Ik luister het nu terug. Zielig figuur idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, die John is nu bij Giel Beelen op 3FM, zure vent, biedt niet eens zijn excuses aan, blijft achter z'n mening staan....
Bah, wat een etter....
Staat bij programma gemist op Talpaquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:15 schreef Thier het volgende:
Kan iemand mij effe de link geven van de aflevering van gisteren. Kan m nergens op Talpa vinden.
Dank u!
![]()
Waarschijnlijk rond 08:24 uur he.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Setambre het volgende:
Zoooo dan. Waar staat dat gesprek. Ik ga niet 3 uur terug luisteren
Lijkt me niet. Daar is toch geen electriciteit! En of ze een epilady op batterijen mee mogen nemen betwijfel ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:31 schreef Greetings het volgende:
Even een vraag die vast al vaker gesteld is, maar waar ik wel benieuwd naar ben:
Scheren de mannen en vrouwen zich op het eiland? Mannen niet geloof ik, maar mogen de vrouwen ook hun benen niet scheren bijvoorbeeld?
Hij staat er niet bijquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Staat bij programma gemist op Talpa
Ooit gehoord van een scheermesje met het bijbehorende scheerschuim?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Daar is toch geen electriciteit! En of ze een epilady op batterijen mee mogen nemen betwijfel ik.
Maar waarom?
Ik kan hem ook niet vinden, de vorige staat er zelfs ook niet op. Linkje aub ipv 'hij staat er'quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Staat bij programma gemist op Talpa
Mij ook, veel te verquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat ergeren maakt het natuurlijk extra leuk om naar te kijken... je zit telkens in spanning om te zien wat voor loer ze elkaar nu weer draaien... Maar de manier waarop John en Carl Esther bejegenden maakte me echt kotsmisselijk... dat ging in mijn ogen veel te ver...
En het schijten en pissen dan!?! Dat lijkt me nog wat minder! Ach, genoeg grote bladeren daar....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Daar is toch geen electriciteit! En of ze een epilady op batterijen mee mogen nemen betwijfel ik.
Maar waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |