Die was ook niet best inderdaad, het aantal nietszeggende figuren nemen met het jaar toe.quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef trepper het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vond ik die van vorig jaar. Daar zaten toen de meeste nietsnutten tussen.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef SandaP het volgende:
Morgen is John bij Giel beelen toch?
Met een vlot van beton mag ik hopen?quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien stoppen ze John wel op een apart eiland nu, met als opdracht om per vlot terug te keren
Chico komt langs.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef reconnect het volgende:
wat zeiden ze nuo aan het eind? De vreugde bereikt een hoogtepunt? Dan gaat er vast iets gebeuren
quote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef dutchie het volgende:
Zweetplekken onder mijn oksel.
Rode wangen van inspanning.
Als je een hartslagmeter had omgedaan tijdens deze aflevering denk ik dat ik zelf versteld zou staan.
Ik heb geapplaudiseerd tijdens de eleminatie.
En dan als slagroom op de taart het geweldig zelfvoldane tenenkrommende nawoord van John. TOT ZIENS!
God, wat een heerlijke tv-avond!! Krijg gewoon zin om het mannetje te bespringen. Wat doet die John toch met me?![]()
![]()
Er gaat geneukt wordenquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef reconnect het volgende:
wat zeiden ze nuo aan het eind? De vreugde bereikt een hoogtepunt? Dan gaat er vast iets gebeuren
Als ie al een herkansing krijgt dan zie je dat altijd pas de volgende afleveringquote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef Molline het volgende:
Poeh hé, ik heb met het zweet in m'n handen naar deze aflevering gekeken. Aan het eind dacht ik nog even dat John van E-P nog een herkansing ging krijgen, maar nee gelukkig:John!
Als je een hartslagmeter had omgedaan tijdens deze aflevering denk ik dat ik zelf versteld zou staan.
En dan als slagroom op de taart het geweldig zelfvoldane tenenkrommende nawoord van John. TOT ZIENS!
God, wat een heerlijke tv-avond!! Krijg gewoon zin om het mannetje te bespringen. Wat doet die John toch met me?![]()
![]()
Volgens mij is dit wat mannen voelen na een gewonnen voetbalwedstrijd.quote:
![]()
Derde keer:quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
Maar wat zei douwe nou tegen de aan buikpijn leidende emma? Ik wil die quote hebben! Dat was echt een douwe opmerking.
Volgens mij wordt er zowiezo al heel wat afgeneukt op dat eiland. Cameramannen met die met snickers en bananen gunsten kopen bij uitgehongerde vrouwen.quote:
"moet je kotsen, wijffie?"quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
Maar wat zei douwe nou tegen de aan buikpijn leidende emma? Ik wil die quote hebben! Dat was echt een douwe opmerking.
De kleine kans die John nog had was daarmee inderdaad verkeken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Mavi het volgende:
Wat een enorme eikel die CarlIk ben je vriend, dus ik stem op jou
. Ben ik nou gek of tekende hij door dat hardop te roepen, nou juist het vonnis van John??
Daar haat iedereen John, Carl en Wim ook hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Toad het volgende:
Het verschil tussen dit topic en het forum van de belgische TV zender is redelijk groot.
http://www.kanaaltwee.be/forum/forumdisplay.php?f=82
Woodstock uit Peanutsquote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef Scope het volgende:
Weet iemand hoe dat vogeltje ook alweer heet (of uit welke strip die komt) dat op de achterkant van John zn t-shirt staat? Hij lijkt er zelf trouwens sprekend op...
Ja wanneer komt die aap nou eens.quote:
Idd. In tweede instantie valt het wel mee. Ik zag een John avatar en wat posts en trok al snel een conclusie. Maar valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 26 september 2005 22:10 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Daar haat iedereen John, Carl en Wim ook hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |