ik zing wel een slaapliedjequote:op maandag 26 september 2005 01:21 schreef brennie het volgende:
die bovenste is zo eng dat ik nooit meer slaap
dan moet je die koffie uit dat andere topique laten staanquote:op maandag 26 september 2005 01:21 schreef brennie het volgende:
die bovenste is zo eng dat ik nooit meer slaap
dank je.. maar ik ga nog niet slapenquote:op maandag 26 september 2005 01:22 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
ik zing wel een slaapliedje
oplettend.. oplettend..quote:op maandag 26 september 2005 01:22 schreef intrepidity het volgende:
[..]
dan moet je die koffie uit dat andere topique laten staan
niet nu, wanneer je wilt slapen natuurlijkquote:op maandag 26 september 2005 01:22 schreef brennie het volgende:
[..]
dank je.. maar ik ga nog niet slapen
ohja goed... primaquote:op maandag 26 september 2005 01:23 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
niet nu, wanneer je wilt slapen natuurlijk![]()
ik ga slapen, zing je eigen liedje maarquote:
das niet lievquote:op maandag 26 september 2005 01:29 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
ik ga slapen, zing je eigen liedje maar![]()
![]()
![]()
tssssquote:op maandag 26 september 2005 01:29 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
ik ga slapen, zing je eigen liedje maar![]()
![]()
![]()
nee, maar weet hij veel.. ik speelde het spelletje meequote:
best balen, ik heb morgen een afspraak om 10 uur...quote:op maandag 26 september 2005 01:31 schreef brennie het volgende:
[..]
nee, maar weet hij veel.. ik speelde het spelletje mee![]()
hai
quote:op maandag 26 september 2005 01:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
yo bren, heb je die nieuwe van 50 al gehoord, outta control...
wiggers, yo!quote:
das minder voor jequote:op maandag 26 september 2005 01:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
best balen, ik heb morgen een afspraak om 10 uur...![]()
![]()
![]()
quote:op maandag 26 september 2005 01:36 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
aighttt!! [afbeelding]
pzz out, homie'squote:op maandag 26 september 2005 01:37 schreef brennie het volgende:
ik maak zo een nachtbaggertopic... tis saai.
tot hoe laat is de slotjeszetter aanwezig?
quote:op maandag 26 september 2005 01:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
om 2 uur gaat dat computertje uit...
heb je die pleisters al?quote:op maandag 26 september 2005 01:37 schreef brennie het volgende:
ik maak zo een nachtbaggertopic... tis saai.
tot hoe laat is de slotjeszetter aanwezig?
yeh pzz out!quote:op maandag 26 september 2005 01:37 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
pzz out, homie's [afbeelding]
neequote:
ik meestal ook, maar ik wil straks niet helemaal naar de klote een gesprek voeren, het gaat toch over geld hè...quote:
begrijp het.. soms moet je gewoon vroeg je nest uit. niets aan te doenquote:op maandag 26 september 2005 01:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ik meestal ook, maar ik wil straks niet helemaal naar de klote een gesprek voeren, het gaat toch over geld hè...
wel heeeel dramatisch zoquote:op maandag 26 september 2005 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
nog 19 minuten en dan ga ik plat...
gezapig?quote:op maandag 26 september 2005 01:43 schreef nickthedick het volgende:
ligt het aan mij of hangt er een beetje een gezapige sfeer op fok?
behoorlijk..quote:op maandag 26 september 2005 01:43 schreef nickthedick het volgende:
ligt het aan mij of hangt er een beetje een gezapige sfeer op fok?
nou vooruitquote:op maandag 26 september 2005 01:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ja maar ik heb gewoon 6 uur slaap nodig...![]()
ach, ik lees wel eens wat.quote:op maandag 26 september 2005 01:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
gezapig?
hoe kom je aan dat woord?
hey bren.quote:
ja..quote:op maandag 26 september 2005 01:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
voel jij je ook zo gezapig?
hey, goed weekend gehad?quote:
zie het jaquote:op maandag 26 september 2005 01:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
ik heb er maar een topic aan gewijdt > als je je gezapig voelt mag je hier reageren
behoorlijk gezapig weekend, en jij?quote:
gisteren een brakke dag gehad.. vandaag een leuke!quote:op maandag 26 september 2005 01:51 schreef nickthedick het volgende:
[..]
behoorlijk gezapig weekend, en jij?
quote:op maandag 26 september 2005 01:53 schreef brennie het volgende:
[..]
gisteren een brakke dag gehad.. vandaag een leuke!
ben naar de efteling geweest- de elfjes, trollen en pardoes bewonderd![]()
![]()
nee, deurtje verder onder gezapig.quote:
ach, vond van wel. geen pretpark liefhebber?quote:
jij bent wel heel snel tevredenquote:
ik haat kinderen, dus zou je kunnen stellen dat 'pretparken' niet in mijn top 10 van favoriete plekken staat.quote:op maandag 26 september 2005 02:03 schreef brennie het volgende:
[..]
ach, vond van wel. geen pretpark liefhebber?
die waren er in overvloed jaquote:op maandag 26 september 2005 02:05 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik haat kinderen, dus zou je kunnen stellen dat 'pretparken' niet in mijn top 10 van favoriete plekken staat.![]()
quote:op maandag 26 september 2005 02:07 schreef brennie het volgende:
[..]
die waren er in overvloed jamoet zeggen dat ik de asociale moeders met die kolere kinderwagens irritanter vind.
zag een baby verschoond worden op zo'n picknicktafel.mag je daarna fijn je papatje daar opeten
![]()
![]()
aaah nee, ranzig!quote:op maandag 26 september 2005 02:12 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik zag een keer een kind van een glijbaan afglijden die een hele lange streep stront op het arme speeltuig achterliet.
![]()
ik zag een keer dat ze een heel stel geestelijk gehandicapten in de 'superman' of zoiets in six flags stopten.quote:op maandag 26 september 2005 02:14 schreef brennie het volgende:
[..]
aaah nee, ranzig!![]()
wat me trouwens verbaasde.. is dat die kleine koters werkelijk overal al ingaan. zag ze zelfs in de schommelende boot. daar durf ik niet eens in![]()
aaaah gossie, die arme mensjesquote:op maandag 26 september 2005 02:19 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik zag een keer dat ze een heel stel geestelijk gehandicapten in de 'superman' of zoiets in six flags stopten.ik heb echt in een deuk gelegen toen ze na de rit er helemaal jankend en krijsend weer uitgesleurd werden.
![]()
![]()
ja ik ben een lul, ik weet het. maar het was zooo grappig.![]()
ja, 't is grappig totdat er iemand gewond raaktquote:op maandag 26 september 2005 02:22 schreef brennie het volgende:
[..]
aaaah gossie, die arme mensjes![]()
ik zat vanmiddag in de fata morgana vast.( alles stond stil) een technische storing zeiden ze. volgens mij moesten ze gewoon de verstandelijk gehandicapten de bootjes ' inladen'weet het wel zeker.
leedvermaak is het allerbeste vermaakquote:op maandag 26 september 2005 02:25 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ja, 't is grappig totdat er iemand gewond raakt... dan is het gewoon hilarisch.
![]()
vind ik welquote:op maandag 26 september 2005 02:26 schreef brennie het volgende:
[..]
leedvermaak is het allerbeste vermaak![]()
![]()
quote:op maandag 26 september 2005 02:31 schreef nickthedick het volgende:
[..]
vind ik welmaar ik ben dan ook een sadist dus... dat spreekt voor zich.
![]()
dat interesseert me niet. het maakt het alleen maar leuker; met mensen die er niet om kunnen lachen wil ik me sowieso al niet mee indentificeren.quote:op maandag 26 september 2005 02:33 schreef brennie het volgende:
[..]precies!
ik hou er tot op zekere hoogte ook wel van. als iemand hard op zijn smoel valt, dan moet ik me soms echt inhouden.het wordt je vast niet altijd in dank afgenomen?!
![]()
haha ok!quote:op maandag 26 september 2005 02:38 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dat interesseert me niet. het maakt het alleen maar leuker; met mensen die er niet om kunnen lachen wil ik me sowieso al niet mee indentificeren.![]()
hmmm, da's een moeilijke. die van die verstandelijk gehandicapten was wel erg grappig...quote:op maandag 26 september 2005 02:39 schreef brennie het volgende:
[..]
haha ok!
wat was het allerleukste ' leedvermaak moment' wat je meegemaakt hebt?![]()
quote:op maandag 26 september 2005 02:47 schreef nickthedick het volgende:
[..]
hmmm, da's een moeilijke. die van die verstandelijk gehandicapten was wel erg grappig...
ik zat ook een keer op het terras samen met wat vrienden een biertje te drinken. toen er opeens een straalbezopen wijf met kots op haar witte shirtje en een strontvlek zo groot als de grand canyon op haar witte broek al grienend en snotterend door een tweetal van haar vrienden langs het terras werd gedragen.wat een ranzig wijf.
![]()
ik vind het een laugh riot en ga me dan ook niet inhouden.quote:op maandag 26 september 2005 02:52 schreef brennie het volgende:
[..]oh, maar daar zou ik ook echt nul medelijden mee hebben.
![]()
meestal kan ik me uit respect ( of professionaliteit) nog wel inhouden.. maar ik moet eigenlijk vrijwel altijd om alle stomiteiten van mensen lachen.
ik kan zelf trouwens razend worden als mensen lachen wanneer ik mezelf bezeer
ja...quote:op maandag 26 september 2005 02:56 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik vind het een laugh riot en ga me dan ook niet inhouden.maar eerlijk is eerlijk, leed allen is niet grappig; de situatie moet ook grappig zijn.
![]()
heb jij nog een goed leedverhaal?
ach, hij kon er waarschijnlijk zelf naderhand ook wel om lachen neem ik aan?quote:op maandag 26 september 2005 03:02 schreef brennie het volgende:
[..]
ja...
we waren op vakantie in thailand.. lekker zwemmen op het dak van het hotel in bangkok.
een vriend heeft een kunstgebit ( lang verhaal) en had deze ingehouden. op een gegeven moment hoorden we een hoop gemurwel en gepaniek! huuulp huuuuulp.. we keken om en zagen hem met een ingevallen mond flink watertrappelend naar zijn gebit zoeken. deze lag op de bodem
we moesten heel hard lachen.![]()
omgquote:op maandag 26 september 2005 03:05 schreef alexxxxx het volgende:
mn vader heeft uit zn kunstgenbit uitgekotst, en daarna per ongeluk door de plee getrokken![]()
dat was de laatste keer in zn leven dat ie teveel drank op had... (25 jaar geleden)
jawel.. maar op dat moment was hij vrij pissed. hij had niet zoveel geluk die vakantie:dquote:op maandag 26 september 2005 03:05 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ach, hij kon er waarschijnlijk zelf naderhand ook wel om lachen neem ik aan?![]()
quote:op maandag 26 september 2005 03:09 schreef brennie het volgende:
[..]
jawel.. maar op dat moment was hij vrij pissed. hij had niet zoveel geluk die vakantie:d
zijn voeten waren bijna 2e graads verbrand door de zon. die gozer had een pijn. en wij weer lachen en het ook nog op film zetten
hahahaha , geweldig!quote:op maandag 26 september 2005 03:16 schreef nickthedick het volgende:
ik beledig graag mensen ('t is een beetje m'n hobby). maar alleen als ze er zelf om vragen.
dus... ik loop in een kroeg, 't is al 5 uur geweest - minding my own bussiness. komt er ineens 1 of andere dronken, bezwete gozer naar me toe die mij al lallend vraagt:"he, heb jij nog tips voor mij om vrouwen te scoren?"
ik kijk die gozer aan en zeg:"wat dacht je van... plastische chirurgie?"![]()
hoe hij daar stond met z'n bek vol tanden beteuterd te kijken was echt kostelijk.![]()
uiteraard, priceless!quote:op maandag 26 september 2005 03:18 schreef nickthedick het volgende:
[..]
tuurlijk, zulke momenten moet je zoveel mogelijk uitmelken.
![]()
had je wat tijgerbalsem op het verband gesmeerd?quote:op maandag 26 september 2005 03:21 schreef brennie het volgende:
[..]
uiteraard, priceless!![]()
zuster brennie had wel verband bij zich natuurlijk, dat wel![]()
![]()
een typische sadistische opmerking.quote:op maandag 26 september 2005 03:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
had je wat tijgerbalsem op het verband gesmeerd?![]()
zo werken mijn hersentjes nu eenmaal. een beetje zand in de vasalinepot van een homo strooien lijkt me ook erg grappig.quote:op maandag 26 september 2005 03:28 schreef brennie het volgende:
[..]
een typische sadistische opmerking.nee, had het niet bij me
hoe kom je erop?quote:op maandag 26 september 2005 03:31 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zo werken mijn hersentjes nu eenmaal. een beetje zand in de vasalinepot van een homo strooien lijkt me ook erg grappig.![]()
nee hoor, ik schud ze zo uit m'n mouw.quote:op maandag 26 september 2005 03:33 schreef brennie het volgende:
[..]
hoe kom je erop?
volgens mij heb je een aardige waslijst aan ideeen of niet?
quote:op maandag 26 september 2005 03:34 schreef alexxxxx het volgende:
ook leuk: tegenwooridg zijn van die brillen met een dik montuur in. lijken allemaal op elkaar.
die brillen verwisselen van 2 mensen
hahaquote:op maandag 26 september 2005 03:34 schreef nickthedick het volgende:
[..]
nee hoor, ik schud ze zo uit m'n mouw.![]()
ik hou het liever bij lenzenquote:op maandag 26 september 2005 03:34 schreef alexxxxx het volgende:
ook leuk: tegenwooridg zijn van die brillen met een dik montuur in. lijken allemaal op elkaar.
die brillen verwisselen van 2 mensen
ja, toevallig a.s dinsdagquote:
tis wel makkelijk qua gebruik vind ik.. maar verderquote:
ik ben blij dat ik 20/20 vision heb. als mensen op 1 meter afstand naar m'n oog wijzen, begin ik al te knipperen.quote:
gelukkig maarquote:op maandag 26 september 2005 03:42 schreef alexxxxx het volgende:
ik kan geen lenzne dragen. mijn ogen kunnen niet tegen aanraking van wat dan ookmaar ik zit er niet mee
veel mensen hebben daar last van. ik totaal niet. misschien dat ik daarom laatst een oogontsteking hadquote:op maandag 26 september 2005 03:42 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik 20/20 vision heb. als mensen op 1 meter afstand naar m'n oog wijzen, begin ik al te knipperen.![]()
zijn die oogafwijkingen trouwens erfelijk? zo ja, dan kan ik nog 30 jaar zonder bril of lenzen.quote:op maandag 26 september 2005 03:44 schreef brennie het volgende:
[..]
veel mensen hebben daar last van. ik totaal niet. misschien dat ik daarom laatst een oogontsteking hadga iets te gemakkelijk met mijn ogen om denk ik.
ik heb nog niet zo heel lang problemen met mijn ogen. draag sinds een paar jaar een bril ( en lenzen dus)
ver of bijziendheid kan volgens mij erfelijk zijn.quote:op maandag 26 september 2005 03:46 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zijn die oogafwijkingen trouwens erfelijk? zo ja, dan kan ik nog 30 jaar zonder bril of lenzen.
waar?quote:op maandag 26 september 2005 03:47 schreef alexxxxx het volgende:
vrouwen met brillen zijn geil. heb mn verloofde ook en aangesmeerd
en nu de computer uit, dikke bliksem hierzo
cool, wat is het sperma van iemand zonder genetische afwijkingen en een belachelijk hoog iq tegenwoordig waard?quote:op maandag 26 september 2005 03:48 schreef brennie het volgende:
[..]
ver of bijziendheid kan volgens mij erfelijk zijn.
zie hier: http://www.optologie.nl/bijziendheid.htm
tis goed mogelijk dat je nooit een bril hoeft te dragen
ga es naar de spermabank zou ik zeggenquote:op maandag 26 september 2005 03:51 schreef nickthedick het volgende:
[..]
cool, wat is het sperma van iemand zonder genetische afwijkingen en een belachelijk hoog iq tegenwoordig waard?![]()
als ik had geweten dat je fries was, had ik je genegeerd.quote:
ja? krijg je ervoor betaald? ik kan namelijk minstens 5 keer per dag klaarkomen.quote:op maandag 26 september 2005 03:52 schreef brennie het volgende:
[..]
ga es naar de spermabank zou ik zeggen![]()
![]()
lolquote:op maandag 26 september 2005 03:52 schreef nickthedick het volgende:
[..]
als ik had geweten dat je fries was, had ik je genegeerd.![]()
geen idee.. volgens mij wel hoor.quote:op maandag 26 september 2005 03:53 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ja? krijg je ervoor betaald? ik kan namelijk minstens 5 keer per dag klaarkomen.![]()
ik ken een handjevol friezen en ze hebben allemaal geen gevoel voor humor.quote:
bij spermabanken hebben ze toch ook zusters? heb je niet een oud studiegenootje die je even kan vragen?quote:op maandag 26 september 2005 03:54 schreef brennie het volgende:
[..]
geen idee.. volgens mij wel hoor.
![]()
mensen uit het noorden zijn allemaal stug.quote:op maandag 26 september 2005 03:54 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik ken een handjevol friezen en ze hebben allemaal geen gevoel voor humor.
zusters bij de spermabank?quote:op maandag 26 september 2005 03:57 schreef nickthedick het volgende:
[..]
bij spermabanken hebben ze toch ook zusters? heb je niet een oud studiegenootje die je even kan vragen?![]()
er zijn toch zusters die het sperma 'behandelen'? of lopen er alleen zakenlui rond?quote:op maandag 26 september 2005 03:59 schreef brennie het volgende:
[..]
zusters bij de spermabank?je hebt een lekker beeld van ze lees ik wel
![]()
je zult het met boekjes moeten doen![]()
geen idee werkelijk.. en ik zit nog serieus even op een site te kijkenquote:op maandag 26 september 2005 04:01 schreef nickthedick het volgende:
[..]
er zijn toch zusters die het sperma 'behandelen'? of lopen er alleen zakenlui rond?![]()
alsof ik een liefdadigheidsinstelling ben.quote:op maandag 26 september 2005 04:05 schreef brennie het volgende:
[..]
geen idee werkelijk.. en ik zit nog serieus even op een site te kijken
laat maar nick.. je krijgt alleen reiskostenvergoeding zie ik![]()
uit arrogantie. ' ik heb meesterlijk zaad en creeer daarvoor wonderlijke schepsels'. een beetje jouw insteekquote:op maandag 26 september 2005 04:08 schreef nickthedick het volgende:
[..]
alsof ik een liefdadigheidsinstelling ben.in de vs hebben ze trouwens wel particuliere klinieken die je betalen op grond van kwaliteit.
![]()
waarom zou iemand in nederland in godsnaam z'n zaad doneren? uit verveling?![]()
bukkake...quote:op maandag 26 september 2005 04:08 schreef nickthedick het volgende:
[..]
alsof ik een liefdadigheidsinstelling ben.in de vs hebben ze trouwens wel particuliere klinieken die je betalen op grond van kwaliteit.
![]()
waarom zou iemand in nederland in godsnaam z'n zaad doneren? uit verveling?![]()
tuurlijk, ik ben een alfa mannetje.quote:op maandag 26 september 2005 04:11 schreef brennie het volgende:
[..]
uit arrogantie. ' ik heb meesterlijk zaad en creeer daarvoor wonderlijke schepsels'. een beetje jouw insteek
dan wordt m'n zaad verontreinigd door make-up, kwijl, en haar. da's niet bevordelijk.quote:
maar je wilde toch hulp van zusters ??quote:op maandag 26 september 2005 04:16 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dan wordt m'n zaad verontreinigd door make-up, kwijl, en haar. da's niet bevordelijk.![]()
heerlijk.. ingetogen mannenquote:op maandag 26 september 2005 04:14 schreef nickthedick het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben een alfa mannetje.![]()
och.. daar weet je vast wel wat op te verzinnen.quote:op maandag 26 september 2005 04:16 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dan wordt m'n zaad verontreinigd door make-up, kwijl, en haar. da's niet bevordelijk.![]()
goddammit, think of the children!!!!quote:op maandag 26 september 2005 04:18 schreef frietsaus7 het volgende:
[..]
maar je wilde toch hulp van zusters ??
deze was niet geloofwaardig nickquote:op maandag 26 september 2005 04:22 schreef nickthedick het volgende:
[..]
goddammit, think of the children!!!!
basale sarcasme... ik kan het wel waarderen.quote:
we kunnen natuurlijk eerst hun mond desinfecteren zodat ik daarin klaar kan komen.quote:op maandag 26 september 2005 04:19 schreef brennie het volgende:
[..]
och.. daar weet je vast wel wat op te verzinnen.![]()
en jij ziet het tenminstequote:op maandag 26 september 2005 04:25 schreef nickthedick het volgende:
[..]
basale sarcasme... ik kan het wel waarderen.![]()
dat moet haast wel, duidelijker kan bijna niet.quote:
i know...quote:op maandag 26 september 2005 04:24 schreef brennie het volgende:
[..]
deze was niet geloofwaardig nick![]()
ooh lekker.. ik denk dat iedere vrouw een slokje chloorhexidine wel kan waarderen!quote:op maandag 26 september 2005 04:26 schreef nickthedick het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk eerst hun mond desinfecteren zodat ik daarin klaar kan komen.![]()
het zal je verbazenquote:op maandag 26 september 2005 04:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dat moet haast wel, duidelijker kan bijna niet.![]()
wat kan mij het schelen wat zij waarderen.quote:op maandag 26 september 2005 04:28 schreef brennie het volgende:
[..]
ooh lekker.. ik denk dat iedere vrouw een slokje chloorhexidine wel kan waarderen!![]()
![]()
dat is wel erg achteraf.quote:op maandag 26 september 2005 04:41 schreef nickthedick het volgende:
[..]
wat kan mij het schelen wat zij waarderen.![]()
doe es gezapig jijquote:op maandag 26 september 2005 04:41 schreef nickthedick het volgende:
[..]
wat kan mij het schelen wat zij waarderen.![]()
ben jij een slikker of een spuger?quote:
op verzoek, maar liever spugen.quote:op maandag 26 september 2005 04:52 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ben jij een slikker of een spuger?![]()
gewoon interesse (je krijgt hiervoor wel een minpunt trouwens). doe je anaal?quote:op maandag 26 september 2005 04:53 schreef brennie het volgende:
[..]
op verzoek, maar liever spugen.
vanwaar die vraag nou in ene?![]()
quote:
tja, ik kan ook liegen..quote:op maandag 26 september 2005 04:58 schreef nickthedick het volgende:
[..]
gewoon interesse (je krijgt hiervoor wel een minpunt trouwens). doe je anaal?
jij wilde een minder softe nick dus... live with it.![]()
mooi (geen puntaftrek). pijp je ook nadat z'n leuter in jouw bevallige aarsje is geweest?quote:op maandag 26 september 2005 05:02 schreef brennie het volgende:
[..]
tja, ik kan ook liegen..
ik heb er ervaring mee ja.![]()
twijfelgeval.. geen ervaring mee.quote:op maandag 26 september 2005 05:04 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mooi (geen puntaftrek). pijp je ook nadat z'n leuter in jouw bevallige aarsje is geweest?![]()
punt aftrek dus. niet zeuren, je krijgt wat je wil in mij.quote:op maandag 26 september 2005 05:08 schreef brennie het volgende:
[..]
twijfelgeval.. geen ervaring mee.
ga je me nou geheel ondervragen? straks ben ik geheel een open boek. daar hou ik niet zo van![]()
bren, lieverd, ik probeer enkel vast te stellen wat jouw grenzen zijn.quote:op maandag 26 september 2005 05:15 schreef brennie het volgende:
je zet me gewoon neer als een saaie doos![]()
die heb ik nog niet gezegd. ik sta voor sommigen dingen best open hoor.quote:op maandag 26 september 2005 05:18 schreef nickthedick het volgende:
[..]
bren, lieverd, ik probeer enkel vast te stellen wat jouw grenzen zijn.![]()
najaquote:
o, nu maak je me nieuwsgierig, vertel....quote:op maandag 26 september 2005 05:20 schreef brennie het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gezegd. ik sta voor sommigen dingen best open hoor.
ik ben trouwens meer van de verschillende standjes![]()
als je een hond zou hebben...quote:op maandag 26 september 2005 05:21 schreef brennie het volgende:
[..]
naja![]()
nee. en nog eens nee.. ( mocht er een vraag komen)
alle denkbare standjes, zolang mijn lenigheid het toelaat.quote:op maandag 26 september 2005 05:26 schreef nickthedick het volgende:
[..]
o, nu maak je me nieuwsgierig, vertel....![]()
dat gaat te verquote:op maandag 26 september 2005 05:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
als je een hond zou hebben...![]()
beschrijf eens 1.quote:op maandag 26 september 2005 05:27 schreef brennie het volgende:
[..]
alle denkbare standjes, zolang mijn lenigheid het toelaat.
ik test alleen je grenzen. gebruiken jullie ook 'hulpmiddelen'? als jullie seks hebben?quote:
alle mogelijkheden die je hebt op en rondom een keukentafel ( bv)quote:
de rest van fok ook inmiddelsquote:
een wasmachine met centriguge op 1400 toeren is een echte aanrader.quote:op maandag 26 september 2005 05:34 schreef brennie het volgende:
[..]
alle mogelijkheden die je hebt op en rondom een keukentafel ( bv)
je hebt genoeg fantasie![]()
quote:op maandag 26 september 2005 05:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
een wasmachine met centriguge op 1400 toeren is een echte aanrader.![]()
ik vraag niet om een situatieschets, ik vraag om een beschrijving. dus... hoe lenig ben je?quote:op maandag 26 september 2005 05:34 schreef brennie het volgende:
[..]
alle mogelijkheden die je hebt op en rondom een keukentafel ( bv)
je hebt genoeg fantasie![]()
die op 1400 trilt nog net ff wat beter.quote:op maandag 26 september 2005 05:36 schreef brennie het volgende:
[..]1400 toeren?
de mijne gaat tot 1200 geloof ik
ik was heel erg lenig ( been vastpakken en in de lucht houden lenig) de spieren in mijn benen zijn aardig stijf nu , dus die lenigheid is weg.. maar de rest gaat primaquote:op maandag 26 september 2005 05:36 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik vraag niet om een situatieschets, ik vraag om een beschrijving. dus... hoe lenig ben je?![]()
gebruik je die hulpmidelen wel eens voor dubbele penetratie?quote:op maandag 26 september 2005 05:36 schreef brennie het volgende:
[..]
de rest van fok ook inmiddels![]()
hulpmiddelen? ooh wel een brede interesse
geen ervaringquote:op maandag 26 september 2005 05:39 schreef nickthedick het volgende:
[..]
gebruik je die hulpmidelen wel eens voor dubbele penetratie?1. de leuter van je vriend en 2. een dildo/vibrator?
![]()
vind ik nog niet echt duidelijk.quote:op maandag 26 september 2005 05:39 schreef brennie het volgende:
[..]
ik was heel erg lenig ( been vastpakken en in de lucht houden lenig) de spieren in mijn benen zijn aardig stijf nu , dus die lenigheid is weg.. maar de rest gaat prima![]()
ik heb een dansopleiding gevolgd. dan weet je vast genoeg
behalve met honden? ja.quote:op maandag 26 september 2005 05:40 schreef brennie het volgende:
[..]
geen ervaring
heb jij overal ( van het genoemde) wel ervaring mee eigenlijk?
'knieen in nek lenig' duidelijk genoeg?quote:op maandag 26 september 2005 05:42 schreef nickthedick het volgende:
[..]
vind ik nog niet echt duidelijk.![]()
okquote:
wie doet nou zoiets?quote:op maandag 26 september 2005 05:43 schreef brennie het volgende:
[..]
'knieen in nek lenig' duidelijk genoeg?![]()
sterk wisselend. 4 waren erg 'experimenteel'.quote:op maandag 26 september 2005 05:44 schreef brennie het volgende:
[..]
ok
met iedere partner die je hebt gehad? of was dat sterk wisselend?
een lenige vrouw, duh.quote:
ah okquote:op maandag 26 september 2005 05:48 schreef nickthedick het volgende:
[..]
sterk wisselend. 4 waren erg 'experimenteel'.![]()
maar wat voor plezier haal je daar uit?quote:
als het makkelijk gaat, dan genoeg. man kan overal bij. het ligt wel aan het moment. zoiets moet je niet even doen na een dag hard werken ofzoquote:op maandag 26 september 2005 05:50 schreef nickthedick het volgende:
[..]
maar wat voor plezier haal je daar uit?
nee hoor, die ervaringen doe je immers gaandeweg op.quote:op maandag 26 september 2005 05:49 schreef brennie het volgende:
[..]
ah ok
op de rest was je sneller uitgekeken?
wat is je type dan?quote:op maandag 26 september 2005 05:52 schreef nickthedick het volgende:
[..]
verder is persoonlijkhied en aantrekkelijkheid ook een variabele om rekening mee te houden.![]()
quote:op maandag 26 september 2005 05:52 schreef brennie het volgende:
[..]
als het makkelijk gaat, dan genoeg. man kan overal bij. het ligt wel aan het moment. zoiets moet je niet even doen na een dag hard werken ofzo![]()
zelfverzekerde vrouwen met humor zonder complicaties die intellectueel ook nog iets te bieden hebben.quote:
hey, zo goed ken je me ook niet hoor.quote:op maandag 26 september 2005 05:55 schreef nickthedick het volgende:
[..]
grapjas. geef nu maar toe... de seks is redelijk standaard. je kan niet eens zinnig liegen.
![]()
complicaties- bordeliners, kind uit gebroken gezin met trauma's... dat bedoel je?quote:op maandag 26 september 2005 05:58 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zelfverzekerde vrouwen met humor zonder complicaties die intellectueel ook nog iets te bieden hebben.
waarom verzin je dan al die dingen? ik was je gewoon wat aan het stangen.quote:op maandag 26 september 2005 06:00 schreef brennie het volgende:
[..]
hey, zo goed ken je me ook niet hoor.![]()
![]()
er zijn periodes in mijn leven dat het allemaal wat saaier dan gemiddeld is ja, shoot memaar nick.. in 10 jaar relatie maak je ook periodes mee waarin seks even op de 2e plaats komt. omstandigheden en niet altijd makkelijke.wil niet zeggen dat ik nu alleen maar bejaardensex heb. tering.. wat laagdunkend
![]()
ik verzin niets..quote:op maandag 26 september 2005 06:03 schreef nickthedick het volgende:
[..]
waarom verzin je dan al die dingen? ik was je gewoon wat aan het stangen.ik weet heus wel dat je geen circusartiest hoeft te zijn om 'goeie' seks te hebben.
![]()
krassers, slikko's, weirdo's, frigo's etc. etc. etc. ja.quote:op maandag 26 september 2005 06:01 schreef brennie het volgende:
[..]
complicaties- bordeliners, kind uit gebroken gezin met trauma's... dat bedoel je?
met je benen in je nek.quote:op maandag 26 september 2005 06:05 schreef brennie het volgende:
[..]
ik verzin niets..
je treft misschien geen oprechtere user dan ik![]()
in minder saaie periodes ben ik een beest, heus![]()
![]()
ah zoquote:op maandag 26 september 2005 06:05 schreef nickthedick het volgende:
[..]
krassers, slikko's, weirdo's, frigo's etc. etc. etc. ja.
guttegut.. ik doe het ook wel op z'n hondjes hoor.quote:
goed voor jou.quote:op maandag 26 september 2005 06:07 schreef brennie het volgende:
[..]
guttegut.. ik doe het ook wel op z'n hondjes hoor.![]()
![]()
ja.quote:op maandag 26 september 2005 06:09 schreef nickthedick het volgende:
[..]
goed voor jou.ook liggend op je buik?
![]()
terwijl hij je armen vasthoudt zodat je niet meer kan bewegen?quote:
ik ben een controlefreakquote:op maandag 26 september 2005 06:11 schreef nickthedick het volgende:
[..]
terwijl hij je armen vasthoudt zodat je niet meer kan bewegen?
joh, ik raak steeds meer kleding kwijt hier.quote:op maandag 26 september 2005 06:10 schreef brennie het volgende:
volgens mij heb je echt de grootste lol nu achter die pc van je![]()
zo bedoelde ik het nietquote:op maandag 26 september 2005 06:12 schreef nickthedick het volgende:
[..]
joh, ik raak steeds meer kleding kwijt hier.![]()
zou best kunnen. je hebt tot nu toe nog de beste resultaten behaald terwijl ik ook online was.quote:op maandag 26 september 2005 06:11 schreef brennie het volgende:
als we nog even doorposten dan komen we samen nog in de top 2 van de dagcijfers![]()
dat kloptquote:op maandag 26 september 2005 06:13 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zou best kunnen. je hebt tot nu toe nog de beste resultaten behaald terwijl ik ook online was.![]()
o, in dat geval... ik vermaak me prima. jij bent mijn favo testkonijn.quote:
testkonijn?quote:op maandag 26 september 2005 06:16 schreef nickthedick het volgende:
[..]
o, in dat geval... ik vermaak me prima. jij bent mijn favo testkonijn.![]()
mijn hoogste is volgens mij 196 (met jou en foutre), daarna 164 (zonder jou). dus... 't wisselt. het hangt af van de topics.quote:op maandag 26 september 2005 06:14 schreef brennie het volgende:
[..]
dat kloptjij kijkt dus ook de statistieken na
![]()
volgens mij andersom ook ( bijna)
voor mij hangt het ook wel van de topics af.quote:op maandag 26 september 2005 06:18 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mijn hoogste is volgens mij 196 (met jou en foutre), daarna 164 (zonder jou). dus... 't wisselt. het hangt af van de topics.
er zijn niet veel mensen bij wie ik zo ver kan gaan als bij jou.quote:op maandag 26 september 2005 06:17 schreef brennie het volgende:
[..]
testkonijn?
dat kan niet positief zijn.![]()
lul
maar als je de kans zou hebben dan zou je dat wel doen. ik heb het je bij meerdere foksters wel zien proberen.quote:op maandag 26 september 2005 06:20 schreef nickthedick het volgende:
[..]
er zijn niet veel mensen bij wie ik zo ver kan gaan als bij jou.![]()
weet je wat mijn geheim is?quote:op maandag 26 september 2005 06:20 schreef brennie het volgende:
[..]
voor mij hangt het ook wel van de topics af.
plus dat je het op de 1 of andere manier voormekaar krijgt dat ik hier hele nachten zit te ouwehoeren
ook dat + dat je geen doorsnee poster bent.quote:op maandag 26 september 2005 06:22 schreef nickthedick het volgende:
[..]
weet je wat mijn geheim is?
in mijn posts staan meer dan 3 woorden (in tegenstelling tot de meeste users).![]()
maar wel subtiel. het is een spel van actie en reactie.quote:op maandag 26 september 2005 06:22 schreef brennie het volgende:
[..]
maar als je de kans zou hebben dan zou je dat wel doen. ik heb het je bij meerdere foksters wel zien proberen.![]()
zelf zie ik dat niet zoals andere users het misschien wel zien. hoe bedoel je?quote:op maandag 26 september 2005 06:23 schreef brennie het volgende:
[..]
ook dat + dat je geen doorsnee poster bent.![]()
subtiel maar wel doorzichtig. voor mij dan. ik speel het spelletje als 1 van de weinige mee.quote:op maandag 26 september 2005 06:24 schreef nickthedick het volgende:
[..]
maar wel subtiel. het is een spel van actie en reactie.ik ben nog nooit uitgescholden.
![]()
das moeilijk uit te leggen. je bent opvallend aanwezig, maar eigenlijk heel onaantastbaar ( behalve dan je spelletje, die heb ik wel door, denk ikquote:op maandag 26 september 2005 06:26 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zelf zie ik dat niet zoals andere users het misschien wel zien. hoe bedoel je?
het is een kwestie van goed opbouwen. verschillende fokkers benader ik ook telkens anders.quote:op maandag 26 september 2005 06:27 schreef brennie het volgende:
[..]
subtiel maar wel doorzichtig. voor mij dan. ik speel het spelletje als 1 van de weinige mee.![]()
al is er wel een grappige ' klik' denk ik.![]()
wegwezen, hier bloeit iets moois op.quote:
quote:
neem msnquote:op maandag 26 september 2005 06:31 schreef nickthedick het volgende:
wegwezen, hier bloeit iets moois op.![]()
ik zit niet altijd in onz hoor.quote:op maandag 26 september 2005 06:28 schreef brennie het volgende:
[..]
das moeilijk uit te leggen. je bent opvallend aanwezig, maar eigenlijk heel onaantastbaar ( behalve dan je spelletje, die heb ik wel door, denk ik)
tough tittiesquote:op maandag 26 september 2005 06:33 schreef highlander het volgende:
[..]
neem msn
pfff, ik ga wel weer op in de stille anonimiteit als de andere x.
iig tot ik de deur weer uit moet over een krap uurtje.
zo nauwgezet volg ik dat niet.quote:op maandag 26 september 2005 06:30 schreef nickthedick het volgende:
[..]
het is een kwestie van goed opbouwen. verschillende fokkers benader ik ook telkens anders.
dat weet ik.quote:op maandag 26 september 2005 06:33 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik zit niet altijd in onz hoor.ik ben ook wel eens serieus.
![]()
doeiquote:op maandag 26 september 2005 06:33 schreef highlander het volgende:
[..]
neem msn
pfff, ik ga wel weer op in de stille anonimiteit als de andere x.
iig tot ik de deur weer uit moet over een krap uurtje.
je bent me toch niet aan het stalken hoop ik?quote:
jawelquote:op maandag 26 september 2005 06:38 schreef nickthedick het volgende:
[..]
je bent me toch niet aan het stalken hoop ik?![]()
eigenlijk niet nee.quote:op maandag 26 september 2005 06:40 schreef brennie het volgende:
[..]
jawel![]()
wat denk je zelf?![]()
of kijk jij nooit es in de history van mensen hier?![]()
oh, ik soms wel.quote:op maandag 26 september 2005 06:42 schreef nickthedick het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee.behalve als ik iemand op discrepanties wil betrappen.
![]()
mooi, daar heb ik (vermoed ik) toch al genoeg van.quote:op maandag 26 september 2005 06:44 schreef brennie het volgende:
[..]
oh, ik soms wel.
maar wees niet bang, ik ben geen stalker hoor![]()
denk dat het wel losloopt.quote:op maandag 26 september 2005 06:46 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mooi, daar heb ik (vermoed ik) toch al genoeg van.![]()
denk je dat ze meelezen?quote:op maandag 26 september 2005 06:48 schreef brennie het volgende:
dat is trouwens vrij zeldzaam op fok. 2 users die vrijwel alleen een topic volouwehoeren
neuh.. die 800 views zijn van onsquote:
slowchat op z'n best.quote:op maandag 26 september 2005 06:53 schreef brennie het volgende:
overdag zouden we 1000 keer: ' neem msn' horen of het topic was allang gesloten.
mee eensquote:
mijn chinees geeft me een afwisselend een hongerig en vol gevoel. ik laat ontbijt dus nog even zitten.quote:
misschien wel verstandig danquote:op maandag 26 september 2005 07:04 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mijn chinees geeft me een afwisselend een hongerig en vol gevoel. ik laat ontbijt dus nog even zitten.![]()
ik vind wel iets om mezelf mee te vermaken, geen zorgen.quote:op maandag 26 september 2005 07:06 schreef brennie het volgende:
[..]
misschien wel verstandig dan![]()
ga je een leuke week tegemoet, of gewoon als altijd?
ik maak me ook geen zorgen verder hoorquote:op maandag 26 september 2005 07:12 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik vind wel iets om mezelf mee te vermaken, geen zorgen.![]()
die lui zijn eigenlijk daadwerkelijk on-topic.quote:op maandag 26 september 2005 07:12 schreef brennie het volgende:
ja, ga ff ergens anders ontopic ouwehoeren zeg![]()
![]()
daarom juistquote:op maandag 26 september 2005 07:13 schreef nickthedick het volgende:
[..]
die lui zijn eigenlijk daadwerkelijk on-topic.![]()
het lef van die lui.quote:
ze blijven anders aardig op afstand nogquote:
die troep kijk ik nietquote:
fokken en msn-en? straks word ik nog een chat-junkie.quote:op maandag 26 september 2005 07:19 schreef brennie het volgende:
[..]
ze blijven anders aardig op afstand nog![]()
jij hebt geen icq, msn, yahoo, irc of whatever?![]()
dan heb je dat probleem minder zeg maar![]()
je zit nu 6 uur aan 1 stuk te chatten, je bent al een chatjunkiequote:op maandag 26 september 2005 07:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
fokken en msn-en? straks word ik nog een chat-junkie.![]()
ja, maar vorige week ben ik de hele week niet op fok geweest, en jij?quote:op maandag 26 september 2005 07:32 schreef brennie het volgende:
[..]
je zit nu 6 uur aan 1 stuk te chatten, je bent al een chatjunkie![]()
ik wel jaquote:op maandag 26 september 2005 07:33 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ja, maar vorige week ben ik de hele week niet op fok geweest, en jij?![]()
ik ben hier nog niet eens een jaar.quote:op maandag 26 september 2005 07:36 schreef brennie het volgende:
[..]
ik wel ja
maar ik ben een jaar nauwelijks hier op fok geweest en jij?
in nov heb ik mijn 4 jarig jubileumquote:op maandag 26 september 2005 07:39 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik ben hier nog niet eens een jaar.al neem ik wel vaak even een weekje vrij.
alvast gefeliciteerd. ik feliciteer je in november ook nog wel.quote:op maandag 26 september 2005 07:40 schreef brennie het volgende:
[..]
in nov heb ik mijn 4 jarig jubileum![]()
![]()
is goed.. als ik het zelf niet vergeetquote:op maandag 26 september 2005 07:46 schreef nickthedick het volgende:
[..]
alvast gefeliciteerd. ik feliciteer je in november ook nog wel.![]()
feilloos geheugen?quote:op maandag 26 september 2005 07:46 schreef brennie het volgende:
[..]
is goed.. als ik het zelf niet vergeet
jij ook met je feilloos geheugenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |