krassers, slikko's, weirdo's, frigo's etc. etc. etc. ja.quote:op maandag 26 september 2005 06:01 schreef brennie het volgende:
[..]
complicaties- bordeliners, kind uit gebroken gezin met trauma's... dat bedoel je?
met je benen in je nek.quote:op maandag 26 september 2005 06:05 schreef brennie het volgende:
[..]
ik verzin niets..
je treft misschien geen oprechtere user dan ik![]()
in minder saaie periodes ben ik een beest, heus![]()
![]()
ah zoquote:op maandag 26 september 2005 06:05 schreef nickthedick het volgende:
[..]
krassers, slikko's, weirdo's, frigo's etc. etc. etc. ja.
guttegut.. ik doe het ook wel op z'n hondjes hoor.quote:
goed voor jou.quote:op maandag 26 september 2005 06:07 schreef brennie het volgende:
[..]
guttegut.. ik doe het ook wel op z'n hondjes hoor.![]()
![]()
ja.quote:op maandag 26 september 2005 06:09 schreef nickthedick het volgende:
[..]
goed voor jou.ook liggend op je buik?
![]()
terwijl hij je armen vasthoudt zodat je niet meer kan bewegen?quote:
ik ben een controlefreakquote:op maandag 26 september 2005 06:11 schreef nickthedick het volgende:
[..]
terwijl hij je armen vasthoudt zodat je niet meer kan bewegen?
joh, ik raak steeds meer kleding kwijt hier.quote:op maandag 26 september 2005 06:10 schreef brennie het volgende:
volgens mij heb je echt de grootste lol nu achter die pc van je![]()
zo bedoelde ik het nietquote:op maandag 26 september 2005 06:12 schreef nickthedick het volgende:
[..]
joh, ik raak steeds meer kleding kwijt hier.![]()
zou best kunnen. je hebt tot nu toe nog de beste resultaten behaald terwijl ik ook online was.quote:op maandag 26 september 2005 06:11 schreef brennie het volgende:
als we nog even doorposten dan komen we samen nog in de top 2 van de dagcijfers![]()
dat kloptquote:op maandag 26 september 2005 06:13 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zou best kunnen. je hebt tot nu toe nog de beste resultaten behaald terwijl ik ook online was.![]()
o, in dat geval... ik vermaak me prima. jij bent mijn favo testkonijn.quote:
testkonijn?quote:op maandag 26 september 2005 06:16 schreef nickthedick het volgende:
[..]
o, in dat geval... ik vermaak me prima. jij bent mijn favo testkonijn.![]()
mijn hoogste is volgens mij 196 (met jou en foutre), daarna 164 (zonder jou). dus... 't wisselt. het hangt af van de topics.quote:op maandag 26 september 2005 06:14 schreef brennie het volgende:
[..]
dat kloptjij kijkt dus ook de statistieken na
![]()
volgens mij andersom ook ( bijna)
voor mij hangt het ook wel van de topics af.quote:op maandag 26 september 2005 06:18 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mijn hoogste is volgens mij 196 (met jou en foutre), daarna 164 (zonder jou). dus... 't wisselt. het hangt af van de topics.
er zijn niet veel mensen bij wie ik zo ver kan gaan als bij jou.quote:op maandag 26 september 2005 06:17 schreef brennie het volgende:
[..]
testkonijn?
dat kan niet positief zijn.![]()
lul
maar als je de kans zou hebben dan zou je dat wel doen. ik heb het je bij meerdere foksters wel zien proberen.quote:op maandag 26 september 2005 06:20 schreef nickthedick het volgende:
[..]
er zijn niet veel mensen bij wie ik zo ver kan gaan als bij jou.![]()
weet je wat mijn geheim is?quote:op maandag 26 september 2005 06:20 schreef brennie het volgende:
[..]
voor mij hangt het ook wel van de topics af.
plus dat je het op de 1 of andere manier voormekaar krijgt dat ik hier hele nachten zit te ouwehoeren
ook dat + dat je geen doorsnee poster bent.quote:op maandag 26 september 2005 06:22 schreef nickthedick het volgende:
[..]
weet je wat mijn geheim is?
in mijn posts staan meer dan 3 woorden (in tegenstelling tot de meeste users).![]()
maar wel subtiel. het is een spel van actie en reactie.quote:op maandag 26 september 2005 06:22 schreef brennie het volgende:
[..]
maar als je de kans zou hebben dan zou je dat wel doen. ik heb het je bij meerdere foksters wel zien proberen.![]()
zelf zie ik dat niet zoals andere users het misschien wel zien. hoe bedoel je?quote:op maandag 26 september 2005 06:23 schreef brennie het volgende:
[..]
ook dat + dat je geen doorsnee poster bent.![]()
subtiel maar wel doorzichtig. voor mij dan. ik speel het spelletje als 1 van de weinige mee.quote:op maandag 26 september 2005 06:24 schreef nickthedick het volgende:
[..]
maar wel subtiel. het is een spel van actie en reactie.ik ben nog nooit uitgescholden.
![]()
das moeilijk uit te leggen. je bent opvallend aanwezig, maar eigenlijk heel onaantastbaar ( behalve dan je spelletje, die heb ik wel door, denk ikquote:op maandag 26 september 2005 06:26 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zelf zie ik dat niet zoals andere users het misschien wel zien. hoe bedoel je?
het is een kwestie van goed opbouwen. verschillende fokkers benader ik ook telkens anders.quote:op maandag 26 september 2005 06:27 schreef brennie het volgende:
[..]
subtiel maar wel doorzichtig. voor mij dan. ik speel het spelletje als 1 van de weinige mee.![]()
al is er wel een grappige ' klik' denk ik.![]()
wegwezen, hier bloeit iets moois op.quote:
quote:
neem msnquote:op maandag 26 september 2005 06:31 schreef nickthedick het volgende:
wegwezen, hier bloeit iets moois op.![]()
ik zit niet altijd in onz hoor.quote:op maandag 26 september 2005 06:28 schreef brennie het volgende:
[..]
das moeilijk uit te leggen. je bent opvallend aanwezig, maar eigenlijk heel onaantastbaar ( behalve dan je spelletje, die heb ik wel door, denk ik)
tough tittiesquote:op maandag 26 september 2005 06:33 schreef highlander het volgende:
[..]
neem msn
pfff, ik ga wel weer op in de stille anonimiteit als de andere x.
iig tot ik de deur weer uit moet over een krap uurtje.
zo nauwgezet volg ik dat niet.quote:op maandag 26 september 2005 06:30 schreef nickthedick het volgende:
[..]
het is een kwestie van goed opbouwen. verschillende fokkers benader ik ook telkens anders.
dat weet ik.quote:op maandag 26 september 2005 06:33 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik zit niet altijd in onz hoor.ik ben ook wel eens serieus.
![]()
doeiquote:op maandag 26 september 2005 06:33 schreef highlander het volgende:
[..]
neem msn
pfff, ik ga wel weer op in de stille anonimiteit als de andere x.
iig tot ik de deur weer uit moet over een krap uurtje.
je bent me toch niet aan het stalken hoop ik?quote:
jawelquote:op maandag 26 september 2005 06:38 schreef nickthedick het volgende:
[..]
je bent me toch niet aan het stalken hoop ik?![]()
eigenlijk niet nee.quote:op maandag 26 september 2005 06:40 schreef brennie het volgende:
[..]
jawel![]()
wat denk je zelf?![]()
of kijk jij nooit es in de history van mensen hier?![]()
oh, ik soms wel.quote:op maandag 26 september 2005 06:42 schreef nickthedick het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee.behalve als ik iemand op discrepanties wil betrappen.
![]()
mooi, daar heb ik (vermoed ik) toch al genoeg van.quote:op maandag 26 september 2005 06:44 schreef brennie het volgende:
[..]
oh, ik soms wel.
maar wees niet bang, ik ben geen stalker hoor![]()
denk dat het wel losloopt.quote:op maandag 26 september 2005 06:46 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mooi, daar heb ik (vermoed ik) toch al genoeg van.![]()
denk je dat ze meelezen?quote:op maandag 26 september 2005 06:48 schreef brennie het volgende:
dat is trouwens vrij zeldzaam op fok. 2 users die vrijwel alleen een topic volouwehoeren
neuh.. die 800 views zijn van onsquote:
slowchat op z'n best.quote:op maandag 26 september 2005 06:53 schreef brennie het volgende:
overdag zouden we 1000 keer: ' neem msn' horen of het topic was allang gesloten.
mee eensquote:
mijn chinees geeft me een afwisselend een hongerig en vol gevoel. ik laat ontbijt dus nog even zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |