ohquote:Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zit er al vanaf het begin in... in de leader dan.
Vooral die laatste, dat ze het nog moeilijk zou krijgen in Nederlandquote:Bus Watcher
John tegen Esther : Je moet je diep en diep en diep schamen, je bent het laagste van het laagste.
John als hij Esther uitdaagt : Kom op, spelen, moven.
John verliest de strijd om het leiderschap doordat hij te snel zijn hand op een schelp legt : De wind kwam van achter. Ik had niet zo'n snelle reactie van mezelf verwacht. De rechtvaardigheid die komt nog wel.
John nadat hij weggestemd is over Esther : Meisje, jij moet nog zo veel tegenslag krijgen.
John zei gisteren ook bij Thuis dat hij 's ochtends bij een radioprogramma was geweest en dat ze in de studio bedolven waren onder de haatreacties en smsjesquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef MissBliss het volgende:
Bah, die opmerkingen van John over Esther, zo neerbuigend:
[..]
Vooral die laatste, dat ze het nog moeilijk zou krijgen in NederlandIk zou met alle liefde John de linkjes van deze topics sturen
Mja. Ik vind hem nog wel de meest sympathiekste Belg van ER, de rest zijn allemaal van die meelopers. Nietszeggend. Heel anders dan vorig jaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Kontiki het volgende:
Om even de Belgen-balans weer in het positieve te laten komen: ik vind Marnix echt een goede kandidaat/leider.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef Tragedy het volgende:
[..]
John zei gisteren ook bij Thuis dat hij 's ochtends bij een radioprogramma was geweest en dat ze in de studio bedolven waren onder de haatreacties en smsjes
Een link naar dit topic lijkt me niet overbodig, dunkt mequote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar snapt hij ook waarom? Ik heb echt het idee dat hij zelf gewoon niet inzag hoe debiel hij zich gedroeg
Die aflevering kan je niet doorspoelen dus ik laat het aan mezelf voorbij gaan.
Tja, ik moet het die twee corks dan toch wel nageven dat ze niet aan complotten deden.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Hihat het volgende:
Als Carl en John écht goed nagedacht hadden, waren er nog kansen genoeg voor John.
John was dinsdag bij Giel Beelen op 3fm. Hij had totaal geen spijt en bleef achter z'n woorden staan. Ook moest hij constant lachen om zijn gedrag op het eiland, als ze wat stukjes lieten horen. Verder zei die dat hij de kijkcijfers belangrijk vond en dat het daarom niet te saai moest zijn. Jochem van Gelder was ook nog ff aan de lijn en hij vond John ook een eikel...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef Tragedy het volgende:
[..]
John zei gisteren ook bij Thuis dat hij 's ochtends bij een radioprogramma was geweest en dat ze in de studio bedolven waren onder de haatreacties en smsjes
Het was pas echt leuk geweest als alleen Esther en Carl op John gestemd hadden! Dan had Carl spijt gekregen!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Hihat het volgende:
Het was pas echt leuk geweest als Esther op Wim gestemd had.
Dat hoopte ik ook! Dat had echt revenge geweestquote:Op donderdag 29 september 2005 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Het was pas echt leuk geweest als alleen Esther en Carl op John gestemd hadden! Dan had Carl spijt gekregen!!!
En onthoud, dames en heren, zó warm was het vandaag nietquote:Op donderdag 29 september 2005 18:35 schreef weathergirl het volgende:
óf je IQ is lager dan de buitentemperatuur...
Knap, aangezien de weinige linksquote:Op donderdag 29 september 2005 18:39 schreef Adelante het volgende:
je hebt het topic gevonden weathergirl
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:39 schreef Adelante het volgende:
je hebt het topic gevonden weathergirl
Sommige personen zijn sterren geworden. Bjorn bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:19 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Waarom dit topic niet gewoon in TV staat is mij een raadsel...
Volgens de überwijze mods was Expeditie Robinson een soap en paste een topic erover dus het best in SHO (Soaps, Showbizz en Sterren). Dat is sindsdien zo gebleven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:56 schreef Nuna het volgende:
Sommige personen zijn sterren geworden. Bjorn bijvoorbeeldHet gaat meer om de personen dan het programma zelf.
Een real life-soap welteverstaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens de überwijze mods was Expeditie Robinson een soap en paste een topic erover dus het best in SHO (Soaps, Showbizz en Sterren). Dat is sindsdien zo gebleven.
Ach, het is niet incorrectquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Een real life-soap welteverstaan.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:38 schreef weathergirl het volgende:
ER een soap? Okay. Ach, meningen verschillen.
Mja, ze worden wel continu gefilmd met al hun gevoelens en zo. Dus ik vind ER ook wel een real-life soap.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Een real life-soap welteverstaan.
We zullen het zo wetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:00 schreef caradoc het volgende:
Kamp noord heeft eindelijk ook wat ruzies of aanvaringen, dacht ik zo toen ik die promo zag. Hopelijk is het niet iets ernstigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |