abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2005 @ 22:01:50 #101
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30955468
et is inderdaad wel jammer. Doordat John nu weg is stevenen we af op een saaiere expeditie. Alhoewel...Maxima heeft vast nog wat in zijn mars. Die heeft me in het begin al zo geirriteerd.
Lekker douchen!
pi_30955486
Maar wat zei douwe nou tegen de aan buikpijn leidende emma? Ik wil die quote hebben! Dat was echt een douwe opmerking.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  ESF Reporter maandag 26 september 2005 @ 22:02:36 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_30955493
Yes, John is opgerot! Nu maar hopen dat Ernst-Paul 'm geen tweede kans in een of andere rotsspleet geeft. Hmm, rotsspleet. Carl zal wel balen.
Over kontenkruipers gesproken, ik ga me voortaan ergeren aan Wimp. Wat 'n joch. Z'n kleertjes zijn altijd mooi, z'n haartjes altijd fris, voert nooit een flikker uit en een mening lijkt hij helemaal niet te bezitten.

Ben ik trouwens de enige die Marnix stiekum een beetje vindt?

En BLIJF, ELBERT, BLIJF!
pi_30955527
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
Maar wat zei douwe nou tegen de aan buikpijn leidende emma? Ik wil die quote hebben! Dat was echt een douwe opmerking.
Derde keer:

"Hé wijffie, moet je al kotsen"?
sig verwijderd door FA
pi_30955537
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Er gaat geneukt worden
Volgens mij wordt er zowiezo al heel wat afgeneukt op dat eiland. Cameramannen met die met snickers en bananen gunsten kopen bij uitgehongerde vrouwen.
War. War never changes.
  maandag 26 september 2005 @ 22:04:16 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_30955551
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
"moet je kotsen, wijffie?"
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30955552
Sorry ambrosius ... ik had het niet gezien
pi_30955564
Het verschil tussen dit topic en het forum van de belgische TV zender is redelijk groot.

http://www.kanaaltwee.be/forum/forumdisplay.php?f=82
pi_30955619
Mijn hele week was bijna verpest omdat iemand zei dat John er nog op dag 40 was. John zei zoiets ....

... ik hoop echt niet dat hij nog eens kans krijgt.
pi_30955642
Weet iemand hoe dat vogeltje ook alweer heet (of uit welke strip die komt) dat op de achterkant van John zn t-shirt staat? Hij lijkt er zelf trouwens sprekend op...
En vast!
  ESF Reporter maandag 26 september 2005 @ 22:09:27 #111
87554 Cee
Welluk?
pi_30955718
Woodstock

pi_30955760
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Mavi het volgende:
Wat een enorme eikel die Carl Ik ben je vriend, dus ik stem op jou . Ben ik nou gek of tekende hij door dat hardop te roepen, nou juist het vonnis van John??
De kleine kans die John nog had was daarmee inderdaad verkeken.

Maar ik geloof ook niet dat die Belgen serieus van plan waren op elkaar te stemmen, dus John was sowieso de lul geweest. Stem van Carl of niet, dubbele stemmen of niet.
  maandag 26 september 2005 @ 22:10:49 #113
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30955764
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Toad het volgende:
Het verschil tussen dit topic en het forum van de belgische TV zender is redelijk groot.

http://www.kanaaltwee.be/forum/forumdisplay.php?f=82
Daar haat iedereen John, Carl en Wim ook hoor.
  maandag 26 september 2005 @ 22:11:08 #114
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30955775
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef Scope het volgende:
Weet iemand hoe dat vogeltje ook alweer heet (of uit welke strip die komt) dat op de achterkant van John zn t-shirt staat? Hij lijkt er zelf trouwens sprekend op...
Woodstock uit Peanuts
  maandag 26 september 2005 @ 22:12:18 #115
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30955817
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef Murray het volgende:

[..]

Chico komt langs.
Ja wanneer komt die aap nou eens.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30955825
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ja, maar wat is de titel?!?!?!?
Dit zijn de nummers uit er
Navy seals theme
the rock theme
The Battle
Van Hans Zimmer.
pi_30955952
Volgende die mag vertrekken is Wim met die rotkop.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30955963
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:10 schreef Tragedy het volgende:

[..]

Daar haat iedereen John, Carl en Wim ook hoor.
Idd. In tweede instantie valt het wel mee. Ik zag een John avatar en wat posts en trok al snel een conclusie. Maar valt allemaal wel mee.
pi_30955983
En vandaag heb ik ook de soundtrack van 'The Island' langs horen komen, bij die onderwaterproef.
pi_30956026
Thanks! Tragedy en Cee! Die zocht ik!
En vast!
pi_30956029
Raar trouwens dat ze niks meer van Elbert hebben laten zien. Hij stond op het punt om op te geven en daarna niks meer van gezien om hem in de preview van volgende week weer vrolijk bezig te zien.
pi_30956077
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef Kontiki het volgende:
En vandaag heb ik ook de soundtrack van 'The Island' langs horen komen, bij die onderwaterproef.
En ze gebruiken bijna de hele soundtrack van Finding Nemo!
En vast!
pi_30956111
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef Lu_uK het volgende:
hopelijk mag ie op een appart eiland en weer terug komen in de finale ofzo

tof plan
pi_30956117
john eruit

En john die zegt dat ie wel kritiek kon incasseren.
nou ik heb er geen KUT van gezien

Hijs echt gek.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_30956184
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:12 schreef cocopelli het volgende:

[..]

Dit zijn de nummers uit er
Navy seals theme
the rock theme
The Battle
Van Hans Zimmer.
De 24 Theme zat er anders ook tussen..
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  maandag 26 september 2005 @ 22:25:13 #126
136 V.
Like tears in rain...
pi_30956266
Die John en Carl zijn natuurlijk creeps van het zuiverste water, maar die twee ruggetuffende kutbelgen in Zuid, daar lopen mij ook de rillingen van over de rug...

Eerst naar Esther toe met een huilverhaal dat ze in de minderheid zijn en waarschijnlijk toch wel weggestemd zullen worden, en dan doet Esther een -niet onlogisch (maar wel dommig, ze had zich op de vlakte moeten houden en hun naar hun ideeën moeten vragen)- voorstel, zo'n beetje het enige dat je kunt verwachten als je zo naar haar toe gaat, en dan zo'n rattenstreek leveren...

Ik zou ze breken... in elke mogelijke betekenis van het woord en nog een paar erbij

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_30956360
Vier kotsmomenten:

- nawoord John tegen E-P: "Carl en ik, wij hebben hetzelfde karakter (je bedoelt dat jullie allebei
kloot@%$ken zijn!
- bij de vraag van John "wie stemt er op Esther", gaan alle handjes ineens slaafs de lucht in
- Wim die doodleuk met een grijns op z'n kop het "komplot" van Esther meldt
- John die zegt: "als je zo bezig gaat ben je echt lager dan laag" tegen Esther

Er zullen er vast nog een heleboel meer geweest zijn, maar meer maaginhoud had ik niet meer.

Nou nog een beetje dan: Ik HAAT John en Carl!!!
pi_30956453
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef Un4 het volgende:

[..]

De 24 Theme zat er anders ook tussen..
Oké zo komen we er wel.
  maandag 26 september 2005 @ 22:31:08 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_30956464
niemand die zich aan esther ergert dan

tuurlijk leeft ze sinds haar leiderschap lekker in de slachtofferrol, maar ze heeft nog geen proef gewonnen, ze is stomweg niet subtiel genoeg om een complot te vormen, ze komt totaal niet voor zichzelf op, etc etc..

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30956541
Ach Esther is misschien ook een muts, maar vergeleken tegen Carl en John ben je al snel een sympatiek persoon....
Dat is eens wat anders...
pi_30956675
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef Adelante het volgende:

tuurlijk leeft ze sinds haar leiderschap lekker in de slachtofferrol, maar ze heeft nog geen proef gewonnen, ze is stomweg niet subtiel genoeg om een complot te vormen, ze komt totaal niet voor zichzelf op, etc etc..

Op zich wel mee eens, maar het lijkt me gewoon zo ontzettend moeilijk om te moeten presteren in een groep die al vanaf minuut 1 met holle argumenten jou persoonlijk aanvalt en tegenwerkt.
Het is natuurlijk heel makkelijk oordelen vanaf de bank, ik zou ook John met zichzelf confronteren en wedervragen stellen. Hij heeft toch geen goede uitleg voor zijn gedrag. Maar om dat in de praktijk te brengen lijkt me echt een stuk moeilijker.
pi_30956825
Weer een lekkere ergernis-aflevering..
Mooi dat die John eruit is.. en ik hoop ook niet dat hij terugkomt. Carl vind ik echt verschrikkelijk, ik hoop dat hij die proef ook gaat verliezen volgende week.. en dan die Wim en Meredith Die actie dat ze gingen vertellen van dat 'complot'
Echt te hypocriet voor woorden..
pi_30956960
Ik vond het een goede zet van de redactie om het mogelijk te maken de leider uit te dagen. John en Carl moesten de leider uitdagen of hun mond houden. In eerste instantie hielden ze hun mond. Ze kregen de kans Esther haar immuniteit te ontnemen maar vonden hun eigen hachje belangrijker. Pas toen Meredith en Wim, die blijkbaar denken dat ze door te stoken wel en door een coalitie te sluiten niet verder komen in het spel, vertelden dat Esther had voorgesteld samen een stemblok te vormen nam John het blijkbaar emotionele besluit Esther uit te dagen. Esther begon terug te krabbelen i.p.v. toe te geven inderdaad een dergelijk voorstel te hebben gedaan en dit te verdedigen. Daarmee versterkte ze haar positie in het kamp niet. Esther wordt volgende week weer uitgedaagd, nu door Carl die blijkbaar toch niet naar huis wil. Het is me niet duidelijk wat de redactie wil bereiken door dit mogelijk te maken. Het kan tot gevolg hebben dat de verhouding Belgen - Nederlanders nog schever wordt. Esther zei dat ze bleef proberen de eliminatieproef te winnen. Ik hoop dat ze de proef bewust verloren heeft om John weg te kunnen stemmen. Dat zou ik gedaan hebben.

In het andere kamp leidt de keuze van de Belgen voor elkaar nog niet tot onenigheid. Het zou alsnog kunnen gebeuren als ze proeven gaan verliezen. Misschien kan het de Nederlanders ook niet schelen. Elbert en Douwe lijken meer met zichzelf bezig dan met het spel en Fleur vind ik tot nu toe geen sterke persoonlijkheid. Ik hoop dat de redactie volgende week een maliënkolder en een harnas aflevert voor Elbert. Zo langzamerhand kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de Belgen in het vliegtuig naar Maleisië o.i.d. een afspraak hebben gemaakt de Nederlanders weg te stemmen.

Een paar quotes die mij opvielen :
John tegen Esther : Je moet je diep en diep en diep schamen, je bent het laagste van het laagste.
John als hij Esther uitdaagt : Kom op, spelen, moven.
John verliest de strijd om het leiderschap doordat hij te snel zijn hand op een schelp legt : De wind kwam van achter. Ik had niet zo'n snelle reactie van mezelf verwacht. De rechtvaardigheid die komt nog wel.
John nadat hij weggestemd is over Esther : Meisje, jij moet nog zo veel tegenslag krijgen.
pi_30956974
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef Adelante het volgende:

Het enige probleem met haar vind ik dat ze steeds de discussie aangaat en mogelijk het zo verergerd (ze neemt het echt wel voor zichzelf op hoor). Maar ik geef het je maar te doen, het gezeik op haar is al 6 dagen bezig. In de praktijk kan zij die groep niet leiden, dat willen ze namelijk zelf niet. En door al deze strubbelingen is er geen motivatie zodat ze geen enkele proef winnen.
  maandag 26 september 2005 @ 22:47:06 #135
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30956975
Een beetje ergernis is leuk, maar veel is al minder. Nu is het echt veel te veel, ik erger me alleen nog maar.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30957132
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
Een beetje ergernis is leuk, maar veel is al minder. Nu is het echt veel te veel, ik erger me alleen nog maar.
dat heb ik ook, ik erger me de hele aflevering door aan bijna alles en iedereen. Carl, Wim, Meredith, Emma, het feit dat de Belgen zo'n grote meerderheid zijn, Elbert die weer es weg wil.. en ook dat ze weer zoveel eten krijgen na zo'n proef vind ik eigenlijk niet echt kloppen.. Maar goed, die beloningen zaten in bijna elke Robinson, dat schijnt erbij te horen
  maandag 26 september 2005 @ 23:06:53 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30957593
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef Bus watcher het volgende:
-knip-
Ik ben het vrijwel volledig met je analyse eens.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30957792
Mooi dat John opgerot is. . Nu Carl en Wim nog. Voor Meredith heb ik nog wel enigszins respect, maar ze hadden dat complot nooit open op tafel moeten leggen (wat dachten ze daarmee te bereiken?).

Ik ben trouwens benieuwd hoe er gestemd zou zijn als John geen dubbele stemmen zou hebben gekregen.
  dinsdag 27 september 2005 @ 01:14:33 #139
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_30961234
erm.

was ik de enige die bij het intro een aapje zag? met de naam "chico" ? en ook een paar korte beelden van iemand met dat aapje erbij?!

dat 24 theme moet weg trouwens, past voor mijn gevoel alleen maar bij 24 heh!
en laat die Wim dude als je blieft oprotten, wat een schaapje.
  dinsdag 27 september 2005 @ 01:15:24 #140
130020 Thier
Bain Dramaged
pi_30961256
Kan iemand mij effe de link geven van de aflevering van gisteren. Kan m nergens op Talpa vinden.

Dank u!
Can you tell me how to get to Sesame Street?
  dinsdag 27 september 2005 @ 01:18:04 #141
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_30961306
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mooi dat John opgerot is. . Nu Carl en Wim nog. Voor Meredith heb ik nog wel enigszins respect, maar ze hadden dat complot nooit open op tafel moeten leggen (wat dachten ze daarmee te bereiken?).
Hoewel het wel erg laf was, was de bedoeling hierachter (volgens mij) om John of Carl zo boos te krijgen om zo op de gong te slaan.

Als het duel gewonnen werd, was Esther eruit gestemd en waren wim en meredith in elk geval 1 ronde verder.

Als het duel verloren was gegaan was er 1 van de 3 "oude" deelnemers weg, die gene die zo dom zou zijn om op de gong te slaan (doei John).

Nu is het 2 "jonge" vs 2 "oude" en hopelijk is 1 van deze slim genoeg om samen te gaan werken met Esther (3vs2 = veilig tot samensmelting).
  dinsdag 27 september 2005 @ 01:36:09 #142
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30961698
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Derde keer:

"Hé wijffie, moet je al kotsen"?
Feyenoord!!! * Barça
pi_30963088
tja john, terug naar het vingerverven nu je" de wind van voren hebt gekregen" , dan Carl , Elbert , die twee kleine complotettertjes nog en dan is het hopen op meer douwe momenten" ik was me niet, dat hoort er niet bij"" zoveel scheten laten als kleine meisje" etc om niet teveel te moeten of erger in te vallen en te moeten hopen op volgend jaar

P.s Gio heeft de bananen wel gestolen
when u fail at your first attempt, maybe skydiving is not for you
pi_30963155
Iemand een linkje naar de online aflevering? Talpa is na 3 opgehouden de website bij te werken, hoewel ik 4 na lang zoeken nog wel kon vinden...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 27 september 2005 @ 08:08:20 #145
521 ruby
Hell yeah!
pi_30963516
Damn....wat een hypocriete loser is Carl. Eerst besluiten om maar weg te gaan want hij krijgt z'n zin niet, maar zodra er een kans is dat ie leider kan worden vervagen al z'n wilde plannen en is ie zo gelukkig als een kind. Bah, wat een misselijkmakende vent. In het begin van het programma dacht ik dat ie best oké was, maar gelukkig is z'n ware aard naar boven gekomen.

En hoewel ik geen grote fan ben van Esther hoop ik dat zij wederom gaat winnen met de dovende kaars. Laat maar zien dat ook Carl een loser is.

En Carl, ook JIJ moet je schamen als je de uitzendingen terugziet.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30963695
Whehehe, die John is nu bij Giel Beelen op 3FM, zure vent, biedt niet eens zijn excuses aan, blijft achter z'n mening staan....
Bah, wat een etter....
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:17:13 #147
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30964461
Wanneer staat die uitzending van Giel Beelen online? Net gekeken, maar was nog te vroeg. Wil me nog 1x verliezen in ergernis.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:39:53 #148
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_30964924
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor Meredith heb ik nog wel enigszins respect...
Waarom in godsnaam? Ik had gisteren echt (vredelievend als ik ben) zin om haar gigantisch voor die paardebek van d'r te rossen! Wat een hypocriete bitch ! Zij was degenen die het vuurtje tegen Esther nog van wat extra olie voorzag (en Wim viel haar maar al te graag bij...). Afgezien van het smerige karakter van deze actie zijn ze ook nog eens zo dom als het achtereind van een varken, omdat ze zelf ook in hadden kunnen zien dat het gegeven de situatie op dat moment hun enige hoop op overleven in de groep zou zijn! Dus ze zouden verstandiger geweest zijn wanneer ze het aanbod van Esther hadden aangenomen...

Volgens haar bio:
quote:
Mijn beste eigenschappen zijn: Sociaal, doorzettingsvermogen, trouw, vrolijk, verantwoordelijkheidsgevoel, vergevensgezind
YEAH RIGHT!
pi_30965120
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Ik had gisteren echt (vredelievend als ik ben) zin om haar gigantisch voor die paardebek van d'r te rossen! Wat een hypocriete bitch ! Zij was degenen die het vuurtje tegen Esther nog van wat extra olie voorzag (en Wim viel haar maar al te graag bij...). Afgezien van het smerige karakter van deze actie zijn ze ook nog eens zo dom als het achtereind van een varken, omdat ze zelf ook in hadden kunnen zien dat het gegeven de situatie op dat moment hun enige hoop op overleven in de groep zou zijn! Dus ze zouden verstandiger geweest zijn wanneer ze het aanbod van Esther hadden aangenomen...

Volgens haar bio:
[..]

YEAH RIGHT!
als john dat duel niet was aangegaan, hadden ze allemaal op marleen gestemd, want die stond t dichtst bij esther.
dat hadden meredith en wim vast allang met john en carl afgesproken.
dat john zo dom was om op die gong te slaan
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:52:28 #150
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_30965175
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

als john dat duel niet was aangegaan, hadden ze allemaal op marleen gestemd, want die stond t dichtst bij esther.
dat hadden meredith en wim vast allang met john en carl afgesproken.
dat john zo dom was om op die gong te slaan
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn... neemt nog niet weg dat ik me nog nooit zo heb opgefokt over een tv-programma

Wat een randdebielen lopen daar rond op die eilanden zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')