ik ga me er niet over ergeren, ik vind t juist prachtig dat mensen zich zo kunnen laten kennen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn... neemt nog niet weg dat ik me nog nooit zo heb opgefokt over een tv-programma![]()
Wat een randdebielen lopen daar rond op die eilanden zeg...
Dat ergeren maakt het natuurlijk extra leuk om naar te kijken... je zit telkens in spanning om te zien wat voor loer ze elkaar nu weer draaien... Maar de manier waarop John en Carl Esther bejegenden maakte me echt kotsmisselijk... dat ging in mijn ogen veel te ver...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga me er niet over ergeren, ik vind t juist prachtig dat mensen zich zo kunnen laten kennen.
heerlijk. elk jaar weer dat soort mensen. lijkt er op dat sommigen nog nooit een aflevering uit voorgaande jaren hebben gezien.
iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat ergeren maakt het natuurlijk extra leuk om naar te kijken... je zit telkens in spanning om te zien wat voor loer ze elkaar nu weer draaien... Maar de manier waarop John en Carl Esther bejegenden maakte me echt kotsmisselijk... dat ging in mijn ogen veel te ver...
volgens mij zei ze iets van "... maar zo voelt het niet" of iets in die strekking...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:05 schreef dutchie het volgende:
De enige keer dat ik iets van strijdlust naar die 2 toe van haar gezien heb was na de uitdaging toen iedereen weg liep. Toen zei ze iets als: "Ik ben dus de winnaar, maar dat was wel duidelijk hč?"
Klopt!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij zei ze iets van "... maar zo voelt het niet" of iets in die strekking...
't was niet erg glorieus
Ik luister het nu terug. Zielig figuur idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, die John is nu bij Giel Beelen op 3FM, zure vent, biedt niet eens zijn excuses aan, blijft achter z'n mening staan....
Bah, wat een etter....
Staat bij programma gemist op Talpaquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:15 schreef Thier het volgende:
Kan iemand mij effe de link geven van de aflevering van gisteren. Kan m nergens op Talpa vinden.
Dank u!
![]()
Waarschijnlijk rond 08:24 uur he.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Setambre het volgende:
Zoooo dan. Waar staat dat gesprek. Ik ga niet 3 uur terug luisteren
Lijkt me niet. Daar is toch geen electriciteit! En of ze een epilady op batterijen mee mogen nemen betwijfel ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:31 schreef Greetings het volgende:
Even een vraag die vast al vaker gesteld is, maar waar ik wel benieuwd naar ben:
Scheren de mannen en vrouwen zich op het eiland? Mannen niet geloof ik, maar mogen de vrouwen ook hun benen niet scheren bijvoorbeeld?
Hij staat er niet bijquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Staat bij programma gemist op Talpa
Ooit gehoord van een scheermesje met het bijbehorende scheerschuim?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Daar is toch geen electriciteit! En of ze een epilady op batterijen mee mogen nemen betwijfel ik.
Maar waarom?
Ik kan hem ook niet vinden, de vorige staat er zelfs ook niet op. Linkje aub ipv 'hij staat er'quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Staat bij programma gemist op Talpa
Mij ook, veel te verquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat ergeren maakt het natuurlijk extra leuk om naar te kijken... je zit telkens in spanning om te zien wat voor loer ze elkaar nu weer draaien... Maar de manier waarop John en Carl Esther bejegenden maakte me echt kotsmisselijk... dat ging in mijn ogen veel te ver...
En het schijten en pissen dan!?! Dat lijkt me nog wat minder! Ach, genoeg grote bladeren daar....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Daar is toch geen electriciteit! En of ze een epilady op batterijen mee mogen nemen betwijfel ik.
Maar waarom?
Idd gaar! Vooral niet voor de mensen die niet over de eigenschap 'geduld' beschikken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:58 schreef hardsilence het volgende:
Oh, hij staat nog niet op het net. Bagger.
Was wel grappig ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef trepper het volgende:
Hey, ik zie John zitten bij het programma "thuis" op Talpa
Mwao.. ik heb nog wel geduld, gelukkig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Thier het volgende:
Idd gaar! Vooral niet voor de mensen die niet over de eigenschap 'geduld' beschikken!![]()
Iemand die het linkje weet te traceren, zie m graag verschijnen![]()
wtf durfde hij dat nog steeds te zeggen? figuresquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Bayswater het volgende:
Best wel een aardige kerel die John, zo bij Thuis. En hij heeft natuurlijk gelijk, die Esther is in werkelijkheid een irritant betweterig mens, hoofdpijn krijg je ervan.
Ik vroeg me dus af waarom ze zich zouden scheren. Je gaat je op dat eiland toch niet druk maken over haar op de benen of onder de oksels!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:57 schreef Thier het volgende:
[..]
En het schijten en pissen dan!?! Dat lijkt me nog wat minder! Ach, genoeg grote bladeren daar....![]()
Die John was vanavond bij het programma THUIS.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
John was een klootzak, maar er mag wel wat meer pit in die Esther. Kom op zeg, je bent leider, laat dat ook een beetje merken. Als ze zo tegen mij zouden doen, zou ik hard lachend in die leidershut gaan liggen..
Ja, ik heb dat later in de avond naar THUIS gekeken !quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:
erm.![]()
was ik de enige die bij het intro een aapje zag? met de naam "chico" ? en ook een paar korte beelden van iemand met dat aapje erbij?!
![]()
Die zit er al vanaf het begin in... in de leader dan.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:40 schreef Tragedy het volgende:
Ik was zo bang dat Elbert er voor de eilandraad uit zou stappen en dat John dan alleen maar een zwarte stem zou krijgen voor de volgende eilandraad (zo hebben ze het volgens mij ook expres gemonteerd, dat je je zorgen gaat maken om Elbert's opstapplannen omdat John dan misschien mag blijven. Geeft weer wat extra spanning). Maar gelukkig lag hij er echt uit.
Inderdaad, ze waren het bootje nog niet uitgestapt of hij begon al op haar te zeiken. En het leek wel alsof hij haar de schuld gaf van die leidershut.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:33 schreef itsme het volgende:
gelijk toen ze aankwam had hij de pest in. Gaf haar totaal geen kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |