mensen uit het noorden zijn allemaal stug.quote:op maandag 26 september 2005 03:54 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik ken een handjevol friezen en ze hebben allemaal geen gevoel voor humor.
zusters bij de spermabank?quote:op maandag 26 september 2005 03:57 schreef nickthedick het volgende:
[..]
bij spermabanken hebben ze toch ook zusters? heb je niet een oud studiegenootje die je even kan vragen?![]()
er zijn toch zusters die het sperma 'behandelen'? of lopen er alleen zakenlui rond?quote:op maandag 26 september 2005 03:59 schreef brennie het volgende:
[..]
zusters bij de spermabank?je hebt een lekker beeld van ze lees ik wel
![]()
je zult het met boekjes moeten doen![]()
geen idee werkelijk.. en ik zit nog serieus even op een site te kijkenquote:op maandag 26 september 2005 04:01 schreef nickthedick het volgende:
[..]
er zijn toch zusters die het sperma 'behandelen'? of lopen er alleen zakenlui rond?![]()
alsof ik een liefdadigheidsinstelling ben.quote:op maandag 26 september 2005 04:05 schreef brennie het volgende:
[..]
geen idee werkelijk.. en ik zit nog serieus even op een site te kijken
laat maar nick.. je krijgt alleen reiskostenvergoeding zie ik![]()
uit arrogantie. ' ik heb meesterlijk zaad en creeer daarvoor wonderlijke schepsels'. een beetje jouw insteekquote:op maandag 26 september 2005 04:08 schreef nickthedick het volgende:
[..]
alsof ik een liefdadigheidsinstelling ben.in de vs hebben ze trouwens wel particuliere klinieken die je betalen op grond van kwaliteit.
![]()
waarom zou iemand in nederland in godsnaam z'n zaad doneren? uit verveling?![]()
bukkake...quote:op maandag 26 september 2005 04:08 schreef nickthedick het volgende:
[..]
alsof ik een liefdadigheidsinstelling ben.in de vs hebben ze trouwens wel particuliere klinieken die je betalen op grond van kwaliteit.
![]()
waarom zou iemand in nederland in godsnaam z'n zaad doneren? uit verveling?![]()
tuurlijk, ik ben een alfa mannetje.quote:op maandag 26 september 2005 04:11 schreef brennie het volgende:
[..]
uit arrogantie. ' ik heb meesterlijk zaad en creeer daarvoor wonderlijke schepsels'. een beetje jouw insteek
dan wordt m'n zaad verontreinigd door make-up, kwijl, en haar. da's niet bevordelijk.quote:
maar je wilde toch hulp van zusters ??quote:op maandag 26 september 2005 04:16 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dan wordt m'n zaad verontreinigd door make-up, kwijl, en haar. da's niet bevordelijk.![]()
heerlijk.. ingetogen mannenquote:op maandag 26 september 2005 04:14 schreef nickthedick het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben een alfa mannetje.![]()
och.. daar weet je vast wel wat op te verzinnen.quote:op maandag 26 september 2005 04:16 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dan wordt m'n zaad verontreinigd door make-up, kwijl, en haar. da's niet bevordelijk.![]()
goddammit, think of the children!!!!quote:op maandag 26 september 2005 04:18 schreef frietsaus7 het volgende:
[..]
maar je wilde toch hulp van zusters ??
deze was niet geloofwaardig nickquote:op maandag 26 september 2005 04:22 schreef nickthedick het volgende:
[..]
goddammit, think of the children!!!!
basale sarcasme... ik kan het wel waarderen.quote:
we kunnen natuurlijk eerst hun mond desinfecteren zodat ik daarin klaar kan komen.quote:op maandag 26 september 2005 04:19 schreef brennie het volgende:
[..]
och.. daar weet je vast wel wat op te verzinnen.![]()
en jij ziet het tenminstequote:op maandag 26 september 2005 04:25 schreef nickthedick het volgende:
[..]
basale sarcasme... ik kan het wel waarderen.![]()
dat moet haast wel, duidelijker kan bijna niet.quote:
i know...quote:op maandag 26 september 2005 04:24 schreef brennie het volgende:
[..]
deze was niet geloofwaardig nick![]()
ooh lekker.. ik denk dat iedere vrouw een slokje chloorhexidine wel kan waarderen!quote:op maandag 26 september 2005 04:26 schreef nickthedick het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk eerst hun mond desinfecteren zodat ik daarin klaar kan komen.![]()
het zal je verbazenquote:op maandag 26 september 2005 04:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dat moet haast wel, duidelijker kan bijna niet.![]()
wat kan mij het schelen wat zij waarderen.quote:op maandag 26 september 2005 04:28 schreef brennie het volgende:
[..]
ooh lekker.. ik denk dat iedere vrouw een slokje chloorhexidine wel kan waarderen!![]()
![]()
dat is wel erg achteraf.quote:op maandag 26 september 2005 04:41 schreef nickthedick het volgende:
[..]
wat kan mij het schelen wat zij waarderen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |