Ik dacht precies hetzelfde, Carl denkt nu ook het is John of ik, dan maar John.quote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef cora4034 het volgende:
Carl gaat op John stemmen wat een matennaaier.
nee he alsjeblieft, laat ze dan beiden oprottenquote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef trepper het volgende:
Whaha doordat Elbert nu opgeeft redt ie waarschijnlijk z'n vijand John.
Nee, als hij opgeeft moet er alsnog iemand weg bij de anderen hoor, want ze hebben verlorenquote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef trepper het volgende:
Whaha doordat Elbert nu opgeeft redt ie waarschijnlijk z'n vijand John.
We weten allemaal al zeker dat John gaat, helemaal nu Carl ook op hem stemt. Als Elbert nu opgeeft. Zou het best kunnen dat ze John er gewoon inlaten voor spektakel.quote:Op maandag 26 september 2005 21:36 schreef mikerw het volgende:
[..]
nee he alsjeblieft, laat ze dan beiden oprotten
tuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef trepper het volgende:
Hmmm. Zou ie nog terugkomen?
Zal toch wel denk ik...quote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef trepper het volgende:
Hmmm. Zou ie nog terugkomen?
Ja, dat is dezelfdequote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij zeggen welk nummer altijd bij de eliminatie wordt gedraaid? Is dat ook van de Gladiator Soundtrack (Hans Zimmer)?
meisjes plagen kusjes vragenquote:Op maandag 26 september 2005 21:44 schreef Frasier het volgende:
John is gewoon verliefd op Esther.
Ja, maar wat is de titel?!?!?!?quote:
Het is de minste van alle jaren.quote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef Maerycke het volgende:
Volgende week wordt Esther uitgedaagd door Carl..Wat een feest, deze Expeditie Robinson!
quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Flyduck het volgende:
Als ik maxime was geweest dan had ik die emma ff lekker gevingerd tegen de buikpijn....
Nee; twee stemmen liepen nogal geleidelijk in elkaar over (EP hield ze allebei recht voor zich uit, waardoor het leek alsof het dezelfde stem was)quote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ligt het aan mij of werden er maar 5 stemmen genoemd(4x John, 1x Marleen).
Trouwens:
Fleur
![]()
Meredith
Esther
Vind ik niet. Vond ik die van vorig jaar. Daar zaten toen de meeste nietsnutten tussen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Het is de minste van de alle jaren.
Die was ook niet best inderdaad, het aantal nietszeggende figuren nemen met het jaar toe.quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef trepper het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vond ik die van vorig jaar. Daar zaten toen de meeste nietsnutten tussen.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef SandaP het volgende:
Morgen is John bij Giel beelen toch?
Met een vlot van beton mag ik hopen?quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien stoppen ze John wel op een apart eiland nu, met als opdracht om per vlot terug te keren
Chico komt langs.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef reconnect het volgende:
wat zeiden ze nuo aan het eind? De vreugde bereikt een hoogtepunt? Dan gaat er vast iets gebeuren
quote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef dutchie het volgende:
Zweetplekken onder mijn oksel.
Rode wangen van inspanning.
Als je een hartslagmeter had omgedaan tijdens deze aflevering denk ik dat ik zelf versteld zou staan.
Ik heb geapplaudiseerd tijdens de eleminatie.
En dan als slagroom op de taart het geweldig zelfvoldane tenenkrommende nawoord van John. TOT ZIENS!
God, wat een heerlijke tv-avond!! Krijg gewoon zin om het mannetje te bespringen. Wat doet die John toch met me?![]()
![]()
Er gaat geneukt wordenquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef reconnect het volgende:
wat zeiden ze nuo aan het eind? De vreugde bereikt een hoogtepunt? Dan gaat er vast iets gebeuren
Als ie al een herkansing krijgt dan zie je dat altijd pas de volgende afleveringquote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef Molline het volgende:
Poeh hé, ik heb met het zweet in m'n handen naar deze aflevering gekeken. Aan het eind dacht ik nog even dat John van E-P nog een herkansing ging krijgen, maar nee gelukkig:John!
Als je een hartslagmeter had omgedaan tijdens deze aflevering denk ik dat ik zelf versteld zou staan.
En dan als slagroom op de taart het geweldig zelfvoldane tenenkrommende nawoord van John. TOT ZIENS!
God, wat een heerlijke tv-avond!! Krijg gewoon zin om het mannetje te bespringen. Wat doet die John toch met me?![]()
![]()
Volgens mij is dit wat mannen voelen na een gewonnen voetbalwedstrijd.quote:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |