abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 10:02:19 #201
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_30992760
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

Die zit er al vanaf het begin in... in de leader dan.
oh
pi_30999529
Oooooh, wat heb ik me weer geërgerd

John
Carl
Wim en Meredith
De Belgen in het algemeen !

Bah, die opmerkingen van John over Esther, zo neerbuigend:
quote:
Bus Watcher
John tegen Esther : Je moet je diep en diep en diep schamen, je bent het laagste van het laagste.
John als hij Esther uitdaagt : Kom op, spelen, moven.
John verliest de strijd om het leiderschap doordat hij te snel zijn hand op een schelp legt : De wind kwam van achter. Ik had niet zo'n snelle reactie van mezelf verwacht. De rechtvaardigheid die komt nog wel.
John nadat hij weggestemd is over Esther : Meisje, jij moet nog zo veel tegenslag krijgen.
Vooral die laatste, dat ze het nog moeilijk zou krijgen in Nederland Ik zou met alle liefde John de linkjes van deze topics sturen

Oh, en Elbert Ga niet weg!

Ik had het trouwens grappig gevonden als John juist door de stem van Carl weggestemd had geweest... maar dat had Carl al verpest door te zeggen dat hij op John ging stemmen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_30999863
belachelijke topictitel in alle geval

de belgen gaan winnen omdat jullie zoveel dt-fouten schrijven nah

nu ernstig: de reactie van 2 belgen-jongeren was nogal belachelijk, carl is een ongelooflijke mongool, maar niets kon tippen aan john
  woensdag 28 september 2005 @ 15:37:22 #204
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_31001022
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef MissBliss het volgende:
Bah, die opmerkingen van John over Esther, zo neerbuigend:
[..]

Vooral die laatste, dat ze het nog moeilijk zou krijgen in Nederland Ik zou met alle liefde John de linkjes van deze topics sturen
John zei gisteren ook bij Thuis dat hij 's ochtends bij een radioprogramma was geweest en dat ze in de studio bedolven waren onder de haatreacties en smsjes
pi_31001179
De mensen die de "thuis" willen kijken

Hier de link
http://www.talpa.tv/web/s(...)6/progid=8/show=true

Doorspoelen naar 11 minuten ofzo...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31002681
Om even de Belgen-balans weer in het positieve te laten komen: ik vind Marnix echt een goede kandidaat/leider.
pi_31002745
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Kontiki het volgende:
Om even de Belgen-balans weer in het positieve te laten komen: ik vind Marnix echt een goede kandidaat/leider.
Mja. Ik vind hem nog wel de meest sympathiekste Belg van ER, de rest zijn allemaal van die meelopers. Nietszeggend. Heel anders dan vorig jaar.
pi_31002791
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef Tragedy het volgende:

[..]

John zei gisteren ook bij Thuis dat hij 's ochtends bij een radioprogramma was geweest en dat ze in de studio bedolven waren onder de haatreacties en smsjes

Maar snapt hij ook waarom? Ik heb echt het idee dat hij zelf gewoon niet inzag hoe debiel hij zich gedroeg
Die aflevering kan je niet doorspoelen dus ik laat het aan mezelf voorbij gaan.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31002917
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Maar snapt hij ook waarom? Ik heb echt het idee dat hij zelf gewoon niet inzag hoe debiel hij zich gedroeg
Die aflevering kan je niet doorspoelen dus ik laat het aan mezelf voorbij gaan.
Een link naar dit topic lijkt me niet overbodig, dunkt me
pi_31003194
Leuk trouwens dat Meintje tegenwoordig bij ER werkt. Nog steeds een schande dat zij er toen zo snel werd uitgestemd.
  woensdag 28 september 2005 @ 18:19:08 #211
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_31004380
Het was pas echt leuk geweest als Esther op Wim gestemd had.

Dan hadden John's mede-huichelaars hem er zélf onbedoeld uitgestemd in de veronderstelling dat Esther toch wel op John zou stemmen.

Als Carl écht een vriend was van John hadden ze samen af moeten spreken op dezelfde persoon te stemmen. Die persoon zou dan tenminste twee stemmen krijgen. Verder moesten ze dan hopen dat niemand van de anderen (behalve Esther natuurlijk) een stem uit zou brengen op John. Dan waren John en een ander beiden op twee stemmen uitgekomen en had er een tie-break plaats moeten vinden, waardoor John in ieder geval nog een kans op overleven had gehad.

Stel: John en Carl hadden op Wim gestemd. Esther had ook op Wim kunnen stemmen, wegens het verraden van haar complotpoging. Dan was John wellicht nog helemaal zonder stemmen geweest bij de eilandraad.

Als Carl en John écht goed nagedacht hadden, waren er nog kansen genoeg voor John.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hihat op 28-09-2005 23:02:31 ]
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_31011754
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Hihat het volgende:
Als Carl en John écht goed nagedacht hadden, waren er nog kansen genoeg voor John.
Tja, ik moet het die twee corks dan toch wel nageven dat ze niet aan complotten deden.

Of ze zijn er te dom voor....
pi_31015656
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef Tragedy het volgende:

[..]

John was dinsdag bij Giel Beelen op 3fm. Hij had totaal geen spijt en bleef achter z'n woorden staan. Ook moest hij constant lachen om zijn gedrag op het eiland, als ze wat stukjes lieten horen. Verder zei die dat hij de kijkcijfers belangrijk vond en dat het daarom niet te saai moest zijn. Jochem van Gelder was ook nog ff aan de lijn en hij vond John ook een eikel...

De uitzending is hier terug te luisteren: http://giel.vara.nl/notulen_detail.php?a_id=2354 . John zit in het stuk tussen 08.00 en 09.00 en vanaf 17 minuten.
  donderdag 29 september 2005 @ 11:08:18 #214
3542 Gia
User under construction
pi_31021487
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Hihat het volgende:
Het was pas echt leuk geweest als Esther op Wim gestemd had.
Het was pas echt leuk geweest als alleen Esther en Carl op John gestemd hadden! Dan had Carl spijt gekregen!!!
pi_31024958
Zo, ik heb gisterenmiddag ook eindelijk kunnen kijken. Ik denk er net zo over als iedereen! Ik ga het in t vervolg toch maar opnemen. Ik kon de aflevering niet vinden op de talpasite. Had ze al een mail gestuurd, en kreeg terug dat het normaal is dat ze pas na 3 dagen de aflevering op de site zetten. Lekker is dat....

Verder denk ik dat alle dames wel zo slim zijn om zich te harsen net voor ze daar naar toe gaan. En ze zijn veel in de zon, dus dan bleken de haren nog wat.
Spoilers!
pi_31025005
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Het was pas echt leuk geweest als alleen Esther en Carl op John gestemd hadden! Dan had Carl spijt gekregen!!!
Dat hoopte ik ook! Dat had echt revenge geweest
Spoilers!
pi_31026256
Ik heb het zo te doen met Esther hopelijk speelt ze Carl ook weg de volgende keer vervelende vent
pi_31028196
Jammer dat er niet meteen 3 uitkunnen. Kunnen die Wim en Meredith meteen samen met Carl worden opgeruimd.
pi_31030058
Ik heb aan twee groepen een hekel:

1) Wim en Meredith. Ten eerste zijn het twee saaie, suffe volgertjes die niets zelf kunnen bedenken en niet aan complotten doen. Kom op man, dat ís het spel. Daarnaast gooien ze Esthers, terechte, voorstel nog eens in midden in de groep terwijl ze zelf bij Esther aan kwamen zetten.
2) John en Karl. Ik heb gewoon niet genoeg kotssmiley's om uit te drukken hoe walgelijk ik die twee vind. Karl is een jankzak omdat het spel niet zo loopt als hij wil en John is een walgelijke kerel die overloopt van narcisme en egoïsme, aangevuld met een portie scheldwoorden. BAH!

En Esther, meisje, stel je zelf nou eens wat sterker op. HEB LAK AAN DE REST!
pi_31030446
Ben overigens wel blij dat John eruit is. Nu Karl, Wim en Meredith nog. Mén, ik vraag me echt af hoe die kindjes overleven. Zouden ze echt wel eens zelf nadenken of steken ze nog samen met mammie de straat over?

Zo, dat lucht op

[ Bericht 67% gewijzigd door ChrisJX op 29-09-2005 16:43:22 ]
pi_31033731
Ik heb me flink op zitten winden afgelopen maandag, eigenlijk vorige week maandag al, want wat is die John een hork zeg. Het mooiste is, elke keer als ik denk 'Wat ben jij een lul, jij bent de grootste eikel die er is, erger kan niet' bewijst hij het tegendeel en maakt hij het nóg erger! (Dat met dat licht van achter! !) Alles ligt aan anderen, niets ligt aan hem. Hij heeft commentaar op alles en iedereen, maar ondertussen verprutste hij elke proef. Als Elbert ze won, was het niet goed, maar als er niets wordt gewonnen, is het óók niet goed. Esther heeft nooit een kans gekregen van hem. Hij geloofde niet dat ze op een rots had overleefd, maar toen Ernst-Paul Hasselbach hem vertelde dat dat wél waar was, zei John opeens dat hij dat knap vond. Die man heeft zóveel boter op zijn hoofd dat zelfs de felle Maleisische zon het niet heeft doen smelten...

En dan ook gewoon terug in Nederland de afleveringen bekijken en voet bij stuk houden dat er niets mis mee is. Nou, dan heb je óf een behoorlijke persoonlijkheidsstoornis óf je IQ is lager dan de buitentemperatuur...
  donderdag 29 september 2005 @ 18:39:04 #222
3185 Adelante
To let it go now
pi_31033798
je hebt het topic gevonden weathergirl
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31034099
tvp-tje
Do what you love, love what you do!
pi_31034120
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:35 schreef weathergirl het volgende:
óf je IQ is lager dan de buitentemperatuur...
En onthoud, dames en heren, zó warm was het vandaag niet
  donderdag 29 september 2005 @ 19:10:57 #225
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31034731
Hee bai de wee: hoe zit dat met dat aapje dat in de intro zit? Chico ofzo? Wanneer komt die erin???
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_31036460
Jeeh net die Giel Beelen aflevering gehoord. Hij moet echt acteren ofzo, of zou die echt zóóóó dom zijn.
pi_31059054
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:39 schreef Adelante het volgende:
Knap, aangezien de weinige links
pi_31073154
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:39 schreef Adelante het volgende:
Waarom dit topic niet gewoon in TV staat is mij een raadsel...
pi_31092514
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:19 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Waarom dit topic niet gewoon in TV staat is mij een raadsel...
Sommige personen zijn sterren geworden. Bjorn bijvoorbeeld Het gaat meer om de personen dan het programma zelf.
pi_31093818
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:56 schreef Nuna het volgende:

Sommige personen zijn sterren geworden. Bjorn bijvoorbeeld Het gaat meer om de personen dan het programma zelf.
Volgens de überwijze mods was Expeditie Robinson een soap en paste een topic erover dus het best in SHO (Soaps, Showbizz en Sterren). Dat is sindsdien zo gebleven.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:39:00 #231
88233 Steve
Still the best.
pi_31093863
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Volgens de überwijze mods was Expeditie Robinson een soap en paste een topic erover dus het best in SHO (Soaps, Showbizz en Sterren). Dat is sindsdien zo gebleven.
Een real life-soap welteverstaan .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31093883
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef alwaysthebest het volgende:

Ach, het is niet incorrect
pi_31103156
ER een soap? Okay. Ach, meningen verschillen.
pi_31108246
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:38 schreef weathergirl het volgende:
ER een soap? Okay. Ach, meningen verschillen.
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef alwaysthebest het volgende:

Mja, ze worden wel continu gefilmd met al hun gevoelens en zo. Dus ik vind ER ook wel een real-life soap.
  maandag 3 oktober 2005 @ 06:23:47 #235
46960 StefanP
polemicist
pi_31136542
Ik loop hopeloos achter, ik weet het, maar is iemand in staat geweest om aflevering 5 te bekijken via het web? 1-4 gingen wel, maar meerdere dagen op rij is het niet gelukt met 5. De verbinding is gewoon te traag, ik krijg niet eens beeld behalve 1x per minuut een plaatje. Het ligt niet aan mijn kant, dus ik verdenk talpa's ISP. Is het een ander wel gelukt?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_31138110
Vijf heb ik via Talpa bekeken. Geluid was prima, maar het beeld ontzettend langzaam. Ik heb uiteindelijk de aflevering maar afgeluisterd, omdat ik toch niets zag. Ja, om de vijf seconden een stilstaand plaatje
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:53:26 #237
3542 Gia
User under construction
pi_31140696
Had dat laats ook met een programma. Heb toen met smallband gekeken en dat ging wel soepel.

Ben benieuwd wat er vanavond weer gaat gebeuren. Ik vrees dat Esther het duel gaat verliezen wat ik uit de trailers opmaak, de reacties van Marnix en Douwe dus. Uiteraard kan Carl het dan wel schudden na de samensmelting en dat is dan ook wel weer leuk natuurlijk. Maar jammer voor Ester.

Maar aan de andere kant....hoe weten Marnix en Douwe van wat er gebeurd is op het andere eiland? Zou Elbert misschien opstappen en dat Esther zijn plaats in mag nemen? Dat zou helemaal leuk zijn. En dan na de samensmelting hopla Carl eruit wippen.
pi_31142617
Ik hoop dat Eshter langer blijft. Maar of die trailers kloppen. Kijk maar naar vorige keer. John had het over de "40 dagen" dat ie op het eiland zat terwijl hij nog niet eens de helft heeft uitgehouden.

Dus ik geloof niet meer in trailers en al die dingen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:17:20 #239
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_31142869
Oh ik vind het zo sneu voor Ester.... Stomme ploert van een John. Ik heb me voorgenomen niet meer te kijken als ze eruit vliegt, maar ik ben bang dat ik toch niet voet bij stuk ga houden...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:11:14 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_31144274
Ik heb vorige week wel aflevering 5 zonder problemen gekeken via de site van Talpa. Maar ze zetten het er pas na 3 dagen op, dus ik ga het vanavond lekker opnemen.
Spoilers!
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:15:01 #241
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_31144385
Ik heb al meerdere afleveringen via talpa.tv gekeken. Nog nooit problemen mee gehad.
Wallahjeweettog
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:43:39 #242
3542 Gia
User under construction
pi_31146845
Ik denk echt dat Esther eruit gestemd wordt, maar dat in het andere kamp iemand vrijwillig vertrekt.
De vorige keer mocht, hoe heet ze ook weer, ook terug komen, omdat ze de laatste weggestemde was. Dus dat kan dan met Esther ook.

Tja, en dan lekker uitleggen wat er allemaal gebeurd is in het andere kamp. Zal smullen worden bij de samensmelting.

Maar goed, als dat vanavond gebeurt, zien we pas volgende week Esther bij het andere kamp komen. Cliffhanger enzo....
pi_31147953
Ik hoop heel erg dat Eshter het tot de samensmelting redt. Misschien verliest ze de proef van Carl, en dus haar immuniteit, maar wint de ploeg de Robinsonproef en hoeven zij niemand naar huis te sturen? Als ze maar geen domme acties meer doet, zoals met die magnesiumstick, want dat kan ze zich in haar positie natuurlijk niet echt veroorloven... Ik hoop dat er nu zo langzamerhand eens wat Belgen gaan verdwijnen, want wat hebben die het achter de ellebogen zeg
pi_31148642
Kamp noord heeft eindelijk ook wat ruzies of aanvaringen, dacht ik zo toen ik die promo zag. Hopelijk is het niet iets ernstigs
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_31154020
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:00 schreef caradoc het volgende:
Kamp noord heeft eindelijk ook wat ruzies of aanvaringen, dacht ik zo toen ik die promo zag. Hopelijk is het niet iets ernstigs
We zullen het zo weten
Dat is eens wat anders...
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:12:23 #246
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_31154255
zometeen weer
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:13:22 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31154287
Aftellen tot de uitzending is weer begonnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31154331
  Trouwste user 2022 maandag 3 oktober 2005 @ 20:27:30 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_31154725
Zit er weer klaar voor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31154784
Ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')