misschien wel verstandig danquote:op maandag 26 september 2005 07:04 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mijn chinees geeft me een afwisselend een hongerig en vol gevoel. ik laat ontbijt dus nog even zitten.![]()
ik vind wel iets om mezelf mee te vermaken, geen zorgen.quote:op maandag 26 september 2005 07:06 schreef brennie het volgende:
[..]
misschien wel verstandig dan![]()
ga je een leuke week tegemoet, of gewoon als altijd?
ik maak me ook geen zorgen verder hoorquote:op maandag 26 september 2005 07:12 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik vind wel iets om mezelf mee te vermaken, geen zorgen.![]()
die lui zijn eigenlijk daadwerkelijk on-topic.quote:op maandag 26 september 2005 07:12 schreef brennie het volgende:
ja, ga ff ergens anders ontopic ouwehoeren zeg![]()
![]()
daarom juistquote:op maandag 26 september 2005 07:13 schreef nickthedick het volgende:
[..]
die lui zijn eigenlijk daadwerkelijk on-topic.![]()
het lef van die lui.quote:
ze blijven anders aardig op afstand nogquote:
die troep kijk ik nietquote:
fokken en msn-en? straks word ik nog een chat-junkie.quote:op maandag 26 september 2005 07:19 schreef brennie het volgende:
[..]
ze blijven anders aardig op afstand nog![]()
jij hebt geen icq, msn, yahoo, irc of whatever?![]()
dan heb je dat probleem minder zeg maar![]()
je zit nu 6 uur aan 1 stuk te chatten, je bent al een chatjunkiequote:op maandag 26 september 2005 07:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
fokken en msn-en? straks word ik nog een chat-junkie.![]()
ja, maar vorige week ben ik de hele week niet op fok geweest, en jij?quote:op maandag 26 september 2005 07:32 schreef brennie het volgende:
[..]
je zit nu 6 uur aan 1 stuk te chatten, je bent al een chatjunkie![]()
ik wel jaquote:op maandag 26 september 2005 07:33 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ja, maar vorige week ben ik de hele week niet op fok geweest, en jij?![]()
ik ben hier nog niet eens een jaar.quote:op maandag 26 september 2005 07:36 schreef brennie het volgende:
[..]
ik wel ja
maar ik ben een jaar nauwelijks hier op fok geweest en jij?
in nov heb ik mijn 4 jarig jubileumquote:op maandag 26 september 2005 07:39 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik ben hier nog niet eens een jaar.al neem ik wel vaak even een weekje vrij.
alvast gefeliciteerd. ik feliciteer je in november ook nog wel.quote:op maandag 26 september 2005 07:40 schreef brennie het volgende:
[..]
in nov heb ik mijn 4 jarig jubileum![]()
![]()
is goed.. als ik het zelf niet vergeetquote:op maandag 26 september 2005 07:46 schreef nickthedick het volgende:
[..]
alvast gefeliciteerd. ik feliciteer je in november ook nog wel.![]()
feilloos geheugen?quote:op maandag 26 september 2005 07:46 schreef brennie het volgende:
[..]
is goed.. als ik het zelf niet vergeet
jij ook met je feilloos geheugenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |