doe es gezapig jijquote:op maandag 26 september 2005 04:41 schreef nickthedick het volgende:
[..]
wat kan mij het schelen wat zij waarderen.![]()
ben jij een slikker of een spuger?quote:
op verzoek, maar liever spugen.quote:op maandag 26 september 2005 04:52 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ben jij een slikker of een spuger?![]()
gewoon interesse (je krijgt hiervoor wel een minpunt trouwens). doe je anaal?quote:op maandag 26 september 2005 04:53 schreef brennie het volgende:
[..]
op verzoek, maar liever spugen.
vanwaar die vraag nou in ene?![]()
quote:
tja, ik kan ook liegen..quote:op maandag 26 september 2005 04:58 schreef nickthedick het volgende:
[..]
gewoon interesse (je krijgt hiervoor wel een minpunt trouwens). doe je anaal?
jij wilde een minder softe nick dus... live with it.![]()
mooi (geen puntaftrek). pijp je ook nadat z'n leuter in jouw bevallige aarsje is geweest?quote:op maandag 26 september 2005 05:02 schreef brennie het volgende:
[..]
tja, ik kan ook liegen..
ik heb er ervaring mee ja.![]()
twijfelgeval.. geen ervaring mee.quote:op maandag 26 september 2005 05:04 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mooi (geen puntaftrek). pijp je ook nadat z'n leuter in jouw bevallige aarsje is geweest?![]()
punt aftrek dus. niet zeuren, je krijgt wat je wil in mij.quote:op maandag 26 september 2005 05:08 schreef brennie het volgende:
[..]
twijfelgeval.. geen ervaring mee.
ga je me nou geheel ondervragen? straks ben ik geheel een open boek. daar hou ik niet zo van![]()
bren, lieverd, ik probeer enkel vast te stellen wat jouw grenzen zijn.quote:op maandag 26 september 2005 05:15 schreef brennie het volgende:
je zet me gewoon neer als een saaie doos![]()
die heb ik nog niet gezegd. ik sta voor sommigen dingen best open hoor.quote:op maandag 26 september 2005 05:18 schreef nickthedick het volgende:
[..]
bren, lieverd, ik probeer enkel vast te stellen wat jouw grenzen zijn.![]()
najaquote:
o, nu maak je me nieuwsgierig, vertel....quote:op maandag 26 september 2005 05:20 schreef brennie het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gezegd. ik sta voor sommigen dingen best open hoor.
ik ben trouwens meer van de verschillende standjes![]()
als je een hond zou hebben...quote:op maandag 26 september 2005 05:21 schreef brennie het volgende:
[..]
naja![]()
nee. en nog eens nee.. ( mocht er een vraag komen)
alle denkbare standjes, zolang mijn lenigheid het toelaat.quote:op maandag 26 september 2005 05:26 schreef nickthedick het volgende:
[..]
o, nu maak je me nieuwsgierig, vertel....![]()
dat gaat te verquote:op maandag 26 september 2005 05:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
als je een hond zou hebben...![]()
beschrijf eens 1.quote:op maandag 26 september 2005 05:27 schreef brennie het volgende:
[..]
alle denkbare standjes, zolang mijn lenigheid het toelaat.
ik test alleen je grenzen. gebruiken jullie ook 'hulpmiddelen'? als jullie seks hebben?quote:
alle mogelijkheden die je hebt op en rondom een keukentafel ( bv)quote:
de rest van fok ook inmiddelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |