hahaquote:op maandag 26 september 2005 03:34 schreef nickthedick het volgende:
[..]
nee hoor, ik schud ze zo uit m'n mouw.![]()
ik hou het liever bij lenzenquote:op maandag 26 september 2005 03:34 schreef alexxxxx het volgende:
ook leuk: tegenwooridg zijn van die brillen met een dik montuur in. lijken allemaal op elkaar.
die brillen verwisselen van 2 mensen
ja, toevallig a.s dinsdagquote:
tis wel makkelijk qua gebruik vind ik.. maar verderquote:
ik ben blij dat ik 20/20 vision heb. als mensen op 1 meter afstand naar m'n oog wijzen, begin ik al te knipperen.quote:
gelukkig maarquote:op maandag 26 september 2005 03:42 schreef alexxxxx het volgende:
ik kan geen lenzne dragen. mijn ogen kunnen niet tegen aanraking van wat dan ookmaar ik zit er niet mee
veel mensen hebben daar last van. ik totaal niet. misschien dat ik daarom laatst een oogontsteking hadquote:op maandag 26 september 2005 03:42 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik 20/20 vision heb. als mensen op 1 meter afstand naar m'n oog wijzen, begin ik al te knipperen.![]()
zijn die oogafwijkingen trouwens erfelijk? zo ja, dan kan ik nog 30 jaar zonder bril of lenzen.quote:op maandag 26 september 2005 03:44 schreef brennie het volgende:
[..]
veel mensen hebben daar last van. ik totaal niet. misschien dat ik daarom laatst een oogontsteking hadga iets te gemakkelijk met mijn ogen om denk ik.
ik heb nog niet zo heel lang problemen met mijn ogen. draag sinds een paar jaar een bril ( en lenzen dus)
ver of bijziendheid kan volgens mij erfelijk zijn.quote:op maandag 26 september 2005 03:46 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zijn die oogafwijkingen trouwens erfelijk? zo ja, dan kan ik nog 30 jaar zonder bril of lenzen.
waar?quote:op maandag 26 september 2005 03:47 schreef alexxxxx het volgende:
vrouwen met brillen zijn geil. heb mn verloofde ook en aangesmeerd
en nu de computer uit, dikke bliksem hierzo
cool, wat is het sperma van iemand zonder genetische afwijkingen en een belachelijk hoog iq tegenwoordig waard?quote:op maandag 26 september 2005 03:48 schreef brennie het volgende:
[..]
ver of bijziendheid kan volgens mij erfelijk zijn.
zie hier: http://www.optologie.nl/bijziendheid.htm
tis goed mogelijk dat je nooit een bril hoeft te dragen
ga es naar de spermabank zou ik zeggenquote:op maandag 26 september 2005 03:51 schreef nickthedick het volgende:
[..]
cool, wat is het sperma van iemand zonder genetische afwijkingen en een belachelijk hoog iq tegenwoordig waard?![]()
als ik had geweten dat je fries was, had ik je genegeerd.quote:
ja? krijg je ervoor betaald? ik kan namelijk minstens 5 keer per dag klaarkomen.quote:op maandag 26 september 2005 03:52 schreef brennie het volgende:
[..]
ga es naar de spermabank zou ik zeggen![]()
![]()
lolquote:op maandag 26 september 2005 03:52 schreef nickthedick het volgende:
[..]
als ik had geweten dat je fries was, had ik je genegeerd.![]()
geen idee.. volgens mij wel hoor.quote:op maandag 26 september 2005 03:53 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ja? krijg je ervoor betaald? ik kan namelijk minstens 5 keer per dag klaarkomen.![]()
ik ken een handjevol friezen en ze hebben allemaal geen gevoel voor humor.quote:
bij spermabanken hebben ze toch ook zusters? heb je niet een oud studiegenootje die je even kan vragen?quote:op maandag 26 september 2005 03:54 schreef brennie het volgende:
[..]
geen idee.. volgens mij wel hoor.
![]()
mensen uit het noorden zijn allemaal stug.quote:op maandag 26 september 2005 03:54 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik ken een handjevol friezen en ze hebben allemaal geen gevoel voor humor.
zusters bij de spermabank?quote:op maandag 26 september 2005 03:57 schreef nickthedick het volgende:
[..]
bij spermabanken hebben ze toch ook zusters? heb je niet een oud studiegenootje die je even kan vragen?![]()
er zijn toch zusters die het sperma 'behandelen'? of lopen er alleen zakenlui rond?quote:op maandag 26 september 2005 03:59 schreef brennie het volgende:
[..]
zusters bij de spermabank?je hebt een lekker beeld van ze lees ik wel
![]()
je zult het met boekjes moeten doen![]()
geen idee werkelijk.. en ik zit nog serieus even op een site te kijkenquote:op maandag 26 september 2005 04:01 schreef nickthedick het volgende:
[..]
er zijn toch zusters die het sperma 'behandelen'? of lopen er alleen zakenlui rond?![]()
alsof ik een liefdadigheidsinstelling ben.quote:op maandag 26 september 2005 04:05 schreef brennie het volgende:
[..]
geen idee werkelijk.. en ik zit nog serieus even op een site te kijken
laat maar nick.. je krijgt alleen reiskostenvergoeding zie ik![]()
uit arrogantie. ' ik heb meesterlijk zaad en creeer daarvoor wonderlijke schepsels'. een beetje jouw insteekquote:op maandag 26 september 2005 04:08 schreef nickthedick het volgende:
[..]
alsof ik een liefdadigheidsinstelling ben.in de vs hebben ze trouwens wel particuliere klinieken die je betalen op grond van kwaliteit.
![]()
waarom zou iemand in nederland in godsnaam z'n zaad doneren? uit verveling?![]()
bukkake...quote:op maandag 26 september 2005 04:08 schreef nickthedick het volgende:
[..]
alsof ik een liefdadigheidsinstelling ben.in de vs hebben ze trouwens wel particuliere klinieken die je betalen op grond van kwaliteit.
![]()
waarom zou iemand in nederland in godsnaam z'n zaad doneren? uit verveling?![]()
tuurlijk, ik ben een alfa mannetje.quote:op maandag 26 september 2005 04:11 schreef brennie het volgende:
[..]
uit arrogantie. ' ik heb meesterlijk zaad en creeer daarvoor wonderlijke schepsels'. een beetje jouw insteek
dan wordt m'n zaad verontreinigd door make-up, kwijl, en haar. da's niet bevordelijk.quote:
maar je wilde toch hulp van zusters ??quote:op maandag 26 september 2005 04:16 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dan wordt m'n zaad verontreinigd door make-up, kwijl, en haar. da's niet bevordelijk.![]()
heerlijk.. ingetogen mannenquote:op maandag 26 september 2005 04:14 schreef nickthedick het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben een alfa mannetje.![]()
och.. daar weet je vast wel wat op te verzinnen.quote:op maandag 26 september 2005 04:16 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dan wordt m'n zaad verontreinigd door make-up, kwijl, en haar. da's niet bevordelijk.![]()
goddammit, think of the children!!!!quote:op maandag 26 september 2005 04:18 schreef frietsaus7 het volgende:
[..]
maar je wilde toch hulp van zusters ??
deze was niet geloofwaardig nickquote:op maandag 26 september 2005 04:22 schreef nickthedick het volgende:
[..]
goddammit, think of the children!!!!
basale sarcasme... ik kan het wel waarderen.quote:
we kunnen natuurlijk eerst hun mond desinfecteren zodat ik daarin klaar kan komen.quote:op maandag 26 september 2005 04:19 schreef brennie het volgende:
[..]
och.. daar weet je vast wel wat op te verzinnen.![]()
en jij ziet het tenminstequote:op maandag 26 september 2005 04:25 schreef nickthedick het volgende:
[..]
basale sarcasme... ik kan het wel waarderen.![]()
dat moet haast wel, duidelijker kan bijna niet.quote:
i know...quote:op maandag 26 september 2005 04:24 schreef brennie het volgende:
[..]
deze was niet geloofwaardig nick![]()
ooh lekker.. ik denk dat iedere vrouw een slokje chloorhexidine wel kan waarderen!quote:op maandag 26 september 2005 04:26 schreef nickthedick het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk eerst hun mond desinfecteren zodat ik daarin klaar kan komen.![]()
het zal je verbazenquote:op maandag 26 september 2005 04:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dat moet haast wel, duidelijker kan bijna niet.![]()
wat kan mij het schelen wat zij waarderen.quote:op maandag 26 september 2005 04:28 schreef brennie het volgende:
[..]
ooh lekker.. ik denk dat iedere vrouw een slokje chloorhexidine wel kan waarderen!![]()
![]()
dat is wel erg achteraf.quote:op maandag 26 september 2005 04:41 schreef nickthedick het volgende:
[..]
wat kan mij het schelen wat zij waarderen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |