschijnen![]()
wtf durfde hij dat nog steeds te zeggen? figuresquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Bayswater het volgende:
Best wel een aardige kerel die John, zo bij Thuis. En hij heeft natuurlijk gelijk, die Esther is in werkelijkheid een irritant betweterig mens, hoofdpijn krijg je ervan.
Ik vroeg me dus af waarom ze zich zouden scheren. Je gaat je op dat eiland toch niet druk maken over haar op de benen of onder de oksels!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:57 schreef Thier het volgende:
[..]
En het schijten en pissen dan!?! Dat lijkt me nog wat minder! Ach, genoeg grote bladeren daar....![]()
Die John was vanavond bij het programma THUIS.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
John was een klootzak, maar er mag wel wat meer pit in die Esther. Kom op zeg, je bent leider, laat dat ook een beetje merken. Als ze zo tegen mij zouden doen, zou ik hard lachend in die leidershut gaan liggen..
Ja, ik heb dat later in de avond naar THUIS gekeken !quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:
erm.![]()
was ik de enige die bij het intro een aapje zag? met de naam "chico" ? en ook een paar korte beelden van iemand met dat aapje erbij?!
![]()
Die zit er al vanaf het begin in... in de leader dan.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:40 schreef Tragedy het volgende:
Ik was zo bang dat Elbert er voor de eilandraad uit zou stappen en dat John dan alleen maar een zwarte stem zou krijgen voor de volgende eilandraad (zo hebben ze het volgens mij ook expres gemonteerd, dat je je zorgen gaat maken om Elbert's opstapplannen omdat John dan misschien mag blijven. Geeft weer wat extra spanning). Maar gelukkig lag hij er echt uit.
Inderdaad, ze waren het bootje nog niet uitgestapt of hij begon al op haar te zeiken. En het leek wel alsof hij haar de schuld gaf van die leidershut.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:33 schreef itsme het volgende:
gelijk toen ze aankwam had hij de pest in. Gaf haar totaal geen kans
ohquote:Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zit er al vanaf het begin in... in de leader dan.
Vooral die laatste, dat ze het nog moeilijk zou krijgen in Nederlandquote:Bus Watcher
John tegen Esther : Je moet je diep en diep en diep schamen, je bent het laagste van het laagste.
John als hij Esther uitdaagt : Kom op, spelen, moven.
John verliest de strijd om het leiderschap doordat hij te snel zijn hand op een schelp legt : De wind kwam van achter. Ik had niet zo'n snelle reactie van mezelf verwacht. De rechtvaardigheid die komt nog wel.
John nadat hij weggestemd is over Esther : Meisje, jij moet nog zo veel tegenslag krijgen.
John zei gisteren ook bij Thuis dat hij 's ochtends bij een radioprogramma was geweest en dat ze in de studio bedolven waren onder de haatreacties en smsjesquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef MissBliss het volgende:
Bah, die opmerkingen van John over Esther, zo neerbuigend:
[..]
Vooral die laatste, dat ze het nog moeilijk zou krijgen in NederlandIk zou met alle liefde John de linkjes van deze topics sturen
Mja. Ik vind hem nog wel de meest sympathiekste Belg van ER, de rest zijn allemaal van die meelopers. Nietszeggend. Heel anders dan vorig jaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Kontiki het volgende:
Om even de Belgen-balans weer in het positieve te laten komen: ik vind Marnix echt een goede kandidaat/leider.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef Tragedy het volgende:
[..]
John zei gisteren ook bij Thuis dat hij 's ochtends bij een radioprogramma was geweest en dat ze in de studio bedolven waren onder de haatreacties en smsjes
Een link naar dit topic lijkt me niet overbodig, dunkt mequote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar snapt hij ook waarom? Ik heb echt het idee dat hij zelf gewoon niet inzag hoe debiel hij zich gedroeg
Die aflevering kan je niet doorspoelen dus ik laat het aan mezelf voorbij gaan.
Tja, ik moet het die twee corks dan toch wel nageven dat ze niet aan complotten deden.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Hihat het volgende:
Als Carl en John écht goed nagedacht hadden, waren er nog kansen genoeg voor John.
John was dinsdag bij Giel Beelen op 3fm. Hij had totaal geen spijt en bleef achter z'n woorden staan. Ook moest hij constant lachen om zijn gedrag op het eiland, als ze wat stukjes lieten horen. Verder zei die dat hij de kijkcijfers belangrijk vond en dat het daarom niet te saai moest zijn. Jochem van Gelder was ook nog ff aan de lijn en hij vond John ook een eikel...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef Tragedy het volgende:
[..]
John zei gisteren ook bij Thuis dat hij 's ochtends bij een radioprogramma was geweest en dat ze in de studio bedolven waren onder de haatreacties en smsjes
Het was pas echt leuk geweest als alleen Esther en Carl op John gestemd hadden! Dan had Carl spijt gekregen!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Hihat het volgende:
Het was pas echt leuk geweest als Esther op Wim gestemd had.
Dat hoopte ik ook! Dat had echt revenge geweestquote:Op donderdag 29 september 2005 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Het was pas echt leuk geweest als alleen Esther en Carl op John gestemd hadden! Dan had Carl spijt gekregen!!!
En onthoud, dames en heren, zó warm was het vandaag nietquote:Op donderdag 29 september 2005 18:35 schreef weathergirl het volgende:
óf je IQ is lager dan de buitentemperatuur...
Knap, aangezien de weinige linksquote:Op donderdag 29 september 2005 18:39 schreef Adelante het volgende:
je hebt het topic gevonden weathergirl
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:39 schreef Adelante het volgende:
je hebt het topic gevonden weathergirl
Sommige personen zijn sterren geworden. Bjorn bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:19 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Waarom dit topic niet gewoon in TV staat is mij een raadsel...
Volgens de überwijze mods was Expeditie Robinson een soap en paste een topic erover dus het best in SHO (Soaps, Showbizz en Sterren). Dat is sindsdien zo gebleven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:56 schreef Nuna het volgende:
Sommige personen zijn sterren geworden. Bjorn bijvoorbeeldHet gaat meer om de personen dan het programma zelf.
Een real life-soap welteverstaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens de überwijze mods was Expeditie Robinson een soap en paste een topic erover dus het best in SHO (Soaps, Showbizz en Sterren). Dat is sindsdien zo gebleven.
Ach, het is niet incorrectquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Een real life-soap welteverstaan.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:38 schreef weathergirl het volgende:
ER een soap? Okay. Ach, meningen verschillen.
Mja, ze worden wel continu gefilmd met al hun gevoelens en zo. Dus ik vind ER ook wel een real-life soap.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Een real life-soap welteverstaan.
We zullen het zo wetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:00 schreef caradoc het volgende:
Kamp noord heeft eindelijk ook wat ruzies of aanvaringen, dacht ik zo toen ik die promo zag. Hopelijk is het niet iets ernstigs
Zo'n typische hollandse lach-of-ik-schiet comdeyquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:30 schreef cora4034 het volgende:
Tsja wat voor vreselijk programma zit er toch voor ER, met die ingeblikte lachjes....![]()
Da's bij alle commercieële zenders zowat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef KELDER het volgende:
en daar gaan we!
wederom 5 mins vertraging, as usual
Nee, dat zou de angel er een beetje uithalen,quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:37 schreef MissTiger het volgende:
vanavond please exit carl
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Elbert mag van mij ook absoluut blijven
Das aardig van de Belg Marnixquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:48 schreef josja het volgende:
Aaah Elbert mag het langste bellen, wat lief.
Zeker, Elbert, zucht..quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:56 schreef MissTiger het volgende:
aaah straks elbert aan de foon.. wat is het toch een poepie he...![]()
Degene die als eerste z'n hand op de kaars legt nadat deze is uitgegaan wint.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
Ik heb het vorige week gemist en snap dat spel niet, help?
Kaarsje branden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
Ik heb het vorige week gemist en snap dat spel niet, help?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |