Derde keer:quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
Maar wat zei douwe nou tegen de aan buikpijn leidende emma? Ik wil die quote hebben! Dat was echt een douwe opmerking.
Volgens mij wordt er zowiezo al heel wat afgeneukt op dat eiland. Cameramannen met die met snickers en bananen gunsten kopen bij uitgehongerde vrouwen.quote:
"moet je kotsen, wijffie?"quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
Maar wat zei douwe nou tegen de aan buikpijn leidende emma? Ik wil die quote hebben! Dat was echt een douwe opmerking.
De kleine kans die John nog had was daarmee inderdaad verkeken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Mavi het volgende:
Wat een enorme eikel die CarlIk ben je vriend, dus ik stem op jou
. Ben ik nou gek of tekende hij door dat hardop te roepen, nou juist het vonnis van John??
Daar haat iedereen John, Carl en Wim ook hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Toad het volgende:
Het verschil tussen dit topic en het forum van de belgische TV zender is redelijk groot.
http://www.kanaaltwee.be/forum/forumdisplay.php?f=82
Woodstock uit Peanutsquote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef Scope het volgende:
Weet iemand hoe dat vogeltje ook alweer heet (of uit welke strip die komt) dat op de achterkant van John zn t-shirt staat? Hij lijkt er zelf trouwens sprekend op...
Ja wanneer komt die aap nou eens.quote:
Idd. In tweede instantie valt het wel mee. Ik zag een John avatar en wat posts en trok al snel een conclusie. Maar valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 26 september 2005 22:10 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Daar haat iedereen John, Carl en Wim ook hoor.
En ze gebruiken bijna de hele soundtrack van Finding Nemo!quote:Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef Kontiki het volgende:
En vandaag heb ik ook de soundtrack van 'The Island' langs horen komen, bij die onderwaterproef.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef Lu_uK het volgende:
hopelijk mag ie op een appart eiland en weer terug komen in de finale ofzo
De 24 Theme zat er anders ook tussen..quote:Op maandag 26 september 2005 22:12 schreef cocopelli het volgende:
[..]
Dit zijn de nummers uit er
Navy seals theme
the rock theme
The Battle
Van Hans Zimmer.
Oké zo komen we er wel.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
De 24 Theme zat er anders ook tussen..
Op zich wel mee eens, maar het lijkt me gewoon zo ontzettend moeilijk om te moeten presteren in een groep die al vanaf minuut 1 met holle argumenten jou persoonlijk aanvalt en tegenwerkt.quote:Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef Adelante het volgende:
niemand die zich aan esther ergert dan
tuurlijk leeft ze sinds haar leiderschap lekker in de slachtofferrol, maar ze heeft nog geen proef gewonnen, ze is stomweg niet subtiel genoeg om een complot te vormen, ze komt totaal niet voor zichzelf op, etc etc..
Het enige probleem met haar vind ik dat ze steeds de discussie aangaat en mogelijk het zo verergerd (ze neemt het echt wel voor zichzelf op hoor). Maar ik geef het je maar te doen, het gezeik op haar is al 6 dagen bezig. In de praktijk kan zij die groep niet leiden, dat willen ze namelijk zelf niet. En door al deze strubbelingen is er geen motivatie zodat ze geen enkele proef winnen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef Adelante het volgende:
niemand die zich aan esther ergert dan
tuurlijk leeft ze sinds haar leiderschap lekker in de slachtofferrol, maar ze heeft nog geen proef gewonnen, ze is stomweg niet subtiel genoeg om een complot te vormen, ze komt totaal niet voor zichzelf op, etc etc..
dat heb ik ook, ik erger me de hele aflevering door aan bijna alles en iedereen. Carl, Wim, Meredith, Emma, het feit dat de Belgen zo'n grote meerderheid zijn, Elbert die weer es weg wil.. en ook dat ze weer zoveel eten krijgen na zo'n proef vind ik eigenlijk niet echt kloppen.. Maar goed, die beloningen zaten in bijna elke Robinson, dat schijnt erbij te horenquote:Op maandag 26 september 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
Een beetje ergernis is leuk, maar veel is al minder. Nu is het echt veel te veel, ik erger me alleen nog maar.
Ik ben het vrijwel volledig met je analyse eens.quote:Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef Bus watcher het volgende:
-knip-
Hoewel het wel erg laf was, was de bedoeling hierachter (volgens mij) om John of Carl zo boos te krijgen om zo op de gong te slaan.quote:Op maandag 26 september 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mooi dat John opgerot is.. Nu Carl en Wim nog. Voor Meredith heb ik nog wel enigszins respect, maar ze hadden dat complot nooit open op tafel moeten leggen (wat dachten ze daarmee te bereiken?).
quote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Derde keer:
"Hé wijffie, moet je al kotsen"?
Waarom in godsnaam? Ik had gisteren echt (vredelievend als ik ben) zin om haar gigantisch voor die paardebek van d'r te rossen! Wat een hypocriete bitchquote:Op maandag 26 september 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor Meredith heb ik nog wel enigszins respect...
YEAH RIGHT!quote:Mijn beste eigenschappen zijn: Sociaal, doorzettingsvermogen, trouw, vrolijk, verantwoordelijkheidsgevoel, vergevensgezind
als john dat duel niet was aangegaan, hadden ze allemaal op marleen gestemd, want die stond t dichtst bij esther.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Ik had gisteren echt (vredelievend als ik ben) zin om haar gigantisch voor die paardebek van d'r te rossen! Wat een hypocriete bitch! Zij was degenen die het vuurtje tegen Esther nog van wat extra olie voorzag (en Wim viel haar maar al te graag bij...). Afgezien van het smerige karakter van deze actie zijn ze ook nog eens zo dom als het achtereind van een varken, omdat ze zelf ook in hadden kunnen zien dat het gegeven de situatie op dat moment hun enige hoop op overleven in de groep zou zijn! Dus ze zouden verstandiger geweest zijn wanneer ze het aanbod van Esther hadden aangenomen...
Volgens haar bio:
[..]
YEAH RIGHT!
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn... neemt nog niet weg dat ik me nog nooit zo heb opgefokt over een tv-programmaquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als john dat duel niet was aangegaan, hadden ze allemaal op marleen gestemd, want die stond t dichtst bij esther.
dat hadden meredith en wim vast allang met john en carl afgesproken.
dat john zo dom was om op die gong te slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |